Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar erger jij je aan tijdens het uitgaan?

+33
Blond
Olijfje
pinklady85
Puk
mzcharlotte
SuperGrover
smooch
Ploen
Mari
pitbullgup
Alias
JD
Mermaid
Flippin' Bitch
minoessepoes
Fayebella
Zininzon
Effie_O
Suus
Prosecco
Pancake
Caresses
Tazz
Yzma
Caroow
VeryCherry
Toet
marjoleinnn
Zwerver
loura
SparklingEyes
Lies
Jeanette
37 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Waar erger jij je aan tijdens het uitgaan? - Pagina 3 Empty Re: Waar erger jij je aan tijdens het uitgaan?

Bericht  Olijfje za 8 jan 2011 - 4:01

SparklingEyes schreef:Euhm...

Ik erger me aan het vreselijke 'wij komen uit ****** dus wij zijn geweldig ' - geluid / gedrag van mensen uit een dorp uit de buurt.

In de bios is het ook echt erg: als ik hoor dat er veel van hen zijn, ga ik gewoon weg: je kunt dan echt niet meer van je film genieten..

Ben een keer weggelopen nadat ik drie keer had aangegeven bij het personeel van de bios dat ze overlast veroorzaakten.. heb mijn geld terug gevraagd, want men deed er niets aan. Ik kreeg het zonder pardon: ze durven er dus niets van te zeggen, want dan heeft de bios een naam binnen dat dorp en missen ze een boel inkomen...

Laat me raden: jij woont in purmerend.

Een aantal zullen misschien wel zo zijn, maar zulke mensen heb je overal.. heus niet alleen daar..
Ik vind dat je er wel een beetje overdreven op reageert hoor..

O, en ik ben niet zo hoor, ik ben altijd muisstil in de bioscoop angel
Olijfje
Olijfje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 289
Punten : 296
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar erger jij je aan tijdens het uitgaan? - Pagina 3 Empty Re: Waar erger jij je aan tijdens het uitgaan?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 4:08

Nergens aan eigenlijk.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 4:09

Caroow schreef:Enorm dronken 14/15 jarigen.
Rook-ruimtes zonder afzuiging
Arrogant barpersoneel.
Die zie ik echt nooit. Het meeste hier is vanaf 21. En alles wat vanaf 18 is, daar kom ik nooit!

Gast
Gast

Bericht  Blond za 8 jan 2011 - 4:14

Extreme drukte, verder niet.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 4:16

Misschien heeft het er mee te maken dat ik alleen uit ga op studentenavonden en op plekken waar veel studenten komen. Op zaterdag vind ik het volk wat er rond loopt ook heel anders en niet altijd leuk.

Gast
Gast

Bericht  Japie za 8 jan 2011 - 10:58

Ik erger me aan van die mannetjes die denken aan je te mogen zitten. Dat gebeurt zo vaak! En ik erger mij aan de kleine dansvloer. Het is soms zo vrselijk druk, dat je je amper kan bewegen.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737

Bericht  Cherique za 8 jan 2011 - 11:36

Ik ga eigenlijk niet meer zoveel uit en vond altijd de dronken mensen niet leuk en al het bier wat de hele avond rondvloog en de vloeren zo plakte. Ook dat ik continue aangestaard werd.. tsja dat krijg je met maatje 36 en cup E :shock: Gelukkig is mijn lichaam nu meer (misschien iets te veel) in proportie Laughing
Cherique
Cherique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 304
Punten : 330

Bericht  Belle1985 za 8 jan 2011 - 23:56

- erge drukte, geduw om een plek
- het morsen van drank over me heen
- de sigarettenlucht (ik moet gewoon eerst m'n haar wassen voor ik in bed stap)
- mannen die je lastig blijven vallen terwijl je allang hebt laten merken dat je geen interesse hebt
- slechte muziek Wink
Belle1985
Belle1985
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 87
Punten : 87
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 8:33

-Van die opgepompte gastjes die ruzie met iedereen gaan zoeken, en denken dat ze mij zomaar kunnen versieren.
-Ik ben vrij klein, dus als het heel druk is krijg ik het super benauwd en word ik chagrijnig.
- kutmuziek, voor mij is dat veel hardcore of van die foute jaren 90 muziek.

Gast
Gast

Bericht  Laquisia ma 10 jan 2011 - 8:44

Ik erger mij aan mensen die tijdens het uitgaan roken en dan niet uitkijken waar ze lopen waardoor ik thuis kom met brandgaten in mijn kleding.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 9:04

Ik ga nu nog zelden uit, maar ik had wel wat ergernissen;

- Dronken mensen, daar kan ik gewoon echt niet tegen. Dan word ik chagrijnig.
- Druktes. Ben ook maar klein en krijg het benauwd als ik tussen veel mensen in sta.
- Mensen die al wat drank op hebben en ruzie gaan zoeken.
- Mannen die ongevraagd handtastelijk worden.
- Liedjes die maar half gedraaid en niet goed gemixt worden waardoor het voor geen meter klinkt.

Dit is waarschijnlijk ook de reden dat ik nog maar zelden naar een kroeg ga. Doe mij maar een feest als Decibel, is ook druk met dit soort mensen, maar heb er veel minder last van omdat het zo groot en je gewoon veel meer ruimte hebt.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 10:40

Als ik de verhalen zo lees gaan jullie gewoon naar de verkeerde plekken...

Gast
Gast

Bericht  Toet di 11 jan 2011 - 10:56

O ja? Dan wil ik wel een paar tips Wink
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 11:46

toetje_ schreef:O ja? Dan wil ik wel een paar tips Wink
Nouja, die dingen als kotsende 15-jarigen, mensen die bier over je gooien en mannen die handtastelijk zijn, dat heb je bv meer op zaterdagnacht in een skihut, dan om zondagavond tijdens een mooi jazzconcert. Om maar iets te noemen.

Gast
Gast

Bericht  Toet di 11 jan 2011 - 11:47

Tjsa, maar dat noem ik ook geen uitgaan. Rolling Eyes
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 11:50

toetje_ schreef:Tjsa, maar dat noem ik ook geen uitgaan. Rolling Eyes
Zondagavond in Paradiso (bv) dansen op een live jazz band is geen uitgaan? pale

Gast
Gast

Bericht  Toet di 11 jan 2011 - 12:05

Noa schreef:

Geen idee, ik heb het nooit gedaan maar zo te horen trekt het mij totaal niet.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 4:17

toetje_ schreef:
Noa schreef:

Geen idee, ik heb het nooit gedaan maar zo te horen trekt het mij totaal niet.

Ik zeg alleen dat uitgaan op veel verschillende manieren kan en de verhalen die ik hier lees passen bij een zaterdagnacht in een skihut achtige bar... Of in een keet ergens in een weiland. Als je de plekken waar je uitgaat uitkiest op relaxt publiek en gezellige sfeer, dan wordt uitgaan ook gelijk totaal anders. Dan hoef je niet steeds het kots van je schoenen te poetsen.
Je vroeg om een tip, ik geef je een tip. That's all ! Djieeezzzz

Gast
Gast

Bericht  Toet wo 12 jan 2011 - 5:12

Dat begrijp ik en ik noem het ook geen feit, maar in mijn opzicht is dat geen uitgaan. Omdat dat niet de manier is waarop ik uitga en ik denk de meeste meiden uit dit topic.
En dat skihut/weiland keet valt ook wel mee hoor, ik ga gewoon naar discotheken, de stad in, grote kroegen etc. en daar komt veel van dit voor.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 6:34

toetje_ schreef:Dat begrijp ik en ik noem het ook geen feit, maar in mijn opzicht is dat geen uitgaan. Omdat dat niet de manier is waarop ik uitga en ik denk de meeste meiden uit dit topic.
En dat skihut/weiland keet valt ook wel mee hoor, ik ga gewoon naar discotheken, de stad in, grote kroegen etc. en daar komt veel van dit voor.
Ik weet het, ga al tien jaar regelmatig uit in dat soort gelegenheden, incl. Actief student geweest. Ik zeg alleen: als je het irritant vindt, hoef je niet op de bank te gaan zitten, er zijn zoooooveel manieren om uit te gaan!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: