Vakantiegeld!
+92
Muisz
Puggle
Lavendel
Linnie1985
Alex
flower
GeKKiE
TwistedAngel
Travelgurly
Printje
Arwyn
TukTuk
heartsdale
_Lacey_
Bubbelicious
SnowWhite
SoGood
Sanne
Snoes
Bazinga
Gympie
VeryCherry
Marin
Davinia
Pepper
Makamba
Elsje
SleepingBeauty
Japie
rapa nui
Twellie
Annie24
Siamsa
Esperanza
Stuiterbal
Clapperdie
Winegum
Pien
Chocolate Cookie
Theeleut
Dennenappel
Pancake
Minx
Muis
Mida4you
silly-one
Muppetje
Hoochie
banjer49
Highway
Suus
Tazz
Bruintje Beer
Fearie
SarahKey
mzcharlotte
Ella
Tinus
Jeanette
Bliss
Blond
Prosecco
Linda
M@niek
Beachgirl
Pandora
Cheesegirl
Snack a Jack
minoessepoes
Middleme
SparklingEyes
Flippin' Bitch
Lejow
Rovine
Tullow
Lien
Atelier Madame
boekenwurm83
Caroow
sanskie
Benthe
Bay
Shisha
Paper Crown
smooch
Aziraphale
Ugly Betty
_Summer
Ooh La La!
Sarah1985
Rose
Rush
96 plaatsers
Pagina 6 van 10
Pagina 6 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Vakantiegeld!
Dat van mij gaat trouwens naar de laatste babyspullen en dat van mijn man gaat naar de trap in de tuin naast het huis die hij volgende week gaat aanleggen.
Gast- Gast
Davinia schreef:Owja! Als het goed is krijg ik dat vandaag, ik ga gelijk kijken
Nee, nog niets..
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Ik had 50 euro gekregen van m'n oude postbaantje. Dat was precies genoeg voor de kapper
Van m'n andere baantjes verwacht ik niks eigenlijk. Wel een giga berg salaris, dus dat mag ook rechtstreeks naar de spaarrekening.
Van m'n andere baantjes verwacht ik niks eigenlijk. Wel een giga berg salaris, dus dat mag ook rechtstreeks naar de spaarrekening.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Als het goed is komt het vandaag, zit er met smart op te wachten
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Marin: Ben je gestopt bij de post? Wilde het al een tijdje vragen maar vergat het steeds
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Chance schreef:Marin: Ben je gestopt bij de post? Wilde het al een tijdje vragen maar vergat het steeds
Ja al twee maanden intussen. Ik redde het qua tijd echt niet meer, was echt tot 11 uur 's avonds aan het werk daardoor. En ik bedacht me op gegeven moment ook van dat het natuurlijk een tijdelijk baantje was tot ik meer geld verdiende. En dat doe ik nu. Dus yay. Kijk er positief op terug, maar ben wel heel blij dat het nu rustiger is qua tijdschema (alhoewel, nog chaos en hectiek veelal) en dat ik nu leuker werk doe
Marin- Lady Post-a-lot
Ik vind dat ook leuk om te lezen, Marin. Dat alles langzaam op z'n pootjes terecht komt en je werk doet dat je leuk vind en er ook meer mee verdient.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Dank je Gympie, dat vind ik echt lief.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik had 't vorige week al! Krijg om de 4wkn betaald en ze zijn verplicht 't in mei te storten, omdat 't anders pas eind juni wordt en ze 't voorgaande jaren ook in mei deden dus moest 't nu weer - of zo.
Anywho Was een leuk bedrag en ik heb er een Canon 450D van gekocht, jeej!
Anywho Was een leuk bedrag en ik heb er een Canon 450D van gekocht, jeej!
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Jaaa het komt vandaag bestemming is weekendjes weg naar festivals en een weekjeet m'n vriend. En ook deels voor wat levensonderhoud omdat ik minder uren werk ivm scriptie.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
M`n vriend heeft het ook al gehad. Ik krijg vandaag of morgen een redelijk groot bedrag terug van m`n ouders, wat ik ze eerder geleend heb en volgende week krijg ik m`n eigen vakantiegeld!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Dat van mij komt vrijdag.
Het gaat gelijk naar de spaarrekening aangezien ik die laatst geplunderd heb om de vakantie van te betalen.
Het gaat gelijk naar de spaarrekening aangezien ik die laatst geplunderd heb om de vakantie van te betalen.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Dat van mij komt maandag!
En van mijn vriend over een maand!
En van mijn vriend over een maand!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Ik krijg morgen mijn vakantiegeld. Ik ga het op de spaarrekening zetten. We gaan dit jaar waarschijnlijk niet op vakantie, maar alleen wat losse dagjes weg (strand, bos etc.). We willen graag over een jaar of 2 een rondreis maken door Amerika en Canada, dus ik vind het niet erg om het nu te sparen.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
ik krijg het vrijdag, en morgen via de mail mijn loonstrookje ben benieuwt hoeveel het word
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Wij krijgen het de volgende maand pas.
Dan gaat het eerst op de spaar, en eventueel word het voor de vakantie gebruikt (als we gaan)
Dan gaat het eerst op de spaar, en eventueel word het voor de vakantie gebruikt (als we gaan)
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Ik krijg het vrijdag, heb gisteren al mn loonstrook gehad. Was wel wat ik had verwacht. Jammer alleen dat ik zo'n stapel rekeningen heb liggen en mn vader nog 800 euro terug moet betalen, dat het meteen op is Ik wacht dan ook met smart op die verrekte belastingteruggave!!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik ga mezelf misschien wel trakteren op de DVD-box van Criminal Minds.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ik ga mezelf misschien wel trakteren op de DVD-box van Criminal Minds.
Haaa is daar een box van?! Zei ik vorige week nog tegen mn vriend, dat ik daar een box van wil, maar dat ze alleen losse seizoenen verkopen!! Hoe duur is die en welke seizoenen zitten erin? Ben verslaafd aan die serie
Bliss- Lady Post-a-lot
Ja, sinds begin mei geloof ik. http://www.bol.com/nl/p/criminal-minds-seizoen-1-t-m-6-box/1002004012120729/Bliss schreef:Rush schreef:Ik ga mezelf misschien wel trakteren op de DVD-box van Criminal Minds.
Haaa is daar een box van?! Zei ik vorige week nog tegen mn vriend, dat ik daar een box van wil, maar dat ze alleen losse seizoenen verkopen!! Hoe duur is die en welke seizoenen zitten erin? Ben verslaafd aan die serie
Er staat wel 1 disk, maar dat klopt natuurlijk niet, ghehe!
Rush- Lady Post-a-lot
Oh die MOET ik hebben! Zeg echt al jaren dat ik die serie op dvd wil. Bij Veronica loopt alles steeds door elkaar, wil ze gewoon vanaf het begin allemaal kijken, zitten er nog een hoop tussen die ik heb gemist. Denk dat ik mezelf hier ook maar eens op trakteer van mijn belastinggeld
Bliss- Lady Post-a-lot
Ik kijk het dus ook wel eens op Veronica, vind het zo leuk, maar zo nu en dan is het een oude en een nieuwe aflevering en dan weer 2 nieuwe achter elkaar. En dat werkt inderdaad voor geen meter.
Dus, wij gaan ons zelf trakteren Bliss?!
Dus, wij gaan ons zelf trakteren Bliss?!
Rush- Lady Post-a-lot
Hell yeah! Hopelijk schiet die Belastingdienst een beetje op!
Ja ik probeer het elke week op te nemen, die twee afleveringen. Had eerder namelijk altijd Italiaanse les op woensdagavond en sowieso moet ik het eigenlijk niet vlak voor het slapen kijken... Zal niet de eerste keer zijn dat ik er een nachtmerrie over krijg Moet er van vorige week nog 1 terug kijken en die van vanavond staan alweer geprogrammeerd.
Ja ik probeer het elke week op te nemen, die twee afleveringen. Had eerder namelijk altijd Italiaanse les op woensdagavond en sowieso moet ik het eigenlijk niet vlak voor het slapen kijken... Zal niet de eerste keer zijn dat ik er een nachtmerrie over krijg Moet er van vorige week nog 1 terug kijken en die van vanavond staan alweer geprogrammeerd.
Bliss- Lady Post-a-lot
Pagina 6 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Vakantiegeld
» Vakantiegeld!
» Mei = vakantiegeld!
» Vakantiegeld!
» Wie heeft er verstand van vakantiegeld (en de uitbetaling)
» Vakantiegeld!
» Mei = vakantiegeld!
» Vakantiegeld!
» Wie heeft er verstand van vakantiegeld (en de uitbetaling)
Pagina 6 van 10
Permissies van dit forum: