Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

vrijgezellenfeest dreigt in de soep te lopen.. HELP

+4
Ella
Susan
ExpressoB
limbogirl82
8 plaatsers

Ga naar beneden

vrijgezellenfeest dreigt in de soep te lopen.. HELP  Empty vrijgezellenfeest dreigt in de soep te lopen.. HELP

Bericht  limbogirl82 wo 25 apr 2012 - 9:42

Hallo,

Wij organiseren voor een vriendin een vrijgezellenfeest, maar het zit allemaal beetje tegen.Datum moest al verzet worden, op laatste moment vinden 2 mensen iets te duur, oom van bruidegom is overleden , dochters hiervan weten nu nog niet wat ze doen. Het zit allemaal niet mee.

We vinden dit zeker niet leuk, en ook lastig dat mensen nu 'zeuren' over de kosten (wetende dat ze het wel kunnen missen, lastige situatie. Voor de bruid willen wij toch proberen het zo te verzorgen dat iedereen mee kan en wil. Daarom willen we eventueel kijken ipv de cocktail workshop die we eerst wilde doen nu te laten vervallen en iets anders te doen. Maar idd....... Wat ??!!?

We zijn met 6 of 8 meiden, we gaan sowieso al lunchen en s avonds stappen. Nu nog een leuke / gekke activiteit voor er tussenin.

Iemand leuke suggesties... ?

limbogirl82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vrijgezellenfeest dreigt in de soep te lopen.. HELP  Empty Re: vrijgezellenfeest dreigt in de soep te lopen.. HELP

Bericht  ExpressoB wo 25 apr 2012 - 9:57

Jammer dat het een beetje in de soep loopt.

Gewoon ff op google in typen, deed ik net ook en kreeg een hele hoop websites eruit, zit vast wel een idee tussen.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

vrijgezellenfeest dreigt in de soep te lopen.. HELP  Empty Re: vrijgezellenfeest dreigt in de soep te lopen.. HELP

Bericht  Susan wo 25 apr 2012 - 9:59

Ik zou dan inderdaad een activiteit schrappen zodat de kosten iets omlaag gaan. De dochters van die overleden oom zou ik laten weten dat ze welkom zijn, maar dat er alle begrip voor is als ze niet mee willen en dan ook verder niet aandringen, ik kan me zo voorstellen dat zij wel iets anders aan hun hoofd hebben dan een vrijgezellenfeest.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Ella wo 25 apr 2012 - 21:36

Susan schreef:Ik zou dan inderdaad een activiteit schrappen zodat de kosten iets omlaag gaan. De dochters van die overleden oom zou ik laten weten dat ze welkom zijn, maar dat er alle begrip voor is als ze niet mee willen en dan ook verder niet aandringen, ik kan me zo voorstellen dat zij wel iets anders aan hun hoofd hebben dan een vrijgezellenfeest.

+1, kunnen jullie de lunch niet zelf verzorgen? Dat scheelt ook weer in de kosten
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Kaboutertje wo 25 apr 2012 - 21:54

Yvette schreef:
Susan schreef:Ik zou dan inderdaad een activiteit schrappen zodat de kosten iets omlaag gaan. De dochters van die overleden oom zou ik laten weten dat ze welkom zijn, maar dat er alle begrip voor is als ze niet mee willen en dan ook verder niet aandringen, ik kan me zo voorstellen dat zij wel iets anders aan hun hoofd hebben dan een vrijgezellenfeest.

+1, kunnen jullie de lunch niet zelf verzorgen? Dat scheelt ook weer in de kosten

+1 !
En even offtopic : ik vind wel dat ik vaak lees over vrijgezellenfeest-dilemma´s hier nerd
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Ella wo 25 apr 2012 - 22:00

limbogirl82 schreef:Hallo,

Wij organiseren voor een vriendin een vrijgezellenfeest, maar het zit allemaal beetje tegen.Datum moest al verzet worden, op laatste moment vinden 2 mensen iets te duur, oom van bruidegom is overleden , dochters hiervan weten nu nog niet wat ze doen. Het zit allemaal niet mee.

We vinden dit zeker niet leuk, en ook lastig dat mensen nu 'zeuren' over de kosten (wetende dat ze het wel kunnen missen, lastige situatie. Voor de bruid willen wij toch proberen het zo te verzorgen dat iedereen mee kan en wil. Daarom willen we eventueel kijken ipv de cocktail workshop die we eerst wilde doen nu te laten vervallen en iets anders te doen. Maar idd....... Wat ??!!?

We zijn met 6 of 8 meiden, we gaan sowieso al lunchen en s avonds stappen. Nu nog een leuke / gekke activiteit voor er tussenin.

Iemand leuke suggesties... ?

Ook hier wil ik nog op reageren. Andere kunnen en mogen niet bepalen wat iemand aan een vrijgezellenfeest uit wil/kan geven. Ook al verdiend iemand bakken met geld, je beslist het toch zelf.

Ik vind wel dat mensen dat op tijd aan moeten geven en niet pas op het laatst
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Melis_je wo 25 apr 2012 - 22:01

Jullie gaan lunchen, iets doen en stappen. Gaan jullie 's avonds ook iets eten? Of is er een 'gat' in het programma? Als jullie in de horeca lunchen, zou ik dat verplaatsen naar met eigen boodschappen. Zo'n workshop kost altijd veel geld. Als jullie 's avonds ook eten, kan je misschien de lunch schrappen.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 22:42

Ook ik wil zeggen dat jij niet kan beslissen of andere het geld kunnen missen. Maar wat je eventueel zou doen is het programma na de lunch starten zodat iedereen thuis gegeten heeft en dan rond 14u een middagactiviteit en dan `s avonds uit eten en dan stappen. Bovendien zijn workshops eenmaal niet goedkoop en ik weet niet waar de bruid van houd ...

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 22:50

Een workshop kan je ook zelf organiseren. Materiaal kan je best goedkoop inkopen bij winkels als Action of Xenos.
Desnoods nodig je nog iemand uit die fungeert als docent. Zo duur hoeft het allemaal niet te zijn.
Ik zou ook voorstander zijn van het merendeel zelf organiseren, dus ook het eten. Maakt het ook direct wat persoonlijker.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 22:56

met mijn vrijgezellenfeest hebben we tassen gepimpt, het idee was erg leuk alleen de dames vonden het erg tegenvallen qua prijs kwaliteit verhouding. Alle materialen kwamen van de action ook de tassen die zagen we daarna nog daar hangen voor 2-3 euro. En voor de rest had ze gewoon wat reststofjes en lijm e.d. Kosten waren 50 euro. Dit zou je ook gerust zelf een stuk goedkoper kunnen doen. Bovendien deed zij ook bh`s pimpen, was ook wel grappig smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 1:10

Kaboutertje schreef:
Yvette schreef:

+1 !
En even offtopic : ik vind wel dat ik vaak lees over vrijgezellenfeest-dilemma´s hier nerd
Precies de reden waarom ik geen vrijgezellenfeest wil, wat een drama en gedoe.

Gast
Gast

Bericht  May do 26 apr 2012 - 1:20

Precies de reden waarom ik geen vrijgezellenfeest wil, wat een drama en gedoe.[/quote]

Helemaal mee eens, ik hoef echt geen vrijgezellenfeest. Nu is mij al beloofd dat ik wel een vrijgezellenfeest krijg mocht ik gaan trouwen, maar voor mij hoeft het niet.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Lien do 26 apr 2012 - 2:28

Als ik ooit ga trouwen wil ik ook niet een vrijgezellenfeest dat mensen handen vol met geld gaat kosten! Je kan dat niet verwachten en vriendinnen durven daarom niet goed nee te zeggen. Ik vind het inderdaad een goed idee als je dingen zelf gaat verzorgen, misschien is het nu een beetje kort dag voor een workshop maar een lunch kan je zo regelen!
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 2:31

Kaboutertje schreef:
Yvette schreef:

+1 !
En even offtopic : ik vind wel dat ik vaak lees over vrijgezellenfeest-dilemma´s hier vrijgezellenfeest dreigt in de soep te lopen.. HELP  827601

Sommige mensen plaatsen dan ook gewoon twee keer hetzelfde verhaal:

https://yescafe.actieforum.com/t25645-vrijgezellenfeest

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: