Mannen aanspreken tijdens het uitgaan
+2
Toet
hils93
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Mannen aanspreken tijdens het uitgaan
Ik ben nu meer dan een jaar single. Tijd voor wat nieuws in mijn leven.
Nu ga ik zaterdag stappen, iets wat ik zelden doe. Als ik zaterdag een leuke jonge man tegen kom wil ik hem ook even gesproken hebben.
Alleen ik heb daar geen ervaring mee. Ik heb wel een paar relaties gehad, maar ik ben die jongens niet in een kroeg of discotheek tegen gekomen.
Alleen hoe begin je een gesprek in een lawaaierige ruimte? Waar praat je dan over?
tips are welcome
Nu ga ik zaterdag stappen, iets wat ik zelden doe. Als ik zaterdag een leuke jonge man tegen kom wil ik hem ook even gesproken hebben.
Alleen ik heb daar geen ervaring mee. Ik heb wel een paar relaties gehad, maar ik ben die jongens niet in een kroeg of discotheek tegen gekomen.
Alleen hoe begin je een gesprek in een lawaaierige ruimte? Waar praat je dan over?
tips are welcome
hils93- Fluisteraar
- Aantal berichten : 36
Punten : 40
Registratiedatum : 11-01-11
Re: Mannen aanspreken tijdens het uitgaan
Laat het een beetje op je afkomen, je hoeft echt geen standaard openingszin te hebben. Eerst oogcontact maken, kijken of er wat 'gebeurd' het oogcontact een paar seconde vasthouden etc.
Ik weet eigenlijk niet zo goed waar ik gesprekken mee begin, dat ligt een beetje aan de situatie, iets wat er op dat moment gaande is. Ik stel me tegenwoordig wel altijd zo snel mogelijk voor, in het verleden heb ik nog wel eens hele gesprekken gehad zonder dat we elkaars naam wisten, dat is best vervelend achteraf.
Ik weet eigenlijk niet zo goed waar ik gesprekken mee begin, dat ligt een beetje aan de situatie, iets wat er op dat moment gaande is. Ik stel me tegenwoordig wel altijd zo snel mogelijk voor, in het verleden heb ik nog wel eens hele gesprekken gehad zonder dat we elkaars naam wisten, dat is best vervelend achteraf.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Gewoon interesse tonen. Ik weet van tevoren echt nog niet wat ik tegen een gozer ga zeggen. Een spontaan gesprek is leuker dan een gepland gesprek.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben het wel eens met Toetje en Jeanette. Meestal gaat dat wel een beetje vanzelf. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik vaker aangesproken wordt door iemand dan dat ik zelf iemand aanspreek. Maar wanneer ik het wel doe, weet ik eigenlijk niet wat ik zeg haha. Meestal iets wat er op dat moment gebeurd of ik vraag diegene wat. Het maakt ook niet zo uit waar je mee begint, als je eenmaal aan het praten bent loopt het vanzelf.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
het is inderdaad zo dat het niet gepland moet zijn. Spontane gesprekken zijn ook leuker.
Wat ik wel uit jullie reacties haal is, maak gebruik van wat er gebeurd, dat kan ik natuurlijk in gedachten houden
Ik zal het maar afwachten wat er rond loopt, spontaan zijn en gewoon heel veel flirten
Wat ik wel uit jullie reacties haal is, maak gebruik van wat er gebeurd, dat kan ik natuurlijk in gedachten houden
Ik zal het maar afwachten wat er rond loopt, spontaan zijn en gewoon heel veel flirten
hils93- Fluisteraar
Het is bijna weer zaterdag, maar ik dacht laat ik toch nog maar even vertellen hoe het was.
Het was kei gezellig. Ik was met een vriendin wezen stappen. Zij heeft al een vriend. Wat je toch altijd wat terughoudend maakt, vind ik.
Wat mij en de mannen betreft is het goed gegaan. Ik heb niet op ze hoeven af te stappen ze kwamen al op mij af.
Ik heb uiteindelijk met twee gepraat. De rest vond ik te dronken en heb ik genegeerd.
Een van de twee is zo knap omg :o . Ik heb hem niet zo heel lang gesproken, want hij en zijn vrienden gingen naar een ander dance cafe, dus snel gegevens uitgewisseld. Beetje contact gehad deze week. Hij wilde vandaag zelfs al op date met mij, maar hij kon helaas geen vrij krijgen van zijn werk.
Ik wist helemaal niet dat hij moest werken, maar ik vind het toch lief dat hij geprobeerd heeft om vrij te krijgen.
Dan jongen nummer twee. Ik heb met hem de rest van de avond door gebracht. Een beetje gedanst en op het laatst gezoend. Super gezellig!
Is hij weg komt zijn broertje naar mij toe, die veel met mijn vriendin heeft gedanst, zegt hij dat die jongen zijn broer is en een vriendin heeft. Ook hier weer een omg moment :o . Niet dat ik aan hem gevraagd heb of hij een vriendin heeft, maar hij heeft mij ook niks verteld.
Ik voel me nu wel lullig tegenover zijn vriendin, maar is het aan mij om aan een jongen te vragen, die op mij afkomt of hij een vriendin heeft ofzo?
Ik heb tussen door ook nog met mijn vriendin staan praten hoor. Niet dat jullie denken dat ik alleen met deze twee jongens bezig ben geweest.
Ik heb ook bij haar geslapen. Wat 's ochtends het ontbijt leuk maakt, als je met twee duffe koppen aan tafel zit.
Het was kei gezellig. Ik was met een vriendin wezen stappen. Zij heeft al een vriend. Wat je toch altijd wat terughoudend maakt, vind ik.
Wat mij en de mannen betreft is het goed gegaan. Ik heb niet op ze hoeven af te stappen ze kwamen al op mij af.
Ik heb uiteindelijk met twee gepraat. De rest vond ik te dronken en heb ik genegeerd.
Een van de twee is zo knap omg :o . Ik heb hem niet zo heel lang gesproken, want hij en zijn vrienden gingen naar een ander dance cafe, dus snel gegevens uitgewisseld. Beetje contact gehad deze week. Hij wilde vandaag zelfs al op date met mij, maar hij kon helaas geen vrij krijgen van zijn werk.
Ik wist helemaal niet dat hij moest werken, maar ik vind het toch lief dat hij geprobeerd heeft om vrij te krijgen.
Dan jongen nummer twee. Ik heb met hem de rest van de avond door gebracht. Een beetje gedanst en op het laatst gezoend. Super gezellig!
Is hij weg komt zijn broertje naar mij toe, die veel met mijn vriendin heeft gedanst, zegt hij dat die jongen zijn broer is en een vriendin heeft. Ook hier weer een omg moment :o . Niet dat ik aan hem gevraagd heb of hij een vriendin heeft, maar hij heeft mij ook niks verteld.
Ik voel me nu wel lullig tegenover zijn vriendin, maar is het aan mij om aan een jongen te vragen, die op mij afkomt of hij een vriendin heeft ofzo?
Ik heb tussen door ook nog met mijn vriendin staan praten hoor. Niet dat jullie denken dat ik alleen met deze twee jongens bezig ben geweest.
Ik heb ook bij haar geslapen. Wat 's ochtends het ontbijt leuk maakt, als je met twee duffe koppen aan tafel zit.
hils93- Fluisteraar
Klinkt leuk! Zo te horen had je helemaal geen advies nodig over hoe jongens aan te spreken
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10
Meestal zoek ik eerst oogcontact. Als ik dat heb lach ik en kijk ik weg. Even later weer... Zo heb je zeg maar contact zonder nog te praten. Als hij niet terug lacht, niet terug kijkt dan is het niet boeiend. Doet hij het wel dan zou ik er voor zorgen dat ik 'toevallig' in zijn buurt kom door bv naar de wc te gaan of naar de bar voor een drankje. Dat zijn toch wel dingen die je doet. Soms kun je ook een gesprekje aanknopen als je bv samen aan de bar staat te wachten om te bestellen. Grijp gewoon iets natuurlijks aan. Heeft hij een grappig shirt aan, is het druk of regent het keihard buiten... Klets daar over. Begin op die manier een gesprekje. Gewoon heel simpel en dan zie je vanuit daar wel weer verder. Ik klets overigens tegen heel veel mensen, niet perse met het idee dat ik er meer van wil.
Gast- Gast
Laat het een beetje op zijn beloop gaan en wie weet neemt hij ook wel het initatief tot een gesprek. Ik ben er zelf ook niet erg goed in, wanneer ik een leuk iemand aan de andere kant van de kroeg zie staan. Maar ik ben van mezelf vrij spontaan, dus wanneer diegene vlak naast me staat, knoop ik wel een praatje aan.
Twee of drie weken geleden stond er een jongen naast me aan de bar met ontzettend leuke kleren aan. Dat zei ik tegen hem, helemaal niet bedoeld als openingszin, maar gewoon uit spontaniteit. We zijn die avond samen in bed beland, haha!
Twee of drie weken geleden stond er een jongen naast me aan de bar met ontzettend leuke kleren aan. Dat zei ik tegen hem, helemaal niet bedoeld als openingszin, maar gewoon uit spontaniteit. We zijn die avond samen in bed beland, haha!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Waar erger jij je aan tijdens het uitgaan?
» wel of niet uitgaan vanavond
» En nu?? Aanspreken of niet? Leuke jongen dilemma... *update*
» Uitgaan vrijgezellenfeest
» Donderdagavond uitgaan in Amsterdam
» wel of niet uitgaan vanavond
» En nu?? Aanspreken of niet? Leuke jongen dilemma... *update*
» Uitgaan vrijgezellenfeest
» Donderdagavond uitgaan in Amsterdam
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: