Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje?

+18
LMCurious
PapillonRose
Parisienne
Annie24
SarahKey
meisje
Printje
Barbabella
mickey
koNijntje
Liadan
Slakje
Océane
Jasmine
Clapperdie
Mamsie
Pien
Twellie
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje?

Bericht  nillis za 28 apr 2012 - 20:14

Oh heb zoveel momentjes.
Maar T kan als ze iets lekkers ziet heel enthousiast roepen ohhhhhhhhhh lekker en dat koppie er dan bij. Ze glundert van oor tot oor.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje?

Bericht  Ezzer za 28 apr 2012 - 21:52

We hebben eigenlijk heel veel van die momentjes. Maar bijv gisteravond: ik ging nog even bij hem kijken toen wij zelf naar bed gingen (doen we altijd) hij werd wakker en direct een brede glimlach, daarna viel hij met die glimlach weer in slaap. Zo schattig!
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje?

Bericht  Tiara za 28 apr 2012 - 22:08

Eigenlijk heel vaak, nu is ze sinds een paar dagen meer aan het kletsen met woorden zoals mama en papa en brabbelen en dat klinkt zo schattig. I love you
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje?

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 22:49

Mijn ventje zij van de week toen ik thuis kwam uit werk: mama ik heb jou echt zoveel gemist vandaag. Ik ben blij dat je weer thuis bent I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje?

Bericht  Stuiterbal za 28 apr 2012 - 23:12

Ohhhhh heerlijk al die smelt momentjes !!!

Ik kan er ook echt veel opnoemen aangezien S echt een mega knuffel kont is.
Maar het aller leukste is als hij kei hard zegt : Mama is de allerliefste !!!! :-)
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum