Mannen aanspreken tijdens het uitgaan
+2
Toet
hils93
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Mannen aanspreken tijdens het uitgaan
Ik ben nu meer dan een jaar single. Tijd voor wat nieuws in mijn leven.
Nu ga ik zaterdag stappen, iets wat ik zelden doe. Als ik zaterdag een leuke jonge man tegen kom wil ik hem ook even gesproken hebben.
Alleen ik heb daar geen ervaring mee. Ik heb wel een paar relaties gehad, maar ik ben die jongens niet in een kroeg of discotheek tegen gekomen.
Alleen hoe begin je een gesprek in een lawaaierige ruimte? Waar praat je dan over?
tips are welcome
Nu ga ik zaterdag stappen, iets wat ik zelden doe. Als ik zaterdag een leuke jonge man tegen kom wil ik hem ook even gesproken hebben.
Alleen ik heb daar geen ervaring mee. Ik heb wel een paar relaties gehad, maar ik ben die jongens niet in een kroeg of discotheek tegen gekomen.
Alleen hoe begin je een gesprek in een lawaaierige ruimte? Waar praat je dan over?
tips are welcome
hils93- Fluisteraar
- Aantal berichten : 36
Punten : 40
Registratiedatum : 11-01-11
Re: Mannen aanspreken tijdens het uitgaan
Laat het een beetje op je afkomen, je hoeft echt geen standaard openingszin te hebben. Eerst oogcontact maken, kijken of er wat 'gebeurd' het oogcontact een paar seconde vasthouden etc.
Ik weet eigenlijk niet zo goed waar ik gesprekken mee begin, dat ligt een beetje aan de situatie, iets wat er op dat moment gaande is. Ik stel me tegenwoordig wel altijd zo snel mogelijk voor, in het verleden heb ik nog wel eens hele gesprekken gehad zonder dat we elkaars naam wisten, dat is best vervelend achteraf.
Ik weet eigenlijk niet zo goed waar ik gesprekken mee begin, dat ligt een beetje aan de situatie, iets wat er op dat moment gaande is. Ik stel me tegenwoordig wel altijd zo snel mogelijk voor, in het verleden heb ik nog wel eens hele gesprekken gehad zonder dat we elkaars naam wisten, dat is best vervelend achteraf.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10