Najaar 2012 mama's!
+26
loesje
NoName88
Flower_L
Parisienne
Puzzle
Lejow
Ayla
Muis
Pandora
Flip Fluitketel
Snoes
L!ND@
nina86
M-G
bolus26
MAS
Ugly Betty
Sun88
vlinder-19
Knof
Alyssa
PiP
Muus
Viva
lente
LDJ
30 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Najaar 2012 mama's!
niet eerlijk
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Hm... Van mij niet hoor, het is best leuk alles van te voren te weten?
Weet je écht tot welke dag je moet wachten!
Weet je écht tot welke dag je moet wachten!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Viva, wat fijn dat de echo goed was!
Puzzle, vervelend dat je weer moe en misselijk bent.
Lente, dankjewel! Ik ben inderdaad erg slank, dus je ziet het al wat sneller dat mijn buik niet meer zo plat is . Wij zijn afgelopen zondag begonnen met schilderen, we zijn zo druk bezig dat we zelfs deze zondag al klaar willen zijn! Ik hoop dat het lukt, kunnen we even samen uitblazen, we hebben zo'n zware weken gehad en kunnen samen echt bijna niet genieten.
Muis, jullie ook aan het verbouwen? Wat zijn jullie precies aan het doen? Leuk dat jullie een meisje krijgen!
Anniej, wat balen dat je weer cholestase hebt Leuk dat jullie al weten wanneer de bevalling is, spannend hoor!
Hier gaat alles zijn gangetje! Morgen 16 weken zwanger, de tijd gaat snel. Wij zijn druk bezig hier in huis, het einde van onze verbouwingen komt in zicht, zo ontzettend fijn! Nog even doorbikkelen en dan zijn we er en kunnen we eindelijk gaan relaxen en gaan genieten van elkaar en van mijn zwangerschap.
Puzzle, vervelend dat je weer moe en misselijk bent.
Lente, dankjewel! Ik ben inderdaad erg slank, dus je ziet het al wat sneller dat mijn buik niet meer zo plat is . Wij zijn afgelopen zondag begonnen met schilderen, we zijn zo druk bezig dat we zelfs deze zondag al klaar willen zijn! Ik hoop dat het lukt, kunnen we even samen uitblazen, we hebben zo'n zware weken gehad en kunnen samen echt bijna niet genieten.
Muis, jullie ook aan het verbouwen? Wat zijn jullie precies aan het doen? Leuk dat jullie een meisje krijgen!
Anniej, wat balen dat je weer cholestase hebt Leuk dat jullie al weten wanneer de bevalling is, spannend hoor!
Hier gaat alles zijn gangetje! Morgen 16 weken zwanger, de tijd gaat snel. Wij zijn druk bezig hier in huis, het einde van onze verbouwingen komt in zicht, zo ontzettend fijn! Nog even doorbikkelen en dan zijn we er en kunnen we eindelijk gaan relaxen en gaan genieten van elkaar en van mijn zwangerschap.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Ah Annie, flauw hoor!! Ik heb niet alles gelezen, maar je krijgt een keizersnede dan? Ontzettend vervelend voor je dat je weer cholestase hebt..
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
Dat in het uiterste noodgeval, maar ik ga er vanuit inleiden + vaginale bevalling..
Gast- Gast
Ah op die manier. Ben je op die manier ook bij Y bevallen?
De maanden vliegen voorbij, tegen die tijd zijn we allemaal aan het aftellen haha! Oh heerlijk lijkt me dat als je de datum al weet.
De maanden vliegen voorbij, tegen die tijd zijn we allemaal aan het aftellen haha! Oh heerlijk lijkt me dat als je de datum al weet.
Muus- Prater
Met Yenthe ben ik ook zo bevallen, het word hoe langer ze het laten zitten gevaarlijker voor de baby
Gast- Gast
Ik heb nog eens opgezocht (hormonen en vergeetachtig?)wat cholestase is, en nu lees ik eigenlijk pas hoe vervelend het voor jou is! Het spijt me als mijn berichten verkeerd over zijn gekomen, ik bedoelde het oprecht geïnteresseerd maar had geen weet van wat er precies inhield.
Muus- Prater
Puzzle: Gefeliciteerd met de kleine meid, fijn dat alles goed is. Shop ze!
Knof: wat fijn dat ze geen afwijkingen kunnen vinden en alles goed is!
LDJ: als ik in bed lig en opsta dan heb ik weleens last van de plek boven mijn stuitje maar ik had geen idee dat dat te maken kon hebben met de zwangerschap. Wat de moeheid betreft, dat heb ik met vlagen. De ene dag meer dan de andere dag.
Viva: fijn dat de echo goed is!
Lente: Het is nu inderdaad nog zo'n buk van is ze dikker geworden of zwanger? Ik hoop dan ook dat als er geen twijfel meer over mogelijk is dat het een zwangerschapsbuik is ik er wel trots mee rond kan lopen.
Anniej: fijn dat de echo in ieder geval wel goed is.
Ontzettend vervelend dat je cholestase hebt.
Muis: leuk dat je nu weet dat het een meisje is, dan kan je gericht gaan shoppen.
Hier gaat alles nog steeds zijn gangetje.
Nog 3 weken wachten voor de 20 weken echo, duurt nog lang!
Verder druk bezig met de kinderkamer, de kozijnen verven en de radiator dan de plintjes nog. Als de 20 weken echo nog steeds uitwijst dat het een jongetje is dan kan ik eindelijk verf uitzoeken voor de muren. Tot die tijd maar gewoon lekker werken en geduld opbrengen.
In welke week hebben jullie de baby voor het eerst gevoeld?
Knof: wat fijn dat ze geen afwijkingen kunnen vinden en alles goed is!
LDJ: als ik in bed lig en opsta dan heb ik weleens last van de plek boven mijn stuitje maar ik had geen idee dat dat te maken kon hebben met de zwangerschap. Wat de moeheid betreft, dat heb ik met vlagen. De ene dag meer dan de andere dag.
Viva: fijn dat de echo goed is!
Lente: Het is nu inderdaad nog zo'n buk van is ze dikker geworden of zwanger? Ik hoop dan ook dat als er geen twijfel meer over mogelijk is dat het een zwangerschapsbuik is ik er wel trots mee rond kan lopen.
Anniej: fijn dat de echo in ieder geval wel goed is.
Ontzettend vervelend dat je cholestase hebt.
Muis: leuk dat je nu weet dat het een meisje is, dan kan je gericht gaan shoppen.
Hier gaat alles nog steeds zijn gangetje.
Nog 3 weken wachten voor de 20 weken echo, duurt nog lang!
Verder druk bezig met de kinderkamer, de kozijnen verven en de radiator dan de plintjes nog. Als de 20 weken echo nog steeds uitwijst dat het een jongetje is dan kan ik eindelijk verf uitzoeken voor de muren. Tot die tijd maar gewoon lekker werken en geduld opbrengen.
In welke week hebben jullie de baby voor het eerst gevoeld?
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Zo nog steeds super druk met verhuizen. Echt jammer dat je niet gewoon s ochtends naar beneden kan gaan en dat dan heel je huis netjes is. Dan maar zelf alles doen!
Ik ben net naar het ziekenhuis geweest, want ik had al een keer bloedverlies gehad met stolsels en sindsdien verloor ik elke zondag een paar druppels bloed. Dat vond ik niet zo erg. Maar vanochtend had ik weer een stolsel en bloedverlies, toen heb ik het ziekenhuis gebeld. En waarschijnlijk komt het doordat mijn placenta dicht bij de rand van mijn baarmoeder ligt. Ze kunnen er nu niks aandoen, maar als de placenta voor mijn baarmoederhals gaat liggen dan kan ik niet vaginaal bevallen. Dus dat was weer een avontuur vanochtend. De baby is gelukkig nog steeds een meisje en ze beweegt lekker veel en het hartje klopte mooi.
Ik ben net naar het ziekenhuis geweest, want ik had al een keer bloedverlies gehad met stolsels en sindsdien verloor ik elke zondag een paar druppels bloed. Dat vond ik niet zo erg. Maar vanochtend had ik weer een stolsel en bloedverlies, toen heb ik het ziekenhuis gebeld. En waarschijnlijk komt het doordat mijn placenta dicht bij de rand van mijn baarmoeder ligt. Ze kunnen er nu niks aandoen, maar als de placenta voor mijn baarmoederhals gaat liggen dan kan ik niet vaginaal bevallen. Dus dat was weer een avontuur vanochtend. De baby is gelukkig nog steeds een meisje en ze beweegt lekker veel en het hartje klopte mooi.
MAS- Fluisteraar
- Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10
Naam | Leeftijd | Kindje | Uitgerekende datum | afspraken |
Ugly Betty | 24 | 1e | 3 oktober | |
Vlinder-19 | 27 | 2e | 17 oktober | |
Sun88 | 23 | 1e | 17 oktober | |
Pandora | 2e | 22 oktober | ||
Knof | 26 | 1e | 29 oktober | |
LDJ | 26 | 1e | 2 november | |
Anniej_S | 25 | 2e | 5 november | |
Lente | 26 | 1e | 7 november | 26 juni 20 wkn echo |
Viva | 21 | 2e | 7 november | |
Mas | 26 | 1e | 8 november | 21 juni - 20 weken echo |
Puzzle | 28 | 1e | 16 november | 2 juli - 20 weken echo |
Muus | 26 | 2e | 24 november | |
Mistery-Girl | 27 | 1e | 1 december | 5 juli 20 weken echo |
Muis | 24 | 1e | 2 december | |
Snoes | 24 | 1e | 5 december | 25 juni geslachtsbepaling |
Bolus | 26 | 1e | 18 december | |
Snoes- Lady Post-a-lot
Mas, fijn dat wel alles goed is met de baby!
Lente, jullie wisten ook al wat het ging worden, toch? Ik ben het vergeten en vind het zo snel niet terug. Dan kan ik het ook in het lijstje zetten.
Lente, jullie wisten ook al wat het ging worden, toch? Ik ben het vergeten en vind het zo snel niet terug. Dan kan ik het ook in het lijstje zetten.
Snoes- Lady Post-a-lot
Muis, Leuk een meisje! Idd al flink aan het shoppen geslagen ?
Anniej, Ooh dat is idd k*t meid! Wel spannend dat je je bevallingsdatum weet, kan je er echt naartoe leven.
Viva, Tijd vind ik wel snel gaan, maar misschien over een paar weken niet meer haha. Scheelt wel als je lekker druk bent, hoop het voor je, dan schiet het lekker op. M'n enkel is nog mooi blauw, maar met lopen heb ik er weinig last meer van.
Snoes, Dat schiet lekker op dan, als jullie zondag klaar zijn! Idd eindelijk tijd om te genieten, wel doen dan he .
Mistery Girl, Dat zal vast wel straks, als je een mooie buik hebt ga je 'm vanzelf showen . Ik voelde de kleine vorige week zondag voor het eerst (dat ik er zeker van was). Nu steeds vaker wat 'gekriebel' van binnen .
MAS, Spannend! Hoop dat je placenta niet nog verder gaat zakken dan.
Snoes, Nee we weten nog niet wat het wordt, volgende week dinsdag met de 20 wkn echo hopen we het te weten .
Hoe ist verder met iedereen? Ik had gisteravond dat er al een klein beetje melk (hoe noem je dat, colustrum?) uit een borst kwam. Het was vrij geel van kleur. Hebben jullie dat ook al eens gehad? Ze groeien ook nog steeds door trouwens haha, zag net toen ik thuiskwam dat er een pakketje lag met nieuwe bh's die ik besteld had, straks maar eens passen.
Anniej, Ooh dat is idd k*t meid! Wel spannend dat je je bevallingsdatum weet, kan je er echt naartoe leven.
Viva, Tijd vind ik wel snel gaan, maar misschien over een paar weken niet meer haha. Scheelt wel als je lekker druk bent, hoop het voor je, dan schiet het lekker op. M'n enkel is nog mooi blauw, maar met lopen heb ik er weinig last meer van.
Snoes, Dat schiet lekker op dan, als jullie zondag klaar zijn! Idd eindelijk tijd om te genieten, wel doen dan he .
Mistery Girl, Dat zal vast wel straks, als je een mooie buik hebt ga je 'm vanzelf showen . Ik voelde de kleine vorige week zondag voor het eerst (dat ik er zeker van was). Nu steeds vaker wat 'gekriebel' van binnen .
MAS, Spannend! Hoop dat je placenta niet nog verder gaat zakken dan.
Snoes, Nee we weten nog niet wat het wordt, volgende week dinsdag met de 20 wkn echo hopen we het te weten .
Hoe ist verder met iedereen? Ik had gisteravond dat er al een klein beetje melk (hoe noem je dat, colustrum?) uit een borst kwam. Het was vrij geel van kleur. Hebben jullie dat ook al eens gehad? Ze groeien ook nog steeds door trouwens haha, zag net toen ik thuiskwam dat er een pakketje lag met nieuwe bh's die ik besteld had, straks maar eens passen.
lente- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10
@ Mas; wat een avontuur inderdaad, best wel schrikken of niet? Ik hoop dat de placenta nog wat verschuift dan.
@ Lente; wat grappig dat er al melk uit je borst kwam. Was het veel? Ik heb het nog niet gehad maar het lijkt me zo apart!
@ Mysterygirl; nog even geduld dus om met het kamertje verder te kunnen gaan! Ik voelde ons kindje bij ongeveer 17 weken voor het eerst 'kriebelen'. Met 20 weken voelde ik pas echt een soort van schopjes. Nu (21 weken en 3 dagen) zie ik ook af en toe mijn buik bewegen, erg grappig!
@ Anniej; wat vervelend dat je weer cholestase hebt. Wel gek dat je nu al je datum weet, kun je er wel echt naar toe leven!
Hier gaat alles goed, ik ben alleen al een maand verkouden en kom er niet vanaf! Verder ben ik me een beetje aan het verdiepen in zwangerschapsgym. Wie heeft dit gedaan/gaat dit doen?
@ Lente; wat grappig dat er al melk uit je borst kwam. Was het veel? Ik heb het nog niet gehad maar het lijkt me zo apart!
@ Mysterygirl; nog even geduld dus om met het kamertje verder te kunnen gaan! Ik voelde ons kindje bij ongeveer 17 weken voor het eerst 'kriebelen'. Met 20 weken voelde ik pas echt een soort van schopjes. Nu (21 weken en 3 dagen) zie ik ook af en toe mijn buik bewegen, erg grappig!
@ Anniej; wat vervelend dat je weer cholestase hebt. Wel gek dat je nu al je datum weet, kun je er wel echt naar toe leven!
Hier gaat alles goed, ik ben alleen al een maand verkouden en kom er niet vanaf! Verder ben ik me een beetje aan het verdiepen in zwangerschapsgym. Wie heeft dit gedaan/gaat dit doen?
Knof- Fluisteraar
- Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11
Ik denk dat ik mij nu hier moet melden zal straks op ipad even beetje inlezen en typen, op mobiel niet zo handig. Fijne dag iedereen!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
MAS: Wat schrikken. Fijn dat het goed gaat met jullie kindje.
Knof: Kan het niet zo zijn dat je last hebt van hooikoorst?
Lente: Nee, ik heb nog niet gehad dat er wat melk uit me kwam.
Maar het zou dus al wel kunnen.
Anniej: Wat leuk dat jullie de datum al weten, kun je er mooi naar toe leven!!
Hier weinig nieuws.
Alles gaat zo zijn gangetje, ik heb het idee dat mijn buikje even gestopt is met groeien ofzo haha.
Knof: Kan het niet zo zijn dat je last hebt van hooikoorst?
Lente: Nee, ik heb nog niet gehad dat er wat melk uit me kwam.
Maar het zou dus al wel kunnen.
Anniej: Wat leuk dat jullie de datum al weten, kun je er mooi naar toe leven!!
Hier weinig nieuws.
Alles gaat zo zijn gangetje, ik heb het idee dat mijn buikje even gestopt is met groeien ofzo haha.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Lente, ik dacht dat jullie het al wisten, heb ik mij vergist.
Flower, leuk dat je je hier ook komt melden
Flower, leuk dat je je hier ook komt melden
Snoes- Lady Post-a-lot
Nee, volgende week! Je bent toch niet nieuwsgierig?Razz_ schreef:Snoes! Heb je je echo al gehad?
Snoes- Lady Post-a-lot
Haha nee hoor Ik ben gewoon heel erg benieuwd of ze het dan al kunnen zien wat voor geslacht jullie beebje heeft. Welke dag heb je de echo dan?
Gast- Gast
Maandagavond
Snoes- Lady Post-a-lot
Spannend Snoes.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Ja, we zijn wel best benieuwd!
Snoes- Lady Post-a-lot
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Najaar 2012 mama's!
» Trend (accessoires):najaar/winter 2012!
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» najaar 2013mama's!!
» Trends najaar
» Trend (accessoires):najaar/winter 2012!
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» najaar 2013mama's!!
» Trends najaar
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: