Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar erger jij je aan tijdens het uitgaan?

+33
Blond
Olijfje
pinklady85
Puk
mzcharlotte
SuperGrover
smooch
Ploen
Mari
pitbullgup
Alias
JD
Mermaid
Flippin' Bitch
minoessepoes
Fayebella
Zininzon
Effie_O
Suus
Prosecco
Pancake
Caresses
Tazz
Yzma
Caroow
VeryCherry
Toet
marjoleinnn
Zwerver
loura
SparklingEyes
Lies
Jeanette
37 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Waar erger jij je aan tijdens het uitgaan? Empty Waar erger jij je aan tijdens het uitgaan?

Bericht  Jeanette do 25 nov 2010 - 7:29

Waar erger jij je aan tijdens het uitgaan?

Ik heb een hekel aan gasten die alleen maar uitgaan vanwege het dronken worden en denken dat ze dan heel leuk zijn.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar erger jij je aan tijdens het uitgaan? Empty Re: Waar erger jij je aan tijdens het uitgaan?

Bericht  Lies do 25 nov 2010 - 7:32

mensen die op mn voeten trappen, auw!
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10

Waar erger jij je aan tijdens het uitgaan? Empty Re: Waar erger jij je aan tijdens het uitgaan?

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 7:41

Ik kan er niet tegen als het heel druk is. Ik kan dan echt chagerijnig worden! Ik heb graag ruimte en overzicht op plaatsen :-)

Gast
Gast

Bericht  SparklingEyes do 25 nov 2010 - 7:45

Euhm...

Ik erger me aan het vreselijke 'wij komen uit ****** dus wij zijn geweldig ' - geluid / gedrag van mensen uit een dorp uit de buurt.

In de bios is het ook echt erg: als ik hoor dat er veel van hen zijn, ga ik gewoon weg: je kunt dan echt niet meer van je film genieten..

Ben een keer weggelopen nadat ik drie keer had aangegeven bij het personeel van de bios dat ze overlast veroorzaakten.. heb mijn geld terug gevraagd, want men deed er niets aan. Ik kreeg het zonder pardon: ze durven er dus niets van te zeggen, want dan heeft de bios een naam binnen dat dorp en missen ze een boel inkomen...
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  loura do 25 nov 2010 - 8:27

Stiekeme rokers.. Echt vies.

Voordringers aan de bar kan ik me ook aan storen
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Zwerver do 25 nov 2010 - 8:36

Drukte, maar dan ook echt goed druk. Ik ben klein (1.57) dus ik zie vaak alleen maar ruggen etc. Als mensen gaan duwen word ik helemaal gek en krijg ik het benauwd.

Ook kan ik niet tegen 16 jarige meisjes die denken dat de kroeg van hun is, met zo'n attitude.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 9:22

Mensen die half bezopen zijn en dan de hele tijd lopen te dauwen/overdreven dansen, zodat jij nauwelijks ruimte hebt om lekker te dansen. Na de zoveelste dauw zeg ik er dan wat van, helaas helpt dat niet altijd.

Gast
Gast

Bericht  marjoleinnn do 25 nov 2010 - 9:51

Ik vind het alleen irritant als mensen ruzie gaan zoeken in een kroeg ofzo.
Als je per ongeluk tegen iemand aan komt of door anderen tegen iemand aangeduwd wordt en diegene meteen gaat flippen.
Verder irriteer ik me niet zo snel geloof ik.
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523

Bericht  Toet do 25 nov 2010 - 12:08

- Als het heel erg druk is. Dat je niet op een plek kan blijven staan of dat je 10 minuten onderweg bent naar de bar. Zoiets als: wanneer ik stil sta, erger ik me aan mensen die zich voortbewegen, wanneer ik me voortbeweeg, erger ik me aan mensen die stilstaan.

- Hele lange rij bij de toiletten, altijd alleen bij de dames. Hier is een keer per jaar een tentfeest met +/- 1500 bezoekers met slechts 5 damestoiletten!

- Heel lang wachten bij de bar en dan gewoon zien dat de barvrouw bijna alleen maar mannen helpt.

- Nepdrank! Ik drink alleen mixjes en ze verkopen tegenwoordig steeds meer namaak coeberg of safari, niet te drinken en je betaald gewoon de volle mep.

- Als het extreem warm is of heel erg naar zweet stinkt.

- Een brandende sigaret tegen je aan krijgen, hoewel ik daar zelf ook de veroorzaker van kan zijn.. angel

En dan te bedenken dat ik het liefst 2/3 keer per week ga stappen..
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 20:00

Mila schreef:Mensen die half bezopen zijn en dan de hele tijd lopen te dauwen/overdreven dansen, zodat jij nauwelijks ruimte hebt om lekker te dansen. Na de zoveelste dauw zeg ik er dan wat van, helaas helpt dat niet altijd.

Ik ook. Of aan die dronken oude kerels. Blehg

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry do 25 nov 2010 - 21:05

Dronken mensen, daar kan ik echt niet tegen. En mensen die grappig denken te zijn door de hele tijd kutopmerkingen te maken...
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Caroow do 25 nov 2010 - 21:12

Enorm dronken 14/15 jarigen.
Rook-ruimtes zonder afzuiging
Arrogant barpersoneel.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 6:40

SparklingEyes schreef:Euhm...

Ik erger me aan het vreselijke 'wij komen uit ****** dus wij zijn geweldig ' - geluid / gedrag van mensen uit een dorp uit de buurt.

In de bios is het ook echt erg: als ik hoor dat er veel van hen zijn, ga ik gewoon weg: je kunt dan echt niet meer van je film genieten..

Ben een keer weggelopen nadat ik drie keer had aangegeven bij het personeel van de bios dat ze overlast veroorzaakten.. heb mijn geld terug gevraagd, want men deed er niets aan. Ik kreeg het zonder pardon: ze durven er dus niets van te zeggen, want dan heeft de bios een naam binnen dat dorp en missen ze een boel inkomen...

Ik ben wel benieuwd over welk dorp je het nou hebt want ik heb er nooit last van.. Alleen bij 16+ feesten in de P3 maar daar ga ik sowieso niet heen!
Ik erger me alleen aan hele dronken mensen. Ik ben zelf onhandig dus ga wel eens op voeten staan ofzo, tsja, helaas! Gaat nou eenmaal zo als het druk is.. Maar ik ga altijd in Amsterdam stappen en ik vind de mensen daar wel relaxt over het algemeen Very Happy

(Oh helder moment; heb je het over onze palingsoapers?)

Gast
Gast

Bericht  SparklingEyes vr 26 nov 2010 - 6:50

Reeza schreef:
SparklingEyes schreef:Euhm...

Ik ben wel benieuwd over welk dorp je het nou hebt want ik heb er nooit last van.. Alleen bij 16+ feesten in de P3 maar daar ga ik sowieso niet heen!
Ik erger me alleen aan hele dronken mensen. Ik ben zelf onhandig dus ga wel eens op voeten staan ofzo, tsja, helaas! Gaat nou eenmaal zo als het druk is.. Maar ik ga altijd in Amsterdam stappen en ik vind de mensen daar wel relaxt over het algemeen Very Happy

(Oh helder moment; heb je het over onze palingsoapers?)

BINGO! smile
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506

Bericht  Yzma vr 26 nov 2010 - 7:28

Rokers. IK vind het zo asociaal dat mensen gewoon gaan staan roken, terwijl dat helemaal niet mag.

Te leuke, gezellige, vrolijke, hippe mensen. Van die mensen die heel overdreven doen en nep zijn.
Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 392

Bericht  Tazz vr 26 nov 2010 - 7:56

Vieze oude mannen die tegen je op gaan rijden, en ook al heb je een paar keer duidelijk gezegd dat je geen interesse hebt, dat ze je toch blijven aanstaren en met je proberen te dansen.

Of aan meiden die je heel arrogant staan aan te kijken en over je moeten roddelen. Je gaat toch uit om plezier te maken en niet om anderen een rot avond te bezorgen?

Mensen die toch binnen roken terwijl het niet mag.

Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383

Bericht  Caresses vr 26 nov 2010 - 9:50

- Als het te druk is zodat ik geen ruimte heb om te kunnen lopen zonder me door de mensenmassa heen te moeten persen.
- Mensen die tegen mij aan stoten, helemaal als ik een dansplekje heb en er vervolgens iemand naast komt staan die ook gaat dansen en dan telkens tegen mij aan botst.
- veel glas op de vloer.
- mensen die scheten laten, echt te goor.
- elke 1 1/5 minuut een nieuw nummer.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770

Bericht  Pancake vr 26 nov 2010 - 13:05

- Lamme gasten
- Rokers. Eigenlijk heb ik geen problemen met rokers als ze stil staan, maar zodra mensen gaan dansen met een sigaret dat vind ik altijd een beetje eng. Ik heb een keer een sigaret in mijn gezicht gehad en daar ben ik nog steeds een beetje bang voor als ik van die peuken alle kanten op zie gaan.
- Lange mensen die voor je gaan staan. Ik ben niet zo heel erg lang, en soms dan wordt je gewoon omringd door reuzen, zwaar irritant. (Al weet ik ook wel dat lange mensen er ook niks aan kunnen doen dat ze lang zijn en ze mogen natuurlijk ook staan waar ze willen, maar dan vind ik het nog wel vervelend)
Pancake
Pancake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 376

Bericht  Prosecco za 27 nov 2010 - 21:45

Ik kan er niet tegen als het heel erg druk is, en je dus amper van en naar de bar kunt lopen, als je niet kunt dansen en een half uur onderweg bent naar de wc.
Maar ja, bij ons zijn alle kroegen zo druk...
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Suus zo 28 nov 2010 - 9:20

Ik vind het irritant als ik superlang moet wachten voor de wc, of als ik in een kroeg moet betalen voor de wc.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 6:20

Ik erger me aan als de wc's echt goor zijn, er geen wc-papier meer is, geen zeep, geen doekjes en dat dan ook de droogblazer het niet doet, de wcdeur niet op slot kan etc. Slecht onderhouden wc's dus wat erg vaak voorkomt.

Mannen die domineren en doorgaan met 'rijden' en om je heen dansen terwijl je duidelijk geen interesse hebt en dat hebt laten merken.

Mensen die aan het zwaaien zijn met hun sigaret en dus niet op anderen letten en je er dus zelf weer moet opletten dat je geen brandgat in je kleding krijgt ofzo.

Mensen die het leuk vinden hun glas kapot te gooien op de grond zonder en vaak met het drinken er nog in, waardoor je niet fatsoenlijk kan lopen en je schoenen echt te ranzig zijn als je thuis komt.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 6:44

Tazz schreef:Of aan meiden die je heel arrogant staan aan te kijken en over je moeten roddelen. Je gaat toch uit om plezier te maken en niet om anderen een rot avond te bezorgen?

Daar stoor ik me ook enorm aan!
En aan mannen die echt heel vervelend tegen me doen.

Gast
Gast

Bericht  Effie_O ma 29 nov 2010 - 6:56

Rokers, dronken mensen en onhandige medewerkers. Daarmee bedoel ik barmannen en -vrouwen die niet efficiënt werken en bijvoorbeeld de mensen helpen die het hardst roepen in plaats van gewoon het rijtje af te gaan. Bij garderobes kunnen ze er vaak ook wat van, sta je heel lang te wachten omdat de medewerkers niet goed hebben geleerd hoe om te gaan met grotere groepen mensen.
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592

Bericht  Zininzon ma 29 nov 2010 - 6:57

Poe, heb je even?

mensen die schijt hebben aan het anti-rookbeleid, mensen die komen om ruzie te maken, mensen die zich een weg door de menigte 'beuken' en niets of niemand ontzien, te veel jonge mensen die worden binnengelaten (15 en 16 jarigen bij deurbeleid van 21+), lange rij bij de toiletten, lang moeten wachten om je jas te krijgen, veel mensen op straat terwijl je er met de auto langs probeert te komen, mensen die met bier gooien
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 9:02

Het lange wachten bij de te vieze toiletten.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: