Groeiecho, 2 weken te klein
+16
Bruintje Beer
Tania
Aimee
Jazzlyn
Printje
Jasmine
Laced
SparklingEyes
Slakje
Coco
Pandora
bolus26
loesje
Niene
Lejow
Burn
20 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Groeiecho, 2 weken te klein
Heeft iemand hier ervaring mee? We zijn wel geschrokken bij de groeiecho vanochtend. Tot nu toe lag de tweeling echt perfect op schema en nu hadden ze opeens allebei een groeiachterstand van 2 weken. Wel bewegen ze goed enzo.
Nu moet ik dinsdag terug en gaan ze met een doppler de doorbloeding van de placenta meten.
Ik maak me zo'n zorgen .
Nu moet ik dinsdag terug en gaan ze met een doppler de doorbloeding van de placenta meten.
Ik maak me zo'n zorgen .
Gast- Gast
Re: Groeiecho, 2 weken te klein
Geen ervaring, maar wel een knuffel
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ohwww Charlie
Ik heb er ook geen ervaring mee, maar ik weet wel dat ze er met groeimetingen vaak naast zitten!!
En wat duurt het dan nog 'lang' voor je terecht kunt!
Ik heb er ook geen ervaring mee, maar ik weet wel dat ze er met groeimetingen vaak naast zitten!!
En wat duurt het dan nog 'lang' voor je terecht kunt!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Maak je jezelf nog veel druk om dingen? Zoals je werk bijv?
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Maak je jezelf nog veel druk om dingen? Zoals je werk bijv?
Nu wel beter, afgelopen weken wel heel erg gedaan. Wel doe ik steeds rustiger aan. Ik merkte vanochtend wel dat ik al 2 weken niet meer was aangekomen in gewicht.
Gast- Gast
Neem dit dan goed in je achterhoofd. Kennelijk vraagt je lichaam om nog meer rust!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik heb er wel ervaring mee,mijn dochter liep ongeveer 3 weken achter op groei,daar zijn ze achter gekomen toen ik met een longembolie in het ziekenhuis kwam te liggen.