Waar erger jij je aan tijdens het uitgaan?
+33
Blond
Olijfje
pinklady85
Puk
mzcharlotte
SuperGrover
smooch
Ploen
Mari
pitbullgup
Alias
JD
Mermaid
Flippin' Bitch
minoessepoes
Fayebella
Zininzon
Effie_O
Suus
Prosecco
Pancake
Caresses
Tazz
Yzma
Caroow
VeryCherry
Toet
marjoleinnn
Zwerver
loura
SparklingEyes
Lies
Jeanette
37 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Waar erger jij je aan tijdens het uitgaan?
Afgelopen zaterdag heb ik ook weer iets opmerkelijks meegemaakt.
Ik was in de matrixx en daar is je jas ophangen gratis.
Ik had nog een vestje aan en wou deze in mijn jaszak doen, het was niet meer zo druk bij de garderobe.
Dus ik geef mijn kaartje en zeg tegen dat meisje: ik wil mijn jas even, zodat ik mijn vestje er in kan doen en dan mag hij weer terug.
Zegt ze: ooh dat word wel heel erg lastig.
Dus ik zeg: Nou dan geef mijn jas maar helemaal terug, dan hang ik hem dadelijk wel weer overnieuw op. (Snap het probleem niet?!)
Nee zegt ze, geef je vestje maar, ik prop hem er wel tussen, maar wel op eigen risico!
Pardon? Geef gewoon mijn jas terug, dan sluit ik daarna wel weer achteraan in de rij (4 mensen) en hang mijn jas overnieuw op.. Pff, sommige mensen
Ik was in de matrixx en daar is je jas ophangen gratis.
Ik had nog een vestje aan en wou deze in mijn jaszak doen, het was niet meer zo druk bij de garderobe.
Dus ik geef mijn kaartje en zeg tegen dat meisje: ik wil mijn jas even, zodat ik mijn vestje er in kan doen en dan mag hij weer terug.
Zegt ze: ooh dat word wel heel erg lastig.
Dus ik zeg: Nou dan geef mijn jas maar helemaal terug, dan hang ik hem dadelijk wel weer overnieuw op. (Snap het probleem niet?!)
Nee zegt ze, geef je vestje maar, ik prop hem er wel tussen, maar wel op eigen risico!
Pardon? Geef gewoon mijn jas terug, dan sluit ik daarna wel weer achteraan in de rij (4 mensen) en hang mijn jas overnieuw op.. Pff, sommige mensen
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Als het heel erg druk is, en dus lang wachten bij de bar en de wc en het geduw en getrek van iedereen die er doorheen moet.
En arrogante beveiligers/uitsmijters bij de deur die er op uit zijn om te laten zien dat zij de baas zijn en hun machtspositie misbruiken.
En arrogante beveiligers/uitsmijters bij de deur die er op uit zijn om te laten zien dat zij de baas zijn en hun machtspositie misbruiken.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10
Ooh en bij sommige kroegen staan de uitsmijters tegen sluitingstijd om fooi te vragen/schooien, belachelijk!!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Snap het 'gezeur' over het stiekem roken niet zo.. een paar jaar geleden was het doodnormaal dat iedereen rookte.. nu is het nog een enkeling die het stiekem doet.. is dat dan echt zo vervelend, vergeleken met de tijd dat iedereen het nog deed? Ja ik ben een roker en nee ik rook nooit stiekem in de kroeg haha.
Het komt trouwens ook nog wel eens voor, dat als ik buiten mijn sigaretje sta te roken, er mensen langslopen die vinden dat ze een opmerking over roken moeten maken; 'oh bah bah smerige sigaretten'.
Dan denk ik .. ik maak toch ook geen opmerking over het feit dat zij misschien bier drinken, dat ik heel erg vind stinken..
Ik irriteer me altijd aan personen die zich arrogant gedragen als ik gewoon vrolijk tegen ze aan klets.. Ja ik klets altijd graag met iedereen .
Ook vind ik het irritant dat die 14 /15 jarige troelas stomdronken over straat zwalken.
Het komt trouwens ook nog wel eens voor, dat als ik buiten mijn sigaretje sta te roken, er mensen langslopen die vinden dat ze een opmerking over roken moeten maken; 'oh bah bah smerige sigaretten'.
Dan denk ik .. ik maak toch ook geen opmerking over het feit dat zij misschien bier drinken, dat ik heel erg vind stinken..
Ik irriteer me altijd aan personen die zich arrogant gedragen als ik gewoon vrolijk tegen ze aan klets.. Ja ik klets altijd graag met iedereen .
Ook vind ik het irritant dat die 14 /15 jarige troelas stomdronken over straat zwalken.
Gast- Gast
Sorry Razz88, maar het drinken van een biertje (wat wel toegestaan is) is toch niet te vergelijken met het roken van een sigaret, waar al mijn kleding naar gaat stinken, ik al regelmatig een brandende sigaret tegen mijn handen heb gekregen, een gat in mijn panty's hebben gebrand enz en wat ook nog eens ongezond is voor de mensen die meeroken.
Ik verplicht jouw niet om mee te drinken van mijn bier en ja je kan knoeien over iemand anders maar in principe ruiken andere mensen niet naar mijn bier en is het ook niet slecht voor hun gezondheid.
Ik heb verder geen mening over mensen die buiten staan te roken, dat moeten ze helemaal zelf weten, ze zijn niemand tot last dus ik ben de laatste die daar iets van zou zeggen.
Voor mij was het rookverbod echt een verademing, ik heb astma en moest echt keuzes maken want een paar dagen achter elkaar uitgaan waar gerookt werd was lichamelijk niet te doen voor mij. Dus ik was heel blij met het rookverbod, maar inmiddels rookt iedereen gewoon weer in de kroeg en heb ik al weer een heel aantal moeilijke dagen achter de rug omdat ik gezellig een biertje wilde gaan drinken met mijn vrienden.
Wat ik verder irritant vind in een kroeg is, ik ben vrij lang en krijg regelmatig de paardenstaart van meiden in mijn gezicht en dat vind ik altijd zo vies! Maar daar kunnen ze verder ook niks aan doen als het zo druk is, verder vind ik het over het algemeen irritant als het zo druk is dat ik omver gelopen word en me ook niet kan bewegen en mensen die met pumps op mijn voeten gaan staan word ik ook niet vrolijk van, ik ben weleens thuis gekomen met een hele blauwe voet!
Ik verplicht jouw niet om mee te drinken van mijn bier en ja je kan knoeien over iemand anders maar in principe ruiken andere mensen niet naar mijn bier en is het ook niet slecht voor hun gezondheid.
Ik heb verder geen mening over mensen die buiten staan te roken, dat moeten ze helemaal zelf weten, ze zijn niemand tot last dus ik ben de laatste die daar iets van zou zeggen.
Voor mij was het rookverbod echt een verademing, ik heb astma en moest echt keuzes maken want een paar dagen achter elkaar uitgaan waar gerookt werd was lichamelijk niet te doen voor mij. Dus ik was heel blij met het rookverbod, maar inmiddels rookt iedereen gewoon weer in de kroeg en heb ik al weer een heel aantal moeilijke dagen achter de rug omdat ik gezellig een biertje wilde gaan drinken met mijn vrienden.
Wat ik verder irritant vind in een kroeg is, ik ben vrij lang en krijg regelmatig de paardenstaart van meiden in mijn gezicht en dat vind ik altijd zo vies! Maar daar kunnen ze verder ook niks aan doen als het zo druk is, verder vind ik het over het algemeen irritant als het zo druk is dat ik omver gelopen word en me ook niet kan bewegen en mensen die met pumps op mijn voeten gaan staan word ik ook niet vrolijk van, ik ben weleens thuis gekomen met een hele blauwe voet!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
minoessepoes schreef:Sorry Razz88, maar het drinken van een biertje (wat wel toegestaan is) is toch niet te vergelijken met het roken van een sigaret, waar al mijn kleding naar gaat stinken, ik al regelmatig een brandende sigaret tegen mijn handen heb gekregen, een gat in mijn panty's hebben gebrand enz en wat ook nog eens ongezond is voor de mensen die meeroken.
Die opmerking over dat biertje, wat ik ook vies vind ruiken, was meer bedoeld tegenover de mensen die zelfs opmerkingen maken als ik buiten sta te roken. Dat vind ik dan niet nodig.
Begrijp me ook niet verkeerd, ik vind het ook goed dat er een rookverbod is, zeker voor de mensen die idd astma o.i.d. hebben. Ook is het prettig dat mijn kleding niet meer zo stinkt na het stappen ( rook thuis ook niet binnen).
Maar ik doel gewoon meer op het feit dat het beter is dat er 1 persoon stiekem binnen rookt, dan wanneer er geen rookverbod was en er 50 man binnen stond te roken.
Gast- Gast
Vieze oude mannen...
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Het enige waar ik me echt ontzettend aan kon ergeren waren mensen die in een drukke kroeg menen dat ze voor twee tellen en dus mensen ook wegdrukken, omdat ze extra ruimte nodig hebben. Als je extra ruimte nodig hebt, dan lijkt het mij handig dat je thuis blijft. Want in een stampvolle kroeg is het nu eenmaal even behelpen.
Gast- Gast
Tsja, in de kroeg van mijn ouders wordt ook gewoon gerookt.
Lekker ruikt t niet, maar snap de redenatie van kroegeigenaren wel..
Lekker ruikt t niet, maar snap de redenatie van kroegeigenaren wel..
Gast- Gast
Ik erger me aan veel te veel bij t uitgaan daarom doe ik het ook bijna nooit.
Ik kan heel slecht tegen drukke ruimtes en luide muziek dus uitgaan is voor mij gewoon echt niet leuk. En ik erger me er dus ook wel vaak aan dat heel veel mensen het niet schijnen te snappen dat je op stap gaan ook gewoon niet leuk kan vinden.
Ik kan heel slecht tegen drukke ruimtes en luide muziek dus uitgaan is voor mij gewoon echt niet leuk. En ik erger me er dus ook wel vaak aan dat heel veel mensen het niet schijnen te snappen dat je op stap gaan ook gewoon niet leuk kan vinden.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Met uitgaan erger ik me nog het meest aan mensen met zo'n groot ego dat er geen ruimte meer is voor andere mensen. En dronken mensen die hangerig worden. Of agressief, nog erger. Nou ja, ik moet eerlijk zeggen dat ik al een hele tijd niet meer uit ben geweest, volgens mij wel meer dan een jaar..
Gast- Gast
Ik erger me aan mannen die alleen bij de dansvloer staan te kijken, zonder zichzelf te vermaken. Het enige wat ze doen is langs de kant staan en staren naar vrouwen... Heel ongemakkelijk voel ik me daarbij. Wanneer ik dan lekker wil dansen voel ik me niet vrij, omdat het lijkt alsof ik voor hen dans i.p.v. voor mijn eigen plezier.
Gast- Gast
ik irriteer met dooooood aan mensen die denken dat ik onzichtbaar ben....dus dat je gewoon omver wordt gelopen/geduwd, zodat diegene er zelf makkelijk doorkan....zo irritant!!
en ik was afgelopen weekend eens naar een kroeg waar we nooit komen, maar waar we waren omdat er nu een leuk optreden was, en daar mag je weer roken.....gadver!!!.....we zijn halverwege het optreden weggegaan....ik kreeg onwijs zere ogen, en kreeg het benauwd.... werd de volgende dag wakker met flinke koppijn (en nee niet van de drank, ik was de bob) en vieze stinkende haren....bah!
en wat ook irritant is....maar ergens ook wel weer schattig....in "mijn" stamkroeg komen opeens allemaal van die jonge knulletjes (een ja, ik wordt ook gewoon ouder)...en dan probeert opeens zo;n 18jarig knullete je te versieren....haha moet ik dan wel weer erg om lachen....
en ik was afgelopen weekend eens naar een kroeg waar we nooit komen, maar waar we waren omdat er nu een leuk optreden was, en daar mag je weer roken.....gadver!!!.....we zijn halverwege het optreden weggegaan....ik kreeg onwijs zere ogen, en kreeg het benauwd.... werd de volgende dag wakker met flinke koppijn (en nee niet van de drank, ik was de bob) en vieze stinkende haren....bah!
en wat ook irritant is....maar ergens ook wel weer schattig....in "mijn" stamkroeg komen opeens allemaal van die jonge knulletjes (een ja, ik wordt ook gewoon ouder)...en dan probeert opeens zo;n 18jarig knullete je te versieren....haha moet ik dan wel weer erg om lachen....
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
mensen die echt dronken zijn, geen goede rookruimte en lang wachten voor de toiletten
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Ik hou er niet van als het superdruk is dat je eigenlijk maar staat en that`s it. Dat je niet kan bewegen of niks. Ook vindt ik het verschrikkelijk als er een lange rij voor de wc staat. En wat ik nog het vervelends vind is een slechte afzuiging. Dat het zowel warm is al een extreme zweetlucht.
Gast- Gast
- Mensen die duwen en hun bier over je heen klotsen (wordt ik na 3 waarschuwingen echt wel agressief van)
- En mensen die op de dansvloer gaan staan (omdat 2 mensen van hun groepje op de dansvloer staan) maar niet dansen en dan wel de hele tijd met mobiel in de hand sms-en of wat ze er ook mee doen. En dit is dan echt categorie 16-19 jaar
- En mensen die op de dansvloer gaan staan (omdat 2 mensen van hun groepje op de dansvloer staan) maar niet dansen en dan wel de hele tijd met mobiel in de hand sms-en of wat ze er ook mee doen. En dit is dan echt categorie 16-19 jaar
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Ik kan me ergeren als de mensen met wie ik ga stappen klagen, je bent toch lekker weg, ga genieten!!
Ik kan me ook ergeren aan stelletjes die ruzie maken in de kroeg, dat doe je toch niet??
Maar meestal hoef ik me niet te ergeren en heb ik het naar m'n zin.
Ik kan me ook ergeren aan stelletjes die ruzie maken in de kroeg, dat doe je toch niet??
Maar meestal hoef ik me niet te ergeren en heb ik het naar m'n zin.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
wc-eend schreef:Drukte, maar dan ook echt goed druk. Ik ben klein (1.57) dus ik zie vaak alleen maar ruggen etc. Als mensen gaan duwen word ik helemaal gek en krijg ik het benauwd.
.
Inderdaad, die mensen die tegen je aan gaan duwen, bah!
Ploen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10
Wat neit haha, ik hou niet zo van uitgaan. Maar ik kan vooral niet tegen de drukte.
Gast- Gast
Noa schreef:Ik erger me aan mannen die alleen bij de dansvloer staan te kijken, zonder zichzelf te vermaken. Het enige wat ze doen is langs de kant staan en staren naar vrouwen... Heel ongemakkelijk voel ik me daarbij. Wanneer ik dan lekker wil dansen voel ik me niet vrij, omdat het lijkt alsof ik voor hen dans i.p.v. voor mijn eigen plezier.
Dat vindt ik ook erg irritant.
Mijn zwager is vrijgezel en als hij mee gaat stappen staat hij altijd stil met zn handen in elkaar. Dan ziet hij leuke meiden en gaat hij van een afstand erbij staan en kijken :s
vindt dat zooo stom en snap ook niet waarom dat zo leuk is. Stap er dan op af ofzo.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
- Vieze oude mannen
- Hele jonge kinderen die zo dronken zijn dat ze moeten overgeven enzo. Ik krijg dan altijd de neiging om me over hen te ontfermen, bij gebrek aan mama in de buurt.
- Mensen die hun sigaretten uitdrukken op mijn lichaam en/of kleding
- Mensen die expres glazen kapot gooien
- Mensen die uitgaan de ideale gelegenheid vinden om te laten merken hoe weinig hersencellen ze nog bezitten, en hoe trots ze daarop zijn
- Enorme stiltes tussen de verschillende nummers
- Mensen die hun kinderen meenemen naar de kroeg
- Hele jonge kinderen die zo dronken zijn dat ze moeten overgeven enzo. Ik krijg dan altijd de neiging om me over hen te ontfermen, bij gebrek aan mama in de buurt.
- Mensen die hun sigaretten uitdrukken op mijn lichaam en/of kleding
- Mensen die expres glazen kapot gooien
- Mensen die uitgaan de ideale gelegenheid vinden om te laten merken hoe weinig hersencellen ze nog bezitten, en hoe trots ze daarop zijn
- Enorme stiltes tussen de verschillende nummers
- Mensen die hun kinderen meenemen naar de kroeg
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ga uit voor mijn eigen plezier en let eigenlijk niet zo op anderen. Het enige wat ik vervelend vind, is het gebrek aan ruimte om een dans te wagen!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Jongens/mannen die me begekken omdat ik niet de dunste en mooiste ben. Ik ben ook een avond uit, verpest het dan niet.....
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
+1zegmaar_ schreef:Ik ga uit voor mijn eigen plezier en let eigenlijk niet zo op anderen. Het enige wat ik vervelend vind, is het gebrek aan ruimte om een dans te wagen!
pinklady85- Fluisteraar
- Aantal berichten : 136
Punten : 153
Registratiedatum : 06-12-10
- Rokers in niet-rook-ruimtes.
- Mensen die stinken naar zweet.
- Mensen die onnozel en opvallend dansen.
- Mensen die aandachtsgeil zijn.
- Mensen die stinken naar zweet.
- Mensen die onnozel en opvallend dansen.
- Mensen die aandachtsgeil zijn.
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Mannen aanspreken tijdens het uitgaan
» Waar erger jij je aan?
» Waar in Amsterdam uitgaan?
» Donderdagavond uitgaan in Amsterdam
» waar leuk uitgaan in rotterdam
» Waar erger jij je aan?
» Waar in Amsterdam uitgaan?
» Donderdagavond uitgaan in Amsterdam