kassabon inleveren voor marktonderzoek??
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
kassabon inleveren voor marktonderzoek??
gister loop ik na het boodschappen doen de supermarkt uit en staat er een vrouwtje die vraagt of ze mn kassabon mag voor een marktonderzoek... nu had ik mn bon niet meegenomen dus kon ik hem niet afgeven maar vond het ook een beetje vaag eigenlijk... ze had volgens mij helemaal geen jas oid aan met tekst erop van een of ander bedrijf. iemand ook wel eens zoeits gezien?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: kassabon inleveren voor marktonderzoek??
Nee, dat zegt me niets.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ik heb dat wel eens gedaan voor marketingtools een bedrijf die dat soort dingen vaak doet.
Ik stond ook gewoon in mijn eigen kleding. Ze doen dat bij Aldi en Lidl omdat die niet mee willen werken aan marktonderzoeken en ze dus bonnetjes moeten sparen buiten de deuren die winkels.
Je mag trouwens ook je pingedeelte eraf scheuren of gewoon de prijs doorgeven. (tenmiste dat mocht toen ik er werkte). Zodat je nog anoniemer blijft.
Ik stond ook gewoon in mijn eigen kleding. Ze doen dat bij Aldi en Lidl omdat die niet mee willen werken aan marktonderzoeken en ze dus bonnetjes moeten sparen buiten de deuren die winkels.
Je mag trouwens ook je pingedeelte eraf scheuren of gewoon de prijs doorgeven. (tenmiste dat mocht toen ik er werkte). Zodat je nog anoniemer blijft.
Gast- Gast
Misschien studenten die zoiets onderzoeken?
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Punk'd schreef:Ik heb dat wel eens gedaan voor marketingtools een bedrijf die dat soort dingen vaak doet.
Ik heb dat ook gedaan, nav jouw tip toen
Gast- Gast
AH doet dit via de bonuskaart, dus op zich wel logisch dat het ook via inzameling van bonnetjes kan gaan.
Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt.
Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt.
Gast- Gast
ok niets vreemds dus.... ik wist niet goed wat ik er van moest denken want had het nooit eerder gezien
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Amazzonia schreef:Punk'd schreef:Ik heb dat wel eens gedaan voor marketingtools een bedrijf die dat soort dingen vaak doet.
Ik heb ook via Marketing Tools gewerkt en dit inderdaad ook bi Aldi en Lidl gedaan!!
Niki schreef:Amazzonia schreef:Punk'd schreef:Ik heb dat wel eens gedaan voor marketingtools een bedrijf die dat soort dingen vaak doet.
Ik heb ook via Marketing Tools gewerkt en dit inderdaad ook bi Aldi en Lidl gedaan!!
Ik heb dat een aantal jaar terug ook gedaan
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Soortgelijke onderwerpen
» N.a.v.: Wat staat er op jouw kassabon?
» Vraagje voor zero (of anderen) over accu voor foto camera.
» Kleding inleveren bij de kringloop winkel
» Vraag over oude mobiele telefoons inleveren tegen geld
» Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?
» Vraagje voor zero (of anderen) over accu voor foto camera.
» Kleding inleveren bij de kringloop winkel
» Vraag over oude mobiele telefoons inleveren tegen geld
» Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: