Najaar 2012 mama's!
+26
loesje
NoName88
Flower_L
Parisienne
Puzzle
Lejow
Ayla
Muis
Pandora
Flip Fluitketel
Snoes
L!ND@
nina86
M-G
bolus26
MAS
Ugly Betty
Sun88
vlinder-19
Knof
Alyssa
PiP
Muus
Viva
lente
LDJ
30 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Najaar 2012 mama's!
loesje schreef:ik heb het gezinspakket van vgz maar kan nergens vinden of het dan ook vergoed word.
het word niet bij elke zorgverzekeraar vergoed volgens mij hoor. Idd even een belletje er aan wagen?
Gast- Gast
Viva, ik ga even in het knutseltopic koekeloeren! Wat schattig zeg! Wist niet dat jij echt zo creatief was..poeh..dat zou ik ook wel willen! Ik zit wel te denken om een lakentje zelf op te gaan fleuren met mijn mama, vanmiddag ga ik daar toch heen, maar eens met dr opnemen haha
Mas fijn dat alles goed was!
Muis, door dat het meisje zich vrij goed laat voelen kan ik wel genieten van de zwangerschap, maar heb wel moment dat ik denk, blijft het allemaal wel goed gaan?
Vanmorgen weer controle gehad bij de gyn en ze was weer tevreden, alles zag er goed uit en mijn waardes waar het allemaal omdraait waren stabiel, maar goed dit kan per dag dus schelen. Bij twijfel bellen natuurlijk! Volgende week mag ik weer prikken en die week erop en dan zien we wel weer verder!
Vanaf morgen start hier de weer de jaarlijkse kofferbak (2maand lang elke zaterdag een zeer grote kofferbak) hopelijk vind ik weer heel wat leuke koopjes!
Prettig weekend!
Mas fijn dat alles goed was!
Muis, door dat het meisje zich vrij goed laat voelen kan ik wel genieten van de zwangerschap, maar heb wel moment dat ik denk, blijft het allemaal wel goed gaan?
Vanmorgen weer controle gehad bij de gyn en ze was weer tevreden, alles zag er goed uit en mijn waardes waar het allemaal omdraait waren stabiel, maar goed dit kan per dag dus schelen. Bij twijfel bellen natuurlijk! Volgende week mag ik weer prikken en die week erop en dan zien we wel weer verder!
Vanaf morgen start hier de weer de jaarlijkse kofferbak (2maand lang elke zaterdag een zeer grote kofferbak) hopelijk vind ik weer heel wat leuke koopjes!
Prettig weekend!
Gast- Gast
Hoi Hoi, hier ben ik weer even! Afgelopen woensdag hebben we dan de 20 weken echo gehad, we waren met 20 minuten al klaar. Beebje lag er perfect voor en werkte goed mee. Alleen het hartje controleren kostte wat meer moeite, de kleine had namelijk de hik Nou ja, goed teken, dan drinkt het dus mooi vruchtwater! Alles zag er prima uit en.....we weten niet wat het wordt. Ik ben stiekem zo nieuwsgierig, maar ja...als man niet meewerkt, heb ik er zo weinig aan he? Daarna kon ik meteen door voor controle, helaas was mijn bloeddruk te hoog 148/94 en dat al met dit termijn. Nou kan het natuurlijk door de stress rond mijn oom komen, maar bij D. heb ik op het eind ook lopen k-loten met mijn bloeddruk, dus ze wilden dat ik vandaag mijn bloeddruk ook door zou komen geven. De ha werkte niet mee en had geen plekje vrij om op te meten, dus mocht ik gewoon bij de gyn langs. Jeetje, wat hebben we daar lang zitten wachten!! Om 11.15 stond mijn afspraak en na ruim 12.00 werd ik eindelijk eens opgeroepen . Helaas....mijn bloeddruk was nu nog weer hoger, 150/100 en daar werd ik niet zo blij van. Ik voel me verder goed en heb geen klachten, behalve af en toe mijn eten eruit gooien. Maar dat is iets wat bij mij en zwanger zijn hoort. Het leuke eraan was dat ze nog even een echo gingen maken en ik het hartje kon luisteren. Dat is allemaal prima, dus dat was alweer een zorg minder. Omdat het niet reeël is om na twee metingen meteen al conclusies te trekken, willen ze me woensdag weer zien. Ik ga dan zeer waarschijnlijk ook meedoen aan het CHIPS onderzoek (Control of Hypertension In Pregnancy Study), waardoor ik ook meer controles zal hebben. Aan de hand van dat gesprek en mijn bloeddruk dan, zullen we weer verder gaan kijken. Ik ben zeer benieuwd, maar het geeft me wel een dubbel gevoel. Er is nog niet meteen iets zorgwekkends, maar waarom laat mijn lichaam me nu al in de steek?
Ik ga vanavond even verder reageren op iedereen, mijn kleine meissie wordt nu namelijk wakker. Tot straks maar weer!!
Ik ga vanavond even verder reageren op iedereen, mijn kleine meissie wordt nu namelijk wakker. Tot straks maar weer!!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10
Zo, jullie hebben weer goed geschreven
Vervelend, MAS, die suiker. Mij houden ze ook extra in de gaten. Mijn moeder heeft zwangerschapssuiker gekregen toen ze zwanger was van mij en toen ik ong een half jaar was heeft ze helemaal diabetes gekregen. Bij mijn eerste (reguliere) bloedtesten was de suiker 6,2 (mag voor zwangere niet hoger zijn dan 6) dus moest nog een keer nuchter komen. Heb ik gister de uitslag van gehad en toen was hij 4,8, dus perfect. Met ong. 24 weken moet ik ook nog een keer met suikerdrankje doen.
Ik ben ook bij FBTO aanvullend verzekerd, dus kan ook een pretecho doen. Eigenlijk nog helemaal niet over nagedacht. Toch wel leuk denk ik.
Verder was alles goed gisteren bij vk. Bloeddruk 135/58 en supergoed het hartje gehoord . Verder waren de bloeduitslagen ook prima, HB was mooi hoog, dus ik kan er voorlopig wel tegen .
Vanmorgen de wieg bij m'n moeder opgemeten en ik denk dat hij wel op onze slaapkamer past, dus dat is leuk!
Vervelend, MAS, die suiker. Mij houden ze ook extra in de gaten. Mijn moeder heeft zwangerschapssuiker gekregen toen ze zwanger was van mij en toen ik ong een half jaar was heeft ze helemaal diabetes gekregen. Bij mijn eerste (reguliere) bloedtesten was de suiker 6,2 (mag voor zwangere niet hoger zijn dan 6) dus moest nog een keer nuchter komen. Heb ik gister de uitslag van gehad en toen was hij 4,8, dus perfect. Met ong. 24 weken moet ik ook nog een keer met suikerdrankje doen.
Ik ben ook bij FBTO aanvullend verzekerd, dus kan ook een pretecho doen. Eigenlijk nog helemaal niet over nagedacht. Toch wel leuk denk ik.
Verder was alles goed gisteren bij vk. Bloeddruk 135/58 en supergoed het hartje gehoord . Verder waren de bloeduitslagen ook prima, HB was mooi hoog, dus ik kan er voorlopig wel tegen .
Vanmorgen de wieg bij m'n moeder opgemeten en ik denk dat hij wel op onze slaapkamer past, dus dat is leuk!
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Oh ja, en m'n eerste positiejurkjes zijn binnen
NoName88- Prater
Jeee, WEEKEND! Ik ben er steeds meer aan toe merk ik! Het werken wordt bij mij redelijk zwaar (werk met kinderen dus fysiek zwaar). Ik moet nog een week of acht werken en dan vakantie en aansluitend verlof. Lekker vooruitzicht dus!
Hebben jullie nog vakantieplannen?
Fijn zeg die FBTO gezinsmodule! Ik heb er nog lang over getwijfeld eind december maar heb toch voor een andere verzekering gekozen.
Fijn dat de suikerwaardes goed waren Noname! En hoe is je eerste jurkje?
Vervelend van die hoge bloeddruk Linda! Ik snap dat het je een dubbel gevoel geeft. Hopelijk is de volgende meting beter.
Hebben jullie nog vakantieplannen?
Fijn zeg die FBTO gezinsmodule! Ik heb er nog lang over getwijfeld eind december maar heb toch voor een andere verzekering gekozen.
Fijn dat de suikerwaardes goed waren Noname! En hoe is je eerste jurkje?
Vervelend van die hoge bloeddruk Linda! Ik snap dat het je een dubbel gevoel geeft. Hopelijk is de volgende meting beter.
Knof- Fluisteraar
- Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11
Naam | Leeftijd | Kindje | Uitgerekende datum | afspraken |
Ugly Betty | 24 | 1e | 3 oktober | |
Vlinder-19 | 27 | 2e | 17 oktober | |
Sun88 | 23 | 1e | 17 oktober | |
Pandora | 2e | 22 oktober | ||
Knof | 26 | 1e | 29 oktober | |
LDJ | 26 | 1e | 2 november | |
Anniej_S | 25 | 2e | 5 november | |
Lente | 26 | 1e | 7 november | 5 juli VK |
Viva | 21 | 2e | 7 november | |
Mas | 26 | 1e | 8 november | |
Puzzle | 28 | 1e | 16 november | 2 juli - 20 weken echo |
Muus | 26 | 2e | 24 november | |
Mistery-Girl | 27 | 1e | 1 december | 5 juli 20 weken echo |
Muis | 24 | 1e | 2 december | |
Snoes | 24 | 1e | 5 december | 2 augustus echo |
Bolus | 26 | 1e | 18 december | |
NoName88 | 23 | 1e | 28 december | |
Flower_L | 27 | 2e | 29 december | 17 juli VK |
NoName, ik zag je net reageren en bedacht me dat ik je nog niet in het lijstje had gezet!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
@ Snoes Zou je mij er ook in kunnen plaatsen ?? Ik ben echt een nerd wat lijstjes betreft!
L!ND@, 28, 2e, 21 november
L!ND@, 28, 2e, 21 november
L!ND@- Kletskop
@ Viva Het was een mooi afscheid, maar wel erg moeilijk. Maar dat blijft het denk ik altijd, als je dan pas echt beseft dat je nooit zomaar meer even met iemand kan kletsen. Als je dan ook het verdriet van iedereen ziet, dat doet echt pijn! Mijn oom had 2 jaar terug melanoom (vorm van huidkanker) aan zijn oog, maar ze hebben hem kunnen helpen en hij was toen genezen. Een tijd geleden voelde hij zich toch niet zo goed en heeft hij zich laten onderzoeken. Helaas zaten er overal uitzaaiingen in zijn lever en onderin zijn longen. Hij wilde geen chemo of andere eventuele opties meer. Met pasen vertelden we mijn ouders dat ze weer opa en oma gingen worden, een dag later vertelde mijn oom dat hij weer ziek was en niet meer beter zou worden....Ik wist ook niet hoe ik hier mee om moest gaan. Ik wilde graag langs, maar ik durfde niet. Omdat ik bang was hoe ik hem aan zou treffen, omdat ik niet intens verdrietig bij mijn familie wilde zitten...En nu wilde ik dat ik het wel had gedaan. Ik had al vaker aan mijn man verteld dat ik graag langs wilde, maar op dat moment voelde hij zich zo slecht door medicatie, dat ik besloot om nog even te wachten. Ik wilde afgelopen zondag langs gaan, maar zaterdagochtend, om kwart over 5 kreeg ik een telefoontje....Echt waar, ga alsjeblieft! Vertel je tante desnoods hoe je je voelt, ze zal je begrijpen. Nu heb je de kans nog, ik kon geen afscheid meer nemen en ik voel me daar ontzettend schuldig over.
@ Anniej Wat leuk dat je een pretecho laat maken. Ben benieuwd naar de plaatjes! Wat heerlijk dat je ook al zo fijn bent wezen shoppen. Ik moet ook nog, maar ik kan/wil sowieso nog niet teveel kopen, omdat we het geslacht niet weten. Wat fijn ook dat je waardes stabiel zijn, geeft vast een fijn gevoel!
@ MAS Ik wacht ook nog steeds op het moment dat ze me oproepen om te prikken. Heb ik de vorige keer geloof ik rond 24 en 28 weken gehad. Gelukkig had ik, net als jij, een goede uitslag.
@ Muis Wat leuk dat je alles aan het aanschaffen bent. Ik mis dat nu echt, maar ja...ik heb alles al. We willen misschien nog kijken voor een wieg, wat nieuwe kleertjes en hoezen voor mijn voedingskussen, maar daar zal het dan ook wel bij blijven. Ach, ik kan straks los op een nieuwe kamer voor mijn dochter, dat is ook leuk! Is je petekindje al geboren?
@ Knof Hier (nog) geen vakantieplannen. Er moet nog genoeg in en om het huis gebeuren, dus dat moeten we eerst maar eens gaan regelen.
@ Anniej Wat leuk dat je een pretecho laat maken. Ben benieuwd naar de plaatjes! Wat heerlijk dat je ook al zo fijn bent wezen shoppen. Ik moet ook nog, maar ik kan/wil sowieso nog niet teveel kopen, omdat we het geslacht niet weten. Wat fijn ook dat je waardes stabiel zijn, geeft vast een fijn gevoel!
@ MAS Ik wacht ook nog steeds op het moment dat ze me oproepen om te prikken. Heb ik de vorige keer geloof ik rond 24 en 28 weken gehad. Gelukkig had ik, net als jij, een goede uitslag.
@ Muis Wat leuk dat je alles aan het aanschaffen bent. Ik mis dat nu echt, maar ja...ik heb alles al. We willen misschien nog kijken voor een wieg, wat nieuwe kleertjes en hoezen voor mijn voedingskussen, maar daar zal het dan ook wel bij blijven. Ach, ik kan straks los op een nieuwe kamer voor mijn dochter, dat is ook leuk! Is je petekindje al geboren?
@ Knof Hier (nog) geen vakantieplannen. Er moet nog genoeg in en om het huis gebeuren, dus dat moeten we eerst maar eens gaan regelen.
L!ND@- Kletskop
Naam | Leeftijd | Kindje | Uitgerekende datum | afspraken |
Ugly Betty | 24 | 1e | 3 oktober | |
Vlinder-19 | 27 | 2e | 17 oktober | |
Sun88 | 23 | 1e | 17 oktober | |
Pandora | 2e | 22 oktober | ||
Knof | 26 | 1e | 29 oktober | |
LDJ | 26 | 1e | 2 november | |
Anniej_S | 25 | 2e | 5 november | |
Lente | 26 | 1e | 7 november | 5 juli VK |
Viva | 21 | 2e | 7 november | |
Mas | 26 | 1e | 8 november | |
L!ND@ | 28 | 2e | 21 november | |
Puzzle | 28 | 1e | 16 november | 2 juli - 20 weken echo |
Muus | 26 | 2e | 24 november | |
Mistery-Girl | 27 | 1e | 1 december | 5 juli 20 weken echo |
Muis | 24 | 1e | 2 december | |
Snoes | 24 | 1e | 5 december | 2 augustus echo |
Bolus | 26 | 1e | 18 december | |
NoName88 | 23 | 1e | 28 december | |
Flower_L | 27 | 2e | 29 december | 17 juli VK |
Snoes- Lady Post-a-lot
Viva, jij bent nog beter in lijstjes. Wat als er nog iemand zich aanmeldt voor in het lijstje? Ik krijg er geen 'lijnen' meer bij zeg maar.
Snoes- Lady Post-a-lot
Thanks Snoes!
L!ND@- Kletskop
Knof, fijn dat je een klein beetje kunt gaan aftellen tot je vakantie en verlof! Ik begin juist weer iets meer energie te krijgen. Maar ja, ik ben ook nog niet zo ver!
Uhm... jurkje? Jurkjes, ik had er 3 en ze zijn allemaal leuk en zitten ook goed. Hier en daar nog wel een beetje veel ruimte bij m'n buik, maar ik heb het vermoeden dat dat vanzelf gevuld gaat worden
Wij hebben wel vakantieplannen, gaan 2 weken naar Kos.
Snoes, dank je
Ik ga nu even wat in huis doen en misschien gaan we vanmiddag wel even voor een kamertje kijken.
Uhm... jurkje? Jurkjes, ik had er 3 en ze zijn allemaal leuk en zitten ook goed. Hier en daar nog wel een beetje veel ruimte bij m'n buik, maar ik heb het vermoeden dat dat vanzelf gevuld gaat worden
Wij hebben wel vakantieplannen, gaan 2 weken naar Kos.
Snoes, dank je
Ik ga nu even wat in huis doen en misschien gaan we vanmiddag wel even voor een kamertje kijken.
NoName88- Prater
Wij gaan een weekje naar Duitsland eind juli!
Snoes- Lady Post-a-lot
Joehoe, vandaag de 12wkn grens bereikt
Dinsdag de intake bij de VK en s'avonds hebben we weer een echo. Mogen we onze ukkepuk weer bewonderen. Ben benieuwd!
Ben ook bezig met het draaien van mijn laatste nachtdiensten...nog 1 te gaan hierna! Na 12 weken ben je niet meer verplicht om ze te draaien. Niet dat ik het erg vind om ze te draaien, maar voelt toch wel dat het erg zwaar is in je eentje een afdeling draaiende te houden. Dus vanaf van de week alleen nog maar dag en avonddienst.
PS. Kan er achter najaar 2012 mama's geen winter 2013 mama's;)
Dinsdag de intake bij de VK en s'avonds hebben we weer een echo. Mogen we onze ukkepuk weer bewonderen. Ben benieuwd!
Ben ook bezig met het draaien van mijn laatste nachtdiensten...nog 1 te gaan hierna! Na 12 weken ben je niet meer verplicht om ze te draaien. Niet dat ik het erg vind om ze te draaien, maar voelt toch wel dat het erg zwaar is in je eentje een afdeling draaiende te houden. Dus vanaf van de week alleen nog maar dag en avonddienst.
PS. Kan er achter najaar 2012 mama's geen winter 2013 mama's;)
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Wat leuk Flip, 12 weken!
Spannend voor dinsdag, veel plezier!
Spannend voor dinsdag, veel plezier!
Snoes- Lady Post-a-lot
Welkom Flip!
Wij hebben gisteren een kamertje gekocht! Toch nog in de opheffingsuitverkoop bij Gardo. Was niet veel bijzonders meer (wat kamertjes betreft in ieder geval), maar wij zijn geslaagd. Konden hem meteen meenemen, dus daar hoeven we niet meer op te wachten in ieder geval
Wij hebben gisteren een kamertje gekocht! Toch nog in de opheffingsuitverkoop bij Gardo. Was niet veel bijzonders meer (wat kamertjes betreft in ieder geval), maar wij zijn geslaagd. Konden hem meteen meenemen, dus daar hoeven we niet meer op te wachten in ieder geval
NoName88- Prater
Leuk, NoName! Heb je een foto?
Snoes- Lady Post-a-lot
Ga ff kijken of ik een plaatje op internet kan vinden. En of ik nog foto's op dit forum krijg
NoName88- Prater
Leuk! Ik ben ook voor witte meubels!
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Leuk! Ik ben ook voor witte meubels!
Dank je, wij ook Deze is niet helemaal hoogglans, dat zag je ook nog wel veel, maar het schilderwerk op de kamer is ook niet spierwit. En deze commode is niet heel erg breed, vonden wij ook wel prettig, dan zijn die lades niet zo gammel.
Jullie hebben nog niet iets uitgezocht?
NoName88- Prater
Nee, wij hebben nog niets uitgezocht. Over een week zijn de renovatiewerken hier in huis zo goed als klaar en over 3 weken hebben we samen vakantie. Dan gaan we eerst een weekje weg samen en daarna gaan we ons helemaal focussen op de kleine. Voor een kamertje kijken, kinderwagen, ...
Snoes- Lady Post-a-lot
Leuk, leuk, leuk! Ja, snap dat jullie dat eerst klaar willen hebben.
Wij zijn ook aardig vroeg met de kamer, heb verder ook nog helemaal niks! Maar kwam nu mooi uit met de opheffingsuitverkoop. We willen nu langzamerhand ook aan de kamer gaan beginnen. Willen hem klaar hebben voordat we op vakantie gaan (eind augustus).
Weten alleen nog niet precies wat we er allemaal aan gaan doen.
Wij zijn ook aardig vroeg met de kamer, heb verder ook nog helemaal niks! Maar kwam nu mooi uit met de opheffingsuitverkoop. We willen nu langzamerhand ook aan de kamer gaan beginnen. Willen hem klaar hebben voordat we op vakantie gaan (eind augustus).
Weten alleen nog niet precies wat we er allemaal aan gaan doen.
NoName88- Prater
Hier moet er in het kamertje eigenlijk niets gebeuren, buiten de meubels erin en decoratie natuurlijk . Heel misschien een ander kleurtje op de muur, maar wat we nu hebben, vinden we ook wel mooi. Verder is het helemaal in orde, dus daar moeten we niets aan doen.
Snoes- Lady Post-a-lot
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Najaar 2012 mama's!
» Trend (accessoires):najaar/winter 2012!
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» najaar 2013mama's!!
» Trends najaar
» Trend (accessoires):najaar/winter 2012!
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» najaar 2013mama's!!
» Trends najaar
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: