Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iphone 4 vs Galaxy S

+10
Makamba
NoorA
VeryCherry
Ploen
Susan
Blond
Pluk
BJA
Pien
Sterre
14 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Iphone 4 vs Galaxy S Empty Iphone 4 vs Galaxy S

Bericht  Sterre wo 29 dec 2010 - 11:32

Ik weet het, er is net een vergelijkbaar topic geweest maar dan zonder Iphone keuze. Ik kan bij Telfort tot en met morgen mijn contract verlengen en tegelijkertijd de eerste zes maanden korting krijgen op mijn abonnement. Daarna is deze actie waarschijnlijk afgelopen.

Ik neig heel erg naar de Iphone, maar ben toch benieuwd naar jullie ervaring en mening. Waarom heb je voor de een of de ander gekozen?

En wat is jullie ervaring met smartphones en Telfort? Het internet is langzamer dan bij andere aanbieders, maar voor mij is het wel een stuk voordeliger omdat ik ook wat korting op het toestel krijg omdat ik al langer klant ben. Is het snel genoeg?

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4 vs Galaxy S Empty Re: Iphone 4 vs Galaxy S

Bericht  Sterre wo 29 dec 2010 - 23:06

Vergeet bovenstaand lang verhaal, misschien te langdradig voor een meerkeuzemogelijkheid ;-)

Welke zou jij kiezen/heb je gekozen en waarom?


Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4 vs Galaxy S Empty Re: Iphone 4 vs Galaxy S

Bericht  Pien wo 29 dec 2010 - 23:11

mijn collega heeft een galaxy s en wat een kut telefoon. deze zou ik dus nooit kiezen! voor mij zodra ik mag verlengen een iphone!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4 vs Galaxy S Empty Re: Iphone 4 vs Galaxy S

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 23:15

Ik zou zelf voor de Samsung gaan, maar da's omdat ik járen Samsung heb gehad ('t Is dat nu ik BB heb, voor de ping en communicatiemogelijkheden, anders had ik weer een Samsung gezocht) Samsung vind ik betrouwbaar, degelijk, makkelijk besturingssysteem... iPhone is ook mooi, maar ik ben zo'n tut die tegen Apple is, dus ik zou voor de Galaxy gaan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4 vs Galaxy S Empty Re: Iphone 4 vs Galaxy S

Bericht  BJA wo 29 dec 2010 - 23:18

Ik zou voor de iPhone gaan. Ik heb zelf een BB dus kan niet echt een goede mening geven, maar ik heb wel een iPad en das gewoon een grote iPhone!
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4 vs Galaxy S Empty Re: Iphone 4 vs Galaxy S

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 23:30

Ik ken de Samsung galaxy niet, ziet er wel mooi uit op plaatjes. Ik heb zelf een Iphone en wil het liefst niets anders meer, I'm hooked! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4 vs Galaxy S Empty Re: Iphone 4 vs Galaxy S

Bericht  Sterre wo 29 dec 2010 - 23:36

Ik vind de Iphone ook net wat mooier en handiger in gebruik, en er zit een flitser op wat ook wel een pre is. De galaxy wint weer op het gebied van het display en iis ets minder breekbaar omdat het plastic is in plaats van glas. Oh ja, en het scheelt me 170 euro smile.

Toch denk ik dat ik mezelf de Iphone cadeau ga doen. Daar word ik het meest blij van. Voor de Iphone bezitters, hebben jullie er een verzekering bij afgesloten?

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4 vs Galaxy S Empty Re: Iphone 4 vs Galaxy S

Bericht  Pluk wo 29 dec 2010 - 23:38

Ik heb de Galaxy S, erg fijne telefoon!
Pluk
Pluk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 95
Punten : 102
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4 vs Galaxy S Empty Re: Iphone 4 vs Galaxy S

Bericht  Blond wo 29 dec 2010 - 23:40

IPhone. Ik ben anti-Samsung.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4 vs Galaxy S Empty Re: Iphone 4 vs Galaxy S

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 23:41

Sterre schreef:Ik vind de Iphone ook net wat mooier en handiger in gebruik, en er zit een flitser op wat ook wel een pre is. De galaxy wint weer op het gebied van het display en iis ets minder breekbaar omdat het plastic is in plaats van glas. Oh ja, en het scheelt me 170 euro smile.

Toch denk ik dat ik mezelf de Iphone cadeau ga doen. Daar word ik het meest blij van. Voor de Iphone bezitters, hebben jullie er een verzekering bij afgesloten?

Nee

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4 vs Galaxy S Empty Re: Iphone 4 vs Galaxy S

Bericht  Susan wo 29 dec 2010 - 23:46

Ik heb sinds gisteren een Samsung Galaxy S, tot nu toe bevalt het erg goed, vooral Swype vind ik makkelijk omdat het zo snel gaat. Ik vind de iPhone zelf ook te duur, voor mij heeft het niet echt een meerwaarde.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4 vs Galaxy S Empty Re: Iphone 4 vs Galaxy S

Bericht  Ploen wo 29 dec 2010 - 23:49

Ik heb een tijdje nu de Samsung, maar ik vind het maar een vaag ding (kan ook aan mij liggen). Als ik filmpjes maak kan ik ze nergens terugvinden???
En ook kan ik geen andere sms-toon instellen als de standaard-sms tonen. Ik heb op internet gezocht, maar dan moest ik weer vanalles installeren om dat wel te krijgen.
Erg vreemd voor zo'n nieuwe telefoon.

Meiden die tips hebben??
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4 vs Galaxy S Empty Re: Iphone 4 vs Galaxy S

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 23:53

Ploen schreef:Ik heb een tijdje nu de Samsung, maar ik vind het maar een vaag ding (kan ook aan mij liggen). Als ik filmpjes maak kan ik ze nergens terugvinden???
En ook kan ik geen andere sms-toon instellen als de standaard-sms tonen. Ik heb op internet gezocht, maar dan moest ik weer vanalles installeren om dat wel te krijgen.
Erg vreemd voor zo'n nieuwe telefoon.

Meiden die tips hebben??

Handleiding lezen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4 vs Galaxy S Empty Re: Iphone 4 vs Galaxy S

Bericht  Ploen wo 29 dec 2010 - 23:55

Trisha schreef:
Ploen schreef:Ik heb een tijdje nu de Samsung, maar ik vind het maar een vaag ding (kan ook aan mij liggen). Als ik filmpjes maak kan ik ze nergens terugvinden???
En ook kan ik geen andere sms-toon instellen als de standaard-sms tonen. Ik heb op internet gezocht, maar dan moest ik weer vanalles installeren om dat wel te krijgen.
Erg vreemd voor zo'n nieuwe telefoon.

Meiden die tips hebben??

Handleiding lezen?

nee, staat niks over in. Lees op internet dat meer mensen problemen hebben hiermee omdat je weer allerlei dingen moet downloaden om bepaalde zaken wel te kunnen.
Vind het gewoon raar dat als je zo'n nieuwe telefoon koopt er bepaalde dingen niet standaard opzitten terwijl dit op telefoons van een paar jaar terug wel kan.
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4 vs Galaxy S Empty Re: Iphone 4 vs Galaxy S

Bericht  Sterre do 30 dec 2010 - 0:05

Een vriendin van mij heeft de Galaxy S en weet ook niet hoe ze bepaalde tonen uit kan zetten, zoals het harde signaal als je de telefoon aanzet Neutral . Daarom twijfel ik een beetje aan het bedieningsgemak.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4 vs Galaxy S Empty Re: Iphone 4 vs Galaxy S

Bericht  Ploen do 30 dec 2010 - 0:07

Ik zou nu voor de Iphone gaan. Dit is hoe ik nu de samsung ervaar en ik hoor heel veel goede verhalen over de Iphone
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4 vs Galaxy S Empty Re: Iphone 4 vs Galaxy S

Bericht  VeryCherry do 30 dec 2010 - 0:18

De iPhone, ik heb er nu een sinds vorige week vrijdag en ik ben er heel tevreden mee. En, ook niet onbelangrijk, je kan er gewoon mee op het forum Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4 vs Galaxy S Empty Re: Iphone 4 vs Galaxy S

Bericht  NoorA do 30 dec 2010 - 0:29

Galaxy is een prima telefoon. De iPhone werkt natuurlijk wel veel beter als je meer Apple apparatuur hebt, dan moet je zeker de iPhone doen. Galaxy heeft een iets betere camera tov de iPhone. Als je vooral wil bellen, smsen en internetten dan is een iPhone gewoon de duurdere variant en kan je, mijns inziens, beter voor de galaxy gaan. Android internet werkt ook prima, en in de Androidmarket is heel veel gratis (spelletjes en toepassingen). Als je niet heel veel anders doet met de iPhone dan bellen, smsen (wat ik dus niet weet of jij er meer mee wil of niet) is het gewoon bijna zonde dat je daar den iPhone voor gebruikt.

Heb zelf geen van de telefoons trouwens haha.
NoorA
NoorA
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4 vs Galaxy S Empty Re: Iphone 4 vs Galaxy S

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 0:33

Bij zo'n keuze altijd voor de iPhone gaan, zeker omdat het een 4 is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4 vs Galaxy S Empty Re: Iphone 4 vs Galaxy S

Bericht  Susan do 30 dec 2010 - 0:39

CherrieLola schreef:De iPhone, ik heb er nu een sinds vorige week vrijdag en ik ben er heel tevreden mee. En, ook niet onbelangrijk, je kan er gewoon mee op het forum Wink

Met de Samsung kan je ook gewoon op het forum.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4 vs Galaxy S Empty Re: Iphone 4 vs Galaxy S

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 0:44

NoorA schreef:De iPhone werkt natuurlijk wel veel beter als je meer Apple apparatuur hebt, dan moet je zeker de iPhone doen.

Dat hoeft helemaal niet. Ik heb niks van Apple, behalve een iPhone. Dat hoeft niets met elkaar te maken hebben.
Ik heb laatst de Galaxy van een vriendin geprobeerd, maar vond het maar een amateur telefoon vergeleken de iPhone, geen mooi design, slomer en minder prettig in gebruik, en zeker in vergelijking met de iPhone 4.

Ik heb zelf heel erg spijt dat ik de iPhone 4 niet heb genomen (maar de 3GS) want de camera is echt subliem.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4 vs Galaxy S Empty Re: Iphone 4 vs Galaxy S

Bericht  Susan do 30 dec 2010 - 0:46

De man in de winkel raadde mij de iPhone in ieder geval af omdat hij het ook vooral een dure telefoon vond en niet veel vond toevoegen ten opzichte van de Galaxy S en de HTC Desire, maar goed, sommige mensen zweren bij iPhone, ik was sowieso al niet van plan om er eentje te nemen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4 vs Galaxy S Empty Re: Iphone 4 vs Galaxy S

Bericht  NoorA do 30 dec 2010 - 0:47

Marin schreef:
NoorA schreef:De iPhone werkt natuurlijk wel veel beter als je meer Apple apparatuur hebt, dan moet je zeker de iPhone doen.

Dat hoeft helemaal niet. Ik heb niks van Apple, behalve een iPhone. Dat hoeft niets met elkaar te maken hebben.
Ik heb laatst de Galaxy van een vriendin geprobeerd, maar vond het maar een amateur telefoon vergeleken de iPhone, geen mooi design, slomer en minder prettig in gebruik, en zeker in vergelijking met de iPhone 4.

Ik heb zelf heel erg spijt dat ik de iPhone 4 niet heb genomen (maar de 3GS) want de camera is echt subliem.

Klopt, ik bedoel nu ik het zo lees ook niet dat het 'beter' werkt, maar dat je wel van meer mogelijkheden gebruik kunt maken dan als je enkel de iPhone4 neemt omdat het de iPhone4 is en je er verder niet veel mee doet (enkel je scheel betalen)
NoorA
NoorA
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4 vs Galaxy S Empty Re: Iphone 4 vs Galaxy S

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 0:48

De HTC Desire heb ik ook wel goede verhalen over gehoord inderdaad, Susan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4 vs Galaxy S Empty Re: Iphone 4 vs Galaxy S

Bericht  Susan do 30 dec 2010 - 0:52

Marin schreef:De HTC Desire heb ik ook wel goede verhalen over gehoord inderdaad, Susan.

Ik vond de HTC Desire eigenlijk niet zo mooi en ik had eigenlijk toch al min of meer de Galaxy in mijn hoofd.

De HTC Legend vond ik trouwens wel erg mooi.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4 vs Galaxy S Empty Re: Iphone 4 vs Galaxy S

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum