Lief!
+15
Arwyn
Printje
Paper Crown
SparklingEyes
Caroow
Marin
_Cyn_
Shy
Joli86
Bliss
Lady4
Sugarfall
Rebecca
Feline
Rush
19 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Lief!
Wat een leuke dingen allemaal! Mijn vriend doet ook vaak lieve dingen, iets lekkers halen bijvoorbeeld of me zomaar meenemen ergens naartoe. Gisteren kwam ik thuis, stond hij onder de douche. Ik dacht dat hij me wel hoorde en dan hij daarom aan het zingen was, incl. dansje want het gordijn wapperde wild heen en weer Toen ik het gordijn aan de kant trok schrok hij zich een ongeluk, hij had me echt niet gehoord en zei dat hij er wel vaker een dansje bij doet als hij alleen is. Vond ik ook zo schattig Hij zou het echt vreselijk vinden als hij weet dat ik dit op een forum zet
Gast- Gast
Punk'd schreef:Ja wij doen dat ook wel hier
Nu hebben we alleen afgesproken dat we het niet meer in de vorm van eten doen haha. Elke week spreken we af dat we gezond gaan doen en als we dan elkaar stiekem verrassen met chocolaatjes komt daar niets meer van.
Mijn vriend plant (planned? hahaha hoe zeg je dat nou?) wel altijd leuke dates. Volgende week gaan we naar de cabaretshow van Jandino.
Ik moet eigenlijk ook weer eens wat verzinnen
Mijn vriend heeft me een paar weken terug ook meegenomen naar Jandino, zo leuk!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Mijn man haalde, toen hij nog met de bus naar zijn werk ging, soms een bos bloemen. Dan stapte hij een halte eerder uit bij het winkelcentrum.. En ik maar denken: jemig, nou is die bus weer zo laat ( was dN vaak met eten aan het wachten).
Ik geef mijn man geregeld een kaartje met lieve tekst. Die leg ik dan op zijn kussen of stop het in zijn jas..
Laatst kwam ik thuis en lag het beneden vol met a4tjes met lieve teksten erop!
Ik geef mijn man geregeld een kaartje met lieve tekst. Die leg ik dan op zijn kussen of stop het in zijn jas..
Laatst kwam ik thuis en lag het beneden vol met a4tjes met lieve teksten erop!
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Wat een leuke dingentjes allemaal, mijn vriend is de laatste tijd ook erg lief. Bedoel sowieso het afgelopen half jaar niet het liefste vriendinnetje geweest maar mijn zeikmomenten en mijn hersenkronkels accepteren vind ik toch wel erg lief. Laatst heeft hij zelfs al verrassing kaartjes gekocht voor een concert Mijn vriend is geen romanticus maar een lief kopje thee brengen terwijl ik tv kijk of de dekens brengt als ik het koud heb waardeer ik des te meer! Hoe gek klinkt het als ik zeg dat ik hem door mijn dikke dip nog meer ben gaan waarderen en mijn verliefde gevoelens zelfs zijn terug gekomen. Klinkt slijmerig maar een tijd terug keer ik heel anders tegen hem aan. Ik ben blij dat we beide voor onze relatie hebben kunnen vechten
Gast- Gast
Wat lief van je vriendjelief Powerbabe! Haha kan je van smullen dan he?
In het begin als mijn man van die superlieve dingen had *zoals een kaartje in mijn tas stoppen en waar ik dan de volgende dag pas achter kwam..* moest ik heel hard huilen haha. Dork. Maar mijn man is wel die lieve dingen blijven doen.
In het begin als mijn man van die superlieve dingen had *zoals een kaartje in mijn tas stoppen en waar ik dan de volgende dag pas achter kwam..* moest ik heel hard huilen haha. Dork. Maar mijn man is wel die lieve dingen blijven doen.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Powerbabe schreef:Haha CKC hahaha, wat lief.
Ik had alleen maar van die mislukkelingen hiervoor van die apen die dan zelfs op je verjaardag geen kaartje gaven.. dus hij was echt een openbaring voor me..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Mag ik jullie vriendjes een weekje lenen? Alleen voor de lieve kaartjes, chocolaatjes, enzo..?
Gast- Gast
Wij doen ook wel regelmatig van die kleine lieve dingen voor elkaar. Mijn man maakt iedere ochtend mijn brood klaar bijv en ik ga regelmatig langs de bakker ofzo voor een broodje dat hij lekker vindt.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zei net tegen m'n vriend dat ik lekkere trek had doordat ik weinig geslapen heb en door dit topic opeens trek had in een McKroket. Zit-ie nu in de auto om er een te halen, de idioot.. Ik hoef dus geen avondeten meer daarna, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Powerbabe schreef:Lief Lady, sugarfall en rebecca! Ben benieuwd naar de tekening sf. Wat was het voor cadeautje Rebecca? En heb je meerdere soorten zuurkool dan lady? Haha!
Feline, ik denk dat hij het inderdaad ook wel een goeie van zichZelf vond haha!
Mario kart voor de Nintendo 3DS Zo leuk!
Ik wilde al een hele poos een bonsai boompje hebben. Komt ik vandaag thuis is mijn vriend bij het tuincentrum geweest, staat er ineens een bonsaiboompje op tafel
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik moet zeggen dat mij zoiets nou nooit overkomt..
Laatst zei hij wel dat ik een keer een bloemetje verdien..dat kwam er ook super lief uit..
Maar hij zou er alleen nooit mee in huis komen.
Verder is hij wel lief hoor
Laatst zei hij wel dat ik een keer een bloemetje verdien..dat kwam er ook super lief uit..
Maar hij zou er alleen nooit mee in huis komen.
Verder is hij wel lief hoor
rianne287- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Ik kwam net thuis en toen lag er een heel lief kaartje op de mat. Met voorop een mooie foto van ons samen en hij had geschreven dat we over een paar dagen weer lekker samen zijn en dat hij van me houdt. Hij zit deze week in Portugal en ik mis hem best wel.
Zo lief van hem!
Zo lief van hem!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Wat zijn er toch veel lieve vriendjes.
Mijn vriend maakt/besteld vaak eten voor me wat ik lekker vind. Als ik ergens heen ga zoekt hij altijd helemaal uit hoe ik er moet komen. Krijg een complete routebeschrijving mee als het even kan. O en hij heeft van een fietswrak een hele mooie/fijne fiets gemaakt
Mijn vriend maakt/besteld vaak eten voor me wat ik lekker vind. Als ik ergens heen ga zoekt hij altijd helemaal uit hoe ik er moet komen. Krijg een complete routebeschrijving mee als het even kan. O en hij heeft van een fietswrak een hele mooie/fijne fiets gemaakt
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Mijn vriendje stond gisteren zomaar met een grote roos voor de deur! Erg lief vond ik dat
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: