Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iphone 4 of Samsung Galaxy S ||

+15
Paper Crown
Susan
Chelle
Marin
_Femme
TukTuk
Champagne
Roxi3
Inge
TNMN
Nathalie
Lady4
Zwerver
Atelier Madame
GreenGrass
19 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Iphone 4 of Samsung Galaxy S || Empty Iphone 4 of Samsung Galaxy S ||

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 8:25

Ik kan tussen beide kiezen bij mijn abonnement. Iphone moet ik 50 euro bijbetalen, voor de Samsung niks. Welke moet ik kiezen?

Mijn vriend zegt dat ik voor de Samsung moet gaan omdat je daar gewoon meer mee kan, en omdat die wel heel 'hip' is met wat hij kan en ook qua extra's en hoe die eruit ziet (ik ga dan voor de witte!) en gewoon alles bij elkaar. Iphone is ook leuk, maar ook weer zonde omdat heel binnenkort de Iphone 5 ook uit gaat komen, die veel meer kan dan de 4.

Ik twijfel laughcry


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4 of Samsung Galaxy S || Empty Re: Iphone 4 of Samsung Galaxy S ||

Bericht  GreenGrass zo 25 sep 2011 - 8:27

Ik heb de S2 en ben er erg blij mee! Er zijn genoeg applicaties beschikbaar en het werkt erg handig.
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4 of Samsung Galaxy S || Empty Re: Iphone 4 of Samsung Galaxy S ||

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 8:28

GreenGrass schreef:Ik heb de S2 en ben er erg blij mee! Er zijn genoeg applicaties beschikbaar en het werkt erg handig.

Heb je een witte, of een zwarte? En je kunt er veel mee dus? Wat zijn de nadelen die je kunt bedenken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4 of Samsung Galaxy S || Empty Re: Iphone 4 of Samsung Galaxy S ||

Bericht  GreenGrass zo 25 sep 2011 - 8:31

Pippa schreef:
GreenGrass schreef:Ik heb de S2 en ben er erg blij mee! Er zijn genoeg applicaties beschikbaar en het werkt erg handig.

Heb je een witte, of een zwarte? En je kunt er veel mee dus? Wat zijn de nadelen die je kunt bedenken?

Zwarte, witte is nu een week uit ofzo.

Ik doe er van alles mee.
Nadelen: soms is het moeilijk om een goede App te vinden die hetgene doet wat je wil. De agenda zelf vond ik niet heel handig, maar ik heb dus een andere gevonden.
Ow en hij is best groot, maar dat went wel en is niet heel vervelend uiteindeilijk.
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4 of Samsung Galaxy S || Empty Re: Iphone 4 of Samsung Galaxy S ||

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 8:34

Maar dat heb je denk ik bij elke smartphone dat je moet zoeken voor goede app's?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4 of Samsung Galaxy S || Empty Re: Iphone 4 of Samsung Galaxy S ||

Bericht  Atelier Madame zo 25 sep 2011 - 8:47

Sowieso de Samsung, gewoonweg omdat Android een geweldig fijn besturingssysteem is en je voor je Iphone heel veel extra betaald.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4 of Samsung Galaxy S || Empty Re: Iphone 4 of Samsung Galaxy S ||

Bericht  Zwerver zo 25 sep 2011 - 8:57

Atelier Madame schreef:Sowieso de Samsung, gewoonweg omdat Android een geweldig fijn besturingssysteem is en je voor je Iphone heel veel extra betaald.
+1
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4 of Samsung Galaxy S || Empty Re: Iphone 4 of Samsung Galaxy S ||

Bericht  Lady4 zo 25 sep 2011 - 10:25

iPhone! Je betaalt maar weinig extra's, behalve het toestel. De meeste apps zijn gewoon gratis te verkrijgen, net als bij Andriod. Wel veel meer keus bij Apple.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4 of Samsung Galaxy S || Empty Re: Iphone 4 of Samsung Galaxy S ||

Bericht  Nathalie zo 25 sep 2011 - 10:36

Lady4 schreef:iPhone! Je betaalt maar weinig extra's, behalve het toestel. De meeste apps zijn gewoon gratis te verkrijgen, net als bij Andriod. Wel veel meer keus bij Apple.

Ik zou ook voor de iphone gaan.

Ik heb sinds een paar maanden de witte 4G. Super!!

Had hiervoor ook al een iphone, een zwarte 3Gs. Wil niet anders meer ben verslaafd!

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4 of Samsung Galaxy S || Empty Re: Iphone 4 of Samsung Galaxy S ||

Bericht  TNMN zo 25 sep 2011 - 10:44

Ik heb hele slechte ervaringen met Android telefoons helaas Sad Gezeik over de app-market, updates, etc. Ik zeg, IPhone!
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4 of Samsung Galaxy S || Empty Re: Iphone 4 of Samsung Galaxy S ||

Bericht  Inge zo 25 sep 2011 - 10:47

Iphone.
Ben zelf erg tevreden over de Iphone

Vriend heeft samsung en zijn telefoon loopt regelmatig vast, ook is al enkele keren zijn muziek van zijn mobiel verwijderd zonder dat hij iets deed (geen idee of dat aan zijn telefoon lag of aan het geheugenkaartje, bij de telefoonwinkel snappen ze er ook niks van)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4 of Samsung Galaxy S || Empty Re: Iphone 4 of Samsung Galaxy S ||

Bericht  Roxi3 zo 25 sep 2011 - 10:49

Nathalie schreef:
Lady4 schreef:iPhone! Je betaalt maar weinig extra's, behalve het toestel. De meeste apps zijn gewoon gratis te verkrijgen, net als bij Andriod. Wel veel meer keus bij Apple.

Ik zou ook voor de iphone gaan.

Ik heb sinds een paar maanden de witte 4G. Super!!

Had hiervoor ook al een iphone, een zwarte 3Gs. Wil niet anders meer ben verslaafd!

+1

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4 of Samsung Galaxy S || Empty Re: Iphone 4 of Samsung Galaxy S ||

Bericht  Champagne zo 25 sep 2011 - 18:30

Ik zou ook voor een iphone gaan. Ik heb zelf de witte iphone 4 en ben er erg blij mee. Very Happy
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4 of Samsung Galaxy S || Empty Re: Iphone 4 of Samsung Galaxy S ||

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 18:32

Champagne schreef:Ik zou ook voor een iphone gaan. Ik heb zelf de witte iphone 4 en ben er erg blij mee. Very Happy
+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4 of Samsung Galaxy S || Empty Re: Iphone 4 of Samsung Galaxy S ||

Bericht  TukTuk zo 25 sep 2011 - 18:52

Ik heb zelf een Iphone, maar ik zou voor de samsung gaan! Mijn vriend heeft een samsung en ik vind die fijner werken. Het nadeel bij een Iphone is dat je geen "terug" knop hebt, waardoor het soms voorkomt, dat je volledig uit een app moet ipv gewoon even 1 stapje terug.
Plus hij is wat lichter als een Iphone.

Enige wat misschien een verschil kan zijn is de batterijduur, de telefoon van mijn vriend gaat een dag mee, vanaf dag 1 dag hij die telefoon heeft. Mijn oude iphone gaat nu ook nog 1 dag gemiddeld mee. Ik weet niet hoelang hij mee ging toen hij nieuw was (3G), want ik heb hem 2de hands.

En een ander voordeel voor de Iphone, er zijn veel meer goedkopere namaak spullen voor te krijgen, zoals kabeltjes etc. Via www.dealextreme.com kan je heel goedkoop van alles voor je iphone kopen, kabeltjes zijn gemiddeld 1,5 euro ipv 25 euro in de winkel. Hoesjes zijn er heel goedkoop etc, en je betaald er geen verzendkosten.

Beide hebben dus wel voordelen en nadelen.
Ik zou gewoon ook beide toestellen eens proberen en kijken wat je fijner vind.


Laatst aangepast door AngelNyn op zo 25 sep 2011 - 18:57; in totaal 1 keer bewerkt
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4 of Samsung Galaxy S || Empty Re: Iphone 4 of Samsung Galaxy S ||

Bericht  TukTuk zo 25 sep 2011 - 18:54

Lady4 schreef:iPhone! Je betaalt maar weinig extra's, behalve het toestel. De meeste apps zijn gewoon gratis te verkrijgen, net als bij Andriod. Wel veel meer keus bij Apple.

Je moet een Iphone jailbreaken voordat je de apps gratis kan krijgen (die normaal betaald zijn), bij een samsung hoeft dit niet en kan je er gewoon een andere app op zetten voor de gratis market, waarbij je dus gewoon alle apps gratis kan downloaden.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4 of Samsung Galaxy S || Empty Re: Iphone 4 of Samsung Galaxy S ||

Bericht  _Femme zo 25 sep 2011 - 19:12

AngelNyn schreef:
Lady4 schreef:iPhone! Je betaalt maar weinig extra's, behalve het toestel. De meeste apps zijn gewoon gratis te verkrijgen, net als bij Andriod. Wel veel meer keus bij Apple.

Je moet een Iphone jailbreaken voordat je de apps gratis kan krijgen (die normaal betaald zijn), bij een samsung hoeft dit niet en kan je er gewoon een andere app op zetten voor de gratis market, waarbij je dus gewoon alle apps gratis kan downloaden.

Je hebt bij de iPhone ook eindeloos veel gratis Apps hoor smile Verschil is dat je bij spelletjes bijvoorbeeld maar 20 levels hebt in plaats van het volledige spel met 50 levels. Daar zou je dan 79 cent voor moeten betalen als je hem helemaal wil. Daar zou ik mijn keuze niet op baseren, ik vind het een hele fijne betrouwbare telefoon!

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4 of Samsung Galaxy S || Empty Re: Iphone 4 of Samsung Galaxy S ||

Bericht  TukTuk zo 25 sep 2011 - 19:21

_Femme schreef:
AngelNyn schreef:
Lady4 schreef:iPhone! Je betaalt maar weinig extra's, behalve het toestel. De meeste apps zijn gewoon gratis te verkrijgen, net als bij Andriod. Wel veel meer keus bij Apple.

Je moet een Iphone jailbreaken voordat je de apps gratis kan krijgen (die normaal betaald zijn), bij een samsung hoeft dit niet en kan je er gewoon een andere app op zetten voor de gratis market, waarbij je dus gewoon alle apps gratis kan downloaden.

Je hebt bij de iPhone ook eindeloos veel gratis Apps hoor smile Verschil is dat je bij spelletjes bijvoorbeeld maar 20 levels hebt in plaats van het volledige spel met 50 levels. Daar zou je dan 79 cent voor moeten betalen als je hem helemaal wil. Daar zou ik mijn keuze niet op baseren, ik vind het een hele fijne betrouwbare telefoon!
Dat is ook zeker niet mijn enige "bezwaar", lees mijn andere reactie ook maar smile En er zijn genoeg apps die duurder zijn dan 79 cent, ik wil bijv een app voor anatomie op mijn telefoon, die is via de iphone 18 euro
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4 of Samsung Galaxy S || Empty Re: Iphone 4 of Samsung Galaxy S ||

Bericht  Marin zo 25 sep 2011 - 21:59

Ik heb zelf een iPhone waar ik helemaal weg van ben. Ik zou nooit een andere telefoon meer willen. M'n vriend daarentegen is helemaal android fan. Laatst was m'n iPhone gevallen en heb ik dus een android van hem geleend. Ik moet m absoluut nageven: een android werkt heel erg prettig. Het handige is dat alles via Google gaat, dus als je gmail veel gebruikt is t ideaal. Zo hebben wij samen onze agenda's gesynhroniseert en kan je dus afspraken samen maken en komt t automatisch in je android agenda te staan. Maar heb hier intussen ook een app voor gedownload voor de iPhone.
Ik ben door dat Lee toestel echt helemaal overtuigd dat android heel prettig werkt, maar ik zal altijd voor de iPhone blijven gaan omdat is a) veel mooier is en b) alles gewoon heel logisch werkt. De android kan heel veel, maar moet je wel allemaal uitzoeken en best wat voor doen om te snappen. Als je dat allemaal benut is ie ideaal. De iPhone is zo briljant om z'n simplisme maar heeft toch alles. Hij is zo logisch opgezet, dat je nooit iets hoeft te zoeken. Heel prettig in gebruik dus
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4 of Samsung Galaxy S || Empty Re: Iphone 4 of Samsung Galaxy S ||

Bericht  Chelle ma 26 sep 2011 - 1:00

Joy_ schreef:Ik heb zelf een iPhone waar ik helemaal weg van ben. Ik zou nooit een andere telefoon meer willen. M'n vriend daarentegen is helemaal android fan. Laatst was m'n iPhone gevallen en heb ik dus een android van hem geleend. Ik moet m absoluut nageven: een android werkt heel erg prettig. Het handige is dat alles via Google gaat, dus als je gmail veel gebruikt is t ideaal. Zo hebben wij samen onze agenda's gesynhroniseert en kan je dus afspraken samen maken en komt t automatisch in je android agenda te staan. Maar heb hier intussen ook een app voor gedownload voor de iPhone.
Ik ben door dat Lee toestel echt helemaal overtuigd dat android heel prettig werkt, maar ik zal altijd voor de iPhone blijven gaan omdat is a) veel mooier is en b) alles gewoon heel logisch werkt. De android kan heel veel, maar moet je wel allemaal uitzoeken en best wat voor doen om te snappen. Als je dat allemaal benut is ie ideaal. De iPhone is zo briljant om z'n simplisme maar heeft toch alles. Hij is zo logisch opgezet, dat je nooit iets hoeft te zoeken. Heel prettig in gebruik dus

Kunnen de agenda's wel gesynchroniseerd worden? Hoe dan? Het is mij nog niet gelukt. Vond het al zo raar dat het niet kon...

Ik heb de witte samsung en ben er erg blij mee. Had eerst de zwarte maar die heeft mijn man nu. smile
Voordeel vind ik dat het scherm groter is dan bij de Iphone.
Ook vind ik het swypen makkelijk.
Ik vind hem ook gewoon mooier dan de iphone.
Succes met kiezen!
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4 of Samsung Galaxy S || Empty Re: Iphone 4 of Samsung Galaxy S ||

Bericht  Marin ma 26 sep 2011 - 1:04

Als je googled op Google Calendar synch with iPhone staat er wel een duidelijke uitleg. Je kunt niet echt een appje downloaden, maar op die manier lukt het prima. Dan komen je afspraken gewoon in je iPhone calendar te staan. Alleen kan je zelf geen afspraken toevoegen, maar via Google Calendar kan je dan daar een appje downloaden, gewoon via die website zelf.

Dat is dan weer een voordeel van Android, dat ie dat automatisch doet, omdat die gelinkt zijn. Maar als je Google Calendar toch niet gebruikt, maakt het helemaal niets uit.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4 of Samsung Galaxy S || Empty Re: Iphone 4 of Samsung Galaxy S ||

Bericht  Susan ma 26 sep 2011 - 1:05

Ik heb de Samsung Galaxy S en dat bevalt erg goed. Met de iPhone heb ik geen ervaring. Het swypen vind ik trouwens ook een zeer groot voordeel, ik zou het heel vervelend vinden om een telefoon te hebben waar dat niet op kan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4 of Samsung Galaxy S || Empty Re: Iphone 4 of Samsung Galaxy S ||

Bericht  Chelle ma 26 sep 2011 - 1:29

Joy_ schreef:Als je googled op Google Calendar synch with iPhone staat er wel een duidelijke uitleg. Je kunt niet echt een appje downloaden, maar op die manier lukt het prima. Dan komen je afspraken gewoon in je iPhone calendar te staan. Alleen kan je zelf geen afspraken toevoegen, maar via Google Calendar kan je dan daar een appje downloaden, gewoon via die website zelf.

Dat is dan weer een voordeel van Android, dat ie dat automatisch doet, omdat die gelinkt zijn. Maar als je Google Calendar toch niet gebruikt, maakt het helemaal niets uit.


Ik heb de samsung, niet de iphone. Daar hoef je toch niets voor te downloaden als ik je goed begrijp? Maa
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4 of Samsung Galaxy S || Empty Re: Iphone 4 of Samsung Galaxy S ||

Bericht  Marin ma 26 sep 2011 - 1:31

Nee dan doet ie dat automatisch.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4 of Samsung Galaxy S || Empty Re: Iphone 4 of Samsung Galaxy S ||

Bericht  Chelle ma 26 sep 2011 - 1:33

Joy_ schreef:Nee dan doet ie dat automatisch.

Oh, dan moet ik nog even puzzelen, het is me nog niet gelukt. Sad
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4 of Samsung Galaxy S || Empty Re: Iphone 4 of Samsung Galaxy S ||

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum