Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alles opnieuw willen meemaken

+11
Supertalentje
loesje
Stuiterbal
SarahKey
studiebol
Teddyaapje
Joss1
Pien
Annemie
Darius
Lejow
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Alles opnieuw willen meemaken - Pagina 2 Empty Re: Alles opnieuw willen meemaken

Bericht  Gast zo 29 apr 2012 - 21:02

Jasmine schreef:Ik herken dat ook heel erg. De dagen in het ziekenhuis zijn, als ik er zo op terugkijk, voorbij gevlogen. Als ik foto's terugzie waarop ik met J. lig te buidelen, zou ik zo graag dat gevoel terug halen. Al is het maar om er nog bewuster van te genieten. Het gewoon nog een keer meemaken als in de tijd terug draaien. Bij een volgende baby hoop ik nl. toch echt dat mijn kindje dan wel in een bedje naast mij ligt i.p.v. in een couveuse een afdeling verder.

Ik denk ook dat het niet zozeer te maken heeft met hoe de start van je kindje was, maar het gevoel van de eerste dagen willen herbeleven. Ik heb de geboorte van J. en de dagen erna als dusdanig overweldigend ervaren, dat ik veel dingen als in een roes beleefd heb. En helemaal als ik er achteraf op terugkijk.

ik denk dat dit het inderdaad voor een groot deel is. Mijn bevalling is goed en vlot verlopen zonder complicaties, onze dochter had een prima start, de kraamtijd was prima en toch heb ik soms heimwee terug naar die tijd, gewoon om zo'n bijzondere tijd nog eens te kunnen beleven en alles intenser mee te kunnen maken en erbij stil te kunnen staan hoe bijzonder het eigenlijk allemaal is. Dat is ook echt mijn voornemen voor deze zwangerschap, de bevalling en de kraamweek straks

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles opnieuw willen meemaken - Pagina 2 Empty Re: Alles opnieuw willen meemaken

Bericht  Gast ma 30 apr 2012 - 6:03

Mijn vriendinnetje is 10 weken na de geboorte van mijn dochter bevallen, en die bevalling heb ik zo bewust meegemaakt (werd de hele dag op de hoogte gehouden), ik heb mijn ogen uit mijn kop gejankt die dag. Ik heb de zwangerschap, bevalling en kraamtijd van L zo in een roes beleefd, ik kom er nu pas een beetje uit kruipen.

Bij een volgende hoop ik alles bewuster mee te mogen maken, samen met L en mijn vriend. Wil er dan met volle teugen van genieten, en idd wellicht de bevalling zelfs filmen.

Gast
Gast

Bericht  L!ND@ ma 30 apr 2012 - 6:54

Zomersproetjes schreef:
Parisienne schreef:Ik zou alles ook graag nog een keer bewust mee willen maken. Alles nog een keer overdoen. Mijn verhaal is ook totaal niet te vergelijken met jou, maar er zijn zoveel dingen die ik voor mijn gevoel gemist heb waardoor ik niet genoeg genoten heb. Mijn zwangerschap, mijn bevalling (voor zo ver je daarvan kan 'genieten'), mijn kraamweek, de maanden erna.. weinig ervan meegekregen en veel te weinig genoten van het moois dat er was.

ik ervaar het precies zo, ze groeien zo snel op!

+1
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: