Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Website gesloten op zondag

+13
Ella
Raven
Paper Crown
Happydobby
M@niek
JD
Highway
Alex
Japie
vlinder-19
Pompoen
rapa nui
Caroow
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Website gesloten op zondag Empty Website gesloten op zondag

Bericht  Caroow zo 14 okt 2012 - 0:54

Ik wilde weer even lekker babykamers bekijken, krijg ik deze melding:

Beste bezoeker,
Op zondag zijn wij altijd gesloten. Wij beschouwen de zondag vanuit onze christelijke geloofsovertuiging als rustdag waarop wij geen commerciële activiteiten doen. Om die reden is onze website op zondag altijd gesloten.

Graag tot ziens!


Dat heb ik nog nooit gezien! Hebben meerdere websites dit? Ik vind het echt een beetje vreemd Rolling Eyes
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Website gesloten op zondag Empty Re: Website gesloten op zondag

Bericht  rapa nui zo 14 okt 2012 - 1:07

Ja, de site van bv het Reformatorisch Dagblad is ook op zondag niet te bereiken, daar krijg je ook zo'n melding. Ik kan me voorstellen dat het vreemd over komt maar vind het eigenlijk wel goed dat bedrijven dit doen omdat ze deze overtuiging hebben en tegen koopzondagen etc. zijn. Ik koop zelf wel op zondag op internet maar vind het dus goed dat bedrijven niet mee doen met de massa en hun overtuiging ook op deze manier laten blijken.

Edit: heb je op Babypark Kesteren gezocht? Die kwam als eerste bij me op en zie nu dat ze inderdaad die melding hebben Website gesloten op zondag 561177


Laatst aangepast door rapa nui op zo 14 okt 2012 - 1:10; in totaal 1 keer bewerkt
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Website gesloten op zondag Empty Re: Website gesloten op zondag

Bericht  Pompoen zo 14 okt 2012 - 1:10

Caroow schreef:Ik wilde weer even lekker babykamers bekijken, krijg ik deze melding:

Beste bezoeker,
Op zondag zijn wij altijd gesloten. Wij beschouwen de zondag vanuit onze christelijke geloofsovertuiging als rustdag waarop wij geen commerciële activiteiten doen. Om die reden is onze website op zondag altijd gesloten.

Graag tot ziens!


Dat heb ik nog nooit gezien! Hebben meerdere websites dit? Ik vind het echt een beetje vreemd Rolling Eyes

Ja ik heb dit eerder gezien. Ik vind het ook een beetje vergezocht omdat je er volgens mij geen personeel achter hoeft te hebben zitten op zondag. Maar stel er moet iemand standby zijn op zondag om onverhoedse problemen op te lossen, dan kan ik me er al meer bij voorstellen. En verder denk ik dat er als reden achter zit dat je anders toch ook op zondag geld verdiend en dat is niet de bedoeling.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Website gesloten op zondag Empty Re: Website gesloten op zondag

Bericht  vlinder-19 zo 14 okt 2012 - 1:10

Hahahaha babypark zeker? Heb ik me ook al vaak over verbaasd.
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Website gesloten op zondag Empty Re: Website gesloten op zondag

Bericht  Japie zo 14 okt 2012 - 1:10

Dat is zeker babypark in Keste.ren?
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Website gesloten op zondag Empty Re: Website gesloten op zondag

Bericht  Caroow zo 14 okt 2012 - 1:13

Gewoon de hoofdpagina van Babypark. Ik snap het vanuit de overtuiging van het personeel wel, maar voor mezelf vind ik het raar.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Website gesloten op zondag Empty Re: Website gesloten op zondag

Bericht  Alex zo 14 okt 2012 - 1:14

Dat heb ik inderdaad ook gehad bij Babypark (Kesteren). Ik had het nog niet eerder gezien en ben het verder nergens nog tegengekomen.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Website gesloten op zondag Empty Re: Website gesloten op zondag

Bericht  Highway zo 14 okt 2012 - 1:16

haha ja babypark kesteren, achja ik snap het wel. Zal wel vaker voorkomen bij winkel in die gemeenten.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Website gesloten op zondag Empty Re: Website gesloten op zondag

Bericht  Japie zo 14 okt 2012 - 1:19

Er zijn wel meer winkels of bedrijven in Kesteren die de website op zondag gesloten hebben. Dat ze niet open zijn en werken begrijp ik wel, maar dat die website het niet doet vind ik beetje overdreven.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Website gesloten op zondag Empty Re: Website gesloten op zondag

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 1:51

Ik vind het sowieso een beetje raar om helemaal niks te kopen/te doen op zondag, maar goed, ik ben dan ook niet gelovig en ik woon in een grote stad, waar zelfs de Albert Heijn gewoon open is op zondag. Kan me er niks bij voorstellen dat je op zondag helemaal niks doet vanuit je geloofsovertuiging.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Website gesloten op zondag Empty Re: Website gesloten op zondag

Bericht  Japie zo 14 okt 2012 - 1:54

Ik woon in een christelijk dorp. Hier is bijna niks open op zondag. Alleen paar restaurants en een enkele snackbar. Ik zou willen dat er wat meer open was bv een supermarkt
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Website gesloten op zondag Empty Re: Website gesloten op zondag

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 2:42

Hier in de buurt is een onbemand tankstation gesloten op zondag. Is leuk als je daar met een zo goed als lege tank staat, haha!



Supermarkten zijn hier niet geopend op zondag, gelukkig wonen we in de buurt van een heel aantal campings waar het winkeltje op zondag wel even open is, mochten we echt iets te kort komen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Website gesloten op zondag Empty Re: Website gesloten op zondag

Bericht  Pompoen zo 14 okt 2012 - 3:35

_Jackie schreef:Hier in de buurt is een onbemand tankstation gesloten op zondag. Is leuk als je daar met een zo goed als lege tank staat, haha!



Supermarkten zijn hier niet geopend op zondag, gelukkig wonen we in de buurt van een heel aantal campings waar het winkeltje op zondag wel even open is, mochten we echt iets te kort komen!

Hier ook! Sterker nog... dat ding heeft openingstijden confused. Ik snap 't echt niet want het is gewoon een Tinq station. Maar ik heb er dus ook wel eens voor l*l gestaan op zondag...gewoon helemaal dicht! En dus ook een keer om 8 uur 's ochtends, was dat ding ook nog dicht! Gaat geloof ik pas om 9 uur open?!
Bij ons mogen de winkels vanuit de gemeente maar 12x per jaar open op zon- en feestdagen. Sommige winkels doen het helemaal niet, andere zoals onze supermarkt zijn eens in de zoveel tijd eens op zondag open. En verder dan vaak op 2e kerstdag, 2e paasdag, koninginnedag en dat soort dagen.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Website gesloten op zondag Empty Re: Website gesloten op zondag

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 3:36

Hahaha, kwam dezelfde site tegen toen ik zwanger was!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Website gesloten op zondag Empty Re: Website gesloten op zondag

Bericht  JD zo 14 okt 2012 - 4:01

Dat vind ik vreemd.. ze hebben ook een vestiging hier in de buurt, en hier in Noord-Holland is het allemaal niet zo christelijk. Daarnaast waren ze laatst wel een keer op zondag open, dus dat vind ik dan helemaal krom... Rolling Eyes
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Website gesloten op zondag Empty Re: Website gesloten op zondag

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 5:43

тыквашка schreef:
_Jackie schreef:Hier in de buurt is een onbemand tankstation gesloten op zondag. Is leuk als je daar met een zo goed als lege tank staat, haha!



Supermarkten zijn hier niet geopend op zondag, gelukkig wonen we in de buurt van een heel aantal campings waar het winkeltje op zondag wel even open is, mochten we echt iets te kort komen!

Hier ook! Sterker nog... dat ding heeft openingstijden confused. Ik snap 't echt niet want het is gewoon een Tinq station. Maar ik heb er dus ook wel eens voor l*l gestaan op zondag...gewoon helemaal dicht! En dus ook een keer om 8 uur 's ochtends, was dat ding ook nog dicht! Gaat geloof ik pas om 9 uur open?!
Bij ons mogen de winkels vanuit de gemeente maar 12x per jaar open op zon- en feestdagen. Sommige winkels doen het helemaal niet, andere zoals onze supermarkt zijn eens in de zoveel tijd eens op zondag open. En verder dan vaak op 2e kerstdag, 2e paasdag, koninginnedag en dat soort dagen.

Haha, zo vervelend hè! Ik heb mijn motor toen echt op de laatste druppels benzine uit de tank naar het volgende tankstation kunnen rijden, de laatste 20 meter kon ik duwen, haha!

Toen ik nog in Nijkerk woonde ging daar het onbemande tankstation trouwens om 22:00 dicht, echt zo raar! Waarom moeten daar nou openingstijden zijn?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Website gesloten op zondag Empty Re: Website gesloten op zondag

Bericht  M@niek zo 14 okt 2012 - 5:51

Maar babypark heeft toch meer filialen in niet cristelijke dorpen? Of heeft kesteren een aparte website?
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Website gesloten op zondag Empty Re: Website gesloten op zondag

Bericht  Happydobby zo 14 okt 2012 - 6:50

Caroow schreef:Gewoon de hoofdpagina van Babypark. Ik snap het vanuit de overtuiging van het personeel wel, maar voor mezelf vind ik het raar.

Op de 9 maandenbeurs stonden ze ook, maar ik was daar op zondag, er zat een mooi lint om de stand met het nieuws dat ze op zondag niet open zijn.

Ik heb er 1 keer iets besteld, had het de volgende dag in huis. dus wel tevreden over ze maar niet op zondag. :P

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Website gesloten op zondag Empty Re: Website gesloten op zondag

Bericht  JD zo 14 okt 2012 - 9:22

M@niek schreef:Maar babypark heeft toch meer filialen in niet cristelijke dorpen? Of heeft kesteren een aparte website?

nee dat bedoel ik inderdaad. Als ik naar de website van babypark zaanstad/wormerveer wil gaan, krijg ik dezelfde melding. En zaanstad is niet echt een christelijke gemeente.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Website gesloten op zondag Empty Re: Website gesloten op zondag

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 9:30

JaneDoe schreef:
M@niek schreef:Maar babypark heeft toch meer filialen in niet cristelijke dorpen? Of heeft kesteren een aparte website?

nee dat bedoel ik inderdaad. Als ik naar de website van babypark zaanstad/wormerveer wil gaan, krijg ik dezelfde melding. En zaanstad is niet echt een christelijke gemeente.

Babypark ís christelijk. Of nouja, de directie/het personeel. Wink Dus ik snap het wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Website gesloten op zondag Empty Re: Website gesloten op zondag

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 9:32

JaneDoe schreef:Dat vind ik vreemd.. ze hebben ook een vestiging hier in de buurt, en hier in Noord-Holland is het allemaal niet zo christelijk. Daarnaast waren ze laatst wel een keer op zondag open, dus dat vind ik dan helemaal krom... Rolling Eyes

Weet je dat wel zeker? Kan het me haast niet voorstellen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Website gesloten op zondag Empty Re: Website gesloten op zondag

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 9:33

Ik snap het wel, maar ik zou wel zoiets hebben van 'oké, dan ga ik wel naar een andere webshop'. Ben benieuwd hoeveel klanten zo denken eigenlijk :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Website gesloten op zondag Empty Re: Website gesloten op zondag

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 9:37

Fruity schreef:Ik snap het wel, maar ik zou wel zoiets hebben van 'oké, dan ga ik wel naar een andere webshop'. Ben benieuwd hoeveel klanten zo denken eigenlijk :P

Dan draaien ze alsnog genoeg omzet. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Website gesloten op zondag Empty Re: Website gesloten op zondag

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 9:43

Ja dat geloof ik ook wel, maar vind het best bijzonder. Ik kom vanuit een dorp en ben van huis uit gewend dat de winkels niet open zijn, maar nu ik in het weekend altijd in Groningen ben, vind ik het des te fijner dat sommige winkels wel open zijn, zoals een supermarkt. Net zoals dat de supermarkten tot 22:00 open zijn. Bij ons in het dorp gaan ze namelijk om 18:00 dicht in het weekend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Website gesloten op zondag Empty Re: Website gesloten op zondag

Bericht  Paper Crown zo 14 okt 2012 - 19:00

_MamaRosa_ schreef:
JaneDoe schreef:Dat vind ik vreemd.. ze hebben ook een vestiging hier in de buurt, en hier in Noord-Holland is het allemaal niet zo christelijk. Daarnaast waren ze laatst wel een keer op zondag open, dus dat vind ik dan helemaal krom... Rolling Eyes

Weet je dat wel zeker? Kan het me haast niet voorstellen.

Klopt niet wat Janedoe zegt. De babypark in Wormerveer Zaanstad zit onder een woonzaak en de woonzaak is soms wel open op zondag, je gaat dus een gezamenlijke entree in maar je kan naar boven voor de woonwinkel en brasserie maar de babypark is gesloten dmv lint.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Website gesloten op zondag Empty Re: Website gesloten op zondag

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum