Najaar 2012 mama's!
+26
loesje
NoName88
Flower_L
Parisienne
Puzzle
Lejow
Ayla
Muis
Pandora
Flip Fluitketel
Snoes
L!ND@
nina86
M-G
bolus26
MAS
Ugly Betty
Sun88
vlinder-19
Knof
Alyssa
PiP
Muus
Viva
lente
LDJ
30 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Najaar 2012 mama's!
De blauw gestreepte gaat toch terug ik vond het al een twijfeltje bij me, dus morgen terug brengen.
Had ook leggings mee genomen maar moet ze toch wel een tikkeltje kleiner hebben, het zit me niet lekker.
En dan scoor ik gelijk weer ff paar van die sexie boxers erby 3v5,-
Had ook leggings mee genomen maar moet ze toch wel een tikkeltje kleiner hebben, het zit me niet lekker.
En dan scoor ik gelijk weer ff paar van die sexie boxers erby 3v5,-
Gast- Gast
Ja, vond je hem toch niet leuk die gestreepte?
Ik vind hem super!
Ik vind hem super!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Viva, vervelend dat je je kindje niet echt voelt.
Anniej, hoe gaat het met jou nu? Weer helemaal genezen?
Anniej, hoe gaat het met jou nu? Weer helemaal genezen?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Viva schreef:Ja, vond je hem toch niet leuk die gestreepte?
Ik vind hem super!
Die andere vielen heel mooi! Dus ik denk dat ik toch nog even een maatje groter ga passen
Snoes, hier alles ok! Het weer is nu voor mij prima te doen zo!
Gast- Gast
Dus je gaat m ruilen anniej?
Heb je maandag overigens nog meisjesspulletjes gekocht voor jullie 2e meid?
Ik heb echt heerlijk geslapen vannacht, geen last van warmte want het was goed afgekoeld.
Was flink moe gister dus, heerlijk!!
Voelde volgens mij dat de baarmoeder inmiddels al iets boven mijn navel zit.
Vind hem heel hard groeien, leuk want zo hoop ik ons kindje snel te kunnen voelen.
Heb je maandag overigens nog meisjesspulletjes gekocht voor jullie 2e meid?
Ik heb echt heerlijk geslapen vannacht, geen last van warmte want het was goed afgekoeld.
Was flink moe gister dus, heerlijk!!
Voelde volgens mij dat de baarmoeder inmiddels al iets boven mijn navel zit.
Vind hem heel hard groeien, leuk want zo hoop ik ons kindje snel te kunnen voelen.
Viva- Kletskop
Ik heb hem idd geruild en staat nu beter! en heb nog wat vam die leuke slips ingeslagen maar waarom gaat zwart altijd zo hard!
Heb ook de roze streep meegenomen!!
We hebben niks gehaald maandag, was zo druk in a'foort dat ik geen zin had in de mega rij te gaan staan
Wat goed van jouw dat jij je baarmoeder kan voelen, ik durf dat niet hahahaha ben bang dat ik mezelf ok ukje 2 pijn doe
Heb ook de roze streep meegenomen!!
We hebben niks gehaald maandag, was zo druk in a'foort dat ik geen zin had in de mega rij te gaan staan
Wat goed van jouw dat jij je baarmoeder kan voelen, ik durf dat niet hahahaha ben bang dat ik mezelf ok ukje 2 pijn doe
Gast- Gast
Oh leuk! Ik heb ook maat XXL van die en de roze(niet gestreept) genomen, vallen ze leuker.
Lastig dat het zo druk was! Bij de prenatal of ikea?
Bij ons was het bij de prenatal super rustig!
En natuurlijk doe je jezelf geen pijn Je gaat liggen en duwd zachtjes in je buik en beweegt dan heen en weer. Op een gegeven moment voel je dan een hardere rand!
Lastig dat het zo druk was! Bij de prenatal of ikea?
Bij ons was het bij de prenatal super rustig!
En natuurlijk doe je jezelf geen pijn Je gaat liggen en duwd zachtjes in je buik en beweegt dan heen en weer. Op een gegeven moment voel je dan een hardere rand!
Viva- Kletskop
Die ff roze en blauwe heb ik L en gestreepte XXL whahahahaha. Zal vanavond eens voelen.. Word vervolgd
Gast- Gast
Brave meid!
Viva- Kletskop
Zo gister naar de gynaecoloog en s avonds de geslachtsbepaling. Wij krijgen een meisje. Erg leuk.
Tijdens de geslachtsbepaling lag ze niet goed. Dus ik moest springen en allemaal gekke doen, maar uiteindelijk was het duidelijk!!
Bij de gynaecoloog was alles goed, maar ik moest weer bloedprikken ivm zwangerschapsdiabetes. Ik vond het gister al erg chaotisch in het ziekenhuis vooral omdat we de vk zijn gewend. Maar vandaag gaat het gewoon door met de chaos. Eerst wordt ik gebeld door de diabetes poli dat ik op vrijdag een afspraak heb staan. Dus ik zeg van Oh dus ik heb diabetes. Het zou wel fijn zijn als dat eerst naar mij wordt gecommuniceerd. Zij zou het even gaan nakijken.
Daarna wordt ik gebeld door een man die ook een afspraak wilt maken, dus ik leg weer uit dat ik de gang van zaken erg vreemd vind, omdat ik helemaal nog geen uitslag heb gehad. Hij kan de waardes wel zien, maar mag het niet vertellen. En hij vroeg ook nog aan mij of ik nuchter of niet-nuchter had geprikt. (Ik vind dat best wel belangrijke informatie als je iemand zijn waardes moet aflezen.) Dus ik weet nu nog steeds niks!! Echt een slechte zaak!!
Tijdens de geslachtsbepaling lag ze niet goed. Dus ik moest springen en allemaal gekke doen, maar uiteindelijk was het duidelijk!!
Bij de gynaecoloog was alles goed, maar ik moest weer bloedprikken ivm zwangerschapsdiabetes. Ik vond het gister al erg chaotisch in het ziekenhuis vooral omdat we de vk zijn gewend. Maar vandaag gaat het gewoon door met de chaos. Eerst wordt ik gebeld door de diabetes poli dat ik op vrijdag een afspraak heb staan. Dus ik zeg van Oh dus ik heb diabetes. Het zou wel fijn zijn als dat eerst naar mij wordt gecommuniceerd. Zij zou het even gaan nakijken.
Daarna wordt ik gebeld door een man die ook een afspraak wilt maken, dus ik leg weer uit dat ik de gang van zaken erg vreemd vind, omdat ik helemaal nog geen uitslag heb gehad. Hij kan de waardes wel zien, maar mag het niet vertellen. En hij vroeg ook nog aan mij of ik nuchter of niet-nuchter had geprikt. (Ik vind dat best wel belangrijke informatie als je iemand zijn waardes moet aflezen.) Dus ik weet nu nog steeds niks!! Echt een slechte zaak!!
MAS- Fluisteraar
- Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10
Mas, ook een meid
Nou dames, krijgen er ook nog een aantal een jongetje of komt er straks een meisjes-babyboom?
Inderdaad slordig dat je al gebeld wordt voor een afspraak voor je de uitslag hebt zeg!
Nou dames, krijgen er ook nog een aantal een jongetje of komt er straks een meisjes-babyboom?
Inderdaad slordig dat je al gebeld wordt voor een afspraak voor je de uitslag hebt zeg!
Viva- Kletskop
Yes ook een meid!!!! Morgenavond ga ik naar de stad.
Nou ik ben nu als nog gebeld met de uitslag en ik heb helemaal geen diabetes!!! Zij zijn goed bezig in het ziekenhuis!
Nou ik ben nu als nog gebeld met de uitslag en ik heb helemaal geen diabetes!!! Zij zijn goed bezig in het ziekenhuis!
MAS- Fluisteraar
- Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10
nou, das al helemaal raar.
Ja ga maar lekker shoppen, ik had ook direct een stoffenbestelling van bijna 120 euro gedaan
Moet er nog het een en ander van maken...
Ja ga maar lekker shoppen, ik had ook direct een stoffenbestelling van bijna 120 euro gedaan
Moet er nog het een en ander van maken...
Viva- Kletskop
Viva en Anniej: Ik ben vandaag ook geslaagd voor de jurkjes . Heb de roze en blauwe gestreepte gedaan.
Mijn vriendinnen zeiden vanmiddag, wat zie je er leuk uit haha.
MAS: Gefeliciteerd. Wat leuk, nog een meisje .
Ik voel me behoorlijk pissig en verdrietig.
Ik had het gesprek op mijn werk over wanneer ik verlof ga krijgen en wat er gebeurd als ik ziek word bla bla bla.
Nu is het zo dat ik opleiding aan het doen was maar dat ik nu terug ben gezet naar mijn oude functie omdat het me anders teveel zou worden. Voordat ik dit besluit had genomen ben ik eerst een gesprek aangegaan met mijn leidinggevende om te vragen of ik dan wel kon blijven, ook na mijn zwangerschap. Ja hoor, dit kon zeker want ze wilde me absoluut niet kwijt en na die tijd kon ik gewoon blijven.
Krijg ik vanmiddag even te horen dat ik misschien niet kan blijven en vanaf januari misschien wel kan wieberen.
Dit komt even hard aan zeg, ik ben er naar van. Hier doe ik dan zo mijn best voor .
Ik heb het even helemaal gehad en dit is zacht uitgedrukt. Ik zie het al voor me, ben ik straks bevallen, kan ik me druk gaan maken om nieuw werk te gaan zoeken .
Mijn vriendinnen zeiden vanmiddag, wat zie je er leuk uit haha.
MAS: Gefeliciteerd. Wat leuk, nog een meisje .
Ik voel me behoorlijk pissig en verdrietig.
Ik had het gesprek op mijn werk over wanneer ik verlof ga krijgen en wat er gebeurd als ik ziek word bla bla bla.
Nu is het zo dat ik opleiding aan het doen was maar dat ik nu terug ben gezet naar mijn oude functie omdat het me anders teveel zou worden. Voordat ik dit besluit had genomen ben ik eerst een gesprek aangegaan met mijn leidinggevende om te vragen of ik dan wel kon blijven, ook na mijn zwangerschap. Ja hoor, dit kon zeker want ze wilde me absoluut niet kwijt en na die tijd kon ik gewoon blijven.
Krijg ik vanmiddag even te horen dat ik misschien niet kan blijven en vanaf januari misschien wel kan wieberen.
Dit komt even hard aan zeg, ik ben er naar van. Hier doe ik dan zo mijn best voor .
Ik heb het even helemaal gehad en dit is zacht uitgedrukt. Ik zie het al voor me, ben ik straks bevallen, kan ik me druk gaan maken om nieuw werk te gaan zoeken .
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
LDJ, wat balen zeg! Is er een reden waarom ze je zouden ontslaan? Te weinig werk?
Ontzettend rot dat én je opleiding is gestopt, én je werk niet zeker is na je bevalling!
Ik weet ook niet of ze mijn contract gewoon verlengen, die loopt eind december af...
Ontzettend rot dat én je opleiding is gestopt, én je werk niet zeker is na je bevalling!
Ik weet ook niet of ze mijn contract gewoon verlengen, die loopt eind december af...
Viva- Kletskop
Viva: Er is te weinig werk denk ik. Bedden leeg die niet zo 1,2,3 vol komen.
Ik ben gewoon pissig omdat mijn leidinggevende wat toegezegd heeft en dit nu niet na gaat komen.
Ik hoorde dit vandaag overigens niet van haarzelf.
Denk je alles voor elkaar te hebben krijg je dit weer.
Ik ben gewoon pissig omdat mijn leidinggevende wat toegezegd heeft en dit nu niet na gaat komen.
Ik hoorde dit vandaag overigens niet van haarzelf.
Denk je alles voor elkaar te hebben krijg je dit weer.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Nou dat worden heel veel roze kamertjes hahahaha!
LDJ, wat leuk dat je geslaagd bent! Ik heb ook de blauwe en de roze! (beiden maat XXL) dit zat mooier! Wat balen van je werk, en ik moet ook na de zwangerschap op zoek naar werk
MAS, ze zijn idd lekker bezig, lijkt heel erg op het ZH hier in Apeldoorn. Daar zijn ze ook al zo lekker bezig... Maar wel fijn dat je geen diabetes hebt! En nu kun je ook roze gaan shoppen!
Viva, wat heb je al af? Je had toch al iets zelf gemaakt, dat word showen!
LDJ, wat leuk dat je geslaagd bent! Ik heb ook de blauwe en de roze! (beiden maat XXL) dit zat mooier! Wat balen van je werk, en ik moet ook na de zwangerschap op zoek naar werk
MAS, ze zijn idd lekker bezig, lijkt heel erg op het ZH hier in Apeldoorn. Daar zijn ze ook al zo lekker bezig... Maar wel fijn dat je geen diabetes hebt! En nu kun je ook roze gaan shoppen!
Viva, wat heb je al af? Je had toch al iets zelf gemaakt, dat word showen!
Gast- Gast
LDJ, groot gelijk. Ik gun je een avondje lekker bankhangen, chipsen of lekker eten wat je lekker vind.
Dat helpt bij mij altijd. Snap heel goed dat je er chagrijnig/verdrietig etc van bent, het gaat toch heel anders dan je dacht.
Anniej, Ik heb een boxkleed af! Die staat in het knutsetopic;)
Dat helpt bij mij altijd. Snap heel goed dat je er chagrijnig/verdrietig etc van bent, het gaat toch heel anders dan je dacht.
Anniej, Ik heb een boxkleed af! Die staat in het knutsetopic;)
Viva- Kletskop
Viva; WAAAUWWWWWWWWW knap zeg! Echt stoer dat je dat gemaakt hebt! (ik kan nog eens een knoop vastmaken )
Gast- Gast
Normaal moet je wat voorzichtig zijn over jezelf maar...
Ja ik ben er ook dik trots op, gniffel.
Het is leuk als je iets zelf gemaakt hebt en bedenkt dat als je het in de winkel gezien had, je het zeker wilde hebben.
Nou heb ik hem wel nagemaakt maargoed
Ja ik ben er ook dik trots op, gniffel.
Het is leuk als je iets zelf gemaakt hebt en bedenkt dat als je het in de winkel gezien had, je het zeker wilde hebben.
Nou heb ik hem wel nagemaakt maargoed
Viva- Kletskop
Gniffel, gelukkig!
Ach, soms mag je wel dik trots op jezelf zijn toch? Weer eens wat anders dan alleen maar over jezelf zeuren (in jezelf)
Ach, soms mag je wel dik trots op jezelf zijn toch? Weer eens wat anders dan alleen maar over jezelf zeuren (in jezelf)
Viva- Kletskop
Viva schreef:Gniffel, gelukkig!
Hahahaha precies!
Gast- Gast
Er krijgen hier inderdaad veel dames een meisje! Ik ben zo benieuwd wat wij krijgen, kan ik eindelijk ook wat gerichter gaan shoppen!
LDJ, wat vervelend die onzekerheid
Viva, voor jou ook meis, ik hoop dat je contract gewoon verlengd wordt!
LDJ, wat vervelend die onzekerheid
Viva, voor jou ook meis, ik hoop dat je contract gewoon verlengd wordt!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Najaar 2012 mama's!
» Trend (accessoires):najaar/winter 2012!
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» najaar 2013mama's!!
» Trends najaar
» Trend (accessoires):najaar/winter 2012!
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» najaar 2013mama's!!
» Trends najaar
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: