Urine inleveren
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Urine inleveren
Ik heb een beetje een stomme vraag Ik moet morgenochtend urine inleveren bij de huisarts en nu vroeg ik mij af waar ik dat in moet doen. Kan dat gewoon in een leeg waterflesje? Ik kan me van vroeger herinneren dat je dan een potje meekreeg, maar ik kreeg nu telefonisch te horen dat ik wat in moest leveren. Wat zouden jullie doen?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Urine inleveren
Ik haal altijd een speciaal plastic potje daarvoor bij de apotheek. Weet je zeker dat het echt goed schoon in. Kost iets meer dan een euro geloof ik.
Gast- Gast
Bij de drogist hebben ze daar potjes voor. Die kunnen niet zomaar open en zijn volgens mij ook geurvrij. Kosten bijna niets
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb ze wel eens bij de huisartsenpost zelf gehaald. Dan wel op de dag dat ik de urine ook in moest leveren.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Dank jullie wel! Ik ga vanmiddag we even bij de apotheek of drogist langs
Suus- Lady Post-a-lot
Ik heb het nu twee keer in een eigen potje gedaan en dan vergeet ik ze mee terug te nemen
Nu zorg ik er voor dat ik hier altijd wat van die potjes heb staan.
Ik kan ze gewoon bij de huisarts meekrijgen.
Nu zorg ik er voor dat ik hier altijd wat van die potjes heb staan.
Ik kan ze gewoon bij de huisarts meekrijgen.
Gast- Gast
Je kunt ze idd kopen bij de drogist.
Ik ben zelf een keer, op maandagochtend (nadat ik op zondag een blaasontsteking vermoedde) naar de huisarts gegaan, zo'n potje gekregen, daar ter plekke gevuld en ingeleverd
Ik ben zelf een keer, op maandagochtend (nadat ik op zondag een blaasontsteking vermoedde) naar de huisarts gegaan, zo'n potje gekregen, daar ter plekke gevuld en ingeleverd
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ik kwam net op mijn skatetocht vlak langs mijn huisarts, heb gelijk een potje opgehaald bij de assistente, dus het komt helemaal goed morgenochtend
Het stomme is dat ik zelf helemaal geen blaasontsteking vermoedde, heb dat nog nooit eerder gehad, maar aan de telefoon zei de assistente gelijk dat ze dacht dat ik daar last van had. Nouja, zal het morgen wel horen. Kan je daar lang last van hebben?
Het stomme is dat ik zelf helemaal geen blaasontsteking vermoedde, heb dat nog nooit eerder gehad, maar aan de telefoon zei de assistente gelijk dat ze dacht dat ik daar last van had. Nouja, zal het morgen wel horen. Kan je daar lang last van hebben?
Suus- Lady Post-a-lot
Haha, dan hoop ik dat ik die krijg
Suus- Lady Post-a-lot
Nou helaas, er is niks uitgekomen De assistente zei nog wel dat je met urine-onderzoek een blaasontsteking niet kon uitsluiten, dus ik zou het nog steeds kunnen hebben, maar ik moest maar gewoon goed drinken. Maar dat doe ik al! Ik drink altijd al meer dan genoeg en heb er nu al anderhalve week last van. Moet ik dan maar gewoon afwachten en hopen dat het volgende week weer beter gaat?
Suus- Lady Post-a-lot
Ja dat heb ik ook gehad, is heel vervelend. Inderdaad meer blijven drinken en dan moet het weer goed komen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Soortgelijke onderwerpen
» kassabon inleveren voor marktonderzoek??
» Troebele urine
» Vraag over oude mobiele telefoons inleveren tegen geld
» eiwit in urine
» eiwitten in de urine
» Troebele urine
» Vraag over oude mobiele telefoons inleveren tegen geld
» eiwit in urine
» eiwitten in de urine
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: