Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraag over oude mobiele telefoons inleveren tegen geld

+16
_Femme
Beachgirl
Muis
TukTuk
Antibes
Alex
Aagje!
Lejow
nina
Gigi_
Sarah1985
Inge
Stuiterbal
Linnie1985
tuttebel
Kamperseboekenwurm
20 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Vraag over oude mobiele telefoons inleveren tegen geld Empty Vraag over oude mobiele telefoons inleveren tegen geld

Bericht  Kamperseboekenwurm za 14 jan 2012 - 5:34

Nadat we vandaag een aantal kasten & kratten hebben opgeruimd, hebben we 4 oude mobiele telefoons gevonden.
Nu vroeg ik mij af of je ergens deze kunt inleveren tegen een kleine bijdrage en natuurlijk betrouwbaar.
Wie heeft hier ervaring mee en heeft tips?

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag over oude mobiele telefoons inleveren tegen geld Empty Re: Vraag over oude mobiele telefoons inleveren tegen geld

Bericht  tuttebel za 14 jan 2012 - 5:40

dat heb ik wel eens gedaan. ik heb ze opgestuurd en had na een week al het geld op m'n rekening. was geloof ik iets van 40 euro.
tuttebel
tuttebel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12

Vraag over oude mobiele telefoons inleveren tegen geld Empty Re: Vraag over oude mobiele telefoons inleveren tegen geld

Bericht  Kamperseboekenwurm za 14 jan 2012 - 5:41

tuttebel schreef:dat heb ik wel eens gedaan. ik heb ze opgestuurd en had na een week al het geld op m'n rekening. was geloof ik iets van 40 euro.
En via welke website of winkel heb je dat gedaan?

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Bericht  tuttebel za 14 jan 2012 - 5:42

ik heb het via gsmloket gedaan. ik heb toen ook met andere vergeleken, maar bij deze kreeg ik het meeste terug voor mijn telefoon's
tuttebel
tuttebel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12

Bericht  Linnie1985 za 14 jan 2012 - 5:43

Ik heb het vorig jaar gedaan en het werkt echt smile. Eerst mijn mobiel opgestuurd en nadat het geld op mijn rekening stond mocht ik die van mijn vriend ook versturen en het geld op mijn rekening laten storten.

Wel heb ik eerst beetje gekeken naar goede referencies.

Wij hebben de telefoons volgens mij ook via gsmloket verkocht

Edit: ik dacht zonzoo tot ik de post van mijn voorganger zag.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Stuiterbal za 14 jan 2012 - 5:51

Ik heb mijn oud mobiel ingeleverd bij de media markt.
Ik kreeg meteen het geld retour.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Inge za 14 jan 2012 - 6:00

Wij hebben het 2x via http://www.gsmloket.nl/ gedaan en werkte top. Hadden het geld snel op onze rekening
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Sarah1985 za 14 jan 2012 - 6:03

ging even kijken hoeveel ik voor mijn jaar oude mobiel kreeg wel 8 euro haha nou laat dan maar
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gigi_ za 14 jan 2012 - 6:03

Je kunt het ook via vodafone doen.
http://www.vodafone.nl/telefoon_inruilen/
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Kamperseboekenwurm za 14 jan 2012 - 6:06

Sarah1985 schreef:ging even kijken hoeveel ik voor mijn jaar oude mobiel kreeg wel 8 euro haha nou laat dan maar./

Daarvoor zou ik het nog wel doen Very Happy.. Ik heb inmiddels 5 oude telefoons ingevuld op www.gsmloket.nl ingevuld en ik krijg in totaal wel 3 euro terug voor 5 telefoons!

Laatst aangepast door Kamperseboekenwurm op za 14 jan 2012 - 6:32; in totaal 2 keer bewerkt

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Bericht  Sarah1985 za 14 jan 2012 - 6:07

wat voor telefoons wissel jij dan in, wel weinig 3 euro
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Kamperseboekenwurm za 14 jan 2012 - 6:14

Sarah1985 schreef:wat voor telefoons wissel jij dan in, wel weinig 3 euro

Een Sony Ericsson J220, een Siemens C65, Een Nokia 3510I, Een Nokia 3109 en Nokia 1101.

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Bericht  Kamperseboekenwurm za 14 jan 2012 - 6:15

Ik wil graag deze telefoons inleveren:

Een Sony Ericsson J220, een Siemens C65, Een Nokia 3510I, Een Nokia 3109 en Nokia 1101

Volgens www.gsmloket.nl krijg ik hier heel weinig voor terug Cry!

Laatst aangepast door Kamperseboekenwurm op za 14 jan 2012 - 6:32; in totaal 1 keer bewerkt

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Bericht  nina za 14 jan 2012 - 6:29

Kamperseboekenwurm schreef:Ik wil graag deze telefoons inleveren:

Een Sony Ericsson J220, een Siemens C65, Een Nokia 3510I, Een Nokia 3109 en Nokia 1101

Volgens krijg ik hier heel weinig voor terug Cry!
Ik denk dat deze telefoons te oud zijn voor een flinke vergoeding.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Lejow za 14 jan 2012 - 6:39

Inderdaad gewoon naar de Mediamarkt brengen, moet je formulier tekenen dat je afstand doet en krijg je het geld zo in je hand. Geen gezeur met opsturen, overmaken, kwijtraken enz..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast za 14 jan 2012 - 18:32

Lejow schreef:Inderdaad gewoon naar de Mediamarkt brengen, moet je formulier tekenen dat je afstand doet en krijg je het geld zo in je hand. Geen gezeur met opsturen, overmaken, kwijtraken enz..

Inderdaad, je bent er zo klaar. Wel zorgen dat de accu's vol zijn. Ze willen zien dat ze werken. Ik kreeg laatst bijna 200 euro voor mijn telefoon.

Gast
Gast

Bericht  Aagje! za 14 jan 2012 - 20:12

Ik heb het bij de Vodafone gedaan. Was een iPhone 3G een oude dus, kreeg er 100 euro voor.
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  Alex za 14 jan 2012 - 21:08

Ik heb ook twee oude telefoons opgestuurd naar gsmloket en kreeg er 80 euro voor. Ik twijfel of ik mijn BB ook opstuur, daar krijg ik ook nog aardig wat voor.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Antibes za 14 jan 2012 - 21:13

Mochten jullie nou mobieltjes hebben liggen die niets meer waard zijn (te oud, defect, etc.). Gooi ze dan niet weg, maaaaar denk aan Stichting Opkikker! Die zamelen het hele jaar door mobieltjes in voor het goede doel en krijgen voor elk exemplaar 3,50!!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  TukTuk za 14 jan 2012 - 21:17

XXAnnieXX schreef:Ik heb het bij de Vodafone gedaan. Was een iPhone 3G een oude dus, kreeg er 100 euro voor.

Had je er via MP niet meer voor kunnen krijgen?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Aagje! za 14 jan 2012 - 21:23

AngelNyn schreef:
XXAnnieXX schreef:Ik heb het bij de Vodafone gedaan. Was een iPhone 3G een oude dus, kreeg er 100 euro voor.

Had je er via MP niet meer voor kunnen krijgen?

Nee denk het niet. Hij was echt oud! Je kon hem niet meer updaten want dan werd hij nog trager
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  Muis zo 15 jan 2012 - 2:38

Ik heb het ook al meerdere keren via Vodafone gedaan. Zelfs mobieltjes die het niet meer doen kan je opsturen. Je krijgt maar de helft van wat een werkende mobiel waard is, maar toch.
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  Beachgirl zo 15 jan 2012 - 2:42

Op Envirophone.nl (ja van die domme reclame) kun je op de site kijken hoeveel je voor een bepaald merk telefoon krijgt.

Wel grappig: Ik heb nog een spiksplinternieuwe Sony Ericsson K800i liggen en krijg daar maar een tientje voor Laughing Nou dan bewaar ik hem liever voor als iemand een telefoontje nodig heeft.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  _Femme zo 15 jan 2012 - 3:57

Thanks meiden! Ik ben ook n.a.v. dit topic eens mijn oude telefoons op gaan zoeken, heb er 4 gevonden, 1 is niks meer waard maar de andere 3 zorgen toch voor een aardige 96 euro! Very Happy

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Pompoen zo 15 jan 2012 - 4:17

Antibes schreef:Mochten jullie nou mobieltjes hebben liggen die niets meer waard zijn (te oud, defect, etc.). Gooi ze dan niet weg, maaaaar denk aan Stichting Opkikker! Die zamelen het hele jaar door mobieltjes in voor het goede doel en krijgen voor elk exemplaar 3,50!!

Oh ik heb er een aantal waar ik toch niks voor krijg, te oud. Moeten ze helemaal werkend zijn? Of maakt dat verder niet zo veel uit? En waar kun je die inleveren?
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: