buiten gesloten...
+7
Annemie
Printje
Makamba
SparklingEyes
Liadan
Rouge
Blue flower
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: buiten gesloten...
Blue flower schreef:Printje schreef:Ik doe sowieso voor de deur altijd op slot omdat meneer anders buiten staat. En voor de rest neem ik idd voor de zekerheid ook altijd de sleutels mee.
Ik was vd week in de bus wel enorm geschrokken, weet nog steeds niet precies hoe het gegaan was, maar R mag in de bus voortaan op een gewone stoel zitten, we zijn op het station dus ik pak de buggy, R aan de hand en stap zelf uit de bus met buggy, die viel bijna om dus ik pak hem met twee handen vast, gaan de deuren vd bus dicht en R stond nog binnnen!!!! Gelukkig kon ik er met mijn arm nog wel in en stonden er nog veel meer mensen te wachten om de bus uit te gaan maar ik schrok wel ff.
Och dat is ook echt een heel eng idee... moet je ook niet aandenken dat je kind dan nog in de bus staat en de bus gaat rijden... brrr
ow bah nee iinderdaad! r heeft wel altijd een briefje in zijn zak met naam/nummer en binnenkort zo'n naamtag ipv dat briefje
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Goed dat ik het ook lees. M.ax draait nu de hele tijde de deur op slot. Gelukkig ga ik vaak via de schuifdeur naar buiten daar lukt het nog niet bij.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Ja is hier weleens gebeurd. Ze had de klip van de achterdeur erop gedaan en de schuttingdeur was ook op slot. Toen ik belde met mijn man dat hij even naar huis moest komen omdat ik niet naar binnen kon heeft ze de klip eraf gehaald.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Pff dat lijkt mij ook eng, maar ik neem eigenlijk altijd wel de sleutel mee.
Gast- Gast
Rouge schreef:Das wel ff schrikken ja, ik doe altijd de bovenste knip omdraaien (weet niet hoe ik dat moet uitleggen) maar dat de deur niet dicht kan vallen in het slot en dan weer snel naar binnen.
+1
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
pfff, kleine draakjes allemaal!
Ik heb er ieder geval goed van geleerd en er zijn hier ook een aantal handige tips gezegd waar ik wat mee ga doen. Zoals een sleutel in een keukenla leggen en meenemen als je ff naar buiten loopt.
Ik heb er ieder geval goed van geleerd en er zijn hier ook een aantal handige tips gezegd waar ik wat mee ga doen. Zoals een sleutel in een keukenla leggen en meenemen als je ff naar buiten loopt.
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Ik heb het ook een keer gehad...
Liep ook naar buiten om wat weg te gooien en D.aan doet de een van de klemmen op de deur.
Eerst ook lief gevraagd enz. hij heeft zelfs nog geprobeerd om de deur open te maken, maar dat lukte niet. Toen raakte hij in paniek en ik dus ook
Ik kon de tuin wel uit, bij de buren aangebeld: niemand thuis! Bij een huis verderop aangebeld en daar m'n moeder gebeld...die kwam daarna met de sleutel van de voordeur.
Man man, vreselijk vond ik het! Ga voortaan ook nooit meer naar buiten zonder de bovenste klem naar beneden te doen, zodat de deur niet dicht kan vallen.
Liep ook naar buiten om wat weg te gooien en D.aan doet de een van de klemmen op de deur.
Eerst ook lief gevraagd enz. hij heeft zelfs nog geprobeerd om de deur open te maken, maar dat lukte niet. Toen raakte hij in paniek en ik dus ook
Ik kon de tuin wel uit, bij de buren aangebeld: niemand thuis! Bij een huis verderop aangebeld en daar m'n moeder gebeld...die kwam daarna met de sleutel van de voordeur.
Man man, vreselijk vond ik het! Ga voortaan ook nooit meer naar buiten zonder de bovenste klem naar beneden te doen, zodat de deur niet dicht kan vallen.
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Jup hier ook eens gebeurd, alleen stonden schoonmoeder en ik op het balkon. En dan kun je dus echt geen kant op.
Elke keer als ik heel liefjes vroeg of mijn zoontje de klem eraf wilde halen keek hij mij grinnekend aan en zei: 'Nee.'
Oh man, wat was ik gefrustreerd en ik begon ook echt in paniek te raken toen.
Elke keer als ik heel liefjes vroeg of mijn zoontje de klem eraf wilde halen keek hij mij grinnekend aan en zei: 'Nee.'
Oh man, wat was ik gefrustreerd en ik begon ook echt in paniek te raken toen.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: