Highlights of coupe soleil?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Highlights of coupe soleil?
He meiden:)
Ik heb nu een behoorlijke uitgroei van mijn blonde high lights en ik ben enorm aan het twijfelen of ik weer high lights zal nemen of een keer coupe soleil proberen! Wat is jullie mening erover? Ik zal een foto plaatsen! Mijn haar is nu iets langer trouwens...zo'n 3 cm den ik!
Alvast bedankt voor jullie mening!
*weg foto!*
Thanks voor jullie mening! Had er graag nog wel meer willen horen, maar ik denk dat ik toch maar ga voor coupe soleil!
Ik heb nu een behoorlijke uitgroei van mijn blonde high lights en ik ben enorm aan het twijfelen of ik weer high lights zal nemen of een keer coupe soleil proberen! Wat is jullie mening erover? Ik zal een foto plaatsen! Mijn haar is nu iets langer trouwens...zo'n 3 cm den ik!
*weg foto!*
Thanks voor jullie mening! Had er graag nog wel meer willen horen, maar ik denk dat ik toch maar ga voor coupe soleil!
Laatst aangepast door Puk op di 9 aug 2011 - 23:46; in totaal 1 keer bewerkt
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Re: Highlights of coupe soleil?
Puk schreef:He meiden:)
Begint jouw naam met een N? Je komt me heeel bekend voor....anders heb je een dubbelgangster!
vlinder19- Fluisteraar
- Aantal berichten : 180
Punten : 331
Registratiedatum : 18-11-10
vlinder19 schreef:Puk schreef:He meiden:)
Begint jouw naam met een N? Je komt me heeel bekend voor....anders heb je een dubbelgangster!
Haha, nee mijn naam begint niet met een N, leuk, een dubbelgangster!! Of is ze niet leuk:-P
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
ik zou coupe soleil doen! dan is het mooi verdeeld door je hele haar heen..
Highlights is alleen een paar plukjes..
En met coupe soleil zie je je uitgroei ook minder snel
Highlights is alleen een paar plukjes..
En met coupe soleil zie je je uitgroei ook minder snel
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Ik zeg zonder je foto te hebben gezien ook Coupe Soleil.. Gewoon omdat ik dat eigenlijk altijd mooier vind.
Bij highlights vind ik de plukjes vaak te dik.
Bij highlights vind ik de plukjes vaak te dik.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel betalen jullie voor coupe soleil bij de kapper?
» Ik wil van mijn highlights af
» Highlights leuk bij mij?
» 'goedkoop' highlights laten zetten..
» Highlights geverfd haar/uitgroei vraagje
» Ik wil van mijn highlights af
» Highlights leuk bij mij?
» 'goedkoop' highlights laten zetten..
» Highlights geverfd haar/uitgroei vraagje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: