Najaar 2012 mama's!
+26
loesje
NoName88
Flower_L
Parisienne
Puzzle
Lejow
Ayla
Muis
Pandora
Flip Fluitketel
Snoes
L!ND@
nina86
M-G
bolus26
MAS
Ugly Betty
Sun88
vlinder-19
Knof
Alyssa
PiP
Muus
Viva
lente
LDJ
30 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Najaar 2012 mama's!
Ooh dat is leuk. Ga je nog een 3d echo doen ofzo?
MAS- Fluisteraar
- Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10
MAS schreef:Ooh dat is leuk. Ga je nog een 3d echo doen ofzo?
Dat is de pretecho toch ook ;-)
Gast- Gast
Je kan volgens mij ook gewoon een 2d doen of een 4d. Maar in ieder geval erg leuk. Hoeveel weken ben je dan? Ik wil er een doen na 25 weken.
MAS- Fluisteraar
Linda, Hoe was de 20 weken echo gister? Gecondoleerd met je oom. Hoop dat je toch af en toe je rust kan pakken.
MAS, Hoop idd dat de uitslag goed is! Was het zo'n test met nuchter bloedprikken, drankje drinken en na 2 uur ofzo weer prikken? Die moet ik ook, maar geloof pas met 26(?) weken.
Anniej, Wat leuk nog een pretecho! Ik ga ook steeds meer twijfelen om er een te doen over een paar weken haha, vond het weer zo leuk dinsdag om te kijken!
Hier weinig bijzonders, ben zo moeeee deze week. Werk is druk, wel leuk gelukkig, maar moet zeggen dat ik erna bar weinig meer uitvoer. Dinsdag al even wat kleertjes geshopt, kon het niet laten haha. Wat kopen jullie van tevoren al aan kleertjes, hoeveel, en in welke maat/maten? Heb ook een voedingskussen besteld en 2 hoezen (hoorde dat dat ook heerlijk slaapt), die kwam net binnen, fijn ding denk ik. Alleen de ene hoes was bij de rits al stuk dus even een mailtje sturen straks. Ohja en we hebben ook de kinderwagen besteld ! We krijgen 'm van m'n schoonouders en bij babydump was nu weer die actie van de maxi cosi en een tas er gratis bij, dus gelijk maar gedaan.
MAS, Hoop idd dat de uitslag goed is! Was het zo'n test met nuchter bloedprikken, drankje drinken en na 2 uur ofzo weer prikken? Die moet ik ook, maar geloof pas met 26(?) weken.
Anniej, Wat leuk nog een pretecho! Ik ga ook steeds meer twijfelen om er een te doen over een paar weken haha, vond het weer zo leuk dinsdag om te kijken!
Hier weinig bijzonders, ben zo moeeee deze week. Werk is druk, wel leuk gelukkig, maar moet zeggen dat ik erna bar weinig meer uitvoer. Dinsdag al even wat kleertjes geshopt, kon het niet laten haha. Wat kopen jullie van tevoren al aan kleertjes, hoeveel, en in welke maat/maten? Heb ook een voedingskussen besteld en 2 hoezen (hoorde dat dat ook heerlijk slaapt), die kwam net binnen, fijn ding denk ik. Alleen de ene hoes was bij de rits al stuk dus even een mailtje sturen straks. Ohja en we hebben ook de kinderwagen besteld ! We krijgen 'm van m'n schoonouders en bij babydump was nu weer die actie van de maxi cosi en een tas er gratis bij, dus gelijk maar gedaan.
lente- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10
Ik krijg vanaf morgen wekelijks een echo om de groei van de baby in de gaten te houden ivm mijn cholestase. 13aug ben ik 27weken zwanger. En is idd 4D en weet ik wat nog meer haha zo;n heel uitgebreid pakket :-)
Gast- Gast
Linda, gecondoleert met het verlies van je oom.. Sterkte!
Anniej, wat leuk een pretecho, heb je dat bij de eerste ook gehad?
Wij twijfelen nog over een eventuele pretecho, ik heb voorbeelden op internet gezien, die ik niet zo mooi vond, maar volgens mij verschilt dat ook per echo bureau.
Anniej, wat leuk een pretecho, heb je dat bij de eerste ook gehad?
Wij twijfelen nog over een eventuele pretecho, ik heb voorbeelden op internet gezien, die ik niet zo mooi vond, maar volgens mij verschilt dat ook per echo bureau.
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Ja heb het bij Y. ook gehad. Werd toen en nu ook weer door zorgverzekering vergoed
Gast- Gast
Sun, nog gecondoleerd.
Linda, jij ook gecondoleerd, was hij al lang ziek? En hoe was het vandaag?
Ik heb een tante die kanker heeft en ik vind het echt heel lastig, ze is al opgegeven, was ze gelijk toen ze de uitslag kreeg, maar nu krijgt ze levensverlengende chemo's. Het veranderd een mens heel erg, ik vind het zo lastig om ermee om te gaan, maar dat is ook weer lastig want daar kan je later spijt van hebben.
Voor de rest heeeeeeel eerlijk gezegd niet bijgelezen
Anniej, leuk die pretecho!
Wanneer is het eigenlijk de beste tijd om zo'n pretecho te laten maken?
Wij doen er ook nog een x 1, wordt ook vergoed inderdaad.
Ik heb een tante die kanker heeft en ik vind het echt heel lastig, ze is al opgegeven, was ze gelijk toen ze de uitslag kreeg, maar nu krijgt ze levensverlengende chemo's. Het veranderd een mens heel erg, ik vind het zo lastig om ermee om te gaan, maar dat is ook weer lastig want daar kan je later spijt van hebben.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Wat zei ze nou..tussen de 26 en 30weken, en wij gaan met 27weken dus; 13aug.
Gast- Gast
Oeh ok!
Ik wil, denk ik, een 4d hd echo laten maken weer bij J.an K.oning, is nieuw. 100 euro, dus precies goede bedrag...
Zou wel heel mooi zijn, denk ik.
Ik wil, denk ik, een 4d hd echo laten maken weer bij J.an K.oning, is nieuw. 100 euro, dus precies goede bedrag...
Zou wel heel mooi zijn, denk ik.
Viva- Kletskop
Hier 80 euro + de 30 euro van de geslachtsbepaling = 110,- dus ook eigenlijk precies goed.
Gast- Gast
oh ja lekker.
Je moet alleen dus een rekening indienen, die kregen we de 1e keer niet, had ik ook niet willen declareren hoor. Maar ben benieuwd of ie er we 1 kan geven... moeten we tzt nog maar eens informeren.
Hebben jullie al leuke kleertjes geshopt? (show me )
Je moet alleen dus een rekening indienen, die kregen we de 1e keer niet, had ik ook niet willen declareren hoor. Maar ben benieuwd of ie er we 1 kan geven... moeten we tzt nog maar eens informeren.
Viva- Kletskop
Viva schreef:oh ja lekker.
Ja heb zat gekocht en nee wil het nog niet showen :p
Gast- Gast
he wat flauw, waarom niet :p
Viva- Kletskop
1e pakje zit er tussen...maargoed misschien van de week even. Vanaf as weekend is er hier weer elke zaterdag kofferbakverkoop en ik van schummen enz dus als ik dan wat leuks vind zal ik wel foto's maken.
Hoe is het met jouw zelf gemaakte naaiprojectjes
Hoe is het met jouw zelf gemaakte naaiprojectjes
Gast- Gast
Ok!
Nou, weet niet of je pas die mutsjes/slofjes had gezien in het knutseltopic? Vandaag heb ik een andere bloem gehaakt op de roze muts en de roze slofjes, leuk leuk, post binnenkort wel een foto.
Maar nu ga ik mezelf proberen te verbannen even van dit topic, ik moet wat proberen af te maken.
En je zult zien dat ik hier over 5 minuten al weer zit, maar goed, wel proberen natuurlijk
Nou, weet niet of je pas die mutsjes/slofjes had gezien in het knutseltopic? Vandaag heb ik een andere bloem gehaakt op de roze muts en de roze slofjes, leuk leuk, post binnenkort wel een foto.
Maar nu ga ik mezelf proberen te verbannen even van dit topic, ik moet wat proberen af te maken.
En je zult zien dat ik hier over 5 minuten al weer zit, maar goed, wel proberen natuurlijk
Viva- Kletskop
Even snel update: klopt moest nuchter zijn, prikken, drankje, 2 uur wachten en dan weer prikken.
Nuchter was mijn waarde 4,5 en na het drankje was het 4,3. Dus dat was goed. Geen suiker gelukkig.
Ik moest het nu al doen, omdat ik overgewicht heb en dan mocht ik het hebben dan kunnen ze het nu al in de gaten gaan houden. Maar dat hoeft dus niet.
Annie: dat bedoelde ik inderdaad. Ik wil ook een uitgebreid pakket doen. Het lijkt mij leuk om de dvd aan mijn ouders en broertje te kunnen showen. Zij kunnen namelijk nooit mee naar een echo ivm de afstand.
Ik ga weer even verder voetbal kijken
Nuchter was mijn waarde 4,5 en na het drankje was het 4,3. Dus dat was goed. Geen suiker gelukkig.
Ik moest het nu al doen, omdat ik overgewicht heb en dan mocht ik het hebben dan kunnen ze het nu al in de gaten gaan houden. Maar dat hoeft dus niet.
Annie: dat bedoelde ik inderdaad. Ik wil ook een uitgebreid pakket doen. Het lijkt mij leuk om de dvd aan mijn ouders en broertje te kunnen showen. Zij kunnen namelijk nooit mee naar een echo ivm de afstand.
Ik ga weer even verder voetbal kijken
MAS- Fluisteraar
Fijn dat de test goed was, Mas.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Fijn Mas dat alles goed is. Ik heb ook overgewicht maar tegen mij hebben ze niks gezegd over zo'n test. Afgelopen keer kreeg ik de uitslagen van het bloedprikken, en daar was mijn suiker 4,6 ofzo.
Linda, gecondoleerd. Al duidelijkheid over je bloeddruk?
Snoes, nog even en je huis Bestaat uit meer dan alleen je slaapkamer haha. Moet een goed gevoel geven niet?!
Anniej, Wat een narigheid die cholestase. Kan je nog wel een beetje genieten van de zwangerschap?
Hier weinig mee gemaakt. Afgelopen weekend alle spullen besteld en ze worden eind augustus geleverd. Voor de geinteresseerde; ik heb de bugaboo in Denim besteld en het kamertje Salt van Coming Kids. Wat betreft namen hebben we nog wel een lichte uitdaging, maar daar hebben we nog even tijd voor.
Dit weekend wordt trouwens ook mijn petekindje geboren. Ze gaan haar vandaag inleiden en als het te lang duurt krijgt ze een ks. Ik ben zoooo benieuwd!!
Linda, gecondoleerd. Al duidelijkheid over je bloeddruk?
Snoes, nog even en je huis Bestaat uit meer dan alleen je slaapkamer haha. Moet een goed gevoel geven niet?!
Anniej, Wat een narigheid die cholestase. Kan je nog wel een beetje genieten van de zwangerschap?
Hier weinig mee gemaakt. Afgelopen weekend alle spullen besteld en ze worden eind augustus geleverd. Voor de geinteresseerde; ik heb de bugaboo in Denim besteld en het kamertje Salt van Coming Kids. Wat betreft namen hebben we nog wel een lichte uitdaging, maar daar hebben we nog even tijd voor.
Dit weekend wordt trouwens ook mijn petekindje geboren. Ze gaan haar vandaag inleiden en als het te lang duurt krijgt ze een ks. Ik ben zoooo benieuwd!!
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
@Muis Nou bij maar waren ze ook niet echt duidelijk over die test hoor.
Ik had ook bij het bloedprikken een mooie suikerwaarde. Maar vaak na de 24 weken kan je op eens veel sneller suikerziekte krijgen. Maar de gyn zei soms doen we het wel, soms niet. Ik had echt zoiets van Luister jij bent de expert zeg me gewoon of ik het moet doen of niet. Dus uiteindelijk zei hij Ja ga maar. Maar heel veel krijgen het dus pas na 24 weken. Ik moest het eerder doen, omdat ik meer risicofactoren heb (mijn vader heeft het ook door overgewicht).
Ik had ook bij het bloedprikken een mooie suikerwaarde. Maar vaak na de 24 weken kan je op eens veel sneller suikerziekte krijgen. Maar de gyn zei soms doen we het wel, soms niet. Ik had echt zoiets van Luister jij bent de expert zeg me gewoon of ik het moet doen of niet. Dus uiteindelijk zei hij Ja ga maar. Maar heel veel krijgen het dus pas na 24 weken. Ik moest het eerder doen, omdat ik meer risicofactoren heb (mijn vader heeft het ook door overgewicht).
MAS- Fluisteraar
Muis, ja écht, ik ben zo blij dat het allemaal bijna achter de rug is! Leuk dat jullie de kinderwagen en kamertje besteld hebben. Waar hebben jullie het gekocht?
Snoes- Lady Post-a-lot
Viva schreef:Sun, nog gecondoleerd.
bij welke zorgverzekering zitten jullie want ik wist helemaal niet dat een pretecho vergoed word.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
loesje schreef:Viva schreef:Sun, nog gecondoleerd.
bij welke zorgverzekering zitten jullie want ik wist helemaal niet dat een pretecho vergoed word.
FBTO, moet je wel aanvullend verzekerd zijn.
Gast- Gast
ik heb het gezinspakket van vgz maar kan nergens vinden of het dan ook vergoed word.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Misschien even bellen, Loesje?
Snoes- Lady Post-a-lot
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Najaar 2012 mama's!
» Trend (accessoires):najaar/winter 2012!
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» najaar 2013mama's!!
» Trends najaar
» Trend (accessoires):najaar/winter 2012!
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» najaar 2013mama's!!
» Trends najaar
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: