Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test

+176
Aimee
Muus
Takkie
Snoes
joyce0606
Annemoontje
Julia
Guus
Pien
Sayuri
LMCurious
M@niek
Jazzlyn
Annie24
Bimbam
Poubelle
blondje1313
JustMeDaan
MADDIE
Lavendel
blonky1986
Sjaantje
Roodtomaatje
Shisha
Flower_L
Tullow
litllejoy
Pussycat
Makamba
red rose
TNMN
PiP
Twellie
_Jet
Jordana
piene1983
Limburg85
Bazinga
Sugarfall
ThinkPink
smooch
studiebol
moepie
Didi
Anousch91
Coccinelle
pindaatje
Sofie
Gizmo
Burn
ekiaam87
Bloem86
MamaDaan
LotteK
Ugly Betty
Merai
Barbabella
Blond
Parisienne
tuttebel
Theezakje13
Monnie
blauwwitrood
Joli86
Schaapke
Kat1980
Thunder
Lotus_
Floor
Erin
Tiara
sabje
Oasis
flower
Le Chat Noir
Jella
Flip Fluitketel
Toet
Printje
Creabea_28
Rose
Niene
frolic
Gympie
SparklingEyes
Steep
Shy
VeryCherry
Wennes
Stuiterbal
Happy
Lindsya
Linda
MAS
Jezzie
LindaK
Mees
Minx
Tazz
kwak
Arwyn
Rush
Caroow
Pompoen
Puzzle
Happydobby
Suus
Sterre
SoGood
Atelier Madame
meisje
Discordia
slaatje
Pandora
Phileine
Ilargi
Teddyaapje
Caresses
Lady4
liesje
Filoria
Emma_
Diese
Ayla
Liadan
Tania
Elmo
Muurvlindertje
Darius
Amber-
PapillonRose
bolus26
JD
Monte
Océane
Jade
Blueschick
Poisongirl
Muis
LDJ
Mama_1987
CCC
vlinder-19
Bolleke
Roza
woezel
Mamsie
Sanne
Alyssa
Koffieleut
Rouge
nillis
Macelka
SarahKey
miss piggy
juffie001
Curious
Jasmine
L!ND@
Lejow
Aggi
RYW
Clapperdie
MissD
Ezzer
Zwerver
Marin
Puggle
Inge
Muppetje
Susan
*Troela*
Viva
_Lana_
shadow
Paper Crown
180 plaatsers

Pagina 23 van 36 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 29 ... 36  Volgende

Ga naar beneden

HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 23 Empty Re: HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 2:42

2CKC2 schreef:

Ja opzich loop ik maar een paar uur achter, als ze het over verdubbeling om de 2 dagen willen zien.
Misschien ben je wel gewoon een paar uurtjes later zwanger geraakt en zit je dus precies op schema. Zolang het meer wordt is het gewoon goed. Bij mijn miskraam waren mijn waardes met 1 week aanzienlijk minder dan de 1e keer. Sterkte, ik duim voor je mee HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 23 827601

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 23 Empty Re: HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test

Bericht  Blond wo 2 mei 2012 - 2:43

Oh CKC wat vervelend! Jij moet nu echt wel door een achtbaan van emoties gaan de afgelopen weken. Hoop zo voor jou en je man dat jullie een gezond kindje krijgen! HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 23 699888
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Paper Crown wo 2 mei 2012 - 2:45

тыквашка schreef:Kun je niet proberen jouw behandelend arts te spreken te krijgen? Ik zou dat in dit geval wel proberen omdat er zo veel onduidelijkheid is.
Echt balen dat het zo gaat!!

Nee, je krijgt nooit een arts te spreken. Meestal de secretaresse en ze zijn zo weinig bereikbaar. Tussen 10 en 12:30 en dan weer van 14:00 tot 15:30. Je begrijpt, geen doorkomen aan.

Misschien moet ik maar ook vanuit gaan dat het mis is.. dan valt het misschien allemaal nog een beetje mee als de hel losbarst.. Want ik zal onwijs gaan bloeden, normaal is tijdens een menstruatie het baarmoederslijmvlies iets van 7 nu was mijne 15 dus 2x zo zware menstruatie. Kut.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 2:49

2CKC2 schreef:
тыквашка schreef:Kun je niet proberen jouw behandelend arts te spreken te krijgen? Ik zou dat in dit geval wel proberen omdat er zo veel onduidelijkheid is.
Echt balen dat het zo gaat!!

Nee, je krijgt nooit een arts te spreken. Meestal de secretaresse en ze zijn zo weinig bereikbaar. Tussen 10 en 12:30 en dan weer van 14:00 tot 15:30. Je begrijpt, geen doorkomen aan.

Misschien moet ik maar ook vanuit gaan dat het mis is.. dan valt het misschien allemaal nog een beetje mee als de hel losbarst.. Want ik zal onwijs gaan bloeden, normaal is tijdens een menstruatie het baarmoederslijmvlies iets van 7 nu was mijne 15 dus 2x zo zware menstruatie. Kut.

Ga nog maar niet van het slechte scenario uit, het kan echt nog alle kanten op. Bloed zegt niets, soms moeten ze het opwekken, ik moest bijvoorbeeld cytotec inbrengen, zelfde principe als mutsenbollen. Maar je waarde is nog best oké, vind ik. Vind het wel zwaar voor je dat je het hele weekend in onduidelijkheid zit, dat opgeteld bij alle spanning die al bij het traject hoort en je eerdere miskramen, vind ik dat bijna niet doen. Misschien zijn je waardes vrijdag verdubbeld en kan je iets geruster zijn. Ik hoop dat het goed komt, ik vind dat je met 700 aan de goede kant van de curve zit.

Gast
Gast

Bericht  Creabea_28 wo 2 mei 2012 - 3:06

Jeetje meis, wat ontzettend balen is dit!!! Nog meer onzekerheid en weer niet weten waar je aan toe bent, getver!

Ik vind dat die mevrouw het wel heel negatief schetst hoor, je hcg stijgt toch nog steeds? Iedere vrouw is toch anders? Ik geloof echt niet dat het bij alle zwangere vrouwen het hcg precies per 48-72 uur verdubbeld hoor, het is waarschijnlijk gewoon een gemiddelde. Hoop dat je het weekend zonder al te veel stress doorkomt. Sterkte meis!
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Minx wo 2 mei 2012 - 3:08

Hè wat vervelend dat je nog geen duidelijkheid hebt.

Misschien een stomme vraag hoor maar zou het er mee te maken kunnen hebben dat je geen eileiders meer hebt?? Weet niet of daar wat over bekend is maar kan me zo voorstellen dat dit invloed kan hebben ook op de hoeveelheid hormonen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  MADDIE wo 2 mei 2012 - 3:37

Jeetje, wat een onzekerheid allemaal :-( Ik blijf voor je duimen!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Jade wo 2 mei 2012 - 3:40

Wat vervelend zeg! Ik blijf ook heel hard door duimen! Sterkte! HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 23 699888

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Lindsya wo 2 mei 2012 - 3:57

Vervelend die onzekerheid. Je hcg blijft stijgen en je heb een postieve test dus je zou zeggen alles is goed. Ik ga heel hard voor je duimen dat het allemaal goed is. Ik moest trouwens geen bloed prikken. Hun gaven de datum wanneer ik zelf mocht testen thuis en daarna moest ik bellen of ik zwanger was of niet. Toen heb ik drie weken later een echo gehad om te kijken hoe ver ik precies was.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Wennes wo 2 mei 2012 - 19:27

Vervelend zeg die onzekerheid!
Ik hoop dat de tijd een beetje snel voorbij vliegt voor je en het snel maandag is dat je een echo krijgt.
Heel veel succes!
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455

Bericht  Jella wo 2 mei 2012 - 23:36

He wat naar zeg die onzekerheid. Wat onduidelijk ook de info die die vrouw gaf...... Meid ik duim heel hard voor je dat je maandag een goede echo hebt!!!!

Jella
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 78
Registratiedatum : 17-03-12

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 23:57

Jeetje meid, wat naar... Ik opende dit topic met zoveel hoop op positief nieuws... wat balen zeg, weer een weekend in onzekerheid. Ik hoop toch echt voor je dat je maandag weet of het goed zit. Dikke knuffel voor het weekend!

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown do 3 mei 2012 - 3:15

Klinkt misschien stom maar ik ben gewoon positief nog.. ik denk gewoon dat ik behoor tot de vrouwen die langzaam HCG maken. Bij mijn vorige zwangerschap (die ik dus zelf met 14 weken liet beeindigen) werd ik pas na 8 weken kotsmisselijk en beroerd, daarvoor voelde ik letterlijk niets. Terwijl sommige vrouwen al snel rond de 5weken misselijk zijn.
Al ben ik wel een btje misselijk vandaag.. HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 23 394967

Ik hoop maar dat ik gauw uitsluitsel heb want ik weet niet wat ik kan verwachten..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Viva do 3 mei 2012 - 3:19

Succes met afwachten CKC, en helemaal niet stom toch dat je een positief gevoel hebt nog?
Ik vind het raar dat, ookal zijn er mensen waarbij het om de 72 uur verdubbeld, die secretaresse zei dat het waarschijnlijk niet goed zat.

Mag ik vragen waarom je die andere zwangerschap met 14 weken hebt laten afbreken?
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Susan do 3 mei 2012 - 3:20

Als ik op internet kijk naar die tabellen van hGC-waarden dan krijg ik ook het idee dat die getallen enorm uiteen kunnen lopen. Bij 21 dagen na de bevruchting lees ik bijvoorbeeld in de tabel van Freya: 18 tot 7340. Dat is nogal een verschil.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Paper Crown do 3 mei 2012 - 3:37

Susan schreef:Als ik op internet kijk naar die tabellen van hGC-waarden dan krijg ik ook het idee dat die getallen enorm uiteen kunnen lopen. Bij 21 dagen na de bevruchting lees ik bijvoorbeeld in de tabel van Freya: 18 tot 7340. Dat is nogal een verschil.

Ja idd.. ik zit niet bij 7340 natuurlijk.. maar ook niet bepaald bij 18.. ik snap niet waarom ze nou zei dat ik ervan uit moet gaan dat 't fout zit..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Muppetje do 3 mei 2012 - 3:38

Hoe ver zou je nu ongeveer zijn CKC?

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Paper Crown do 3 mei 2012 - 3:39

Viva schreef:Succes met afwachten CKC, en helemaal niet stom toch dat je een positief gevoel hebt nog?
Ik vind het raar dat, ookal zijn er mensen waarbij het om de 72 uur verdubbeld, die secretaresse zei dat het waarschijnlijk niet goed zat.

Mag ik vragen waarom je die andere zwangerschap met 14 weken hebt laten afbreken?

Ja hoor, ik was 19, heel fout vriendje (dezelfde die me chlamydia gegeven heeft waardoor ik me eileiders kwijt ben + nu IVF moet doorstaan..) en totaal zelf geen leven op de rit. Ik had het kind niets te bieden destijds.. heb er nooit spijt van gehad, het was echt de beste beslissing namelijk.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Viva do 3 mei 2012 - 3:42

2CKC2 schreef:
Viva schreef:Succes met afwachten CKC, en helemaal niet stom toch dat je een positief gevoel hebt nog?

Ja hoor, ik was 19, heel fout vriendje (dezelfde die me chlamydia gegeven heeft waardoor ik me eileiders kwijt ben + nu IVF moet doorstaan..) en totaal zelf geen leven op de rit. Ik had het kind niets te bieden destijds.. heb er nooit spijt van gehad, het was echt de beste beslissing namelijk.
Oh vandaar! En ben je er dus, toen jullie voor kinderen gingen, toen pas achter gekomen dat je chlamydia had?
(aangezien het best wel wat is als je eileiders daardoor weg moesten?)
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Paper Crown do 3 mei 2012 - 3:47

Muppetje, het is een beetje lastig uit te leggen bij ivf maar ik ga het proberen..

10 april een punctie gehad (dat is eisprong) en om start cyclus te berekenen moet je hier 2 weken vanaf halen dus dan zitten we op 27 maart
11 april is het bevrucht
13 april heb ik een terugplaatsing gehad.. het is toen ergens tussen dag 3-6 genesteld (althans, dat is wat ze denken..kan langer zijn)

dus effectief zwanger als je vanaf punctiedatum.. op babybytes zegt het dat ik dan 5 weken ben..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Muppetje do 3 mei 2012 - 3:53

Ik snap m helemaal thanks!
Ik denk echt dat t goed gaat komen, hier wordt nog steeds héél hard geruimd

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 3:53

Ik vind het niet gek dat je positief blijft hoor, echt niet. Je bent gewoon zwanger namelijk, dus vind het wel erg negatief hoe die vrouw erover sprak en daar zou je alleen al onzeker over worden.....

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown do 3 mei 2012 - 3:54

Viva schreef:
2CKC2 schreef:

Oh vandaar! En ben je er dus, toen jullie voor kinderen gingen, toen pas achter gekomen dat je chlamydia had?

Nee dat wist ik al eerder, maar toen ik vorig jaar steeds miskramen kreeg ging het balletje rollen. Bleek dat ik door chlamydia vocht in de eileiders had zitten, ze denken dat ik daarom miskramen kreeg.. dat vocht droop terug mijn baarmoeder in (had superveel vochtverlies, het liep ook langs mijn benen omlaag en als ik me na het douchen aankleedde dan hoorde je echt gedruppel op de grond.. :shock: vandaar dat mijn eileiders verwijderd zijn en IVF de enige manier is zwanger te worden. Zit dus in mijn eerste poging.. het is voor nu gelukt, maar of het een babietje wordt dat weet nog niemand.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Viva do 3 mei 2012 - 3:59

2CKC2 schreef:
Viva schreef:
2CKC2 schreef:

Nee dat wist ik al eerder, maar toen ik vorig jaar steeds miskramen kreeg ging het balletje rollen. Bleek dat ik door chlamydia vocht in de eileiders had zitten, ze denken dat ik daarom miskramen kreeg.. dat vocht droop terug mijn baarmoeder in (had superveel vochtverlies, het liep ook langs mijn benen omlaag en als ik me na het douchen aankleedde dan hoorde je echt gedruppel op de grond.. :shock: vandaar dat mijn eileiders verwijderd zijn en IVF de enige manier is zwanger te worden. Zit dus in mijn eerste poging.. het is voor nu gelukt, maar of het een babietje wordt dat weet nog niemand.
Klinkt niet fijn zeg!
Nog 1 stomme vraag (hoostwaarschijnlijk, maar ik ben er totaal niet in thuis)... Maar heb je dan nog wel eigen eicellen?
En ik duim uiteraard voor je dat het goed mag blijven gaan!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Paper Crown do 3 mei 2012 - 3:59

Pippa schreef:Ik vind het niet gek dat je positief blijft hoor, echt niet. Je bent gewoon zwanger namelijk, dus vind het wel erg negatief hoe die vrouw erover sprak en daar zou je alleen al onzeker over worden.....

Ze had ook weinig te zeggen op mijn: 'Maar mevrouw, als ik nou om de 72u HCG verdubbel is het dan ook te laag?' Ja, zegt ze.. en toen zei ik.. maar hoe kan ik nou in 2x72 uur (want precies een week geleden was het 100) op 1000+ zitten.. ja daar wist ze dan alleen maar.. 'Tja, dat klopt..' op te zeggen.

Sommige vrouwen rekenen terug en dan is hun hormoon om de 67 uur gestegen.. dan is die 48 in sommige gevallen correct.. maar welk lichaam werkt nou precies op de uur?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 23 van 36 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 29 ... 36  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: