Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Middag/avond in Londen, wat mag ik niet missen?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Middag/avond in Londen, wat mag ik niet missen? Empty Middag/avond in Londen, wat mag ik niet missen?

Bericht  Feline za 1 sep 2012 - 7:33

Ik vlieg aankomende donderdag voor 4 dagen naar Londen en heb 1 middag en avond voor mezelf. Kijk er enorm naar uit om lekker in m'n eentje door Londen te slenteren maar wat mag ik niet missen?
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Middag/avond in Londen, wat mag ik niet missen? Empty Re: Middag/avond in Londen, wat mag ik niet missen?

Bericht  rapa nui zo 2 sep 2012 - 1:29

Ben je al eerder in Londen geweest? Zie je in die overige dagen echt niets van Londen? Wil je echt dingen zien? of ook winkelen oid? Ik vind een musical eigenlijk wel bij Londen horen of een andere voorstelling, ik ben toen zelf naar The Royal Albert Hall geweest en dat was fantastisch. Als je nog nooit in Londen bent geweest kun je in een middag best veel van de hoogtepunten zien/veel is op loopafstand, bv Big Ben, Houses of Parliament, Westminster Abbey (voor de evensong kun je gratis naar binnen, mag je natuurlijk niet uitgebreid rondlopen maar vond het wel leuk om eens mee te maken), Buckingham Palace etc. De museums zijn vaak gratis en ook erg mooi, dus als het die middag regent kun je altijd kijken of er een mooie tentoonstelling is.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Middag/avond in Londen, wat mag ik niet missen? Empty Re: Middag/avond in Londen, wat mag ik niet missen?

Bericht  Lejow zo 2 sep 2012 - 2:43

Ja als ik mocht kiezen zou ik ook echt voor een musical gaan!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Middag/avond in Londen, wat mag ik niet missen? Empty Re: Middag/avond in Londen, wat mag ik niet missen?

Bericht  Feline ma 3 sep 2012 - 9:59

Nee, niet eerste keer, al vaker geweest! Bedoelde dus eigenlijk de niet toeristische dingen Wink
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Middag/avond in Londen, wat mag ik niet missen? Empty Re: Middag/avond in Londen, wat mag ik niet missen?

Bericht  Gast ma 3 sep 2012 - 20:49

Shoppen tot je er bij neervalt Yes

En dan vooral rondom Covent Garden I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Middag/avond in Londen, wat mag ik niet missen? Empty Re: Middag/avond in Londen, wat mag ik niet missen?

Bericht  Fred di 4 sep 2012 - 2:38

Greenwich, wellicht ben je daar de vorige keer nog niet geweest. Ligt een mooi park bij en het is toch best wel bijzonder om op de 0 meridiaan te staan. Vanaf de London Eye kun je er met de boot naar toe. Ook ligt daar het Martinemuseum (is gratis entree, zoals meer museums in London).
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Middag/avond in Londen, wat mag ik niet missen? Empty Re: Middag/avond in Londen, wat mag ik niet missen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum