KletsTopic
+23
Sjaantje
_Lacey_
Esperanza
Poubelle
Winegum
SoGood
Jeanette
Roodtomaatje
Lejow
Zwerver
Stuiterbal
Marin
TwistedAngel
Jordana
Bimbam
Burn
Alex
ExpressoB
Rush
Pompoen
Erin
Jade
VeryCherry
27 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: KletsTopic
Ik post ook meestal mobiel, maar met hele lappen tekst vind ik dat toch wel vervelend. Dan mis ik stiekem mijn blackberry-toetsenbordje wel weer heel erg!
Gast- Gast
Is het bij jullie ook zo donker buiten? Het regent en onweert hier keihard momenteel.
Vorig jaar rondom deze tijd was het wel kei mooi weer en warm, weten jullie nog?
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Hier is het kei warm en mooi weerAnnemoontje schreef:Is het bij jullie ook zo donker buiten? Het regent en onweert hier keihard momenteel.Vorig jaar rondom deze tijd was het wel kei mooi weer en warm, weten jullie nog?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Waar woon je dan? Ruilen van woonplaats?
Annemoontje- Prater
Hier ook! Tenminste, kei warm is misschien een beetje overdreven, maar wel heel lekker!
Gast- Gast
Nee, bedankt. FrieslandAnnemoontje schreef:Waar woon je dan? Ruilen van woonplaats?
Kei warm is misschien wel overdreven, maar het is prima weer voor een terrasje.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik heb zin om iets te kopen!
Maar even sneupen op Ebay.
Maar even sneupen op Ebay.
Rush- Lady Post-a-lot
Ow lekker zeg, kan me dat hier vanuit het zuiden (Brabant) nauwelijks voorstellen dat het bij jullie wel mooi weer is, hier is echt zeikweer vandaag haha.
Annemoontje- Prater
Het is hier bewolkt, maar niet koud
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Stofzuiger schreef:Hier hebben we een fanfare!
Oma voorop! Die bespeelt de hangtietaccordeon.
Gast- Gast
Hoe weet jij dat? Woon je hier in de buurt?Reva schreef:Stofzuiger schreef:Hier hebben we een fanfare!
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Hoe weet jij dat? Woon je hier in de buurt?Reva schreef:Stofzuiger schreef:Hier hebben we een fanfare!
Inside information.
Gast- Gast
Reva schreef:Stofzuiger schreef:Hoe weet jij dat? Woon je hier in de buurt?Reva schreef:Stofzuiger schreef:Hier hebben we een fanfare!
Inside information.
Euh... Google streetview?
Gast- Gast
Volgens mij begrijpen ze het concept fanfare niet, Stof. Mensen, een fanfare komt voorbij, maakt tijdelijk veel lawaai en daarna kun je weer verder kletsen.
Gast- Gast
Reva schreef:Volgens mij begrijpen ze het concept fanfare niet, Stof. Mensen, een fanfare komt voorbij, maakt tijdelijk veel lawaai en daarna kun je weer verder kletsen.
Gast- Gast
Oh sorry, ik was alweer achter de piano gedoken, vond 't wel gezellig zo samen met die fanfare.
Gast- Gast
Reva schreef:Bruce schreef:Ik vind het super van je dat je er zoveel werk van maakt voor die vrouw.ExpressoB schreef:Ik heb het bedrijf gebeld en werd steeds kwader maar bleef wel netjes praten ook al vond die man van niet.
Daarna heb ik gebeld met consuwijzer en word morgen middag gebeld voor juridisch advies.
Is het voor die bejaarde dame?
Veel plezier iig EB, het is erg leuk om te doen!
Ja, waar ik wekelijks kom.
Van de organisatie(vrijwilligerscentrale) was vanmiddag voor het eerst. We hebben een stukje gelopen buiten, buiten gezeten zitten praten en nog even op haar kamer thee gedronken en koek gegeten. Volgende week weer heen.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Bruce schreef:Ik vind het super van je dat je er zoveel werk van maakt voor die vrouw.ExpressoB schreef:Ik heb het bedrijf gebeld en werd steeds kwader maar bleef wel netjes praten ook al vond die man van niet.
Daarna heb ik gebeld met consuwijzer en word morgen middag gebeld voor juridisch advies.
Ja het proberen. Het is echt belachelijk hoe zo'n bedrijf je laat zitten en geen service levert!!!
Deze mevrouw ken ik al een jaar of 5 hoor.
ExpressoB schreef:Reva schreef:Bruce schreef:Ik vind het super van je dat je er zoveel werk van maakt voor die vrouw.ExpressoB schreef:Ik heb het bedrijf gebeld en werd steeds kwader maar bleef wel netjes praten ook al vond die man van niet.
Is het voor die bejaarde dame?
Veel plezier iig EB, het is erg leuk om te doen!
Ja, waar ik wekelijks kom.
Van de organisatie(vrijwilligerscentrale) was vanmiddag voor het eerst. We hebben een stukje gelopen buiten, buiten gezeten zitten praten en nog even op haar kamer thee gedronken en koek gegeten. Volgende week weer heen.
Klinkt heel gezellig EB!
Gast- Gast
Jawel hoor, ze stelt veel vragen en toont dus wel interesse. Ik stel ook veel vragen moet wat he.
Op het terras bij haar woning kwamen nog meer bejaarden erbij. Was 1 mannetje en die was over de 90 (zou je hem echt niet geven) die ging een sigaretje roken en had hele verhalen! Wat een grappenmaker.
"Hij kijkt liever naar vrouwen" zei hij lol.
Alleen ziet het leven dan weer niet meer zo zitten, dat vind ik dan wel weer zielig.
Op het terras bij haar woning kwamen nog meer bejaarden erbij. Was 1 mannetje en die was over de 90 (zou je hem echt niet geven) die ging een sigaretje roken en had hele verhalen! Wat een grappenmaker.
"Hij kijkt liever naar vrouwen" zei hij lol.
Alleen ziet het leven dan weer niet meer zo zitten, dat vind ik dan wel weer zielig.
Stofzuiger schreef:HEt kletsen kan weer beginnen, EB is binnen!
hahahaha
ExpressoB schreef:Stofzuiger schreef:HEt kletsen kan weer beginnen, EB is binnen!
hahahaha
Gast- Gast
jullie nog wat te doen vanmiddag? ik wil nog wat dingetjes schoonmaken in huis en opruimen en verders weinig..
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: