KletsTopic
+23
Sjaantje
_Lacey_
Esperanza
Poubelle
Winegum
SoGood
Jeanette
Roodtomaatje
Lejow
Zwerver
Stuiterbal
Marin
TwistedAngel
Jordana
Bimbam
Burn
Alex
ExpressoB
Rush
Pompoen
Erin
Jade
VeryCherry
27 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: KletsTopic
Nou dan heb ik vast ook heel wat misdaan, aangezien ik ook geen ticker zie.Stofzuiger schreef:Tja, zo leer je wie er wel en niet een hekel aan je hebben. Heeft lex vast gedaan nav dat topic.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Dan heb ik weer mazzel, want ik zie m wel! #luckymeRush schreef:Nou dan heb ik vast ook heel wat misdaan, aangezien ik ook geen ticker zie.Stofzuiger schreef:Tja, zo leer je wie er wel en niet een hekel aan je hebben. Heeft lex vast gedaan nav dat topic.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
owja nog gefeliciteerd sjaan En ook een leuke naam zeg.
En Zelda, dan valt het wel mee Geloof dat ze dit jaar ook een aantal activiteiten in het centrum verzet hebben naar buiten het centrum i.v.m. de drukte.
En Zelda, dan valt het wel mee Geloof dat ze dit jaar ook een aantal activiteiten in het centrum verzet hebben naar buiten het centrum i.v.m. de drukte.
Gast- Gast
Ik nietSjaantje schreef:Dan heb ik weer mazzel, want ik zie m wel! #luckymeRush schreef:Nou dan heb ik vast ook heel wat misdaan, aangezien ik ook geen ticker zie.Stofzuiger schreef:Tja, zo leer je wie er wel en niet een hekel aan je hebben. Heeft lex vast gedaan nav dat topic.
Gast- Gast
Wat hebben jullie dan in hemelsnaam allemaal misdaan tijdens mijn afwezigheid???
Ja klopt. De sfeer was gewoon echt top, dat heb ik nog nooit meegemaakt. Er was maar 1 vechtpartij op de hele dag! Iedereen was vrolijk, ook al was het druk.Lily schreef:
Alleen het naar het toilet gaan was een hel, soms heb ik wel een halfuur moeten wachten voor ik eindelijk kon plassen.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Whahahaha, sinds wanneer nemen jullie mij serieus??
Jij bent altijd serieus
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Zeer serieus.Jordana schreef:Stofzuiger schreef:Whahahaha, sinds wanneer nemen jullie mij serieus??
Jij bent altijd serieus
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Whahahaha, sinds wanneer nemen jullie mij serieus??
Sinds wanneer neem jij alle reacties op jou serieus kun je je beter afvragen
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Zeer serieus.Jordana schreef:Stofzuiger schreef:Whahahaha, sinds wanneer nemen jullie mij serieus??
Jij bent altijd serieus
Dat ben jij!!!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Pas op jij, anders stuur ik je naar het kuuroordReva schreef:Stofzuiger schreef:Whahahaha, sinds wanneer nemen jullie mij serieus??
Sinds wanneer neem jij alle reacties op jou serieus kun je je beter afvragen
Gast- Gast
Haha nee kan ik me voorstellen. Nu je zwanger bent moet je zeker helemaal vaak plassen.Lily schreef:jeetje zo lang dan ben ik blij dat ik niet op stap ben geweest haha.
Gast- Gast
jep, mja hoort er bij he. Wat heeft de rest gisteren eigenlijk zoal gedaan? Iedereen wel een leuk dagje gehad?
Gast- Gast
Wij hebben de hele dag in ons huis geklust en 's avonds hadden we een verjaardag van mijn oma! Heel gezellige dag/avond gehad en nu nog een dagje vrij, want in België is 1 mei een feestdag
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik heb gister heerlijk genikst, in de tuin gelegen, de tuin geveegd, gewandeld met de hond en gisteravond film gekeken. Lekker relax dus!
Wat heb jij gister gedaan, Lily? Of heb ik dat al ergens gemist?
Wat heb jij gister gedaan, Lily? Of heb ik dat al ergens gemist?
ow J moest werken dus ik heb hier in het dorp wat marktjes afgelopen En daarna even bij hem op het werk wat plantjes gehaald want zat gisterochtend in de tuin en vond `m wel erg zielig haha.
Gast- Gast
Haha, ik zal héél blij zijn als dit klaar is. Het is zooo vermoeiend en zo slopend, maar nog even doorbikkelen!Lily schreef:je wordt nog een echt bouwvakker snoes
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Wij hebben de hele dag in ons huis geklust en 's avonds hadden we een verjaardag van mijn oma! Heel gezellige dag/avond gehad en nu nog een dagje vrij, want in België is 1 mei een feestdag
Gast- Gast
Snoes schreef:Haha, ik zal héél blij zijn als dit klaar is. Het is zooo vermoeiend en zo slopend, maar nog even doorbikkelen!Lily schreef:je wordt nog een echt bouwvakker snoes
Maar jullie doen ook alles/bijna alles zelf he, dan lijkt het me nog zwaarder dan een verbouwing al is. Maar ben echt benieuwd naar het eindresultaat!
Gast- Gast
Ja, we doen inderdaad alles zelf, kunnen we zoveel mee besparen. J. is ook superhandig in veel dingen, dus dat is ook wel erg gemakkelijk.
Snoes- Lady Post-a-lot
Lily, dat klinkt ook wel als een leuke dag!
Snoes.... petje af voor jullie. Lijkt me vreselijk om zoveel werk te hebben aan een verbouwing :S
Snoes.... petje af voor jullie. Lijkt me vreselijk om zoveel werk te hebben aan een verbouwing :S
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: