Voor alle meiden....
+5
CCC
Angela_1986
Parisienne
L!ND@
Dora
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Voor alle meiden....
Die mama zijn of de wens hebben om mama te worden;
Allereerst wens ik iedereen een hele fijne moederdag, maar laten we niet de mensen vergeten die geen moeder meer hebben of hun moeder moeten missen of vrouwen en mannen die geen kinderen kunnen krijgen en die graag mama willen zijn, maar geen mama kunnen zijn door bepaalde omstandigheden. Voor deze mensen is dit een moeilijke dag denk ik, dus mijn hart gaat uit naar deze mensen!
Liefs teigertje
Allereerst wens ik iedereen een hele fijne moederdag, maar laten we niet de mensen vergeten die geen moeder meer hebben of hun moeder moeten missen of vrouwen en mannen die geen kinderen kunnen krijgen en die graag mama willen zijn, maar geen mama kunnen zijn door bepaalde omstandigheden. Voor deze mensen is dit een moeilijke dag denk ik, dus mijn hart gaat uit naar deze mensen!
Liefs teigertje
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Voor alle meiden....
Daar moest ik vanochtend ook ineens aan denken. Wat een rotdag zou het zijn voor deze mensen...Een hele dikke knuffel
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10
Mooie gedachte! Ik ben altijd even in gedachten bij mijn stiefmoeder. Zij had zo ontzettend graag een eigen kindje willen krijgen samen met mijn vader. Helaas bleek zij na lange tijd onvruchtbaar te zijn, waardoor haar wens niet uit zou kunnen komen. Ze heeft mij en mijn zusjes, maar toch begrijp ik dat ze iets mist, zeker op een dag als deze. Een extra dikke knuffel dus altijd voor haar!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Mooie gedachte Teigetje, lief dat je daar ook bij stil staat!
Mijn moeder is overleden, dit is de 5e keer moederdag zonder haar en het blijft moeilijk...
Voor iedereen die om welke reden dan ook geen moederdag kan vieren een
Mijn moeder is overleden, dit is de 5e keer moederdag zonder haar en het blijft moeilijk...
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Wat lief Teigertje! Ik moest hier vanmorgen ook even aandenken, zal geen gemakkelijk dag zijn voor sommige meiden vandaag...
Angela:
Angela:
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Voor mij de 6e keer nu..Angela_1986 schreef:Mooie gedachte Teigetje, lief dat je daar ook bij stil staat!
Al moet ik zeggen dat het nu wel wat anders voelt nu T er is.
toch blijft het moeilijk.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Wat lief Teigertje! Voor sommige mensen is dit inderdaad een rotdag. Een knuffel voor alle meiden die verdrietig worden van deze dag.
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
.
Laatst aangepast door Tuinstoel op ma 14 mei 2012 - 10:56; in totaal 1 keer bewerkt
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Shygirl85 schreef:Voor mij de 6e keer nu..Angela_1986 schreef:Mooie gedachte Teigetje, lief dat je daar ook bij stil staat!
Al moet ik zeggen dat het nu wel wat anders voelt nu T er is.
toch blijft het moeilijk.
ook een knuffel voor jou Shy!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Lief van je Teigertje! Ik ken ook iemand die dit jaar hun kindje zijn verloren bij 24 weken zwangerschap. Ik heb al vaak aan hun gedacht vandaag
Gast- Gast
lief topic. Ik vind het ook een moeilijke dag. Mede doordat ik nu anders bijna mama zou worden. Maar helaas kreeg een miskraam. Heb gister wel een mooie ketting gekregen van mijn man
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Soortgelijke onderwerpen
» Voor alle dames die bv hebben gegeven
» Voor alle zwangere dames....
» Oproep voor alle dames met een ticker van babytijd
» Voor alle pedagogisch medewerksters KDV/BSO
» Voor alle moeders met slapeloze nachten.
» Voor alle zwangere dames....
» Oproep voor alle dames met een ticker van babytijd
» Voor alle pedagogisch medewerksters KDV/BSO
» Voor alle moeders met slapeloze nachten.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: