Het fenomeen "meelezer"
+12
Ella
FruttiTutti
Niene
Theeleut
Caresses
Susan
Issa
Pancake
kajaka88
Twellie
Novalee
Roodtomaatje
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Het fenomeen "meelezer"
Op het aller eerste forum van yes was ik ook voornamelijk meelezer. Langzaam ben ik gaan posten en dan gaat het vanzelf door. Dus gewoon beginnen! ;-)
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Haha ik ga mijn best doenYvette schreef:Op het aller eerste forum van yes was ik ook voornamelijk meelezer. Langzaam ben ik gaan posten en dan gaat het vanzelf door. Dus gewoon beginnen! ;-)
Vind het een erg gezellig forum hier, lees niet voor niets al jaren mee. Dus nu mezelf maar eens "nuttig" maken haha.
Roodtomaatje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 394
Kenya schreef:Ik was ook altijd meelezer. Postte wel, maar erg weinig. Nu merk ik dat ik er een beetje tussenin hang. Ik post wel meer, maar lees ook nog heel veel mee. Het komt gewoon vaak voor dat ik niet zo de behoefte heb om nog te reageren. Wat al gezegd wordt: soms lijkt het alsof je niet zoveel meer toe kunt voegen. Maar vind mijn positie zoals hij nu is wel prima. Zelf zou ik het denk ik wel willen weten als iemand mij herkent. Aan de andere kant zou ik het zelf inderdaad misschien niet zo snel zeggen omdat je zelf ook ontmaskerd wordt dan. Hmm, dilemma...
Dit ervaar ik ook zo.
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Roodtomaatje schreef:Haha ik ga mijn best doenYvette schreef:Op het aller eerste forum van yes was ik ook voornamelijk meelezer. Langzaam ben ik gaan posten en dan gaat het vanzelf door. Dus gewoon beginnen! ;-)
Vind het een erg gezellig forum hier, lees niet voor niets al jaren mee. Dus nu mezelf maar eens "nuttig" maken haha.
Ik heb er mn huidige missie van gemaakt
FruttiTutti- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 358
Registratiedatum : 28-12-10
Haha, dan gaan we samen maar eens flink aan de slag om actiever te worden!FruttiTutti schreef:Roodtomaatje schreef:Haha ik ga mijn best doenYvette schreef:Op het aller eerste forum van yes was ik ook voornamelijk meelezer. Langzaam ben ik gaan posten en dan gaat het vanzelf door. Dus gewoon beginnen! ;-)
Roodtomaatje schreef:Haha, dan gaan we samen maar eens flink aan de slag om actiever te worden!FruttiTutti schreef:Roodtomaatje schreef:Haha ik ga mijn best doenYvette schreef:Op het aller eerste forum van yes was ik ook voornamelijk meelezer. Langzaam ben ik gaan posten en dan gaat het vanzelf door. Dus gewoon beginnen! ;-)
Clubje oprichten?
Gast- Gast
Zoey schreef:Roodtomaatje schreef:Haha, dan gaan we samen maar eens flink aan de slag om actiever te worden!FruttiTutti schreef:Roodtomaatje schreef:Haha ik ga mijn best doenYvette schreef:Op het aller eerste forum van yes was ik ook voornamelijk meelezer. Langzaam ben ik gaan posten en dan gaat het vanzelf door. Dus gewoon beginnen! ;-)
Clubje oprichten?
"We hebben een clubje opgericht voor mensen met ......."
Maaruuuhhh Zoey, jij bent al aardig op dreef de afgelopen dagen!!
FruttiTutti- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 358
Registratiedatum : 28-12-10
Ja je er eenmaal aan begonnen bent is het hier wel erg verslavend
Gast- Gast
Haha lijkt me een goed planFruttiTutti schreef:Zoey schreef:Roodtomaatje schreef:Haha, dan gaan we samen maar eens flink aan de slag om actiever te worden!FruttiTutti schreef:Roodtomaatje schreef:Haha ik ga mijn best doenYvette schreef:Op het aller eerste forum van yes was ik ook voornamelijk meelezer. Langzaam ben ik gaan posten en dan gaat het vanzelf door. Dus gewoon beginnen! ;-)
Clubje oprichten?
"We hebben een clubje opgericht voor mensen met ......."
ik ben ook al jaren een meelezer. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik ook liever niet teveel info over mezelf hier wil neerzetten en ik denk dat ik daarom niet zo snel durfde te posten.
tuttebel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12
Ik was ook een meelezer, maar ben sinds een jaar of 5 toch wel een 'redelijk' actieve poster
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Ik heb tijdens de zwangerschap van de eerste heel veel meegekletst. Maar nu merk ik dat ik er de rust niet meer voor heb. Plus dat ik in een topic eerst alle antwoorden lees en dan is vrijwel alles al gezegd of ik heb geen zin meer om te reageren.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» NAV: Het fenomeen BEKENDE meelezer
» Het fenomeen: festivaloutfit
» Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)
» Het fenomeen: festivaloutfit
» Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: