Najaar 2012 mama's!
+26
loesje
NoName88
Flower_L
Parisienne
Puzzle
Lejow
Ayla
Muis
Pandora
Flip Fluitketel
Snoes
L!ND@
nina86
M-G
bolus26
MAS
Ugly Betty
Sun88
vlinder-19
Knof
Alyssa
PiP
Muus
Viva
lente
LDJ
30 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Najaar 2012 mama's!
Wat leuk Viva!
Ik woon tussen Apeldoorn en Zwolle in.
Keer meeten met zijn allen? Of zal dat niet wat worden?
Waar gaan jullie baby kleertjes shoppen?
Ik woon tussen Apeldoorn en Zwolle in.
Keer meeten met zijn allen? Of zal dat niet wat worden?
Waar gaan jullie baby kleertjes shoppen?
Laatst aangepast door LDJ op do 10 mei 2012 - 6:59; in totaal 1 keer bewerkt
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Anniej, ja soms wel wat prijzig, maar wel leuk
LDJ, nog verder dus
Ik woon dichtbij amersfoort.
LDJ, nog verder dus
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Anniej_S schreef:Wat leuk!!!!!!!!!!!!!!Ben benieuwd waar..
PM.
LDJ- Kletskop
Ik weet niet waar ik ga shoppen, zal wel bij de Wibra, Zeeman, V&D, Hema worden. Krijg zoiezo het aller 1e pakje, roze of blauw dus, van mn zus! Heeft ze gezegd, dus daar houd ik dr aan ;-) geloof dat ik bij Prenatal wat leuks had gezien!
Gast- Gast
Aan zeg maar deze kant, dus van Apeldoorn of aan de andere kant van Amersfoort?Viva schreef:Anniej, ja soms wel wat prijzig, maar wel leuk
LDJ, nog verder dus
LDJ- Kletskop
Aan de kant van apeldoorn, ik woon tussen v'daal en a'foort in.
Niet precies als je op de kaart kijkt, mijn plaats begint met de W
Niet precies als je op de kaart kijkt, mijn plaats begint met de W
Viva- Kletskop
Naam | Leeftijd | Kindje | Uitgerekende datum | afspraken |
Ugly Betty | 24 | 1e | 3 oktober | 19-5 20 weken echo |
Vlinder-19 | 27 | 2e | 17 oktober | |
Sun88 | 1e | 17 oktober | 23-05 echo | |
Knof | 26 | 1e | 29 oktober | |
LDJ | 26 | 1e | 2 november | 22-05 VK, 13-06 20wkn echo |
Anniej_S | 25 | 2e | 5 november | 18-05 VK, 25-05 geslachtsbepaling |
Lente | 26 | 1e | 7 november | 26-06 20 wkn echo |
Viva | 21 | 2e | 7 november | 04-06 VK, 18-06 20 wkn echo |
Muus | 26 | 2e | 24 november | 09-05 Echo, 21-05 VK |
Alyssa | 24 | 1e | 5 december | 21-05 termijnecho |
Wat leuk dat LDJ en jij ook in de buurt van Amersfoort wonen, ik ook
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Anniej_S schreef:UB willen jullie weten wat het word?
Nee, al begin ik wel ontzettend nieuwsgierig te worden
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Dat had ik bij Y. ook en toen ze ons vroegen of we het wilden weten hebben we toch maar JA! gezegd, en nu hebben we bij beebje 2 over 2weken een geslachtsbepaling staan omdat ik niet langer kan wachten, maar het allerbelangrijkste vind ik toch wel dat het gezond is!
Gast- Gast
UB, volgens mij heb je een oude versie van de tabel genomen, want nu sta ik er niet meer in.
Misschien kan Viva het weer fixen.
Misschien kan Viva het weer fixen.
MAS- Fluisteraar
- Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10
Haha ik fix het wel weer even.
Dat lettertype is inderdaad ook heel omslachtig, ik kopieer eerst en cijfer/letter en dan neemt ie dat lettertype over, dan haal ik die cijfer/letter weer weg
UB, waar woon jij dan? LDJ woont niet dichtbij amersfoort, die woont tussen apeldoorn en zwolle in
Dat lettertype is inderdaad ook heel omslachtig, ik kopieer eerst en cijfer/letter en dan neemt ie dat lettertype over, dan haal ik die cijfer/letter weer weg
UB, waar woon jij dan? LDJ woont niet dichtbij amersfoort, die woont tussen apeldoorn en zwolle in
Viva- Kletskop
Ugly Betty | 24 | 1e | 3 oktober | 19-05 20 wkn echo |
Knof | 26 | 1e | 29 oktober | 06-06 20 wkn echo |
Anniej_S | 25 | 2e | 5 november | 18-05 VK, 25-05 geslachtsbepaling, 18-06 20 wkn echo |
Viva | 21 | 2e | 7 november | 16-05 geslachtsbepaling, 04-06 VK, 18-06 20 wkn echo |
Mas | 26 | 1e | 8 november | 29-05 geslachtsbepaling |
Mistery-Girl | 26 | 1e | 1 december | |
Alyssa | 24 | 1e | 5 december | 21-05 termijnecho |
Viva- Kletskop
Oh mijn buikfoto komt volgende week
Heb er deze en vorige week geen gemaakt, volgende week wel, dan heb ik er 1 met 5/10 en 15 weken.
Heb er nog wel meer tussen hoor, maar leek me wel leuk om de 5 weken, dan zie je ook echt resultaat, en dat ga je as week zeker zien als alles goed is nog steeds
Heb er deze en vorige week geen gemaakt, volgende week wel, dan heb ik er 1 met 5/10 en 15 weken.
Heb er nog wel meer tussen hoor, maar leek me wel leuk om de 5 weken, dan zie je ook echt resultaat, en dat ga je as week zeker zien als alles goed is nog steeds
Viva- Kletskop
En dan d8 ik dat ik me zorgen maakte, maar jij twijfelt ook soms nog steeds?
Gast- Gast
Ja, je bedoelt of alles goed is?
Het is de afgelopen dagen wat gevoelig af en toe bij mijn baarmoeder, zal hopelijk de groei zijn, mar je weet maar nooit. Kijk wel uit naar de geslachtsbepaling zeg maar
Het is de afgelopen dagen wat gevoelig af en toe bij mijn baarmoeder, zal hopelijk de groei zijn, mar je weet maar nooit. Kijk wel uit naar de geslachtsbepaling zeg maar
Viva- Kletskop
Hey meiden! Ik wil hier graag mee komen kletsen als dat ook mag. Hoe gaat het met jullie? Ik heb net een post geplaatst in het topic tot 12 weken, dus ik maak even een kopie, zijn jullie ook weer op de hoogte van mij
Hey meiden,
Het is al weken geleden dat ik in de topic gepost heb, en ik kan meteen weer afscheid komen nemen aangezien ik inmiddels de 12 weken gepasseerd ben. Ik was de laatste weken wat minder actief en postte alleen 'korte" berichtjes. Ik ben namelijk behoorlijk beroerd, al gaat de ene dag beter als de andere. Maar...als ik misselijk ben, ben ik dat ook meteen de hele dag. Ik kan wel blijven eten en dat moet ik ook wel, want anders ga ik overgeven. Ik voel me dus heel vaak alsof ik een kater heb. Gelukkig gaat verder alles goed hoor, maar ik heb wel het idee dat ik enorm geleefd word. De weken vliegen voorbij en behalve werken, lig ik vooral veel op de bank, dus daar kan het niet aan liggen. Ik baal er een beetje van, want ik had me nog zo voorgenomen om er dit keer nog meer van mijn zwangerschap te gaan genieten...Komt vast wel goed hoor, waarschijnlijk als ik contact ga krijgen met mijn kindje. Dan wordt alles weer wat tastbaarder. Goed genoeg gezeur!
Hoe gaat het met jullie allemaal? Ik wil jullie heel veel succes wensen de 1e weken, vooral de meiden die door omstandigheden wat onzekerder zijn. Ik ga voor jullie duimen en hoop jullie snel weer te zien in het 12+ topic. Fijn weekend!
Ik weet trouwens niet of iemand mij misschien in de tabel kan plaatsen? L!ND@, 28 jaar (vanaf 29 mei, maar goed...), 2e kindje, 30 mei afspraak gyn
Hey meiden,
Het is al weken geleden dat ik in de topic gepost heb, en ik kan meteen weer afscheid komen nemen aangezien ik inmiddels de 12 weken gepasseerd ben. Ik was de laatste weken wat minder actief en postte alleen 'korte" berichtjes. Ik ben namelijk behoorlijk beroerd, al gaat de ene dag beter als de andere. Maar...als ik misselijk ben, ben ik dat ook meteen de hele dag. Ik kan wel blijven eten en dat moet ik ook wel, want anders ga ik overgeven. Ik voel me dus heel vaak alsof ik een kater heb. Gelukkig gaat verder alles goed hoor, maar ik heb wel het idee dat ik enorm geleefd word. De weken vliegen voorbij en behalve werken, lig ik vooral veel op de bank, dus daar kan het niet aan liggen. Ik baal er een beetje van, want ik had me nog zo voorgenomen om er dit keer nog meer van mijn zwangerschap te gaan genieten...Komt vast wel goed hoor, waarschijnlijk als ik contact ga krijgen met mijn kindje. Dan wordt alles weer wat tastbaarder. Goed genoeg gezeur!
Hoe gaat het met jullie allemaal? Ik wil jullie heel veel succes wensen de 1e weken, vooral de meiden die door omstandigheden wat onzekerder zijn. Ik ga voor jullie duimen en hoop jullie snel weer te zien in het 12+ topic. Fijn weekend!
Ik weet trouwens niet of iemand mij misschien in de tabel kan plaatsen? L!ND@, 28 jaar (vanaf 29 mei, maar goed...), 2e kindje, 30 mei afspraak gyn
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10
Anniej_S | 25 | 2e | 5 november | 18-05 VK, 25-05 geslachtsbepaling, 18-06 20 wkn echo |
Viva | 21 | 2e | 7 november | 16-05 geslachtsbepaling, 04-06 VK, 18-06 20 wkn echo |
24 | 1e | 5 december | 21-05 termijnecho | |
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Sun88 | 23 | 1e | 17 oktober | 23-05 echo |
24 | 1e | 5 december | 21-05 termijnecho | |
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Hey Meiden,,
Voor diegene die een geslachtsbepaling hebben, hebben jullie hiervoor een speciale afspraak bij de VK of echobureau? Onze VK maakt namelijk zelf de echo's, met uitzondering van de combinatietest en 20 weken echo, dus bij de volgende controle, dan doen ze de placenta ligging checken(al weten we al dat die voor ligt, dus ik het kindje laat ga voelen volgens de echo mevrouw bij de combinatietest), kijken ze meteen naar het geslacht. Is dit bij jullie anders?
Ik heb een hele tijd erg sterk het gevoel gehad dat wij een jongetje krijgen, maar nu begin ik te twijfelen, ben zo benieuwd! Ben ook benieuwd hoe de populatie wordt in dit topic
Dan voor de meiden die al een kindje hebben, een vraag mbt vakantie. Wij hebben in augustus twee weken vakantie geboekt naar Italie, 1700km rijden met de auto. Wij hadden dit al geboekt voordat we wisten van de zwangerschap. Nu hebben wij een annuleringsverzekering en de verloskundige schrijft een verklaring hiervoor als we besluiten om niet te gaan, maar nu ben ik benieuwd. Zou jij met 7 maanden zwangerschap op vakantie gaan naar Italie? Waarom wel/niet? Natuurlijk hangt dit af hoe ik me voel, hoe fit ik ben en of er geen complicaties zijn, maar stel dat alles 'normaal' verloopt, zou je wel of niet gaan? Ik ben benieuwd..
Groetjes,
Sun
Voor diegene die een geslachtsbepaling hebben, hebben jullie hiervoor een speciale afspraak bij de VK of echobureau? Onze VK maakt namelijk zelf de echo's, met uitzondering van de combinatietest en 20 weken echo, dus bij de volgende controle, dan doen ze de placenta ligging checken(al weten we al dat die voor ligt, dus ik het kindje laat ga voelen volgens de echo mevrouw bij de combinatietest), kijken ze meteen naar het geslacht. Is dit bij jullie anders?
Ik heb een hele tijd erg sterk het gevoel gehad dat wij een jongetje krijgen, maar nu begin ik te twijfelen, ben zo benieuwd! Ben ook benieuwd hoe de populatie wordt in dit topic
Dan voor de meiden die al een kindje hebben, een vraag mbt vakantie. Wij hebben in augustus twee weken vakantie geboekt naar Italie, 1700km rijden met de auto. Wij hadden dit al geboekt voordat we wisten van de zwangerschap. Nu hebben wij een annuleringsverzekering en de verloskundige schrijft een verklaring hiervoor als we besluiten om niet te gaan, maar nu ben ik benieuwd. Zou jij met 7 maanden zwangerschap op vakantie gaan naar Italie? Waarom wel/niet? Natuurlijk hangt dit af hoe ik me voel, hoe fit ik ben en of er geen complicaties zijn, maar stel dat alles 'normaal' verloopt, zou je wel of niet gaan? Ik ben benieuwd..
Groetjes,
Sun
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Linda, gezellig, welkom!
Na 12 weken ging ik mij stukken beter voelen, voel me nu vaak helemaal niet zwanger!
Alyssa, ik ga er zo aan moeten wennen je nu Snoes te noemen, dus waarschijnlijk duurt het nog even!
Sun88, Wij doen het bij J.an K.oning in ochten, hij is ook VK, niet mijn VK.
Dit valt bij ons onder een pretecho, wij betalen 40 euro en dat is dan incl een paar foto's en een uitvergroting.
Hij heeft 25jr ervaring en als hij het niet ziet mag je terug komen.
Onze VK kan geen echo's maken...
En je vakantie, ligt eraan hoe fit je je dan voelt...
Volgens mij waggelde ik toen al, haha!
Vandaag komt mijn rode positiebroek van de H&M binnen, zo benieuwd.
Of ik hem niet te fel vind, en of hij past, en als dat beiden goed is, hoe ik ga combineren.
Voor de rest druk weekend, giter even werken en was mijn man jarig, vandaag werken en erna direct door naar de verjaardag van mijn schoonvader. Morgen weer moederdag
Jullie wel een ristiger weekend?
Na 12 weken ging ik mij stukken beter voelen, voel me nu vaak helemaal niet zwanger!
Alyssa, ik ga er zo aan moeten wennen je nu Snoes te noemen, dus waarschijnlijk duurt het nog even!
Sun88, Wij doen het bij J.an K.oning in ochten, hij is ook VK, niet mijn VK.
Dit valt bij ons onder een pretecho, wij betalen 40 euro en dat is dan incl een paar foto's en een uitvergroting.
Hij heeft 25jr ervaring en als hij het niet ziet mag je terug komen.
Onze VK kan geen echo's maken...
En je vakantie, ligt eraan hoe fit je je dan voelt...
Volgens mij waggelde ik toen al, haha!
Vandaag komt mijn rode positiebroek van de H&M binnen, zo benieuwd.
Of ik hem niet te fel vind, en of hij past, en als dat beiden goed is, hoe ik ga combineren.
Voor de rest druk weekend, giter even werken en was mijn man jarig, vandaag werken en erna direct door naar de verjaardag van mijn schoonvader. Morgen weer moederdag
Jullie wel een ristiger weekend?
Viva- Kletskop
Hoi meiden,
Linda: Welkom!
Sun88: 7 maanden zwangerschap, ik heb geen idee. Mijn vriend en ik hebben in augustus ook nog 2 weken vakantie samen en of we nog weggaan zien we tegen die tijd wel. Ligt er een beetje aan hoe ik me dan voel.
Haha, ja bij Alyssa moet ik er ook aan wennen, maar wel super leuk!!
Viva: Leuk dat je rode broek binnen komt vandaag, ben benieuwd. Ik zie ook zoveel leuke dingen op h&m, maar ben telkens te laat .
Mijn vriend en ik hebben ons werkweekend, dit weekend valt het een beetje naar. Mijn vriend werkt tot 14.00 en dan moet ik beginnen tot 22.30, gezellig dus...
Fijn weekend meiden...
Linda: Welkom!
Sun88: 7 maanden zwangerschap, ik heb geen idee. Mijn vriend en ik hebben in augustus ook nog 2 weken vakantie samen en of we nog weggaan zien we tegen die tijd wel. Ligt er een beetje aan hoe ik me dan voel.
Haha, ja bij Alyssa moet ik er ook aan wennen, maar wel super leuk!!
Viva: Leuk dat je rode broek binnen komt vandaag, ben benieuwd. Ik zie ook zoveel leuke dingen op h&m, maar ben telkens te laat .
Mijn vriend en ik hebben ons werkweekend, dit weekend valt het een beetje naar. Mijn vriend werkt tot 14.00 en dan moet ik beginnen tot 22.30, gezellig dus...
Fijn weekend meiden...
LDJ- Kletskop
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Najaar 2012 mama's!
» Trend (accessoires):najaar/winter 2012!
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» najaar 2013mama's!!
» Trends najaar
» Trend (accessoires):najaar/winter 2012!
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» najaar 2013mama's!!
» Trends najaar
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: