KletsTopic
+23
Sjaantje
_Lacey_
Esperanza
Poubelle
Winegum
SoGood
Jeanette
Roodtomaatje
Lejow
Zwerver
Stuiterbal
Marin
TwistedAngel
Jordana
Bimbam
Burn
Alex
ExpressoB
Rush
Pompoen
Erin
Jade
VeryCherry
27 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: KletsTopic
Zoey schreef:Hai VC! Gezellig dat je morgen met je mams gaat winkelen!
EB, ik heb geen ervaring met inductiekookplaten, maar zijn dat niet die platen waar je je hand op kunt leggen zonder te verbranden? Dan worden ze toch juist niet warm? Of ben ik nou heel blond?
Als ze op stand nul staan, slaan ze uit(of de kookplaat die je niet meer wilt gebruiken zeg maar).
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Yup, ze belde net of ik daar zin in had. En aangezien ik morgen de hele dag alleen thuis ben is het wel zo gezellig
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Vervelend VC. Morgen vast beter en vanavond lekker op tijd naar bed.
Heb het even op internet opgezocht maar het is wel en niet waar.. Er kan wel een lade onder maar er moet wel ruimte over zijn voor ventilatie, dus je la inkorten of gaten maken in de achterwand.
Heb het even op internet opgezocht maar het is wel en niet waar.. Er kan wel een lade onder maar er moet wel ruimte over zijn voor ventilatie, dus je la inkorten of gaten maken in de achterwand.
Hope so, leef nu op pijnstillers die toch niet werken.
Mm nou ik heb zelf een gasfornuis en ik kan wel gewoon de lade onder mijn fornuis gebruiken, het wordt niet heet ofzo. Maar dat is waarschijnlijk heel anders.. Maar bij ons is de la ook ingekort aan de achterkant. Alleen ik dacht dat dat was omdat de gasleiding er nog achter moest passen..
Gast- Gast
Ik heb het bedrijf gebeld en werd steeds kwader maar bleef wel netjes praten ook al vond die man van niet.
Daarna heb ik gebeld met consuwijzer en word morgen middag gebeld voor juridisch advies.
Daarna heb ik gebeld met consuwijzer en word morgen middag gebeld voor juridisch advies.
Ik vind het super van je dat je er zoveel werk van maakt voor die vrouw.ExpressoB schreef:Ik heb het bedrijf gebeld en werd steeds kwader maar bleef wel netjes praten ook al vond die man van niet.
Gast- Gast
Bruce schreef:Ik vind het super van je dat je er zoveel werk van maakt voor die vrouw.ExpressoB schreef:Ik heb het bedrijf gebeld en werd steeds kwader maar bleef wel netjes praten ook al vond die man van niet.
Is het voor die bejaarde dame?
Veel plezier iig EB, het is erg leuk om te doen!
Gast- Gast
Ik heb spijt dat ik zonder plan ben begonnen mijn kledingkast leeg te trekken Zocht een bepaalde broek die vorig jaar te strak was, inmiddels liggen er 27 kledingstukken (met kaartjes ) op een hoop die te groot zijn, inclusief die broek
Gast- Gast
Aah wat zonde. Ik heb dat ook een keer gehad inderdaad. Steeds gedacht dat die broek vast nog steeds te strak was, om uiteindelijk tot de conclusie te komen dat ie allang te groot was.Reva schreef:Ik heb spijt dat ik zonder plan ben begonnen mijn kledingkast leeg te trekken Zocht een bepaalde broek die vorig jaar te strak was, inmiddels liggen er 27 kledingstukken (met kaartjes ) op een hoop die te groot zijn, inclusief die broek
Welke maat zijn die kleren die je te groot zijn?
Gast- Gast
Goeedemiddag!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Heej
Heej Snoes hoe is het?
Heej Snoes hoe is het?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik heb zin om uit eten te gaan vanavond Zo is voorstellen aan mijn vriend.
Heel goed hoor! Vandaag weer de eerste dag werken (nouja, op mijn werk dan ) na een laaang weekend. Nog 2 dagen en het is alweer weekend!Ibbeltje schreef:
Heej Snoes hoe is het?
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Heel goed hoor! Vandaag weer de eerste dag werken (nouja, op mijn werk dan ) na een laaang weekend. Nog 2 dagen en het is alweer weekend!Ibbeltje schreef:
Heej Snoes hoe is het?
Beter goed voor elkaar
Haha ja hoor! Hoe is het met jou?
Snoes- Lady Post-a-lot
Moe maar wel goed verder Heb zo een afspraak met misschien een nieuw oppasadresje hier in het dorp.
Bruce schreef:Aah wat zonde. Ik heb dat ook een keer gehad inderdaad. Steeds gedacht dat die broek vast nog steeds te strak was, om uiteindelijk tot de conclusie te komen dat ie allang te groot was.Reva schreef:Ik heb spijt dat ik zonder plan ben begonnen mijn kledingkast leeg te trekken Zocht een bepaalde broek die vorig jaar te strak was, inmiddels liggen er 27 kledingstukken (met kaartjes ) op een hoop die te groot zijn, inclusief die broek
Welke maat zijn die kleren die je te groot zijn?
Whaha, ik vond het ook echt balen. Vorig jaar deed ik hem steeds in huis even aan met knopen en Rita open omdat ik hem zo mooi vond
En je hebt weer pm terug.
Gast- Gast
Reva schreef:Geen idee wie Rita is trouwens. Ik bedoelde rits
Hoe post jij trouwens vanaf je telefoon? Als ik de 'mobile version' gebruik, kan ik alleen maar meelezen en de 'classic version' vind ik niet te doen op m'n telefoon.
Gast- Gast
Ow ik ben al weken niet op mn laptop of tablet op t forum geweest, gaat prima, vind telefoon makkelijker Gewoon via classic idd. En foto's via Photobucket.
Gast- Gast
Ik ben ook meestal mobiel online, heb mijn laptop zelden aan. Daar zit namelijk een huil- sensor in. Als ik dat ding opstart beginnen de kids spontaan te bleren...
Gast- Gast
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: