Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Probleem of uitdaging?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Probleem of uitdaging? Empty Probleem of uitdaging?

Bericht  SoGood za 29 jun 2013 - 23:56

Vanwege teruglopende bedrijfsresultaten bij het bedrijf waar ik werk zijn mijn te werken uren helaas erg terug gelopen en binnenkort zal dat nog meer terug lopen, net als mijn salaris. Ik ben godzijdank mijn baan niet kwijt en die zal ik verder ook niet helemaal kwijt raken dus heb ik nog steeds een inkomen.

Maar goed, over een tijdje ik dus veel tijd over. Ik ben al aan het solliciteren enzo dus wie weet heb ik in het beste geval binnenkort gewoon weer een drukke baan.

Maar voor in de tussentijd zoek ik nog iets, (een hobby?) niet perse om geld te verdienen (nou ja, of wel.. Misschien iets voor mezelf opstarten?) maar ook om mezelf te vermaken. Ik wil dit namelijk niet alleen als een probleem zien maar ook als een kans/mogelijkheid om mezelf nuttig te maken of om mezelf verder te ontwikkelen.

Ik heb alleen geen idee waar ik moet beginnen/wat ik wil/hoe ik dat moet onderzoeken. Ik ben redelijk breed opgeleid dus om nu weer een opleiding/cursus te gaan volgen.. Het kan wel maar wat dan en vooral: wat voegt het dan toe?  

Vrijwilligerswerk doe ik al. Eigenlijk zit ik gewoon hard op te denken, misschien wil er iemand meedenken? Very Happy
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Probleem of uitdaging? Empty Re: Probleem of uitdaging?

Bericht  Siamsa zo 30 jun 2013 - 1:27

Misschien heb jij bepaalde kennis die je kunt gebruiken om bijvoorbeeld bijles te geven aan scholieren of studenten? Is maar iets heel simpels hoor, maar misschien is het een idee?
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Probleem of uitdaging? Empty Re: Probleem of uitdaging?

Bericht  Gast ma 1 jul 2013 - 1:18

Siamsa schreef:Misschien heb jij bepaalde kennis die je kunt gebruiken om bijvoorbeeld bijles te geven aan scholieren of studenten? Is maar iets heel simpels hoor, maar misschien is het een idee?

 Dat lijkt mij heel leuk om te doen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Probleem of uitdaging? Empty Re: Probleem of uitdaging?

Bericht  SoGood ma 1 jul 2013 - 6:16

Dat is wel een idee op zich! Alleen ben ik nergens heel erg super goed in. laughcry 

Ik haat solliciteren! Ik heb dan wel afgestudeerd maar ineens ben ik na jaren, waarin ik geen passende baan heb kunnen vinden, mijn echte ambitie kwijt geraakt. Een simple baan vind ik ook oke, als ik maar uit mijn prive leven voldoening haal vind ik het prima.

Stom he.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Probleem of uitdaging? Empty Re: Probleem of uitdaging?

Bericht  Gast ma 1 jul 2013 - 23:33

SoGood schreef:Dat is wel een idee op zich! Alleen ben ik nergens heel erg super goed in. laughcry 

Ik haat solliciteren! Ik heb dan wel afgestudeerd maar ineens ben ik na jaren, waarin ik geen passende baan heb kunnen vinden, mijn echte ambitie kwijt geraakt. Een simple baan vind ik ook oke, als ik maar uit mijn prive leven voldoening haal vind ik het prima.

Stom he.

 Nou stom zou ik het niet willen noemen! Solliciteren is stom en geen passende baan is stom. Maar iets oke vinden is niet stom haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Probleem of uitdaging? Empty Re: Probleem of uitdaging?

Bericht  SoGood di 2 jul 2013 - 2:27

Haha, dat moest ik 2 keer lezen. Gelukkig heb ik gestudeerd. Wink
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Probleem of uitdaging? Empty Re: Probleem of uitdaging?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum