KletsTopic
+23
Sjaantje
_Lacey_
Esperanza
Poubelle
Winegum
SoGood
Jeanette
Roodtomaatje
Lejow
Zwerver
Stuiterbal
Marin
TwistedAngel
Jordana
Bimbam
Burn
Alex
ExpressoB
Rush
Pompoen
Erin
Jade
VeryCherry
27 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: KletsTopic
Ik heb wel zin in oranje tompoucen eigenlijk.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Ik heb wel zin in oranje tompoucen eigenlijk.
Ik heb gisteren een oranje moorkop op en een halve tompouce
Reva, wat sneu! Wat had je? Ben je nu weer opgeknapt of nog niet?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Stofzuiger schreef:Ik heb alleen gezondigd met een Rose biertje en een paar Marlboro.
En is er goed gepronkt?
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Ik heb alleen gezondigd met een Rose biertje en een paar Marlboro.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Goeiesmorges!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Nee ook geen oranjegebak. Het enige Koninginnedag-iets wat ik heb meegekregen is een kort verslagje op tv Een oranje tompouce zou er best wel ingaan trouwens
Aah balen Reva Ziek zijn is niet leuk, maar ziek zijn op Koninginnedag is gewoon klote.
Stofzuiger ik wist ook niet dat je rookte
Aah balen Reva Ziek zijn is niet leuk, maar ziek zijn op Koninginnedag is gewoon klote.
Gast- Gast
Alex schreef:
Reva, wat sneu! Wat had je? Ben je nu weer opgeknapt of nog niet?
Gewoon grieperig gevoel. Lag op de bank geïnstalleerd al 'dagen' met mini-apotheek Opzich kreeg ik er binnen weinig van mee, maar vooral de nacht kreeg ik steeds WA berichten a la 'Sta je al op de bar ergens en zoja, waar?' En dingen als 'Heel fijne avond, nacht en dag!!' en ging mijn telefoon tot een uur of drie 's nachts een paar keer
Gast- Gast
Alex schreef:Stofzuiger schreef:Ik heb alleen gezondigd met een Rose biertje en een paar Marlboro.
Idem!
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:Stofzuiger schreef:Ik heb alleen gezondigd met een Rose biertje en een paar Marlboro.
Idem!
Gast- Gast
Alleen op zon- en feestdagenBruce schreef:
Gast- Gast
Ze heeft je gewoon geblokt, ik zie m namelijk gewoon.Reva schreef:Lex, je ticker is overleden.
Gast- Gast
Zo, ik heb even wat bijgelezen. Reev, beterschap!
Ik heb gister koninginnedag ook aan me voorbij laten gaan, was véél te moe. Heb lekker tv gekeken en verder buiten liggen slapen en een eind met de logeer-hond gewandeld.
Vandaag een dagje vrij genomen van t werk want heb echt even wat rust nodig. Straks wel naar fysio en daarna weer even knuffelen met mijn lieve neefje
Ik heb gister koninginnedag ook aan me voorbij laten gaan, was véél te moe. Heb lekker tv gekeken en verder buiten liggen slapen en een eind met de logeer-hond gewandeld.
Vandaag een dagje vrij genomen van t werk want heb echt even wat rust nodig. Straks wel naar fysio en daarna weer even knuffelen met mijn lieve neefje
Ik nietStofzuiger schreef:Ze heeft je gewoon geblokt, ik zie m namelijk gewoon.Reva schreef:Lex, je ticker is overleden.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Stofzuiger schreef:Ze heeft je gewoon geblokt, ik zie m namelijk gewoon.Reva schreef:Lex, je ticker is overleden.
Oké, ik schrijf het op! Ik zie een heel rare url, alleen bij Lex
Gast- Gast
Tja, zo leer je wie er wel en niet een hekel aan je hebben. Heeft lex vast gedaan nav dat topic.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Zit met m'n brakke hoofd aan een grote mok sterke koffie. Koninginnedag gister was echt gezellig
Zit met m'n brakke hoofd aan een grote mok sterke koffie. Koninginnedag gister was echt gezellig
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Tja, zo leer je wie er wel en niet een hekel aan je hebben. Heeft lex vast gedaan nav dat topic.
Klinkt wel als iets voor haar. Tja. Dan niet toch.
Sjalalaaaaaan! Blij met kleine prins?
Gast- Gast
Heul blij! Het is zó'n schatje!!Reva schreef:Sjalalaaaaaan! Blij met kleine prins?
Het was wel druk ja, maar niet zo druk dat ik geplet werd en er echt last van had. Alleen rond 20:00 was het zo druk dat je helemaal tegen elkaar aan stond, dat was voor mij het moment om te gaan.Lily schreef:fijn dat het zo gezellig was zelda, was zeker wel druk
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: