Najaar 2012 mama's!
+26
loesje
NoName88
Flower_L
Parisienne
Puzzle
Lejow
Ayla
Muis
Pandora
Flip Fluitketel
Snoes
L!ND@
nina86
M-G
bolus26
MAS
Ugly Betty
Sun88
vlinder-19
Knof
Alyssa
PiP
Muus
Viva
lente
LDJ
30 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Najaar 2012 mama's!
[quote="Viva"]
Sun88, Wij doen het bij J.an K.oning in ochten, hij is ook VK, niet mijn VK.
Dit valt bij ons onder een pretecho, wij betalen 40 euro en dat is dan incl een paar foto's en een uitvergroting.
Hij heeft 25jr ervaring en als hij het niet ziet mag je terug komen.
Onze VK kan geen echo's maken...
[quote]
Die J.an K.oning ga ik eens ff onthouden........
Sun88, Wij doen het bij J.an K.oning in ochten, hij is ook VK, niet mijn VK.
Dit valt bij ons onder een pretecho, wij betalen 40 euro en dat is dan incl een paar foto's en een uitvergroting.
Hij heeft 25jr ervaring en als hij het niet ziet mag je terug komen.
Onze VK kan geen echo's maken...
[quote]
Die J.an K.oning ga ik eens ff onthouden........
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
Zo, dit topic gaat snel... o nee wacht ik ben gewoon langzaam...!
Viva: ja 3 fotootjes hebben we meegekregen! Erg leuk om te zien.
Muus: voor zover ik de verloskundige goed heb begrepen, zouden ze met 14 weken eventueel iets kunnen zien maar met 20 weken moet het helemaal te zien zijn omdat ze dan een hele uitgebreide echo gaan maken. Tenzij de baby verkeerd ligt voor de echo. Als ze twijfelen dan wordt het een keizersnee.
Voor mijn vriend heeft het verder geen gevolgen gehad. Het enige wat hij eraan over heeft gehouden (of eigenlijk niet) is geen navel. Verder is hij gezond en wel.
Hier gaat alles verder prima.
Af en toe een middag dipje maar dat is goed te doen.
Voor iedereen een fijn weekend!
Viva: ja 3 fotootjes hebben we meegekregen! Erg leuk om te zien.
Muus: voor zover ik de verloskundige goed heb begrepen, zouden ze met 14 weken eventueel iets kunnen zien maar met 20 weken moet het helemaal te zien zijn omdat ze dan een hele uitgebreide echo gaan maken. Tenzij de baby verkeerd ligt voor de echo. Als ze twijfelen dan wordt het een keizersnee.
Voor mijn vriend heeft het verder geen gevolgen gehad. Het enige wat hij eraan over heeft gehouden (of eigenlijk niet) is geen navel. Verder is hij gezond en wel.
Hier gaat alles verder prima.
Af en toe een middag dipje maar dat is goed te doen.
Voor iedereen een fijn weekend!
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Hoi dames,
Jee, weekend! Was er na een drukke werkweek wel aan toe en nu heb ik zelfs een weekje vrij! We vliegen maandag richting de zon!
Het gaat inderdaad snel met schrijven de laatste dagen, gezellig!
Volgens mij wonen jullie allemaal relatief dicht bij elkaar dan (dat er een paar naar J.an K.oning gaan.). Mijn vk heeft zelf een echo-apparaat en hoop dat ze maandag ook even een echo willen maken. Wie weet is er dan al iets te zien...
Mijn buik is heel hard gegroeid deze week, heb er wel wat buikpijntjes van gehad.
Fijn weekend allemaal!
Jee, weekend! Was er na een drukke werkweek wel aan toe en nu heb ik zelfs een weekje vrij! We vliegen maandag richting de zon!
Het gaat inderdaad snel met schrijven de laatste dagen, gezellig!
Volgens mij wonen jullie allemaal relatief dicht bij elkaar dan (dat er een paar naar J.an K.oning gaan.). Mijn vk heeft zelf een echo-apparaat en hoop dat ze maandag ook even een echo willen maken. Wie weet is er dan al iets te zien...
Mijn buik is heel hard gegroeid deze week, heb er wel wat buikpijntjes van gehad.
Fijn weekend allemaal!
Knof- Fluisteraar
- Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11
Linda; hehe ben je daar eindelijk had je allang verwacht joh! wat balen dat je je zo ziek voelt had je bij D toch ook last van?
Sun, wij hebben bij een speciaal echo bureau geslachtsbepaling en later nog een 3D/4D echo, 1 pakketprijs van 100 euro en dat is ook wat er word vergoed via FBTO, beter toch?
Viva, cool een rode positiebroek! Dat lijkt mij ook gaaf, wi lje een foto maken van de week? Nog gefeliciteerd met je man!
Fijne moederdag mama's!
Sun, wij hebben bij een speciaal echo bureau geslachtsbepaling en later nog een 3D/4D echo, 1 pakketprijs van 100 euro en dat is ook wat er word vergoed via FBTO, beter toch?
Viva, cool een rode positiebroek! Dat lijkt mij ook gaaf, wi lje een foto maken van de week? Nog gefeliciteerd met je man!
Fijne moederdag mama's!
Gast- Gast
Ik wil ook wel in het lijstje!
Wij zijn zwanger van ons 2e kindje en ben 22 oktober uitgerekend, maar in wk 39 (ik schat 15 of 16 oktober) krijg ik een geplande keizersnee.
4 juni hebben we de 20 weken echo en we willen het geslacht niet weten.
Wij zijn zwanger van ons 2e kindje en ben 22 oktober uitgerekend, maar in wk 39 (ik schat 15 of 16 oktober) krijg ik een geplande keizersnee.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
LDJ, jammer dat het jullie werkweekend was! Zo loop je elkaar net mis inderdaad.
En bij de H&M site moet je dan anders heel vroeg op de site kijken!
Flip, doe dat! woensdagavond weet ik of ik het iedereen ga aanbevelen
MG, leuk 3 foto's!
Knof, wij moeten zo'n 40min bijna rijden om naar die JK te gaan
Maar dan heb je in ieder geval wel een goed ervaren iemand.
Anniej, haha ja leuk he, moet nog wel even wennen aan het rood
Maak er van de week een foto van, samen met de andere broek
Én een buikfoto.
Tot waar voel jij volgens jou nu je baarmoeder?
Pandora, zal je er binnenkort inzetten!
Hier echt het idee of mijn buik de laatste 2 weken echt enorm gegroeid is.
Het lijkt alsof ik mijn baarmoeder tot bijna aan mijn navel voel zitten!
Voelde gisteren en vanmorgen ook echt zo'n bolletje.
Heb er een foto van, ziet er uit als mijn darmen geloof ik, maar voelt als mijn baarmoeder.
En mijn navel is ook al minder diep.
Daarnaast dacht ik gisteren een plopje te voelen helemaal onderaan waar je baarmoeder begint.
Helaas was het er maar 1, maar ik ga het in de gaten houden
Aangezien je mijn navel niet kan zien, de volgende bolling naar links is mijn ribbenkast, haha.
En omdat het donker was zie je mijn oude striae zo goed
En bij de H&M site moet je dan anders heel vroeg op de site kijken!
Flip, doe dat! woensdagavond weet ik of ik het iedereen ga aanbevelen
MG, leuk 3 foto's!
Knof, wij moeten zo'n 40min bijna rijden om naar die JK te gaan
Maar dan heb je in ieder geval wel een goed ervaren iemand.
Anniej, haha ja leuk he, moet nog wel even wennen aan het rood
Maak er van de week een foto van, samen met de andere broek
Én een buikfoto.
Tot waar voel jij volgens jou nu je baarmoeder?
Pandora, zal je er binnenkort inzetten!
Hier echt het idee of mijn buik de laatste 2 weken echt enorm gegroeid is.
Het lijkt alsof ik mijn baarmoeder tot bijna aan mijn navel voel zitten!
Voelde gisteren en vanmorgen ook echt zo'n bolletje.
Heb er een foto van, ziet er uit als mijn darmen geloof ik, maar voelt als mijn baarmoeder.
En mijn navel is ook al minder diep.
Daarnaast dacht ik gisteren een plopje te voelen helemaal onderaan waar je baarmoeder begint.
Helaas was het er maar 1, maar ik ga het in de gaten houden
Aangezien je mijn navel niet kan zien, de volgende bolling naar links is mijn ribbenkast, haha.
En omdat het donker was zie je mijn oude striae zo goed
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Ik denk dat de mijne wat hoger ligt Viva! Geen idee hoe ik dat moet voelen etc. W8 woensdag wel af en dan vraag ik het even, zodat ik het zelf misschien ook wel kan voelen ;-)
Gast- Gast
ja ik zal woensdag ook moeten afwachten
Viva- Kletskop
Het lukt mij nooit niet om het lijstje deftig te krijgen, maar Viva is er een held in!Pandora schreef:Ik wil ook wel in het lijstje!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Heey meiden,
Mijn werk weekend is weer voorbij...
Pandora en Snoes: Ik krijg dat zelf ook niet voor elkaar hoor met dat lijstje.
Viva: Leuk he dat de buik nu wat groeit. Die van mij begint nu ook geloof ik. Ik voel het gewoon. Hoe kun je je baarmoeder voelen dan? Volgens mijn collega's zit mijn buik hoog toen ik ze mijn buik gisteren liet showen.
Mooie buikfoto trouwens.
Hier gaat het voor de rest lekker. Fijn uitgeslapen vanmorgen. Was er wel even aan toe .
Mijn werk weekend is weer voorbij...
Pandora en Snoes: Ik krijg dat zelf ook niet voor elkaar hoor met dat lijstje.
Viva: Leuk he dat de buik nu wat groeit. Die van mij begint nu ook geloof ik. Ik voel het gewoon. Hoe kun je je baarmoeder voelen dan? Volgens mijn collega's zit mijn buik hoog toen ik ze mijn buik gisteren liet showen.
Mooie buikfoto trouwens.
Hier gaat het voor de rest lekker. Fijn uitgeslapen vanmorgen. Was er wel even aan toe .
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Hee meiden,
Leuk hè die groeiende buiken! Spannend dat je een plop voelde Viva! Wij hadden vanochtend controle bij de VK en ze heeft meteen weer een echo gemaakt (fijn dat ze een apparaat hebben!). Alles was goed, super om te zien hoe het alweer is gegroeid. Ben nu 16 weken en de VK dacht dat ik binnenkort iets moest gaan voelen. Ben heel benieuwd (denk dat ik al wel eens een plopje heb gevoeld, maar dat was steeds eenmalig).
Dames, wens jullie allemaal een fijne (werk)week. Ik ben er een paar dagen tussen uit!
Leuk hè die groeiende buiken! Spannend dat je een plop voelde Viva! Wij hadden vanochtend controle bij de VK en ze heeft meteen weer een echo gemaakt (fijn dat ze een apparaat hebben!). Alles was goed, super om te zien hoe het alweer is gegroeid. Ben nu 16 weken en de VK dacht dat ik binnenkort iets moest gaan voelen. Ben heel benieuwd (denk dat ik al wel eens een plopje heb gevoeld, maar dat was steeds eenmalig).
Dames, wens jullie allemaal een fijne (werk)week. Ik ben er een paar dagen tussen uit!
Knof- Fluisteraar
LDJ, mijn buik begint ook ietsiepietsie te groeien haha. Nog niet veel, maar ik ben ook nog maar 11 weken natuurlijk.
Knof, leuk dat je weer een echo hebt gehad! Weten jullie het geslacht nu of willen jullie dat niet weten?
Knof, leuk dat je weer een echo hebt gehad! Weten jullie het geslacht nu of willen jullie dat niet weten?
Snoes- Lady Post-a-lot
@ Snoes; we willen het wel weten maar gister was er nog niets te zien. Nou ja de kleine lag met het ruggetje naar ons toe, lekker eigenwijs ;-) Nog even wachten dus.
Tot zondag allemaal (ik ga vandaag op vakantie :-))!
Tot zondag allemaal (ik ga vandaag op vakantie :-))!
Knof- Fluisteraar
Knof, fijne vakantie!!
Leuk dat je weer een echo hebt gehad, jammer dat je kindje nu al eigenwijs is
LDJ, volgens mijn VK moest je van boven naar beneden voelen, zachtjes heen en weer duwen in je buik en dan voel je een wat hardere rand.
Die rand zit bij mij nu veel hoger dan 2 weken terug.
Ben ook wel benieuwd naar jouw buikje
Lijstje doe ik binnenkort weer! Heeft iemand nog nieuwe afspraken, kan dat ook gelijk
Leuk dat je weer een echo hebt gehad, jammer dat je kindje nu al eigenwijs is
LDJ, volgens mijn VK moest je van boven naar beneden voelen, zachtjes heen en weer duwen in je buik en dan voel je een wat hardere rand.
Die rand zit bij mij nu veel hoger dan 2 weken terug.
Ben ook wel benieuwd naar jouw buikje
Lijstje doe ik binnenkort weer! Heeft iemand nog nieuwe afspraken, kan dat ook gelijk
Viva- Kletskop
Goeienmorgen!
Geen bijzonderheden hier, morgen VK wel pas 's avonds hoor; 19.50.
Knof fijne vakantie!
Viva, ik voel de rand bijna grenzend aan mijn navel! Morgen weet je wat het word toch?? Ben nieuwsgierig, ik weet niet of ik morgen een echo krijg, denk het niet dus wachten tot volgende week vrijdag!
Geen bijzonderheden hier, morgen VK wel pas 's avonds hoor; 19.50.
Knof fijne vakantie!
Viva, ik voel de rand bijna grenzend aan mijn navel! Morgen weet je wat het word toch?? Ben nieuwsgierig, ik weet niet of ik morgen een echo krijg, denk het niet dus wachten tot volgende week vrijdag!
Gast- Gast
Anniej, daar denk ik mijn baarmoeder dus ook te voelen.
Al minder chagrijnig? Gezien je fb status?
Zou wel leuk zijn als je morgen een echo krijgt, ik heb hem inderdaad morgenavond, ben super nieuwsgierig.
Hoop stiekem dat hij ook al kan zien of het kindje gezond is.
(Dat hij in ieder geval geen afwijkingen ziet)
Zou wel leuk zijn als je morgen een echo krijgt, ik heb hem inderdaad morgenavond, ben super nieuwsgierig.
Viva- Kletskop
Viva schreef:Anniej, daar denk ik mijn baarmoeder dus ook te voelen.
Nee ben nog steeds chagerijnig, weet niet waar het vandaan komt, soms heb je dat he?!
Als we morgen geen echo krijgen dan hoop ik idd dat ze volgende ook het een en ander kunnen zien/vertellen...
Ben je vandaag vrij ?
Gast- Gast
Viva: Dat zou wel mooi zijn als ze dat zouden kunnen zien? Moet je daarvoor geen 20 weken echo aanvragen dan? Ik zal eens kijken of ik het zelf kan voelen
Knof: Fijne vakantie gewenst!
Ik heb slecht geslapen vannacht. Hoe het komt weet ik niet. Ook wel wat last van bandenpijn als ik me omdraai.
Knof: Fijne vakantie gewenst!
Ik heb slecht geslapen vannacht. Hoe het komt weet ik niet. Ook wel wat last van bandenpijn als ik me omdraai.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Moet je werken vandaag LDJ? Heb ook slecht geslapen, denk dat ik daarom ook chagerijnig ben haha.
Gast- Gast
Anniej, ah ja dat heb je soms, ik had vrijdag zo'n dag.
Kon het alleen echt niet blijven want mijn man was toen jarig:P
Nee moet vandaag werken, zit nu in mijn pauze
LDJ, die waar ik heenga is ook verloskundige, dus vandaar dat ik hoop of al wat kan zien.
We hebben de 20 weken echo ook al gepland staan, maar zou leuk zijn als hij al wat kan zeggen
Lastig dat je slecht geslapen hebt en bandenpijn hebt, misschoen zo nog even je bed induiken?
Kon het alleen echt niet blijven want mijn man was toen jarig:P
Nee moet vandaag werken, zit nu in mijn pauze
LDJ, die waar ik heenga is ook verloskundige, dus vandaar dat ik hoop of al wat kan zien.
We hebben de 20 weken echo ook al gepland staan, maar zou leuk zijn als hij al wat kan zeggen
Lastig dat je slecht geslapen hebt en bandenpijn hebt, misschoen zo nog even je bed induiken?
Viva- Kletskop
Even snel: Knof, fijne vakantie!
Snoes- Lady Post-a-lot
Vanavond kindje kijken.
Zo gek, ik heb nu gewoon zoiets van, als het hartje nog maar altijd klopt, en het lekker beweegt.
En dan, als dat goed is het geslacht natuurlijk, ben rete benieuwd!
(Maar niet zo gespannen als de echte controles, dit is toch anders, komt misschien nog)
Dus... nog even 12 uur wachten
Viva- Kletskop
@Viva spannend zeg!!!! Ik hoop dat de baby er even goed voor gaat liggen!!
Hier gaat alles goed. Ik heb een stuk meer last van bandenpijn. Maar het hoort erbij!! Voor de rest druk aan het voorbereiden op de verhuizing!!
Hier gaat alles goed. Ik heb een stuk meer last van bandenpijn. Maar het hoort erbij!! Voor de rest druk aan het voorbereiden op de verhuizing!!
MAS- Fluisteraar
- Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10
Viva, heel veel plezier vanavond! Wij morgen maandag weer
Mas, succes met verhuizen/de voorbereidingen!
Mas, succes met verhuizen/de voorbereidingen!
Snoes- Lady Post-a-lot
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Najaar 2012 mama's!
» Trend (accessoires):najaar/winter 2012!
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» najaar 2013mama's!!
» Trends najaar
» Trend (accessoires):najaar/winter 2012!
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» najaar 2013mama's!!
» Trends najaar
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: