Verjaardagskado voor de meiden?
+2
Pien
studiebol
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Verjaardagskado voor de meiden?
Ik ben er wat vroeg bij door omstandigheden maar ik ben aan het brainstormen voor een kado voor de verjaardag van mijn dochters. Ze worden 2. Vorig jaar hebben ze een schommel gekregen dat is echt een goed kado geweest.
Voor dit jaar heb ik gedacht aan een trampoline maar na ze vandaag gezien te hebben op de trampoline hebben we bedacht dat we dat beter nog maar even kunnen uitstellen.
Dus ik kan wel wat kado inspiratie gebruiken. Een keukentje en zandbak hebben we al. Van mij mag het best iets duurder zijn het is voor hun verjaardag en ze kunnen het dan eventueel samen krijgen.
Wie heeft er ideeën?
Voor dit jaar heb ik gedacht aan een trampoline maar na ze vandaag gezien te hebben op de trampoline hebben we bedacht dat we dat beter nog maar even kunnen uitstellen.
Dus ik kan wel wat kado inspiratie gebruiken. Een keukentje en zandbak hebben we al. Van mij mag het best iets duurder zijn het is voor hun verjaardag en ze kunnen het dan eventueel samen krijgen.
Wie heeft er ideeën?
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Verjaardagskado voor de meiden?
een mooi houten speelhuisje?
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Yrsa kreeg op haar tweede verjaardag een mooi groot houten poppenhuis, dat is nog steeds een succes.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Leuk idee Susan heb je een plaatje van wat jullie hebben?
Pien ook leuk maar ik denk dat mijn vriend gaat zeggen dat we al genoeg buiten hebben en waar we het toch moeten laten maar ik zal het is vragen.
Pien ook leuk maar ik denk dat mijn vriend gaat zeggen dat we al genoeg buiten hebben en waar we het toch moeten laten maar ik zal het is vragen.
studiebol- Ratel
Deze is het: http://www.baboffel.nl/winkel/images/499.jpg
Ongeveer 80 centimeter hoog, toen ze 'm kreeg was ze zelf niet veel groter.
Nieuw is ie wel duur, ik heb 'm via Marktplaats op de kop weten te tikken voor 90 euro met wat meubeltjes erbij. Het huis zelf was als nieuw, ik heb er zelf nog wat nieuwe spulletjes bijgekocht, wat poppetjes en meubetjes.
Ongeveer 80 centimeter hoog, toen ze 'm kreeg was ze zelf niet veel groter.
Nieuw is ie wel duur, ik heb 'm via Marktplaats op de kop weten te tikken voor 90 euro met wat meubeltjes erbij. Het huis zelf was als nieuw, ik heb er zelf nog wat nieuwe spulletjes bijgekocht, wat poppetjes en meubetjes.
Susan- Lady Post-a-lot
Heel gaaf Susan!
studiebol- Ratel
Hee wat grappig, Susan, de winkel waar je dat plaatje vandaan hebt gehaald is in m'n ouderlijk dorp en m'n moeder heeft nog eens in die winkel gewerkt. Is een prachtige winkel vol (houten) speelgoed. Al zal jij het vast gewoon gegoogled hebben op 't poppenhuis, denk niet dat je ooit in die winkel bent geweest. Maar ik zag het in de link staan.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Loopfietsjes! Heb spijt dat ik niet wist wat te geven. Achteraf had ik liever geld gehad en dat bij loopfietsjes gedaan. Voor zomaar vind ik ze nu echt te duur.
De wishbones zijn erg leuk. Of de pucky.
De wishbones zijn erg leuk. Of de pucky.
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Sterrin voor hun eerste verjaardag hebben ze al houten loopfietsen gehad erg leuk Kado. Via marktplaats heb ik van die driewielers met duwstang gekocht die vinden ze ook leuk!
studiebol- Ratel
Grappig, nee, ik heb inderdaad gewoon gegoogeld. Als ik 'm nieuw had gekocht dan had ik 'm waarschijnlijk gekocht bij Peters Pakhuis in Zeist, dat is de houten speelgoedwinkel waar ik eigenlijk meestal naartoe ga.Marin schreef:Hee wat grappig, Susan, de winkel waar je dat plaatje vandaan hebt gehaald is in m'n ouderlijk dorp en m'n moeder heeft nog eens in die winkel gewerkt. Is een prachtige winkel vol (houten) speelgoed. Al zal jij het vast gewoon gegoogled hebben op 't poppenhuis, denk niet dat je ooit in die winkel bent geweest. Maar ik zag het in de link staan.
Susan- Lady Post-a-lot
Poppenwagen en mooie pop
Pink!- Prater
- Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13
Soortgelijke onderwerpen
» Een tip voor meiden die binnenkort een autostoel