Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

'goedkoop' highlights laten zetten..

+13
Chocolate Cookie
Rush
Coco
Caresses
Lavendel
Dennenappel
ThinkPink
May
Ibbeltje
Bazinga
Oasis
Blond
Arwyn
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

'goedkoop' highlights laten zetten..  Empty 'goedkoop' highlights laten zetten..

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 5:32

Bij mijn kapper kost het 100-120 euro :shock: Weet iemand een goedkoper adresje? Ik heb lang (tot onder mn bh bandje) haar en vrij dik, wil highlights door mn hele haar..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

'goedkoop' highlights laten zetten..  Empty Re: 'goedkoop' highlights laten zetten..

Bericht  Arwyn wo 25 apr 2012 - 5:36

Wow, wat duur! Ik kan highlights laten zetten voor 15,-
Dat is dan wel alleen de bovenste laag zeg maar, dus ongeveer de helft van je haar en mijn haar is semi lang zeg maar, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

'goedkoop' highlights laten zetten..  Empty Re: 'goedkoop' highlights laten zetten..

Bericht  Blond wo 25 apr 2012 - 5:36

Brainwash is wellicht goedkoper en zit door het hele land.

Ik wil daar nog niet dood gevonden worden, maar soit.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

'goedkoop' highlights laten zetten..  Empty Re: 'goedkoop' highlights laten zetten..

Bericht  Oasis wo 25 apr 2012 - 6:10

Chance schreef:Brainwash is wellicht goedkoper en zit door het hele land.

Ik wil daar nog niet dood gevonden worden, maar soit.

Waarom niet?

Dat is inderdaad ook de tip die ik wou geven, die zijn vrijwel het goedkoopst en zitten vast wel in jouw buurt.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

'goedkoop' highlights laten zetten..  Empty Re: 'goedkoop' highlights laten zetten..

Bericht  Bazinga wo 25 apr 2012 - 6:18

Ik heb highlights laten zetten, knippen en wassen voor middellang haar en was 85 euro kwijt, vond ik nog wel meevallen eigenlijk. Heb overall highlights.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

'goedkoop' highlights laten zetten..  Empty Re: 'goedkoop' highlights laten zetten..

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 6:19

Hier in Nijmegen heb ik ze door mij hele haar laten zetten voor 80 euro.

Vandaag heb ik Coupe Soleil, Matte spoeling, wassen/knippen/styling bij een kapper hier in de buurt gedaan voor €67.50 vond ik echt een goede deal Very Happy

(Normaal gesproken is wassen/knippen/styling al €30,- daar)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

'goedkoop' highlights laten zetten..  Empty Re: 'goedkoop' highlights laten zetten..

Bericht  Ibbeltje wo 25 apr 2012 - 6:39

Oasis schreef:
Chance schreef:Brainwash is wellicht goedkoper en zit door het hele land.

Ik wil daar nog niet dood gevonden worden, maar soit.

Waarom niet?

Dat is inderdaad ook de tip die ik wou geven, die zijn vrijwel het goedkoopst en zitten vast wel in jouw buurt.

Idd waarom niet? Bij mij knippen ze erg goed iig. Kleuren weet ik niet. Maar ben erg tevreden. (ligt misschien aan hoe goed het personeel is?)
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

'goedkoop' highlights laten zetten..  Empty Re: 'goedkoop' highlights laten zetten..

Bericht  May wo 25 apr 2012 - 6:47

Bij mijn vriendin hebben ze de high-lights niet goed gezet, het is echt niet mooi gedaan. Dus voor mij geen brainwash voorlopig. Ze ging er vandaag mee terug want ze heeft er wel een hoop geld voor neergelegd, weet niet hoe dat afgelopen is.

De laatste keer dat ik het heb laten doen, bij team kapsalon, was ik 49,50 kwijt voor high- en lowlights en ik heb dik en lang haar.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

'goedkoop' highlights laten zetten..  Empty Re: 'goedkoop' highlights laten zetten..

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 6:59

Oh dan ga ik even bij team kapsalon vragen binnenkort! Brainwash zit hier ook maar ben daar een beetje huiverig voor..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

'goedkoop' highlights laten zetten..  Empty Re: 'goedkoop' highlights laten zetten..

Bericht  ThinkPink wo 25 apr 2012 - 7:01

Ik heb afgelopen zaterdag weer highlights laten zetten door mijn hele haar. Ik heb halflang haar en betaal € 60,00. Totaal was ik € 80,00 kwijt inclusief wassen, knippen en föhnen (eigenlijk alleen droog blazen, niet in model föhnen).

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

'goedkoop' highlights laten zetten..  Empty Re: 'goedkoop' highlights laten zetten..

Bericht  Ibbeltje wo 25 apr 2012 - 7:06

Amazzonia schreef:Oh dan ga ik even bij team kapsalon vragen binnenkort! Brainwash zit hier ook maar ben daar een beetje huiverig voor..

Waarom huiverig? Ik ben erg tevreden. Maar zoals ik al zei weet ik niks over kleuren.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

'goedkoop' highlights laten zetten..  Empty Re: 'goedkoop' highlights laten zetten..

Bericht  Dennenappel wo 25 apr 2012 - 7:41

Kan iemand het niet zelf bij je doen?
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

'goedkoop' highlights laten zetten..  Empty Re: 'goedkoop' highlights laten zetten..

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 8:34

Dennenappel schreef:Kan iemand het niet zelf bij je doen?


Ik heb wel een vriendin die het wel zou kunnen denk ik, maar wordt het dan net zo mooi? Ik heb nu bruin haar en wil blonde highlights..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

'goedkoop' highlights laten zetten..  Empty Re: 'goedkoop' highlights laten zetten..

Bericht  Blond wo 25 apr 2012 - 8:42

De Brainwash kapsalons in onze buurt, daar werken alleen ordinaire trollen, die mogen echt niet aan m'n haar komen.

Ik ga liever minder vaak en dat ik meer betaal, dan dat ik naar Brainwash zou moeten.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

'goedkoop' highlights laten zetten..  Empty Re: 'goedkoop' highlights laten zetten..

Bericht  Lavendel wo 25 apr 2012 - 9:00

Amazzonia schreef:
Dennenappel schreef:Kan iemand het niet zelf bij je doen?


Ik heb wel een vriendin die het wel zou kunnen denk ik, maar wordt het dan net zo mooi? Ik heb nu bruin haar en wil blonde highlights..

Bij bruin haar zou ik toch echt naar de kapper gaan voor highlights.. ik heb zelf donker haar en al een paar keer high lights laten zetten bij de kapper (en het ook al zelf geprobeerd trouwens) en het moet echt goed gedaan worden anders is het echt lelijk.. (Oranje haar, vlekken etc). Zelfs bij sommige kappers werd het al niet mooi..
mm ik zou het dus niet zo snel zelf doen!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

'goedkoop' highlights laten zetten..  Empty Re: 'goedkoop' highlights laten zetten..

Bericht  Caresses wo 25 apr 2012 - 9:17

*edit* (heb je niks mee aan, actie is voorbij).


Laatst aangepast door Caresses op wo 25 apr 2012 - 22:39; in totaal 1 keer bewerkt

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

'goedkoop' highlights laten zetten..  Empty Re: 'goedkoop' highlights laten zetten..

Bericht  Coco wo 25 apr 2012 - 20:19

Ik heb een prima ervaring bij Brainwash, sterker nog, het was de eerste keer dat ik tevreden bij een kapper naar buiten ging. Waar bij rob peetom mijn haar voor 180 euro met een lading highlights en spoeling oranje was, waren mijn hightlights bij brainwash voor 30 euro ( 10 hightlights voor 15, ik had er 21) echt mooi blond.
Alle andere keren dat ik mijn haar bij de kapper kleurde heb ik er dezelfde week zelf nog verf ingegooid.

Het maakt eigenlijk geen bal uit naar welke salon je gaat, het is maar net welke kapper/kapster je treft.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

'goedkoop' highlights laten zetten..  Empty Re: 'goedkoop' highlights laten zetten..

Bericht  Rush wo 25 apr 2012 - 20:44

Lavendel schreef:
Amazzonia schreef:
Dennenappel schreef:Kan iemand het niet zelf bij je doen?


Ik heb wel een vriendin die het wel zou kunnen denk ik, maar wordt het dan net zo mooi? Ik heb nu bruin haar en wil blonde highlights..

Bij bruin haar zou ik toch echt naar de kapper gaan voor highlights.. ik heb zelf donker haar en al een paar keer high lights laten zetten bij de kapper (en het ook al zelf geprobeerd trouwens) en het moet echt goed gedaan worden anders is het echt lelijk.. (Oranje haar, vlekken etc). Zelfs bij sommige kappers werd het al niet mooi..
mm ik zou het dus niet zo snel zelf doen!
Als het je eigen bruine kleur is, is het geen probleem Wink
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

'goedkoop' highlights laten zetten..  Empty Re: 'goedkoop' highlights laten zetten..

Bericht  Dennenappel wo 25 apr 2012 - 20:48

Amazzonia schreef:
Dennenappel schreef:Kan iemand het niet zelf bij je doen?


Ik heb wel een vriendin die het wel zou kunnen denk ik, maar wordt het dan net zo mooi? Ik heb nu bruin haar en wil blonde highlights..
Zelf heb ik ook bruin haar (wel iets licht), maar dat ging prima! Goed een tijd laten zitten, steeds even kijken of de kleur al zichtbaar wordt.
Bij de kapper lieten ze het steeds te kort zitten, waardoor het amper tot niet zichtbaar was.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

'goedkoop' highlights laten zetten..  Empty Re: 'goedkoop' highlights laten zetten..

Bericht  Chocolate Cookie wo 25 apr 2012 - 21:16

Ikzelf ga, sinds er hier eentje zit, altijd naar de Brainwash. Heb ook een vaste kapster daar, dus ga alleen bij haar. Heb mijn haren regelmatig laten verven daar en ook highlights. Heb er geen klachten over! 'goedkoop' highlights laten zetten..  561177
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

'goedkoop' highlights laten zetten..  Empty Re: 'goedkoop' highlights laten zetten..

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 21:19

ik ben ook tevreden over brainwash al ligt het wel aan de kapster hoor.

Verder heb ik vorig jaar hier voor de bruiloft bij een andere kapsalon een coupe soleil laten zetten dus verschillende kleuren highlights en was hiervoor 25 euro kwijt geloof ik. Vond ik ook niet heel duur.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

'goedkoop' highlights laten zetten..  Empty Re: 'goedkoop' highlights laten zetten..

Bericht  Theeleut wo 25 apr 2012 - 21:25

Ik heb het laatst zelf gedaan met een kapje. Ja, I know klinkt heel ouderwets en wordt amper nog gebruikt in salons, maar het effect is heel natuurlijk én gelijkmatig! Ik heb het gekocht bij de Hema voor nog geen zes euro. Kappie op je kop, plukjes trekken en blondeer erop smeren. Lang genoeg in laten trekken tot het blond is, af spoelen, kappie weer van je hoofd af en wassen/conditionen en klaar!

Dat je haar oranje wordt komt omdat de blondeer te snel uitgespoeld wordt, het wordt altijd eerst rood/oranje/geel en dan pas blond. Óf de peroxide percentage is te laag als je haar heel donker is bijv. Dan kan de kleur zich niet verder ontwikkelen en blijft het op de lichts mogelijke kleur steken.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

'goedkoop' highlights laten zetten..  Empty Re: 'goedkoop' highlights laten zetten..

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 1:55

Er werken in dure salons goeie en slechte kappers en in goedkope salons werken ook goeie en slechte kappers. Ik ben van een dure salon naar een goedkopere naar mezelf gegaan en heb altijd hetzelfde geknipt. In die dure salon wordt er veel van je verwacht en in die goedkopere wordt er minder van je verwacht waardoor je al snel goed presteert. Het is echt niet zo dat ik ineens slechter ging knippen omdat ik 5 euro minder betaald kreeg ofzo hoor.
Het ligt gewoon echt aan de kapper in kwestie die je treft. Ook is de GUN-factor een hele grote maar dat merk je als consument zelf niet. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

'goedkoop' highlights laten zetten..  Empty Re: 'goedkoop' highlights laten zetten..

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 21:04

Ik zou het echt niet door je vriendin laten doen, het is nogal een precies werkje.

En je hoeft niet je hele haar te doen, je kunt ook alleen de bovenste helft van je haar pakken, want dat valt er toch allemaal overheen. Ik doe zelf zelfs altijd alleen maar 1 bovenste dunne laag van mijn haar ivm beschadiging.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

'goedkoop' highlights laten zetten..  Empty Re: 'goedkoop' highlights laten zetten..

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 21:05

Forumster schreef:Er werken in dure salons goeie en slechte kappers en in goedkope salons werken ook goeie en slechte kappers. Ik ben van een dure salon naar een goedkopere naar mezelf gegaan en heb altijd hetzelfde geknipt. In die dure salon wordt er veel van je verwacht en in die goedkopere wordt er minder van je verwacht waardoor je al snel goed presteert. Het is echt niet zo dat ik ineens slechter ging knippen omdat ik 5 euro minder betaald kreeg ofzo hoor.
Het ligt gewoon echt aan de kapper in kwestie die je treft. Ook is de GUN-factor een hele grote maar dat merk je als consument zelf niet. Very Happy

Wat bedoel je met GUN-factor?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

'goedkoop' highlights laten zetten..  Empty Re: 'goedkoop' highlights laten zetten..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum