Ervaringen okvlees
+3
Linda
loesje
Winegum
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ervaringen okvlees
Zijn hier meiden die weleens besteld hebben via okvlees?
Hoe is de levering, het vlees en het verpakken?
Ik zit er over na te denken om hier binnenkort een bestelling te plaatsen aangezien wij alleen maar biologisch vlees eten. Dan is het over het algemeen wel voordeliger dan wat je in de supermarkt en slagers kunt kopen.
Hoe is de levering, het vlees en het verpakken?
Ik zit er over na te denken om hier binnenkort een bestelling te plaatsen aangezien wij alleen maar biologisch vlees eten. Dan is het over het algemeen wel voordeliger dan wat je in de supermarkt en slagers kunt kopen.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Re: Ervaringen okvlees
ik vind het nog vrij duur op die site
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het mooie prijzen. Maar ik zag dat alles diepgevroren geleverd wordt, dat lijkt me niet zo handig..
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Ziet er goed uit! Ik heb met deze site geen ervaring, wel met www.hemelsvlees.nl. Dat is alleen rundvlees en dat bestel je in in pakketten van 5 of 10 kg. Je weet niet wat je krijgt maar ze garanderen dat het voor minimaal een derde biefstuk (entrecote, rosbief) is. Voor 5 kilo betaal je dan €60. Dat het diepgevroren wordt bezorgd vind ik juist handig. Een lade van de vriezer ligt bij ons dus vol met vlees.
Caulfield- Fluisteraar
- Aantal berichten : 123
Punten : 130
Registratiedatum : 01-03-12
Ik heb laatst een keer besteld bij OKvlees en ik was erg tevreden. Levering was op de afgesproken tijd, goed verpakt met droogijs waardoor het diepgevroren aankomt. Het is vacuum verpakt, dat is heel handig want het neemt weinig ruimte in in je vriezer en ontdooit zonder te lekken. Je kan het ook in een half uurtje ontdooien in heet water. De kwaliteit vonden wij super, smaakvol, lekker vlees. De techniek die gebruikt wordt om in te vriezen kan je zelf nooit nabootsen met een huis tuin keuken vriezer.
MissBlunt- Fluisteraar
- Aantal berichten : 177
Punten : 180
Registratiedatum : 30-11-10
Klinkt goed missblunt!
Hoe vond je het vlees kwalitatief?
Wij zijn onze vriezer nu langzaam aan het leegmaken en dan zullen we een redelijke bestelling gaan plaatsen. Ben benieuwd!
Caulfield, die site die jij gaf ziet er ook leuk uit. Maar wij eten voornamelijk kipfilet om mee te wokken. Rund eten we niet al te vaak om zo'n grote bestelling van te maken.
Wij zijn onze vriezer nu langzaam aan het leegmaken en dan zullen we een redelijke bestelling gaan plaatsen. Ben benieuwd!
Caulfield, die site die jij gaf ziet er ook leuk uit. Maar wij eten voornamelijk kipfilet om mee te wokken. Rund eten we niet al te vaak om zo'n grote bestelling van te maken.
Winegum- Prater
Dat hemelsvlees.nl klinkt ook goed, alleen kan ik niet vinden op de site of ze gecertificeerd biologisch zijn. Dat vind ik wel belangrijk voordat ik een bak geld aan vlees uitgeef.
Edit: zie nu in een artikel staan dat dat niet het geval is. Nog even nadenken of ik genoeg vertrouwen in de mensheid/boer Zef heb.
Edit: zie nu in een artikel staan dat dat niet het geval is. Nog even nadenken of ik genoeg vertrouwen in de mensheid/boer Zef heb.
Gast- Gast
Bah, ik lees steeds 'okselvlees'
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
freakielief schreef: Nog even nadenken of ik genoeg vertrouwen in de mensheid/boer Zef heb.
Hij komt het zelf aan de deur brengen, misschien kun je het hem vragen
Caulfield- Fluisteraar
- Aantal berichten : 123
Punten : 130
Registratiedatum : 01-03-12
Nou, ik heb me in ieder geval vast aangemeld voor de mailinglist van hemelsvlees.
Gast- Gast
Ik ook!Sogood schreef:Bah, ik lees steeds 'okselvlees'
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
Winegum schreef:Klinkt goed missblunt!
Ik vond het vlees kwalitatief zeer goed. Heel smaakvol, 'pure' smaak. Ik had van alles besteld, tartaartjes, gehakt, worst, kipfilet, shoarma, hachee, klapstuk en biefstuk. Ik was over alles tevreden.
MissBlunt- Fluisteraar
- Aantal berichten : 177
Punten : 180
MissBlunt schreef:Ik heb laatst een keer besteld bij OKvlees en ik was erg tevreden. Levering was op de afgesproken tijd, goed verpakt met droogijs waardoor het diepgevroren aankomt. Het is vacuum verpakt, dat is heel handig want het neemt weinig ruimte in in je vriezer en ontdooit zonder te lekken. Je kan het ook in een half uurtje ontdooien in heet water. De kwaliteit vonden wij super, smaakvol, lekker vlees. De techniek die gebruikt wordt om in te vriezen kan je zelf nooit nabootsen met een huis tuin keuken vriezer.
Ik heb zitten lezen hoe ze dat dus dan, want in eerste instantie stond ik er nogal sceptisch tegenover, bevroren vlees laten bezorgen via TNT. Maar het lijkt me wel wat nu ik dit gelezen heb. Ik ga binnenkort ook een bestelling doen!
Linda- Ratel
Even een upje.
Ik heb vandaag een bestelling gedaan. Vrijdag kan ik het afhalen, ben benieuwd!
Ik heb vandaag een bestelling gedaan. Vrijdag kan ik het afhalen, ben benieuwd!
Linda- Ratel
Leuk! Vrienden van ons hebben toevallig vandaag besteld, waar wij ook een bestelling bij hebben gedaan. Dinsdag wordt het bezorgd. Ik ben ook zeer benieuwd!
Wat een geld in 1 keer he
Wat een geld in 1 keer he
Winegum- Prater
Jup... Ik was €70,- kwijt..
Ik heb kipfilet, rundergehakt, hamburgers, stoofvlees en kipkarbonades.
En jij?
Ik heb kipfilet, rundergehakt, hamburgers, stoofvlees en kipkarbonades.
En jij?
Linda- Ratel
Ik was 53 euro kwijt als ik het goed heb. Heb voornamelijk veel kip gekocht, 8 porties kipfilet, dat eten we het meeste, ongeveer 1 max 2 keer per week. En verder biefstuk 2x , hamlap 1 x en shoarma 1x. Volgens mij was dit het.
Echt erg, maarja, dan kunnen wij denk ik de komende 2 maanden weer vooruit. Dan bestellen we weer gewoon op nieuw als het lekker was =)
Echt erg, maarja, dan kunnen wij denk ik de komende 2 maanden weer vooruit. Dan bestellen we weer gewoon op nieuw als het lekker was =)
Winegum- Prater
Nou, wij hebben het binnen hoor! Het zag er allemaal super netjes uit. We hebben al 1 x vlees ervan gegeten en dat was heerlijk. Het vlees zelf zag er ook goed en mooi uit. Top!
Winegum- Prater
Ja, wij ook. Ik wilde het eigenlijk morgen ophalen, maar dat kon niet ivm hemelvaart. Dus toen heb ik het dinsdag gehaald.
Vandaag hebben we de kipfilet gegeten, smaakte goed.
Ik denk dat we 5 weken doen met deze lading. De volgende keer bestel ik meer, voor 3 maanden ofzo.
Vandaag hebben we de kipfilet gegeten, smaakte goed.
Ik denk dat we 5 weken doen met deze lading. De volgende keer bestel ik meer, voor 3 maanden ofzo.
Linda- Ratel
Wij hebben vandaag ook kip gehad. Smaakte ook weer erg goed! Ook het ontdooien ging heel mooi. Niet dat vieze vocht enzo wat je bij het normaal invriezen hebt. Nee ik ben erg tevreden!
Volgende keer bestellen wij ook wat meer andere soorten vlees. We hebben nu voornamelijk kip, maar het andere vlees is ook erg lekker maar normaal aten we dat niet zo vaak, omdat dat vaak niet makkelijk biologisch te verkrijgen is. Voor de volgende keer maar wel wat meer van bestellen.
Volgende keer bestellen wij ook wat meer andere soorten vlees. We hebben nu voornamelijk kip, maar het andere vlees is ook erg lekker maar normaal aten we dat niet zo vaak, omdat dat vaak niet makkelijk biologisch te verkrijgen is. Voor de volgende keer maar wel wat meer van bestellen.
Winegum- Prater
Bij mij kwam er wel veel vocht vanaf bij het ontdooien.. Ik heb de scharrelkipfilet genomen, de rest van het vlees is biologisch wat ik had besteld. Maar ik vond die kipfilet wel heel erg duur worden.
Linda- Ratel
Oh, apart zeg! Ik had daar helemaal geen last van.
Ik had wel biologische kip, het is inderdaad wel wat duurder dan scharrel ja. Maar dat zal qua vocht niet echt uit moeten maken lijkt mij.
Ik had wel biologische kip, het is inderdaad wel wat duurder dan scharrel ja. Maar dat zal qua vocht niet echt uit moeten maken lijkt mij.
Winegum- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Ervaringen met GV?
» Ervaringen LOI?
» Ervaringen LLL en VBN
» Ervaringen Zero Bra?
» Bio oil, ervaringen?
» Ervaringen LOI?
» Ervaringen LLL en VBN