Fuck!! Autopapieren "kwijt"
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Fuck!! Autopapieren "kwijt"
Wij hebben een andere auto gekocht en die kan ik morgen ophalen.
Maar nu kan ik die damn papieren allemaal niet vinden. Ik had ze allemaal in een plastic tas gedaan en vorige week meegenomen voor de keuring van onze oude auto.
Daar moest zoveel aan gebeuren dat we besloten hebben om een andere te kopen.
Nu wilde ik vanavond alles bij elkaar zoeken en nergens dat tasje met de papieren te vinden.
Damn!!!! Misschien heb ik het daar laten liggen, maar dan had iemand het wel gevonden en mij wel gebeld toch? Ik kan me overigens niet voorstellen dat ik het heb laten liggen maar ik weet echt niet waar ze zijn, heb het hele huis al op de kop gehad!
Maar nu kan ik die damn papieren allemaal niet vinden. Ik had ze allemaal in een plastic tas gedaan en vorige week meegenomen voor de keuring van onze oude auto.
Daar moest zoveel aan gebeuren dat we besloten hebben om een andere te kopen.
Nu wilde ik vanavond alles bij elkaar zoeken en nergens dat tasje met de papieren te vinden.
Damn!!!! Misschien heb ik het daar laten liggen, maar dan had iemand het wel gevonden en mij wel gebeld toch? Ik kan me overigens niet voorstellen dat ik het heb laten liggen maar ik weet echt niet waar ze zijn, heb het hele huis al op de kop gehad!
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Fuck!! Autopapieren "kwijt"
Nee heb de auto net namelijk helemaal leeg gehaald.Zoey schreef:Lastig! Ligt het tasje niet nog in de auto?
nina- Kletskop
Oh balen! Ik dacht van de week ook heel even dat ik ze kwijt was, gelukkig zaten ze in de binnenzak van m'n jas.
Voor de zekerheid zou ik de garage toch heel even bellen om te vragen of ie daar niet nog ligt.
Hangt het tasje niet aan de kapstok? Heb je een verzamelplek voor plastic tasje en zo ja, heb je 'm daar dan niet per ongeluk terug gelegd? De vuilnisbak of kliko misschien?
Voor de zekerheid zou ik de garage toch heel even bellen om te vragen of ie daar niet nog ligt.
Hangt het tasje niet aan de kapstok? Heb je een verzamelplek voor plastic tasje en zo ja, heb je 'm daar dan niet per ongeluk terug gelegd? De vuilnisbak of kliko misschien?
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Hebben wij ook gehad, wisten het alleen wat meer van te voren. Hebben toen nieuwe papieren aangevraagd, betaal je geloof ik 31 euro voor. Nadeel is wel dat het even duurt (1 wk) voor je ze hebt.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ja ik heb het gelezen ja!Fairytale schreef:Hebben wij ook gehad, wisten het alleen wat meer van te voren. Hebben toen nieuwe papieren aangevraagd, betaal je geloof ik 31 euro voor. Nadeel is wel dat het even duurt (1 wk) voor je ze hebt.
Bah was er helemaal misselijk van dus ben nu iets meer gerustgesteld.
Alleen de onderhoudspapieren zaten in diezelfde tas. En dat wordt natuurlijk lastig.
Ik ga inderdaad morgenochtend de garage bellen. Zucht wou dat ik ze nu kon bellen, zit helemaal in de rats!
nina- Kletskop
Gewoon bellen uitleggen nog even zoeken en anders opnieuw aanvragen. Je zal heus niet de eerste zijn waar het bij gebeurt.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ja das waar. Alleen ik snap er werkelijk niets van.Fairytale schreef:Gewoon bellen uitleggen nog even zoeken en anders opnieuw aanvragen. Je zal heus niet de eerste zijn waar het bij gebeurt.
En daar baal ik gewoon zo van (en ook van t feit dat ik zo graag morgen de nieuwe auto had opgehaald. Nou ja we zien t wel.
nina- Kletskop
Soortgelijke onderwerpen
» Wat wil jij nog kwijt?
» kat kwijt
» Wie ben jij kwijt?
» Wat wil jij nog kwijt?
» Wat zou je nog kwijt willen..
» kat kwijt
» Wie ben jij kwijt?