Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waterpokken

4 plaatsers

Ga naar beneden

Waterpokken Empty Waterpokken

Bericht  studiebol vr 27 apr 2012 - 21:00

Klein L hier heeft de waterpokken, langzaam aan krijgt ze steeds meer bultjes overal..

Ik had al tips gekregen om haar in een zemelen bad te doen dus ik vanmorgen vroeg in de supermakt op zoek naar zemelen, tja ik heb dat nog nooit gekocht dus geen idee wat ik moest hebben. Maar ik heb een zak gevonden waar het op stond, dus die maar meegenomen.

Nu heb ik het vanmorgen gewoon het water van het badje gedaan.. en toen haar er ingelegd. Geprobeerd de zemelen overal te krijgen maar is dat de bedoeling? Of hadden we iets heel anders moeten doen? Tja sorry ik heb geen idee.

Verder nog tips? Ik heb nog niet het idee dat ze heel veel jeuk heeft, maar ze heeft best wat plekjes in haar gezicht en die wil ik eigenlijk wel preventief insmeren met iets tegen de jeuk'. Heb bij de apotheek welk poeder tegen jeuk meegenomen maar dat smeert niet zo makkelijk op haar gezicht.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waterpokken Empty Re: Waterpokken

Bericht  Gast vr 27 apr 2012 - 21:02

Ik deed ze in een washandje in bad. Dan wordt het een beetje een kleffe massa en daarmee wrijf je je kindje in. Daarna niet echt afdrogen, maar afdeppen en in laten drogen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waterpokken Empty Re: Waterpokken

Bericht  Liadan vr 27 apr 2012 - 21:10

Wij deden het net als Lieskuh.

Yara heeft vorige week de waterpokken gehad en wij hebben ook kidsclin gehaald, dat hielp wel tegen de jeuk.
Ik moet wel zeggen dat Yara weinig last gehad heeft van haar waterpokken, ze had er ook niet heel veel.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waterpokken Empty Re: Waterpokken

Bericht  studiebol vr 27 apr 2012 - 21:26

Liadan, die kidsclin heb je dat gewoon bij een drogist gekocht? Je kan het wel online bestellen zie ik maar dan heb ik dat pas dinsdag in huis ofzo.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waterpokken Empty Re: Waterpokken

Bericht  MADDIE vr 27 apr 2012 - 21:42

Je hebt ook spul van VSM speciaal voor waterpokken. Iets van calendulan nog wat... Mijn neefje had vorige week waterpokken.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waterpokken Empty Re: Waterpokken

Bericht  studiebol vr 27 apr 2012 - 22:35

Heb net het spul van VSM tegen waterpokken gehaald en de kidsclin... tja als het een niet werkt dan misschien het andere Very Happy Heb niet het idee dat ze nu veel jeuk heeft maar als ze het morgen wel krijgt dan kan ik niks kopen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waterpokken Empty Re: Waterpokken

Bericht  Liadan vr 27 apr 2012 - 23:04

Ik had het bij het kruidvat gekocht, maar ik zie dat jij het inmiddels ook al in huis hebt, fijn! Hopelijk krijgt ze er niet veel last van.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waterpokken Empty Re: Waterpokken

Bericht  Twellie za 28 apr 2012 - 0:30

Ah jammer dat ze het al heeft voordat ze een jaar is. Beterschap voor de kleine meid!
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waterpokken Empty Re: Waterpokken

Bericht  studiebol za 28 apr 2012 - 0:35

Tuinstoel schreef:Ah jammer dat ze het al heeft voordat ze een jaar is. Beterschap voor de kleine meid!

Ja, maar als ze het nu goed krijgt, bouwt ze wel weerstand op en is de kans klein dat ze het nog een keer krijgt, maar goed dat moeten we maar zien.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waterpokken Empty Re: Waterpokken

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum