Najaar 2012 mama's!
+26
loesje
NoName88
Flower_L
Parisienne
Puzzle
Lejow
Ayla
Muis
Pandora
Flip Fluitketel
Snoes
L!ND@
nina86
M-G
bolus26
MAS
Ugly Betty
Sun88
vlinder-19
Knof
Alyssa
PiP
Muus
Viva
lente
LDJ
30 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Najaar 2012 mama's!
Knof, Nee het was niet veel, maar apart was het zeker haha. Had het ook nog heel niet verwacht, misschien dat het daarom zo 'raar' was . Balen dat je niet van je verkoudheid afkomt! Is het idd geen hooikoorts ofzo? Ik heb me wel ingeschreven voor zwangerschapsgym, Zwanger Fit heet het geloof ik. Begint als het goed is begin augustus. Vind mezelf er helemaal geen type voor haha, in zo'n klasje oefeningen doen, maar 2 vriendinnen van me hebben het gedaan en raden het toch wel aan. Dus ga het maar gewoon proberen .
Flower_L, Leuk, welkom!
LDJ, Tijd voor een buikfoto dan, kunnen we met je meekijken .
Snoes, Geeft niks, zou willen dat we het al wisten haha .
Vandaag van een collegaatje een leuk pakje gekregen en een knuffeltje, zo lief! Zie haar voorlopig even niet waarschijnlijk (is m'n 'leerling', en moet een tijdje naar andere locatie) dus ze stond nog op me te wachten na het werk (en ik was pas laat klaar) haha. Krijgen jullie ook al cadeautjes enzo uit jullie omgeving? M'n broertje komt ook steeds met vanalles aan (vooral voor mij haha, rituals enzo, niet zo erg dus ).
Flower_L, Leuk, welkom!
LDJ, Tijd voor een buikfoto dan, kunnen we met je meekijken .
Snoes, Geeft niks, zou willen dat we het al wisten haha .
Vandaag van een collegaatje een leuk pakje gekregen en een knuffeltje, zo lief! Zie haar voorlopig even niet waarschijnlijk (is m'n 'leerling', en moet een tijdje naar andere locatie) dus ze stond nog op me te wachten na het werk (en ik was pas laat klaar) haha. Krijgen jullie ook al cadeautjes enzo uit jullie omgeving? M'n broertje komt ook steeds met vanalles aan (vooral voor mij haha, rituals enzo, niet zo erg dus ).
lente- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10
Ik denk dat ik me hier ook maar even kom melden. Wist niet of ik hier wel helemaal thuis hoorde... 28 december vind ik eigenlijk niet helemaal najaar meer, maar vooruit. Ik zie dat Flower zich hier ook gemeld heeft
Nadat ik het tot 12-weken topic had verlaten heb ik een tijdje gezweefd Heb wel in het topic meer dna 12-weken gekeken, maar daar is iedereen al zoooo ver
Even in het heel kort; ik ben NoName, 23, getrouwd en zwanger van ons eerste kindje.
Nadat ik het tot 12-weken topic had verlaten heb ik een tijdje gezweefd Heb wel in het topic meer dna 12-weken gekeken, maar daar is iedereen al zoooo ver
Even in het heel kort; ik ben NoName, 23, getrouwd en zwanger van ons eerste kindje.
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Knof: dat lijkt me inderdaad ook erg grappig en apart om te zien, je buik zien bewegen. Vervelend van je verkoudheid. Zwangerschapsgym heb ik aan gedacht maar het lijkt me echt niets voor mij. Ik weet echt nog niet of ik mij daarvoor op ga geven. Om eerlijk te zijn heb ik ook helemaal geen zin om na het werk daar 's avonds nog heen te moeten.
Lente: nee dat heb ik nog niet gehad maar ik ben dan ook "nog maar" 17 weken. Altijd leuk om cadeautjes te krijgen. Ik heb ook al meerdere dingetjes mogen ontvangen: slofjes, sokjes, pakjes, cremé en lotions, etc.
Snoes: spannend maandag de echo!
Flower en Noname welkom!
Lente: nee dat heb ik nog niet gehad maar ik ben dan ook "nog maar" 17 weken. Altijd leuk om cadeautjes te krijgen. Ik heb ook al meerdere dingetjes mogen ontvangen: slofjes, sokjes, pakjes, cremé en lotions, etc.
Snoes: spannend maandag de echo!
Flower en Noname welkom!
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
NoName, welkom hier! Ik vind december nog wel najaar hoor. Mijn voorjaar begint pas weer in maart/april haha Overigens is iedereen hier welkom hoor, ook diegene die bijv. in januari uitgerekend zijn. Alleen maar leuk!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
No-name en Flower: Welkom hier, gezellig!!
Lente: Leuk dat je kadotjes krijgt. Leuk en lief dat iedereen zo aan je denkt.
Wat is het rustig hier....
Lente: Leuk dat je kadotjes krijgt. Leuk en lief dat iedereen zo aan je denkt.
Wat is het rustig hier....
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
@ NoName: haha, jij ook al dat probleem, ik dacht '12 weken topic', daar zitten voornamelijk de 25+ buiken in....zover ben ik nog lang niet
@ Lente: leuk zeg die cadeautjes, vooral van jouw 'leerling'. Lees dat je zwangerschapsgym gaat doen. Melk verloor ik bij L. pas na de bevalling, maar je hoort het vaak genoeg, dat het al vroeger in de zwangerschap begint.
@ Knof: Ben nog beetje aan het rondkijken, misschien wil ik iets van zwanger en fit gaan doen. Gaat mij vooral om beetje conditiete behouden op te bouwen. Zo'n klasje gym lijkt me niets eerlijk gezegd, weet niet....misschien wel vooroordeel hoor
@ Snoes: nog 2 nachtjes tot de echo, spannend!
@ LDJ: met L. had ik ook fases dat mn buik even 'stil stond'. En dan ineens boem...groeispurt. Dus wellicht binnenkort gaat jouw buik weer heel snel.
Morgen wordt onze kleine man alweer 2 jaar! We vieren het zondag voor visite, morgen lekker met zn 3-en. Heb net de woonkamer versierd met slingers en ballonnen. Zo de cadeaus even klaarleggen, ben benieuwd hoe hij gaat reageren.
Fijn weekend iedereen!
@ Lente: leuk zeg die cadeautjes, vooral van jouw 'leerling'. Lees dat je zwangerschapsgym gaat doen. Melk verloor ik bij L. pas na de bevalling, maar je hoort het vaak genoeg, dat het al vroeger in de zwangerschap begint.
@ Knof: Ben nog beetje aan het rondkijken, misschien wil ik iets van zwanger en fit gaan doen. Gaat mij vooral om beetje conditie
@ LDJ: met L. had ik ook fases dat mn buik even 'stil stond'. En dan ineens boem...groeispurt. Dus wellicht binnenkort gaat jouw buik weer heel snel.
Morgen wordt onze kleine man alweer 2 jaar! We vieren het zondag voor visite, morgen lekker met zn 3-en. Heb net de woonkamer versierd met slingers en ballonnen. Zo de cadeaus even klaarleggen, ben benieuwd hoe hij gaat reageren.
Fijn weekend iedereen!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Snoes schreef:
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekende datum afspraken Ugly Betty 24 1e 3 oktober Vlinder-19 27 2e 17 oktober Sun88 23 1e 17 oktober Pandora 2e 22 oktober Knof 26 1e 29 oktober LDJ 26 1e 2 november Anniej_S 25 2e 5 november Lente 26 1e 7 november 26 juni 20 wkn echo Viva 21 2e 7 november Mas 26 1e 8 november 21 juni - 20 weken echo Puzzle 28 1e 16 november 2 juli - 20 weken echo Muus 26 2e 24 november Mistery-Girl 27 1e 1 december 5 juli 20 weken echo Muis 24 1e 2 december Snoes 24 1e 5 december 25 juni geslachtsbepaling Bolus 26 1e 18 december Flower_L 27 2e 29 december 17 juli VK
Flower_L- Ratel
Nog 3 hahaFlower_L schreef:
Gefeliciteerd alvast met je zoontje trouwens!
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:NoName, welkom hier! Ik vind december nog wel najaar hoor. Mijn voorjaar begint pas weer in maart/april haha Overigens is iedereen hier welkom hoor, ook diegene die bijv. in januari uitgerekend zijn. Alleen maar leuk!
Bij mij zit er een winter tussen het najaar en het voorjaar
NoName88- Prater
Flower, gefeliciteerd met je zoontje!
Enne, wie wil mij even in de lijst plaatsen? Dat gaat mij niet lukken
NoName88, 23, 1e, 28 december, 28 juni VK
Enne, wie wil mij even in de lijst plaatsen? Dat gaat mij niet lukken
NoName88, 23, 1e, 28 december, 28 juni VK
NoName88- Prater
NoName88 schreef:Snoes schreef:NoName, welkom hier! Ik vind december nog wel najaar hoor. Mijn voorjaar begint pas weer in maart/april haha Overigens is iedereen hier welkom hoor, ook diegene die bijv. in januari uitgerekend zijn. Alleen maar leuk!
Ik reageer binnenkort weer lekker op iedereen!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Snoes schreef:NoName, welkom hier! Ik vind december nog wel najaar hoor. Mijn voorjaar begint pas weer in maart/april haha Overigens is iedereen hier welkom hoor, ook diegene die bijv. in januari uitgerekend zijn. Alleen maar leuk!
Ohhh dan mag ik hier over een weekje ook wel mee komen schrijven....
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Flower: gefeliciteerd met je zoontje!!
Viva: Ben je druk?
Flip Fluitketel: Waarom over een week pas? Het is niet vanaf 12 weken hoor .
Wij hebben gisteren alvast wat pampers ingeslagen.
Wel een beetje vroeg, maar het was een leuke aanbieding bij de kruidvat.
Scheelt toch mooi weer.
Gisteravond stond ik onder de douche en ineens werd ik me toch een potje naar pffff.
Ik ben maar even sexy in mijn nakie op de grond gaan zitten, want anders ging het niet goed.
Viva: Ben je druk?
Flip Fluitketel: Waarom over een week pas? Het is niet vanaf 12 weken hoor .
Wij hebben gisteren alvast wat pampers ingeslagen.
Wel een beetje vroeg, maar het was een leuke aanbieding bij de kruidvat.
Scheelt toch mooi weer.
Gisteravond stond ik onder de douche en ineens werd ik me toch een potje naar pffff.
Ik ben maar even sexy in mijn nakie op de grond gaan zitten, want anders ging het niet goed.
LDJ- Kletskop
hee meiden
zal ook weer es wat van me laten horen: heb echt een mega drukke periode op mn werk (nu zo goed als klaar) dus geen tijd voor forummen!
snoes: spannend maandag!!
lente: cadeautjes heb ik ook al wel gehad en kaartjes, verbaasde mij ook wel moet ik zeggen. Kaartjes van collega´s kleertjes/rompertje van mn moeder,schoonzusje en nicht.
knof: nies me ook verloren pfff
ldj: das even schrikken heb het ook wel es!
schrifj vanavond verder!
zal ook weer es wat van me laten horen: heb echt een mega drukke periode op mn werk (nu zo goed als klaar) dus geen tijd voor forummen!
snoes: spannend maandag!!
lente: cadeautjes heb ik ook al wel gehad en kaartjes, verbaasde mij ook wel moet ik zeggen. Kaartjes van collega´s kleertjes/rompertje van mn moeder,schoonzusje en nicht.
knof: nies me ook verloren pfff
ldj: das even schrikken heb het ook wel es!
schrifj vanavond verder!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Haha ldj, ik ben vandaag ook naar kv geweest voor die new born 50% korting...uitverkocht. Volgende week nog eens proberen.
Flower_L- Ratel
Bij mij niet hoorNoName88 schreef:Snoes schreef:NoName, welkom hier! Ik vind december nog wel najaar hoor. Mijn voorjaar begint pas weer in maart/april haha Overigens is iedereen hier welkom hoor, ook diegene die bijv. in januari uitgerekend zijn. Alleen maar leuk!
Flip, tuurlijk mag jij hier ook komen meeschrijven, leuk!
LDJ, 2 maanden geleden was er ook zo'n actie. Ik wist toen net een week dat ik zwanger was en heb toen ook gelijk 2 pakken ingeslagen haha.
Snoes- Lady Post-a-lot
MG, de baby heb ik eind week 17 gevoeld, voor het eerst. Ofja daarvoor dacht ik steeds, is dit het nu of niet, op moederdag (14.5wk) wel een keer heel duidelijk gevoeld, daarna heel lang, en vanaf eind week 17 elke dag!
Ben benieuwd naar jullie kinderkamer tot nu toe!
Mas, schrikken dat je bloedde en stolsels verloor!
Gelukkig was alles goed. Wanneer weten ze of je placenta dicht bij de rand van je vagina ligt?
Lente, fijn dat je weinig last meer hebt van je enkel.
Als ik duw/knijp bij mijn tepels komt er al wel wat vocht uit, meer gelukkig nog niet.
Wat lief dat die leerling wat gekocht had, en je broertje ook met vanalles aan komt zetten!
Wij hebben nu slofjes van mijn ouders, en een rompertje plus sokjes van mijn zus gehad.
We zoeken naar een mooie 2e hands bugaboo via mp, mijn man zijn ouders betalen daar een groot deel in mee, dus ook super fijn.
Flower, welkom, nog gefeliciteerd met jullie zoontje!
noname, welkom hier
LDJ, naar mijn idee zie je wat buikfoto betreft tussen week 15 en 20 ook weinig verschil!
Gniffel, met je luiers! Welke aanbieding was het dan precies?
Flip, wauwie, jij ook al weer bijna 12 weken!
Ik ben niet echt druk, voel me wel af en toe zo. Beloof ook steeds mee te schrijven met het 12 weken topic, daar zitten ook leuke mama's, maar soms zie ik ook wel eens as mama's waarbij ik me kan herinneren dat ik er eerst ook mee geschreven heb in het zomer2012 topic. Mijn vorige uitgerekende datum komt steeds dichterbij, aan de mk zelf denk ik niet veel, maar nu die datum dichtbij komt, en dan soms meiden zie van soms, heb ik toch een naar gevoel. Niets naar die meiden toe! Maar dan heb ik weinig zin om mee te lezen oid. Maar goed, hopelijk is dat gevoel over als die datum geweest is!
Voor de rest gisternacht veel last gehad van krampen, ivm ontlasting, dus slecht geslapen. vandaag heel de dag last van rugpijn onderin, en ook wat bij mijn buik onderin. Misschien een deel van een griepje ofzo, ik heb geen idee, hoop dat het snel over is...
Ben benieuwd naar jullie kinderkamer tot nu toe!
Mas, schrikken dat je bloedde en stolsels verloor!
Gelukkig was alles goed. Wanneer weten ze of je placenta dicht bij de rand van je vagina ligt?
Lente, fijn dat je weinig last meer hebt van je enkel.
Als ik duw/knijp bij mijn tepels komt er al wel wat vocht uit, meer gelukkig nog niet.
Wat lief dat die leerling wat gekocht had, en je broertje ook met vanalles aan komt zetten!
Wij hebben nu slofjes van mijn ouders, en een rompertje plus sokjes van mijn zus gehad.
We zoeken naar een mooie 2e hands bugaboo via mp, mijn man zijn ouders betalen daar een groot deel in mee, dus ook super fijn.
Flower, welkom, nog gefeliciteerd met jullie zoontje!
noname, welkom hier
LDJ, naar mijn idee zie je wat buikfoto betreft tussen week 15 en 20 ook weinig verschil!
Gniffel, met je luiers! Welke aanbieding was het dan precies?
Flip, wauwie, jij ook al weer bijna 12 weken!
Ik ben niet echt druk, voel me wel af en toe zo. Beloof ook steeds mee te schrijven met het 12 weken topic, daar zitten ook leuke mama's, maar soms zie ik ook wel eens as mama's waarbij ik me kan herinneren dat ik er eerst ook mee geschreven heb in het zomer2012 topic. Mijn vorige uitgerekende datum komt steeds dichterbij, aan de mk zelf denk ik niet veel, maar nu die datum dichtbij komt, en dan soms meiden zie van soms, heb ik toch een naar gevoel. Niets naar die meiden toe! Maar dan heb ik weinig zin om mee te lezen oid. Maar goed, hopelijk is dat gevoel over als die datum geweest is!
Voor de rest gisternacht veel last gehad van krampen, ivm ontlasting, dus slecht geslapen. vandaag heel de dag last van rugpijn onderin, en ook wat bij mijn buik onderin. Misschien een deel van een griepje ofzo, ik heb geen idee, hoop dat het snel over is...
Viva- Kletskop
Wat vervelend Viva, kan zo zijn hoor.
Kan me wel voorstellen dat het moeilijk is .
Een mk lijkt me niet niks meis.
Heb je een pasje van de kruidvat?
Als je dan baby en kind aangevinkt hebt staan krijg je telkens leuke aanbiedingen via je mail.
Die gelden dan alleen als je die pas hebt geloof ik.
Haha Snoes, dan ben ik gelukkig niet de enige, het scheelt me toch iets teveel .
Balen Flower, duurt nog tot de 26e ofzo toch?
Kan me wel voorstellen dat het moeilijk is .
Een mk lijkt me niet niks meis.
Heb je een pasje van de kruidvat?
Als je dan baby en kind aangevinkt hebt staan krijg je telkens leuke aanbiedingen via je mail.
Die gelden dan alleen als je die pas hebt geloof ik.
Haha Snoes, dan ben ik gelukkig niet de enige, het scheelt me toch iets teveel .
Balen Flower, duurt nog tot de 26e ofzo toch?
LDJ- Kletskop
Viva - Wat jij zegt over de uitgerekende datum komt mij bekend voor. Dat gevoel is bij mij ook nog aanwezig hoor ondanks dat ik nu weer zwanger bent en we hier heel erg dankbaar en blij mee zijn. Morgen zou mijn verlof ingaan van de MK zwangerschap en dat zit eigenlijk regelmatig in mijn hoofd.
LDJ, opzich over het kindje denk ik niet meer na, maar die datum dat is hem meer.
Nou goed, ik hoop gewoon heel hard dat dat "over" is als die datum geweest is/als ons 2e kindje geboren is!
Dat pasje heb ik! Heb alleen die aanbiedingen niet meer in mijn mailbox, werd ik zo gek van.
Misschien toch maar weer eens doen
Flip, vervelend hé, ik reken expres niet uit wnneer ik anders verlof had, maar ik weet dat ik week 29 uitgerekend was, en dat ik dat wel grappig vond, lekker midden in de zomervakantie, en de hele zomer vrij door je verlof.
Niet dus. (Maar goed, nu de winter, waaronder de 1e weken dat onze dochter voor het eerst naar school gaat, misschien ook fijn )
Nou goed, ik hoop gewoon heel hard dat dat "over" is als die datum geweest is/als ons 2e kindje geboren is!
Dat pasje heb ik! Heb alleen die aanbiedingen niet meer in mijn mailbox, werd ik zo gek van.
Misschien toch maar weer eens doen
Flip, vervelend hé, ik reken expres niet uit wnneer ik anders verlof had, maar ik weet dat ik week 29 uitgerekend was, en dat ik dat wel grappig vond, lekker midden in de zomervakantie, en de hele zomer vrij door je verlof.
Niet dus. (Maar goed, nu de winter, waaronder de 1e weken dat onze dochter voor het eerst naar school gaat, misschien ook fijn )
Viva- Kletskop
Viva Ik had het net voordat we het te horen kregen dat het fout was uitgerekend ivm vakantie e.d. doorgeven bij de planning. En iemand op mijn werk (weliswaar andere afdeling) is/was uitgerekend rond dezelfde periode. En tja...ik verheugde me ook op verlof in de zomer. Maar ja, we hebben het niet voor het zeggen....
voor de meiden die met andere datums in hun hoofd zitten! Gelukkig kan ik er niet over mee praten.
Ik zag die aanbieding van het kv ook voorbij komen. Heb wel een beetje zittent wijfelen of ik er wat meee zou doen.... Misschien dat ik van de week wel ff ga kijken
Ik zag die aanbieding van het kv ook voorbij komen. Heb wel een beetje zittent wijfelen of ik er wat meee zou doen.... Misschien dat ik van de week wel ff ga kijken
NoName88- Prater
Viva en Flip
Snoes- Lady Post-a-lot
Hallo Meiden,
Even een tijdje geen tijd geen gehad om te reageren. Hier gaat het wel goed met de zwangerschap, alleen is mijn schoonvader afgelopen week overleden, dus dat is minder goed nieuws.
@Muus: wij hebben hetzelfde behang gekozen toevallig! Wij willen het kamertje helemaal in wit/grijs tinten. Ook de spulletjes willen we in het wit/grijs.
@Anniej: Wat naar zeg dat je weer hetzelfde hebt (ben even de naam kwijt) als bij de zwangerschap van je oudste dochter, ben wel benieuwd welke datum jullie kindje geboren gaat worden, en het lijkt me best apart om dat van te voren wetenn
@Meiden met een datum die dichterbij komt; het lijkt mij echt super naar, en ik kan me best voorstellen dat je je steeds afvraagt hoe het anders geweest zou zijn.
@All; al druk bezig met namen verzinnen? Wij zijn er denk ik wel uit, alleen nu kennen wij twee mensen die rond dezelfde periode zijn uitgerekend, waarvan eentje ook een jongen krijgt (de ander wil het als verrassing laten) en nu ben ik zo bang dat zij dezelfde naam kiezen. Bij dat meisje/vrouw die ook een jongen krijgt, zou ik het echt niet leuk vinden als onze kindjes dezelfde naam hebben, omdat we elkaar denk ik nog geregeld zien met de kindjes. Dillema dus..
Hoever zijn jullie met de kamertjes? Wij hebben het oude behang eraf gehaald en bestellen deze week het nieuwe behang op internet, dan gaat mijn vriend het kamertje behangen en dan komen half juli de spullen! Wel hebben we al heel wat kleertjes/rompertjes en hydrofiel doeken. Ook hebben we een avent starterskit met flessen gekocht en een flessenwarmer. Was toevallig in de aanbieding bij de Prenatal. Ook wil ik deze week het wiegje online bestellen, eerst twijfelde we erg of we wel of niet een wiegje zouden doen, maar ik wil het kindje graag bij ons op de kamer de eerste tijd, en het ledikantje op onze kamer zetten zie ik niet zo zitten. Hoe gaan jullie dat doen?
Groetjes!
Even een tijdje geen tijd geen gehad om te reageren. Hier gaat het wel goed met de zwangerschap, alleen is mijn schoonvader afgelopen week overleden, dus dat is minder goed nieuws.
@Muus: wij hebben hetzelfde behang gekozen toevallig! Wij willen het kamertje helemaal in wit/grijs tinten. Ook de spulletjes willen we in het wit/grijs.
@Anniej: Wat naar zeg dat je weer hetzelfde hebt (ben even de naam kwijt) als bij de zwangerschap van je oudste dochter, ben wel benieuwd welke datum jullie kindje geboren gaat worden, en het lijkt me best apart om dat van te voren wetenn
@Meiden met een datum die dichterbij komt; het lijkt mij echt super naar, en ik kan me best voorstellen dat je je steeds afvraagt hoe het anders geweest zou zijn.
@All; al druk bezig met namen verzinnen? Wij zijn er denk ik wel uit, alleen nu kennen wij twee mensen die rond dezelfde periode zijn uitgerekend, waarvan eentje ook een jongen krijgt (de ander wil het als verrassing laten) en nu ben ik zo bang dat zij dezelfde naam kiezen. Bij dat meisje/vrouw die ook een jongen krijgt, zou ik het echt niet leuk vinden als onze kindjes dezelfde naam hebben, omdat we elkaar denk ik nog geregeld zien met de kindjes. Dillema dus..
Hoever zijn jullie met de kamertjes? Wij hebben het oude behang eraf gehaald en bestellen deze week het nieuwe behang op internet, dan gaat mijn vriend het kamertje behangen en dan komen half juli de spullen! Wel hebben we al heel wat kleertjes/rompertjes en hydrofiel doeken. Ook hebben we een avent starterskit met flessen gekocht en een flessenwarmer. Was toevallig in de aanbieding bij de Prenatal. Ook wil ik deze week het wiegje online bestellen, eerst twijfelde we erg of we wel of niet een wiegje zouden doen, maar ik wil het kindje graag bij ons op de kamer de eerste tijd, en het ledikantje op onze kamer zetten zie ik niet zo zitten. Hoe gaan jullie dat doen?
Groetjes!
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Sun, wat erg dat je schoonvader is overleden, gecondoleerd. Was het onverwacht of hebben jullie wel afscheid kunnen nemen?
Wij hebben onze namen ook al vast staan, zowel voor een jongen als een meisje. Als we vakantie hebben (nog 4 weken werken) dan gaan wij ons echt focusses op de kleine, zoals de kamer kiezen en inrichten, de kinderwagen, ..
Wij hebben onze namen ook al vast staan, zowel voor een jongen als een meisje. Als we vakantie hebben (nog 4 weken werken) dan gaan wij ons echt focusses op de kleine, zoals de kamer kiezen en inrichten, de kinderwagen, ..
Snoes- Lady Post-a-lot
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Najaar 2012 mama's!
» Trend (accessoires):najaar/winter 2012!
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» najaar 2013mama's!!
» Trends najaar
» Trend (accessoires):najaar/winter 2012!
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» najaar 2013mama's!!
» Trends najaar
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: