KletsTopic
+23
Sjaantje
_Lacey_
Esperanza
Poubelle
Winegum
SoGood
Jeanette
Roodtomaatje
Lejow
Zwerver
Stuiterbal
Marin
TwistedAngel
Jordana
Bimbam
Burn
Alex
ExpressoB
Rush
Pompoen
Erin
Jade
VeryCherry
27 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: KletsTopic
Joan schreef:Nee, snap ik! Het is ook echt snotweer. Ik heb gelukkig gister boodschappen gedaan. Mijn vriend wil het altijd uitstellen, ik ben blij dat ik daar niet naar geluisterd heb!
Haha snap ik!
Dan maar even richting de Aldi straks, die is op loopafstand. En daar hebben ze ook chips en choco-chip cookies
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Denk dat dat wel een goed idee is. Mannen denken en voelen dingen vaak toch anders is mijn ervaring. Mijn man is veel nuchterder en 'waarom er over praten, het is gebeurt en niks meer aan te doen' instelling.Zoey schreef:Gefeliciteerd met je vriendin Zusje!
Stofzuiger, ik kan er goed met mijn vriend over praten, maar ik zit er soms wel aan te denken om met iemand te praten die een soortgelijke ervaring heeft, dan begrijp je toch beter elkaars gevoelens.
Ik neem straks lekker een prinsessengebakje toe Jammie!
Gast- Gast
Chocolate Cookie's van de Aldi heb ze gister ook gekocht.Pixie schreef:Joan schreef:Nee, snap ik! Het is ook echt snotweer. Ik heb gelukkig gister boodschappen gedaan. Mijn vriend wil het altijd uitstellen, ik ben blij dat ik daar niet naar geluisterd heb!
Haha snap ik!
Dan maar even richting de Aldi straks, die is op loopafstand. En daar hebben ze ook chips en choco-chip cookies
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Chocolate Cookie's van de Aldi heb ze gister ook gekocht.Pixie schreef:Joan schreef:Nee, snap ik! Het is ook echt snotweer. Ik heb gelukkig gister boodschappen gedaan. Mijn vriend wil het altijd uitstellen, ik ben blij dat ik daar niet naar geluisterd heb!
Haha snap ik!
Het enige nadeel is dat zo'n pak altijd meteen leeg moet.
Poubelle- Ratel
Nu heb ik ook zin in een chocolate chip cookies en de Aldi is ook nog maar eens 2 minuten lopen vanaf m'n huis. Nee ik ga niet! Misschien helpt het als ik dat vaak genoeg zeg, ik wil niet een heel pak opeten
Zoey, wat naar dat je zo slecht slaapt, maar is natuurlijk niet onbegrijpelijk. Hadden jullie ook gezamenlijke vriendinnen? Misschien is het prettig om het er met hen over te hebben.
Zoey, wat naar dat je zo slecht slaapt, maar is natuurlijk niet onbegrijpelijk. Hadden jullie ook gezamenlijke vriendinnen? Misschien is het prettig om het er met hen over te hebben.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Ik maak mezelf daarom altijd wijs dat een pak na openen maar een uur houdbaar is, dus het gewoon beter is om het allemaal op te eten.Pixie schreef:Stofzuiger schreef:Chocolate Cookie's van de Aldi heb ze gister ook gekocht.Pixie schreef:Joan schreef:Nee, snap ik! Het is ook echt snotweer. Ik heb gelukkig gister boodschappen gedaan. Mijn vriend wil het altijd uitstellen, ik ben blij dat ik daar niet naar geluisterd heb!
Haha snap ik!
Het enige nadeel is dat zo'n pak altijd meteen leeg moet.
Gast- Gast
Haha ik denk altijd 'ach, het maakt niet uit of ik die extra koekjes vandaag op eet of later in de week. Het blijft slecht dus kan ik het net zo goed nu allemaal opeten!'
Poubelle- Ratel
Stofzuiger, dat merk ik inderdaad wel, dat mijn vriend nuchterder is.
Esperanza, we hadden wel een aantal gezamenlijke vriendinnen maar die hebben toch een andere band met haar gehad als ik, we hebben hen later leren kennen. Dat is wel iets anders, maar ik kan wel met hun praten gelukkig
Esperanza, we hadden wel een aantal gezamenlijke vriendinnen maar die hebben toch een andere band met haar gehad als ik, we hebben hen later leren kennen. Dat is wel iets anders, maar ik kan wel met hun praten gelukkig
Gast- Gast
Nouhou! =(...
Moet er een weekend eindelijk iedereen thuis korfballen, is alles afgelast door 't weer..
Weg planning..
Moet er een weekend eindelijk iedereen thuis korfballen, is alles afgelast door 't weer..
Weg planning..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Hoi..
Burn: balen voor je, plan je toch lekker wat anders
Burn: balen voor je, plan je toch lekker wat anders
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Mijn hemel auwts!!! Ik kan mijn nek amper draaien, dat doet zeer pfff en lekker(not) met een zere/stijve rug opgestaan.
Heeey meiden,
pff ik moet zo naar een crematie. En ik vind het echt verschrikkelijk.
Vanmiddag komt mijn kleine ventje weer en kunnen we lekker knuffelen
pff ik moet zo naar een crematie. En ik vind het echt verschrikkelijk.
Vanmiddag komt mijn kleine ventje weer en kunnen we lekker knuffelen
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Dat kan ik begrijpen Zoey dat dat toch heel anders is! Maar in ieder geval wel fijn dat je het er met ze over kunt hebben.
Balen Burn! Al bedacht wat je nu gaat doen?
Balen Burn! Al bedacht wat je nu gaat doen?
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
ExB, maar geen idee wat!
Burn- Lady Post-a-lot
Stofzuiger schreef:Nee joh, lekker! Maar die prinsessengebakjes zijn lekkerder. Die groene, met marsepein...Alex schreef:Ik vind Zweedse balletjes van de Ikea echt vies
Eensch!
Ik zit in die Zug tjoeketjoek!
Gast- Gast
Sterkte Stella
Goedenavond..
Gaat het forum vanavond wat gezelligs brengen?
Gaat het forum vanavond wat gezelligs brengen?
Burn- Lady Post-a-lot
Avond dames!!
Ik ben de hele dag druk in de weer geweest en nu ik alleen thuis ben is het ineens zo stil
Ik ben de hele dag druk in de weer geweest en nu ik alleen thuis ben is het ineens zo stil
Gast- Gast
Haha, saai is dat he Zelda!
Ik moet er ook echt aan wennen om alleen te zijn.. 5 maand eigenlijk niet alleen geweest. En nu de weekenden ben ik weer veel alleen..
Ik moet er ook echt aan wennen om alleen te zijn.. 5 maand eigenlijk niet alleen geweest. En nu de weekenden ben ik weer veel alleen..
Burn- Lady Post-a-lot
Klopt! Hahaha..
Burn- Lady Post-a-lot
Het is heel stil ... Saai hoor. Hoe is het met jullie, dames?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ja, wel ok..
Erg moe.. Klap komt nu..
En moet erg wennen aan het alleen zijn.. Hoe is het met jou?
Erg moe.. Klap komt nu..
En moet erg wennen aan het alleen zijn.. Hoe is het met jou?
Burn- Lady Post-a-lot
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: