KletsTopic
+23
Sjaantje
_Lacey_
Esperanza
Poubelle
Winegum
SoGood
Jeanette
Roodtomaatje
Lejow
Zwerver
Stuiterbal
Marin
TwistedAngel
Jordana
Bimbam
Burn
Alex
ExpressoB
Rush
Pompoen
Erin
Jade
VeryCherry
27 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: KletsTopic
Ik moet juist gaan sporten:oops: Ik beweeg wel veel op mijn werk, maar toch..
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Zusje schreef:Hahaha .
Ben ff een topic aan het maken en moet de taart er zo uithalen... Openen jullie nog een topic? Ik verveel me dood!
Ik verveel me ook!
Heb geen inspiratie voor een topic.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Pixie.. Waarom valt bij mij 't kwartje niet wie je bent?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Thanks, Joan!
Je ne sais pas, Burn. Je kunt in het 'hoe is het met..'- topic kijken, misschien helpt dat?
Je ne sais pas, Burn. Je kunt in het 'hoe is het met..'- topic kijken, misschien helpt dat?
Poubelle- Ratel
Duidelijk!
Leuk dat je er weer bent! Vind je een leuke forummer!
Kan ik nu met een gerust hart gaan slapen..
Leuk dat je er weer bent! Vind je een leuke forummer!
Kan ik nu met een gerust hart gaan slapen..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Hahaha Burntje toch! Taart is klaar. Nu de vraag of ik nog heel even zal wachten of mijn vriend komt of dat ik al naar bed zal gaan en wel merk als hij thuis komt... Hmmm...
Gast- Gast
Zusje schreef:Check, keuze gemaakt. Hij is er!
Slaap lekker!
Poubelle- Ratel
Goeiemorgen! Hoe is het met jullie?
Bah het regent hier keihard, wat een rotweer! Is het bij jullie ook zo erg? Ik ga straks even naar de Ikea, lekker Zweedse ballen eten en shoppen jullie nog wilde plannen vandaag?
Bah het regent hier keihard, wat een rotweer! Is het bij jullie ook zo erg? Ik ga straks even naar de Ikea, lekker Zweedse ballen eten en shoppen jullie nog wilde plannen vandaag?
Gast- Gast
De laatste week heb ik steeds slechte nachten, ik slaap wel maar droom steeds over m'n vriendin (maar dan op een nare manier) waardoor ik wakker wordt en niet meer kan slapen. Overdag probeer ik er zo min mogelijk aan te denken en dan gaat het wel goed.
Hoe is het met jou? En met je mannen?
Gast- Gast
Bedanky Zoey, nu heb ik ook zin in de Zweedse ballen van Ikea
Wat naar dat je zo slecht slaapt. Kun je er wel goed over praten zodat je het een beetje kunt verrwerken?
Wat naar dat je zo slecht slaapt. Kun je er wel goed over praten zodat je het een beetje kunt verrwerken?
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Lekker Zweedse ballen, daar maak je mij ook wel blij mee. Heb ze al in alle vormen gezien . Hier is het ook snertweer. Mijn beste vriendin is vandaag jarig dus daar ga ik zo heen. Nu ontbijten met mijn vriend. We zijn gister in slaap gevallen op de bank en pas rond een uur of 2 ofzo naar bed gegaan. Nu compleet gaar natuurlijk...
Gast- Gast
Ik vind Zweedse balletjes van de Ikea echt vies
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Kan ik me goed voorstellen. Kan je er wel over praten met iemand? Over je gevoelens, je verdriet, je pijn?Zoey schreef:De laatste week heb ik steeds slechte nachten, ik slaap wel maar droom steeds over m'n vriendin (maar dan op een nare manier) waardoor ik wakker wordt en niet meer kan slapen. Overdag probeer ik er zo min mogelijk aan te denken en dan gaat het wel goed.
Gast- Gast
Ik lig nog in bed, mede door het snert weer.. Heb net wel een was aangezet maar kan mijn bed nog niet uitkomen..
Fijne verjaardag, Zusje. Hopelijk voel je je snel beter.
Fijne verjaardag, Zusje. Hopelijk voel je je snel beter.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Nee joh, lekker! Maar die prinsessengebakjes zijn lekkerder. Die groene, met marsepein...Alex schreef:Ik vind Zweedse balletjes van de Ikea echt vies
Gast- Gast
Gefeliciteerd met je vriendin Zusje!
Stofzuiger, ik kan er goed met mijn vriend over praten, maar ik zit er soms wel aan te denken om met iemand te praten die een soortgelijke ervaring heeft, dan begrijp je toch beter elkaars gevoelens.
Ik neem straks lekker een prinsessengebakje toe Jammie!
Stofzuiger, ik kan er goed met mijn vriend over praten, maar ik zit er soms wel aan te denken om met iemand te praten die een soortgelijke ervaring heeft, dan begrijp je toch beter elkaars gevoelens.
Ik neem straks lekker een prinsessengebakje toe Jammie!
Gast- Gast
Goodmorning!
Ik heb nog nooit bij Ikea gegeten, kwam nooit verder dan de hotdog stand
Ik heb nog nooit bij Ikea gegeten, kwam nooit verder dan de hotdog stand
Poubelle- Ratel
Goedemorgen!
Ooh, de hotdogstand Ik heb zelf de broodjes en worstjes gekocht, dus ik kan ze thuis maken Nom!
Ooh, de hotdogstand Ik heb zelf de broodjes en worstjes gekocht, dus ik kan ze thuis maken Nom!
Gast- Gast
Lekker!
Ik heb bijna niks meer in huis, behalve spullen voor avondeten, maar ik heb geen zin om boodschappen te gaan doen.
Of tenminste, om er naar toe te fietsen.
Ik heb bijna niks meer in huis, behalve spullen voor avondeten, maar ik heb geen zin om boodschappen te gaan doen.
Of tenminste, om er naar toe te fietsen.
Poubelle- Ratel
Nee, snap ik! Het is ook echt snotweer. Ik heb gelukkig gister boodschappen gedaan. Mijn vriend wil het altijd uitstellen, ik ben blij dat ik daar niet naar geluisterd heb!
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Nee joh, lekker! Maar die prinsessengebakjes zijn lekkerder. Die groene, met marsepein...Alex schreef:Ik vind Zweedse balletjes van de Ikea echt vies
Nee, die balletjes vind ik echt vies. Maar de prinsessengebakjes nomnomnom!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: