Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

buiten gesloten...

+7
Annemie
Printje
Makamba
SparklingEyes
Liadan
Rouge
Blue flower
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

buiten gesloten... Empty buiten gesloten...

Bericht  Blue flower wo 25 apr 2012 - 0:24

Pff...

Ik ging vanmorgen de vuilniszak in de prullenbak gooien in onze eigen tuin en R liep achter me aan maar liep op zn blote voetjes dus wilde niet dat hij naar buiten zou lopen dus ik deed de deur dicht, en ik draai me om... heeft hij de knip op de deur gedaan.... Mn hart begon direct al sneller te kloppen. Ik proberen of R de knip eraf wilde halen maar hij vond het een leuk speeltje mama buiten en R binnen, dus hij lach helemaal dubbel omdat ik tegen hem aan het praten was en aan het kloppen.

Aangezien wij een hele afgesloten tuin hebben kon ik dus geen kant op, en het ergste was dat R lekker in de woonkamer ging zitten spelen. Op het moment dat ik dan echt over de poort wilde klimmen kwam net mijn vriendin aanlopen (zij woont tegenover ons en heeft een sleutel) dus zij snel de sleutel gehaald en mij binnen gelaten...

Jemig ik ben wel echt geschrokken, heb zeker een kwartier buiten gestaan en stel dat mijn vriendin niet thuis zou zijn, dan had ik bij de buurvrouw naar mn schoonmoeder moeten bellen die op haar werk is... pfff ik doe noooit meet de deur dicht...

Jullie ook weleens zoiets gehad?
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

buiten gesloten... Empty Re: buiten gesloten...

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 0:28

Ja pas geleden ook gebeurd hier. Ook op de duer die naar de tuin uit komt had mevrouwtje de knippen gedaan. Maar het geluk was dat de schutting door open was zodat ik om kon lopen en de sleutel bij voordeur in zo'n kastje heb zitten. Heeft al met al 5min maar geduurt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

buiten gesloten... Empty Re: buiten gesloten...

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 0:29

Dat is hier ook wel eens gebeurd. Ik neem altijd de huissleutel mee naar buiten zodat ik mezelf er via de voordeur weer in kan laten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

buiten gesloten... Empty Re: buiten gesloten...

Bericht  Rouge wo 25 apr 2012 - 0:30

Das wel ff schrikken ja, ik doe altijd de bovenste knip omdraaien (weet niet hoe ik dat moet uitleggen) maar dat de deur niet dicht kan vallen in het slot en dan weer snel naar binnen.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

buiten gesloten... Empty Re: buiten gesloten...

Bericht  Liadan wo 25 apr 2012 - 0:32

Ja, hier ook wel eens gehad, maar mijn vriend kon over de schutting klimmen en zo door de achterdeur weer naar binnen.
Mijn moeder heeft het pas ook gehad. Ze had onze zoon in bed gelegd en ging met Yara even naar buiten, de achterdeur zat niet op slot en ze ging met onze dochter door de voordeur naar buiten en trok de deur achter zich dicht. Toen ze weer naar binnen wilde door de achterdeur, bleek dat dochter de knip op de deur had gedaan en ze konden dus niet meer naar binnen.
Mijn moeder is toen naar de buurvrouw gegaan om een fiets te lenen en is naar een vriendin een paar straten verderop gefietst die een sleutel heeft van hun huis. De buurvrouw paste ondertussen op dochter.
Onze zoon lag gelukkig nog lekker te slapen toen ze weer naar binnen kon.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

buiten gesloten... Empty Re: buiten gesloten...

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 0:32

O, wat schrikken.

Ik ben daar ook altijd zo bang voor. Wat ik dan bij de achterdeur doe, is de deur op slot draaien, maar dan niet in het slot zeg maar. Dan kan hij dus nooit dichtvallen. En de kleintjes kunnen daar niet bij. Ik doe ook vaak de bovenste knip dicht, weet ik zeker dat er niemand bij kan, en de deur ook niet dicht kan vallen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

buiten gesloten... Empty Re: buiten gesloten...

Bericht  Blue flower wo 25 apr 2012 - 0:33

Gelukkig ben ik dus niet de enige, ik voelde me zo stom en had er echt niet over nagedacht...

Het kan altijd gebeuren maar ik doe voortaan niet meer de deur helemaal dicht, en sleutel mee is ook handig.

Ik heb gewoon niet goed nagedacht, de prullenbak staat nog geen meter verder, maar ja een kindje is ook snel natuurlijk...
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

buiten gesloten... Empty Re: buiten gesloten...

Bericht  Blue flower wo 25 apr 2012 - 0:35

Maar als je de bovenste knip dichtdoet zodat de deur niet dichtvalt, duwen jullie kindjes dan de deur niet open?

Dat was dus hier het geval, ik wilde niet dat hij met zn blote voetjes naar buiten zou gaan en hij duwt altijd de deur open... Hij is namelijk helemaal verslaafd aan buiten zijn. Zodra hij een deur hoort rent hij er meteen naar toe
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

buiten gesloten... Empty Re: buiten gesloten...

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 0:35

Verschrikkelijke momenten zijn dat, brrrr. Zo stond ik opgesloten in de garage met aan de andere kant een peuter die ook de knip erop had gedaan. Pannen op het vuur etc, zonder telefoon. Lief gevraagd de deur te openen, boos, 'gechanteerd' met iets lekkers, liedjes gezongen. Wat een hel..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

buiten gesloten... Empty Re: buiten gesloten...

Bericht  Blue flower wo 25 apr 2012 - 0:36

Reva schreef:Verschrikkelijke momenten zijn dat, brrrr. Zo stond ik opgesloten in de garage met aan de andere kant een peuter die ook de knip erop had gedaan. Pannen op het vuur etc, zonder telefoon. Lief gevraagd de deur te openen, boos, 'gechanteerd' met iets lekkers, liedjes gezongen. Wat een hel..

Pfff dan viel mijn situatie dus nog mee, owhh brrr moet er echt niet aan denken met pannen op het vuur, hoe is het afgelopen?
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

buiten gesloten... Empty Re: buiten gesloten...

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 0:38

Ben toch eigenlijk wel blij dat wij de box nog hebben staan, als ik nu naar buiten moet bijv of aan het koken ben gaat ze nog steeds gelukkig braaf in de box zitten spelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

buiten gesloten... Empty Re: buiten gesloten...

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 0:39

Blue flower schreef:Maar als je de bovenste knip dichtdoet zodat de deur niet dichtvalt, duwen jullie kindjes dan de deur niet open?

Dat was dus hier het geval, ik wilde niet dat hij met zn blote voetjes naar buiten zou gaan en hij duwt altijd de deur open... Hij is namelijk helemaal verslaafd aan buiten zijn. Zodra hij een deur hoort rent hij er meteen naar toe

Meestal doe ik de tussendeur dan ook nog dicht. Sowieso moet ik wel opletten, omdat je bij de achterdeur een verhoging hebt van 3 treden, dus dat is al gevaarlijk. Als de oudsten naar buiten gaan is niet zo erg, maar de jongsten kunnen nog niet lopen, en dan is het wel gevaarlijk, dus vandaar die deur dicht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

buiten gesloten... Empty Re: buiten gesloten...

Bericht  SparklingEyes wo 25 apr 2012 - 0:40

Als ik naar buiten moet, neem ik altijd sleutels mee, ook al is hetalleen om iets in de bak te gooien.. Ben echt als de dood dat ik word buitengesloten!
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

buiten gesloten... Empty Re: buiten gesloten...

Bericht  Blue flower wo 25 apr 2012 - 0:41

Anniej_S schreef:Ben toch eigenlijk wel blij dat wij de box nog hebben staan, als ik nu naar buiten moet bijv of aan het koken ben gaat ze nog steeds gelukkig braaf in de box zitten spelen.

Haha ja een box is fijn behalve als je kindje voor sirene speelt... Zodra ik kook zet ik hem in de kinderstoel en als mijn man er is doe ik de keukendeur dicht, hij mag sowieso niet in de keuken (we hebben gesloten keuken) maar nu was hij zo lief aan het helpen...
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

buiten gesloten... Empty Re: buiten gesloten...

Bericht  Blue flower wo 25 apr 2012 - 0:41

SparklingEyes schreef:Als ik naar buiten moet, neem ik altijd sleutels mee, ook al is hetalleen om iets in de bak te gooien.. Ben echt als de dood dat ik word buitengesloten!

Ja dat ga ik dus voortaan ook doen...
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

buiten gesloten... Empty Re: buiten gesloten...

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 0:42

Blue flower schreef:
Anniej_S schreef:Ben toch eigenlijk wel blij dat wij de box nog hebben staan, als ik nu naar buiten moet bijv of aan het koken ben gaat ze nog steeds gelukkig braaf in de box zitten spelen.

Haha ja een box is fijn behalve als je kindje voor sirene speelt... Zodra ik kook zet ik hem in de kinderstoel en als mijn man er is doe ik de keukendeur dicht, hij mag sowieso niet in de keuken (we hebben gesloten keuken) maar nu was hij zo lief aan het helpen...

Yenthe krijst in het begin ook wel, maar dat is maar voor even. Heb nou eenmaal geen ogen in mijn achterhoofd buiten gesloten... 253468018

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

buiten gesloten... Empty Re: buiten gesloten...

Bericht  Blue flower wo 25 apr 2012 - 0:46

Anniej_S schreef:
Blue flower schreef:
Anniej_S schreef:Ben toch eigenlijk wel blij dat wij de box nog hebben staan, als ik nu naar buiten moet bijv of aan het koken ben gaat ze nog steeds gelukkig braaf in de box zitten spelen.

Haha ja een box is fijn behalve als je kindje voor sirene speelt... Zodra ik kook zet ik hem in de kinderstoel en als mijn man er is doe ik de keukendeur dicht, hij mag sowieso niet in de keuken (we hebben gesloten keuken) maar nu was hij zo lief aan het helpen...

Yenthe krijst in het begin ook wel, maar dat is maar voor even. Heb nou eenmaal geen ogen in mijn achterhoofd buiten gesloten... 253468018

Toch jammer dat moeders die niet krijgen he buiten gesloten... 253468018
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

buiten gesloten... Empty Re: buiten gesloten...

Bericht  Rouge wo 25 apr 2012 - 0:49

Beter een kind dat met blote voetjes even buiten staat dan een kind dat je urenlang buitensluit Wink
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

buiten gesloten... Empty Re: buiten gesloten...

Bericht  Makamba wo 25 apr 2012 - 0:51

Ik neem altijd of de sleutel(s) mee of ik doe de knip bovenaan op de deur!
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

buiten gesloten... Empty Re: buiten gesloten...

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 0:53

Hier is het niet H. die de knip erop doet maar de poes buiten gesloten... 394967
Ik heb in het keukenkastje een sleutel liggen zodat ik die kan pakken bij slecht weer.
Als het mooi(er) weer is dan doe ik de deur open en dan de bovenste knip erop. Dan kan de deur niet in het slot.
H. blijft over het algemeen wel netjes binnen als ik dat zeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

buiten gesloten... Empty Re: buiten gesloten...

Bericht  Printje wo 25 apr 2012 - 0:55

Ik doe sowieso voor de deur altijd op slot omdat meneer anders buiten staat. En voor de rest neem ik idd voor de zekerheid ook altijd de sleutels mee.

Ik was vd week in de bus wel enorm geschrokken, weet nog steeds niet precies hoe het gegaan was, maar R mag in de bus voortaan op een gewone stoel zitten, we zijn op het station dus ik pak de buggy, R aan de hand en stap zelf uit de bus met buggy, die viel bijna om dus ik pak hem met twee handen vast, gaan de deuren vd bus dicht en R stond nog binnnen!!!! Gelukkig kon ik er met mijn arm nog wel in en stonden er nog veel meer mensen te wachten om de bus uit te gaan maar ik schrok wel ff.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

buiten gesloten... Empty Re: buiten gesloten...

Bericht  Blue flower wo 25 apr 2012 - 1:09

Rouge schreef:Beter een kind dat met blote voetjes even buiten staat dan een kind dat je urenlang buitensluit Wink

Haha ja dat idee had ik achteraf ook 'waarom is een paar tellen op blote voetjes zo erg' maar je op dat moment dacht ik het is best koud op blote voetjes dus maar niet naar buiten.
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

buiten gesloten... Empty Re: buiten gesloten...

Bericht  Blue flower wo 25 apr 2012 - 1:10

Printje schreef:Ik doe sowieso voor de deur altijd op slot omdat meneer anders buiten staat. En voor de rest neem ik idd voor de zekerheid ook altijd de sleutels mee.

Ik was vd week in de bus wel enorm geschrokken, weet nog steeds niet precies hoe het gegaan was, maar R mag in de bus voortaan op een gewone stoel zitten, we zijn op het station dus ik pak de buggy, R aan de hand en stap zelf uit de bus met buggy, die viel bijna om dus ik pak hem met twee handen vast, gaan de deuren vd bus dicht en R stond nog binnnen!!!! Gelukkig kon ik er met mijn arm nog wel in en stonden er nog veel meer mensen te wachten om de bus uit te gaan maar ik schrok wel ff.

Och dat is ook echt een heel eng idee... moet je ook niet aandenken dat je kind dan nog in de bus staat en de bus gaat rijden... brrr
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

buiten gesloten... Empty Re: buiten gesloten...

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 1:13

Hier had onze dochter de deur laatst dichtgedraaid van het balkon, ze had de sleutel er aan de buitenkant ingedaan en stond zelf buiten en draaide m dus dicht. Ik kan dan altijd nog via de ramen naar buiten klimmen maar vond het ook wel even eng dat ze daar alleen was. Gelukkig vond ze het zelf ook niet leuk en draaide ze zelf te sleutel snel terug.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

buiten gesloten... Empty Re: buiten gesloten...

Bericht  Annemie wo 25 apr 2012 - 1:14

Goed dat ik verhaal lees, ik loop namelijk ook altijd naar buiten om de luier weg te gooien en mijn zoontje zit dan ook altijd bij de deur, hij kan bij ons ook inderdaad zo de knip op de deur doen, voortaan neem ik dan wel een sleutel mee in mijn zak, anders kom ik mijn huis niet meer in.

Mijn schoonzus is ook al een keer buitengesloten door haar zoontje, ze kon er toen pas na een uur weer in, want ze had geen sleutel en haar vriend (mijn broer) was werken en die moest komen om een sleutel te brengen ...
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

buiten gesloten... Empty Re: buiten gesloten...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum