Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Telefoontopic: Iphone 4, 4s of galaxy s2

+3
SoCali
FireButterfly
Atelier Madame
7 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Telefoontopic: Iphone 4, 4s of galaxy s2 Empty Telefoontopic: Iphone 4, 4s of galaxy s2

Bericht  Atelier Madame za 28 apr 2012 - 0:56

Ja hoor weer een telefoontopic. En hoewel ik altijd heb afgezworen een Iphone te willen begin ik langzaam toch wel voor die dingen te vallen. Wilde twee jaar geleden al graag een Iphone 3 hebben, maar toen toch een HTC genomen. Ben er heel tevreden over maar elke keer als ik een Iphone in mn handen krijg valt me weer op hoe snel en mooi ze zijn. Maar de galaxy S2 vind ik ook prachtig. Nu kan ik volgende week bij Hi verlengen, die hebben nu toestellease wat mij goed in de oren klinkt. Ik twijfel alleen over welke telefoon:

-Zit er veel verschil tussen de 4 en de 4s? In prijs scheelt het namelijk nogal wat per maand (5-10 euro)
-Is er een groot verschil tussen de galaxy s 2 en de iphone 4?
-Mijn gevoel zegt dat Iphones snel stuk gaan, dat zou ik echt zonde vinden, klopt dat?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoontopic: Iphone 4, 4s of galaxy s2 Empty Re: Telefoontopic: Iphone 4, 4s of galaxy s2

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 1:20

Ik heb zelf een iPhone 4 en ben daar heel tevreden mee, maar ik weet eerlijk gezegd niet zo goed hoe hij in vergelijking met een 4s is. Ik vind zelf android niet prettig werken dus ik vind een iPhone in vergelijking met een Samsung wel fijner.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoontopic: Iphone 4, 4s of galaxy s2 Empty Re: Telefoontopic: Iphone 4, 4s of galaxy s2

Bericht  FireButterfly za 28 apr 2012 - 1:24

Ik heb nu zelf een Samsung na een iPhone 3GS gehad te hebben. Ik heb 'm nu iets langer dan 3 maanden en het bevalt super goed. Ik wil ook niet meer terug naar een iPhone.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoontopic: Iphone 4, 4s of galaxy s2 Empty Re: Telefoontopic: Iphone 4, 4s of galaxy s2

Bericht  SoCali za 28 apr 2012 - 1:26

Ik heb nu een Iphone 3GS en mag volgende week ook verlengen.

Maar kies hoe dan ook weer de iphone! Naar mijn idee gaan ze helemaal niet snel kapot hoor...

De mijn iig niet.

Ik zit alleen nog te twijfelen over de provider... Zit nu bij Vodafone, niet helemaal tevreden erover.. ZOu erg graag weer terug naar HI willen. Alleen zin daar de vaste lasten wel bijna 50 euro per maand (eestse jaar wel de helft).

Bij Vodafone is het maandelijks 34,50 en dan eenmalig 100 euro voor de telefoon.. Zit zo te twijfelen. Maar ja, uiteindelijk zijn die 50 euro maar 1 jaar en eerste jaar wel de helft..
SoCali
SoCali
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoontopic: Iphone 4, 4s of galaxy s2 Empty Re: Telefoontopic: Iphone 4, 4s of galaxy s2

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 1:29

Ik heb mijn iPhone trouwens al bijna een jaar en daar is nog niks mis mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoontopic: Iphone 4, 4s of galaxy s2 Empty Re: Telefoontopic: Iphone 4, 4s of galaxy s2

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 1:33

iPhone 4S! Ik heb ook getwijfeld tussen die telefoons en heb er nog geen seconde spijt van gehad. Toptelefoon!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoontopic: Iphone 4, 4s of galaxy s2 Empty Re: Telefoontopic: Iphone 4, 4s of galaxy s2

Bericht  Atelier Madame za 28 apr 2012 - 1:43

SoCali schreef:Ik heb nu een Iphone 3GS en mag volgende week ook verlengen.

Maar kies hoe dan ook weer de iphone! Naar mijn idee gaan ze helemaal niet snel kapot hoor...

De mijn iig niet.

Ik zit alleen nog te twijfelen over de provider... Zit nu bij Vodafone, niet helemaal tevreden erover.. ZOu erg graag weer terug naar HI willen. Alleen zin daar de vaste lasten wel bijna 50 euro per maand (eestse jaar wel de helft).

Bij Vodafone is het maandelijks 34,50 en dan eenmalig 100 euro voor de telefoon.. Zit zo te twijfelen. Maar ja, uiteindelijk zijn die 50 euro maar 1 jaar en eerste jaar wel de helft..

50*24*75%=900 euro
34,50*24 + 100 = 928 euro
Hi is dus zelfs voordeliger smile

Je moet alleen even goed bedenken over je na een jaar die 50 euro in de maand wel kunt betalen
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoontopic: Iphone 4, 4s of galaxy s2 Empty Re: Telefoontopic: Iphone 4, 4s of galaxy s2

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 1:47


Ik was ook zo'n 'ik hoef geen iPhone' persoon. Ik heb nu een iPhone 4 en dat vind ik meer dan genoeg. De snufjes die de 4S meer zou hebben was voor mij absoluut geen toegevoegde waarde aan een telefoon. Ik vond dat de 4 al onzinnige dingen kon doen in vergelijking met mijn voormalige telefoon (Blackberry)

Of ik nou wild ben van mn telefoon ... nee. Hij kan leuke dingen maar ik zou er echt geen 5 a 10 euro per maand meer voor over hebben om een telefoon te hebben die nog meer onzin kan nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoontopic: Iphone 4, 4s of galaxy s2 Empty Re: Telefoontopic: Iphone 4, 4s of galaxy s2

Bericht  SoCali za 28 apr 2012 - 1:54

Atelier Madame schreef:
SoCali schreef:Ik heb nu een Iphone 3GS en mag volgende week ook verlengen.

Maar kies hoe dan ook weer de iphone! Naar mijn idee gaan ze helemaal niet snel kapot hoor...

De mijn iig niet.

Ik zit alleen nog te twijfelen over de provider... Zit nu bij Vodafone, niet helemaal tevreden erover.. ZOu erg graag weer terug naar HI willen. Alleen zin daar de vaste lasten wel bijna 50 euro per maand (eestse jaar wel de helft).

Bij Vodafone is het maandelijks 34,50 en dan eenmalig 100 euro voor de telefoon.. Zit zo te twijfelen. Maar ja, uiteindelijk zijn die 50 euro maar 1 jaar en eerste jaar wel de helft..

50*24*75%=900 euro
34,50*24 + 100 = 928 euro
Hi is dus zelfs voordeliger Telefoontopic: Iphone 4, 4s of galaxy s2 561177

Je moet alleen even goed bedenken over je na een jaar die 50 euro in de maand wel kunt betalen



Ja uiteindelijk is het na 2 jaar wel goedkoper ja. Ik weet alleen niet of ik die manadelijkse kosten van 50 euro na ene jaar wil, is toch weer 15 meer dan nu. Maar ja, wil wel heel erg graag HI, en het eerste jaar bespaar ik juist dus denk dat ik het wel gewoon doe. Krijg mijn nieuwe iphone dan wel pas over 2 maanden. De actie van eerste 12 maanden 50% korting is tot 4 mei!
SoCali
SoCali
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoontopic: Iphone 4, 4s of galaxy s2 Empty Re: Telefoontopic: Iphone 4, 4s of galaxy s2

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 2:09

Je least wel bij Hi hè, je krijgt het toestel niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoontopic: Iphone 4, 4s of galaxy s2 Empty Re: Telefoontopic: Iphone 4, 4s of galaxy s2

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 2:17

Waarom staat de Sony Xperia S er niet tussen? :P
Die heb ik nu en ben er echt verliefd op laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoontopic: Iphone 4, 4s of galaxy s2 Empty Re: Telefoontopic: Iphone 4, 4s of galaxy s2

Bericht  Atelier Madame di 1 mei 2012 - 22:10

Jolicious schreef:Je least wel bij Hi hè, je krijgt het toestel niet.

Dat klopt maar uiteindelijk ben ik de telefoon na 2 jaar meestal toch zat en beland hij in de la. Dan kan ik beter een toestel leasen die ik daarna weer inlever dan dat ik weer een toestel in de la heb liggen.

Oke dan ik mag vandaag dus verlengen en OMG ik twijfel nog steeds zo. Ik kan me herinneren dat ik 2 jaar geleden mijn huidige telefoon heb genomen en uiteindelijk altijd spijt heb gehad geen Iphone gekozen te hebben. Ik denk dus eigenlijk dat ik nu gewoon een keertje mezelf moet verwennen en gewoon de Iphone moet bestellen. Prijstechnisch gezien scheelt het bijna niets met de samsung galaxy S2.

Twijfel alleen nog of ik de 4 of 4s moet bestellen. Camera gebruik ik alleen voor huis tuin en keuken opnames, voor mooie fotos heb ik gewoon een camera. Qua snelheid schijnt het heel weinig uit te maken volgens mij.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoontopic: Iphone 4, 4s of galaxy s2 Empty Re: Telefoontopic: Iphone 4, 4s of galaxy s2

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 22:12

Atelier Madame schreef:
Jolicious schreef:Je least wel bij Hi hè, je krijgt het toestel niet.

Dat klopt maar uiteindelijk ben ik de telefoon na 2 jaar meestal toch zat en beland hij in de la. Dan kan ik beter een toestel leasen die ik daarna weer inlever dan dat ik weer een toestel in de la heb liggen.
.

Lees wel goed de voorwaarden van het leasen. Want als je hem molt, of als hij gestolen wordt, kost het jou geld, omdat hij niet van jou is!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoontopic: Iphone 4, 4s of galaxy s2 Empty Re: Telefoontopic: Iphone 4, 4s of galaxy s2

Bericht  Atelier Madame di 1 mei 2012 - 22:17

Pippa schreef:
Atelier Madame schreef:
Jolicious schreef:Je least wel bij Hi hè, je krijgt het toestel niet.

Dat klopt maar uiteindelijk ben ik de telefoon na 2 jaar meestal toch zat en beland hij in de la. Dan kan ik beter een toestel leasen die ik daarna weer inlever dan dat ik weer een toestel in de la heb liggen.
.

Lees wel goed de voorwaarden van het leasen. Want als je hem molt, of als hij gestolen wordt, kost het jou geld, omdat hij niet van jou is!

Jup heb ze gelezen. Conclusie: die gok durf ik wel te wagen.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoontopic: Iphone 4, 4s of galaxy s2 Empty Re: Telefoontopic: Iphone 4, 4s of galaxy s2

Bericht  Nora di 1 mei 2012 - 22:21

Vind dat toestellease een beetje eng eigenlijk.
Als ik bv een contract heb van 24 maanden. Ik heb 23 maanden mijn mobiel en dan wordt hij gejat. Dan moet ik dan nog een de marktprijs betalen (wat na 2 jaar nog steeds niet weinig is bij een iphone). Terwijl met mn huidige mobiel zou ik een nieuwe simkaart aanvragen en een tijdje een ander toestel gebruiken.

Maar over de drie opties. Samsung Galaxy S2 vind ik persoonlijk een beetje te groot.
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoontopic: Iphone 4, 4s of galaxy s2 Empty Re: Telefoontopic: Iphone 4, 4s of galaxy s2

Bericht  Blond di 1 mei 2012 - 22:21

Ik heb een Iphone en wil nooit meer wat anders. Met Samsung had/heb ik helemaal niets, dus daar zou ik nooit voor kiezen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoontopic: Iphone 4, 4s of galaxy s2 Empty Re: Telefoontopic: Iphone 4, 4s of galaxy s2

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 22:30

Ik heb een Samsung Galaxy S2 en ben enorm tevreden I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoontopic: Iphone 4, 4s of galaxy s2 Empty Re: Telefoontopic: Iphone 4, 4s of galaxy s2

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 22:48

Mijn man heeft ook een samsung galaxy S2 en hij is er wel ontzettend tevreden over. Alleen begint ie nu wat kuren te krijgen. Zo valtie af en toe gewoon uit (springt dan ook wel weer meteen aan) En hij heeft hem laatst na die storing met vodafone helemaal moeten resetten omdat z`n telefoon helemaal van de wap was. Wat hij heel fijn vind is de camera en ook vind ie `m erg gebruiksvriendelijk. Ook m`n schoonmoeder en schoonzusje hebben er 1 en die zijn er ook supertevreden over.
Maar mocht je voor de samsung kiezen .... binnenkort komt de nieuwere uit dus waarschijnlijk als die uit is hoef je voor de S2 minder bij te betalen omdat er dan zo`n run is op de nieuwe.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoontopic: Iphone 4, 4s of galaxy s2 Empty Re: Telefoontopic: Iphone 4, 4s of galaxy s2

Bericht  Sweety di 1 mei 2012 - 23:03

Ik heb van de week de iPhone 4 gekocht. Wel 2e hands via mp want ik heb een goedkoop sim only abbo.. Ik ben er erg tevreden mee, mooi scherm, leuke apps.. Kan hem dus ook zeker aanraden. Twijfelde zelf ook tussen de Samsung en iPhone maar toch voor de iPhone gekozen. smile
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoontopic: Iphone 4, 4s of galaxy s2 Empty Re: Telefoontopic: Iphone 4, 4s of galaxy s2

Bericht  Atelier Madame di 1 mei 2012 - 23:15

Ik heb de Iphone 4 besteld smile.

Aangezien je het eerste jaar 50% korting krijgt op je abonnement bij Hi en die actie nog maar 2 dagen duurt nu toch maar besloten want vond het een beetje zonde om straks de volle pond te betalen ipv 25% korting de hele periode. De 4s was 8 euro per maand meer, vond ik toch voor die paar extra's niet de moeite waard.

Ben benieuwd Very Happy
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoontopic: Iphone 4, 4s of galaxy s2 Empty Re: Telefoontopic: Iphone 4, 4s of galaxy s2

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 0:28

Nora schreef:Vind dat toestellease een beetje eng eigenlijk.
Als ik bv een contract heb van 24 maanden. Ik heb 23 maanden mijn mobiel en dan wordt hij gejat. Dan moet ik dan nog een de marktprijs betalen (wat na 2 jaar nog steeds niet weinig is bij een iphone). Terwijl met mn huidige mobiel zou ik een nieuwe simkaart aanvragen en een tijdje een ander toestel gebruiken.

Maar over de drie opties. Samsung Galaxy S2 vind ik persoonlijk een beetje te groot.

Precies. Plus dat het natuurlijk raar is dat je nog zoveel geld betaalt in de maand terwijl het toestel nooit van jou zal worden. Vind het eerlijk gezegd nogal oplichterij als je het mij vraagt. Dan kan je altijd nog beter gewoon een losse iPhone kopen en een sim only erbij nemen. Scheelt behoorlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoontopic: Iphone 4, 4s of galaxy s2 Empty Re: Telefoontopic: Iphone 4, 4s of galaxy s2

Bericht  Atelier Madame wo 2 mei 2012 - 0:54

Jolicious schreef:
Nora schreef:Vind dat toestellease een beetje eng eigenlijk.
Als ik bv een contract heb van 24 maanden. Ik heb 23 maanden mijn mobiel en dan wordt hij gejat. Dan moet ik dan nog een de marktprijs betalen (wat na 2 jaar nog steeds niet weinig is bij een iphone). Terwijl met mn huidige mobiel zou ik een nieuwe simkaart aanvragen en een tijdje een ander toestel gebruiken.

Maar over de drie opties. Samsung Galaxy S2 vind ik persoonlijk een beetje te groot.

Precies. Plus dat het natuurlijk raar is dat je nog zoveel geld betaalt in de maand terwijl het toestel nooit van jou zal worden. Vind het eerlijk gezegd nogal oplichterij als je het mij vraagt. Dan kan je altijd nog beter gewoon een losse iPhone kopen en een sim only erbij nemen. Scheelt behoorlijk.

Het is inderdaad een risico, maar als ik nu een abonnement afsluit met een iphone erbij moet ik minsten 100 euro bijbetalen, het enige verschil is dat je dat nu achteraf doet of als je hem kwijtraakt. Dus om die reden kies ik er dan liever voor om maandelijks iets te betalen. Een simpele rekensom gaf mij namelijk:

2 jaar lang gemiddeld 27,50 per maand
waarvan 5 euro voor de belminuten en 17 euro voor 1 gig internet en onbeperkt sms. Dus ik betaal 5 euro per maand, dus in totaal 120 euro voor de Iphone te leasen. Voor dat bedrag koop ik geen nieuwe Iphone los (en marktplaats heb ik slechte ervaringen mee dus daar koop ik liever geen iphone).
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoontopic: Iphone 4, 4s of galaxy s2 Empty Re: Telefoontopic: Iphone 4, 4s of galaxy s2

Bericht  Atelier Madame wo 2 mei 2012 - 0:55

Iedereen moet voor zichzelf trouwens bepalen hoor of ze willen leasen of niet, maar ik vond het juist wel gunstig dus smile
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoontopic: Iphone 4, 4s of galaxy s2 Empty Re: Telefoontopic: Iphone 4, 4s of galaxy s2

Bericht  Nora wo 2 mei 2012 - 1:17

Atelier Madame schreef:Iedereen moet voor zichzelf trouwens bepalen hoor of ze willen leasen of niet, maar ik vond het juist wel gunstig dus Telefoontopic: Iphone 4, 4s of galaxy s2 561177
Ja dat snap ik, als het voor jou een goede deal is, zeker doen!
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoontopic: Iphone 4, 4s of galaxy s2 Empty Re: Telefoontopic: Iphone 4, 4s of galaxy s2

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 2:32

Ik zweer bij de iPhone. Ben met 3G begonnen, heb nu de 4s en wil nooit anders meer. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoontopic: Iphone 4, 4s of galaxy s2 Empty Re: Telefoontopic: Iphone 4, 4s of galaxy s2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum