Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iphone 5 of samsung galaxy S4

+4
Bazinga
SuzieQ
Susan
L!ND@
8 plaatsers

Ga naar beneden

Iphone 5 of samsung galaxy S4 Empty Iphone 5 of samsung galaxy S4

Bericht  L!ND@ vr 9 aug 2013 - 1:21

Ok, ik ben al een tijdje aan het twijfelen om dit topic te openen, want er zijn al zoveel van die "telefoontopics", maar eigenlijk spreekt de titel voor zich. Ik mag verlengen en weet niet welke telefoon ik beter kan kiezen. Ik ben niet bekent met een Iphone, maar ik weet uit ervaringen van anderen dat ie erg makkelijk is. Hij spreekt me aan, omdat ie niet zo groot is als de S4. Ik heb nu een S2 en ben daar erg tevreden mee, deze is precies goed. Maar goed...de S4 is nieuwer en heeft betere/hogere specificaties en je kan er zelf een geheugenkaartje in stoppen. Ik weet dat ik zelf moet kiezen, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 5 of samsung galaxy S4 Empty Re: Iphone 5 of samsung galaxy S4

Bericht  Susan vr 9 aug 2013 - 1:23

Ik had dezelfde twijfels en ik ben voor de Samsung gegaan, omdat de reviews beter waren, met name van de camera en omdat ik de iPhone toch wel erg duur vind en ik het idee heb dat je ook grotendeels voor het merk betaalt. Ik had dat er niet voor over, plus dat de Samsung gewoon alles heeft wat ik wilde.

Ik vind het persoonlijk ook wel fijner dat het scherm niet van glas is, bij mij sneuvelen spullen nogal snel. In onze iPad zit een flinke ster.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 5 of samsung galaxy S4 Empty Re: Iphone 5 of samsung galaxy S4

Bericht  L!ND@ vr 9 aug 2013 - 1:30

Susan schreef:Ik had dezelfde twijfels en ik ben voor de Samsung gegaan, omdat de reviews beter waren, met name van de camera en omdat ik de iPhone toch wel erg duur vind en ik het idee heb dat je ook grotendeels voor het merk betaalt. Ik had dat er niet voor over, plus dat de Samsung gewoon alles heeft wat ik wilde.

Ik vind het persoonlijk ook wel fijner dat het scherm niet van glas is, bij mij sneuvelen spullen nogal snel. In onze iPad zit een flinke ster.
Hahahaha, dit is precies zoals ik er nu ook over denk Wink Misschien heb ik dan onbewust al wel een keus gemaakt, maar dat scherm :O. Ik wil dat graag nog wel kunnen bedienen met 1 hand. Lukt je dat?
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 5 of samsung galaxy S4 Empty Re: Iphone 5 of samsung galaxy S4

Bericht  Susan vr 9 aug 2013 - 1:48

Eh, geen idee, dat probeer ik nooit.

Je kunt bij deze trouwens scrollen met je ogen, maar dat krijg ik niet echt onder de knie.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 5 of samsung galaxy S4 Empty Re: Iphone 5 of samsung galaxy S4

Bericht  L!ND@ vr 9 aug 2013 - 1:50

Volgens mijn zwager kan je het toetsenbord verkleinen in je instellingen, zodat je er geen last van hebt. Nou ja, als ik wel voor deze kies, went het vast snel genoeg. Ik vond mijn S2 eerst ook een reus, en nu wil ik niet anders meer Wink
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 5 of samsung galaxy S4 Empty Re: Iphone 5 of samsung galaxy S4

Bericht  Susan vr 9 aug 2013 - 1:55

Oh, bedoel je typen met één hand? Ik dacht dat je bedoelde dat je de telefoon wilde vasthouden en bedienen met dezelfde hand. Typen lukt wel gewoon met één hand. Ik vind swypen zo handig op een Samsung, dat miste ik echt op de HTC.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 5 of samsung galaxy S4 Empty Re: Iphone 5 of samsung galaxy S4

Bericht  L!ND@ vr 9 aug 2013 - 2:00

Ja, had het misschien een beetje knullig verwoord. Swypen kan ik nu ook al, maar ik doe het nooit, omdat ik daar juist niet aan wennen kon. Misschien een goed excuus om me er dan maar eens in te verdiepen haha!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 5 of samsung galaxy S4 Empty Re: Iphone 5 of samsung galaxy S4

Bericht  SuzieQ vr 9 aug 2013 - 4:07

Ik heb voor de iphone gekozen (had ook een S2), eigenlijk vooral omdat ik de S4 (en S3) veel te groot vond. Ben heel blij met mijn iphone, maar kan niet zeggen dat hij beter is dan de samsung. Wat ik mis is het multitasken. Als ik op mijn samsung muziek aan had staan en ook runkeeper had lopen, kon ik via dat schermpje wat je van boven naar beneden open sleept weer wisselen van app. Dat gaat op iphone niet, moet je via het beginscherm de app weer openen. Dat vind ik persoonlijk echt een nadeel. En het ontbreken van FM radio op iphone, ik gebruikte die nl heel veel (dagelijks 2x 45 min fietsen, lekker radio luisteren). Heb nu een app maar die valt echt elke halve minuut weg, want hij gaat via internet. Ik zou nu kiezen voor de S4 mini, die is qua formaat zoals de iphone 4. Ik vond mijn iphone best klein na de samsung, maar dat went snel.
Trouwens, ik vind het scherm van de samsung ook mooier dan iphone! Vriendin van me heeft de mini en zij heeft echt mooier beeld dan mijn iphone.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 5 of samsung galaxy S4 Empty Re: Iphone 5 of samsung galaxy S4

Bericht  Bazinga vr 9 aug 2013 - 4:15

Ik heb een s4 en hij's zoo mooiii I love you Verder is-ie idd 't zelfde als de s2, maar groter, sneller (véél sneller!) en ik kan m met één hand prima besturen, alleen iets minder op de fiets.. Maar dat komt ook doordat ik er een flipcase dinige omheen heb en ik als de dood ben dat ik 'm laat vallen Wink 

Ik heb overigens geen ervaring met iPhone, maar de s4 is echt zó mooi!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 5 of samsung galaxy S4 Empty Re: Iphone 5 of samsung galaxy S4

Bericht  Atelier Madame vr 9 aug 2013 - 5:00

iPhone!! waarom? Ja gewoon omdat het een iPhone is. Relaxed, snel, goede batterij, werkt altijd.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 5 of samsung galaxy S4 Empty Re: Iphone 5 of samsung galaxy S4

Bericht  Blair vr 9 aug 2013 - 5:20

SuzieQ schreef:Ik heb voor de iphone gekozen (had ook een S2), eigenlijk vooral omdat ik de S4 (en S3) veel te groot vond. Ben heel blij met mijn iphone, maar kan niet zeggen dat hij beter is dan de samsung. Wat ik mis is het multitasken. Als ik op mijn samsung muziek aan had staan en ook runkeeper had lopen, kon ik via dat schermpje wat je van boven naar beneden open sleept weer wisselen van app. Dat gaat op iphone niet, moet je via het beginscherm de app weer openen. Dat vind ik persoonlijk echt een nadeel. En het ontbreken van FM radio op iphone, ik gebruikte die nl heel veel (dagelijks 2x 45 min fietsen, lekker radio luisteren). Heb nu een app maar die valt echt elke halve minuut weg, want hij gaat via internet. Ik zou nu kiezen voor de S4 mini, die is qua formaat zoals de iphone 4. Ik vond mijn iphone best klein na de samsung, maar dat went snel.
Trouwens, ik vind het scherm van de samsung ook mooier dan iphone! Vriendin van me heeft de mini en zij heeft echt mooier beeld dan mijn iphone.
Als je dubbel klikt op je home button kun je ook terug naar je app, hoef je niet eens voor naar je beginscherm.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 5 of samsung galaxy S4 Empty Re: Iphone 5 of samsung galaxy S4

Bericht  SuzieQ vr 9 aug 2013 - 5:55

Weer wat geleerd! Thanks

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 5 of samsung galaxy S4 Empty Re: Iphone 5 of samsung galaxy S4

Bericht  Balloon vr 9 aug 2013 - 18:46

De S4 :cheering: :cheering: :cheering:

Ben er helemaal happy mee. Ik had eerst de iPhone 4 en was bang dat ik niet aan android kon wennen maar wel dus.
Balloon
Balloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 5 of samsung galaxy S4 Empty Re: Iphone 5 of samsung galaxy S4

Bericht  Pineco za 10 aug 2013 - 19:45

Ik jat je topic even L!nd@, maar ik twijfel dus ook nog steeds heel erg tussen iPhone en Samsung. Mijn man heeft een iPhone en we hebben een iPad, maar ik ben echt al jaren Samsung-fan. Ik heb nog steeds geen smartphone, maar ben nu toch al een tijdje aan het rondkijken en volgens mijn man is een iPhone gewoon het handigst. Vooral om foto's te streamen en zo en gewoon omdat we dan alles van Apple hebben en dat handiger is. Maar is dat wel zo? Is het echt onhandig om foto's door te sturen van Android naar Apple en andersom, of is het allemaal best compatibel? Want anders ga ik mooi weer voor Samsung Laughing Qua prijs valt het verschil inmiddels wel mee, toch?
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 5 of samsung galaxy S4 Empty Re: Iphone 5 of samsung galaxy S4

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum