Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test

+176
Aimee
Muus
Takkie
Snoes
joyce0606
Annemoontje
Julia
Guus
Pien
Sayuri
LMCurious
M@niek
Jazzlyn
Annie24
Bimbam
Poubelle
blondje1313
JustMeDaan
MADDIE
Lavendel
blonky1986
Sjaantje
Roodtomaatje
Shisha
Flower_L
Tullow
litllejoy
Pussycat
Makamba
red rose
TNMN
PiP
Twellie
_Jet
Jordana
piene1983
Limburg85
Bazinga
Sugarfall
ThinkPink
smooch
studiebol
moepie
Didi
Anousch91
Coccinelle
pindaatje
Sofie
Gizmo
Burn
ekiaam87
Bloem86
MamaDaan
LotteK
Ugly Betty
Merai
Barbabella
Blond
Parisienne
tuttebel
Theezakje13
Monnie
blauwwitrood
Joli86
Schaapke
Kat1980
Thunder
Lotus_
Floor
Erin
Tiara
sabje
Oasis
flower
Le Chat Noir
Jella
Flip Fluitketel
Toet
Printje
Creabea_28
Rose
Niene
frolic
Gympie
SparklingEyes
Steep
Shy
VeryCherry
Wennes
Stuiterbal
Happy
Lindsya
Linda
MAS
Jezzie
LindaK
Mees
Minx
Tazz
kwak
Arwyn
Rush
Caroow
Pompoen
Puzzle
Happydobby
Suus
Sterre
SoGood
Atelier Madame
meisje
Discordia
slaatje
Pandora
Phileine
Ilargi
Teddyaapje
Caresses
Lady4
liesje
Filoria
Emma_
Diese
Ayla
Liadan
Tania
Elmo
Muurvlindertje
Darius
Amber-
PapillonRose
bolus26
JD
Monte
Océane
Jade
Blueschick
Poisongirl
Muis
LDJ
Mama_1987
CCC
vlinder-19
Bolleke
Roza
woezel
Mamsie
Sanne
Alyssa
Koffieleut
Rouge
nillis
Macelka
SarahKey
miss piggy
juffie001
Curious
Jasmine
L!ND@
Lejow
Aggi
RYW
Clapperdie
MissD
Ezzer
Zwerver
Marin
Puggle
Inge
Muppetje
Susan
*Troela*
Viva
_Lana_
shadow
Paper Crown
180 plaatsers

Pagina 5 van 36 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20 ... 36  Volgende

Ga naar beneden

HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 5 Empty Re: HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test

Bericht  Amber- ma 23 apr 2012 - 6:45

Wat spannend!!
Voorzichtig gefeliciteerd!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 5 Empty Re: HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 6:50

Oohh, wat spannend! Ik heb ook in het begin wat bruin verlies gehad.
Voorzichtig gefeliciteerd!

Gast
Gast

Bericht  Darius ma 23 apr 2012 - 6:53

Er zijn echt heel veel vrouwen die bloedverlies of bruinverlies hebben. Je bent gewoon hardstikke zwanger, en je maakt je nu evenveel zorgen als iedere zwangere vrouw. Ik feliciteer je nu dan ook van harte met je zwangerschap, en ik duim voor je dat alles goed blijft gaan, net zoals ik bij iedereen duim!!!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 7:02

Wow wat super CKC! Very Happy Ik duim ook voor je dat alles goed blijft gaan..

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 7:08

JAAAAHHH een CKC babyy is on it's way Very Happy

Baby Girl.....HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 5 4873513621_1_1_3

Of toch een..

Baby Boy
HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 5 4873500250_1_1_3

Zoo leuk!! Gefeliciteerd!! cheers

Gast
Gast

Bericht  Muurvlindertje ma 23 apr 2012 - 7:10

Ik ga voor je duimen dat het blijft zitten....... Yes
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Bericht  Elmo ma 23 apr 2012 - 7:12

Ckc, wil je ook feliciteren!
Meid ga ook echt voor je duimen dat het goed zit.
HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 5 699888
Elmo
Elmo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 97
Registratiedatum : 30-06-11

Bericht  Rouge ma 23 apr 2012 - 7:13

ok 1 tip, doe zwart ondergoed aan (zodat je niet elk vlekje hoeft te zien) en probeer niet elke 5 minuten naar de wc te gaan en jezelf van binnen te analyseren Wink Ik snap dat het heeel moeilijk is en je angstig bent, maar probeer relax te blijven..! smile
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Tania ma 23 apr 2012 - 7:14

Vanaf wanneer mocht je testen dan? Ik dacht dat je met ivf ook positief kon testen door de hormonen die hebt gekregen?

Maar ik hoop natuurlijk dat je gewoon hartstikke zwanger bent! Ik ga voor je duimen Very Happy

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Liadan ma 23 apr 2012 - 7:16

Oh wat fijn dat je een positieve test hebt cheers . Ik duim voor jullie dat alles goed blijft gaan.
Ik heb zelf bij beide zwangerschappen bloedverlies gehad.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Ayla ma 23 apr 2012 - 7:16

Je moet het ook niet opzoeken CKC HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 5 394967 geen bloed in je slipje = geen bloedverlies. Klaar.

Voorzichtig gefeliciteerd vanuit hier!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Diese ma 23 apr 2012 - 8:01

CKC, een positieve test I love you Super zeg!! Maar ook erg spannend zeg... Ik zou je ook echt adviseren om niet elke keer '' van binnen'' te voelen. Dan irriteer je de boel alleen maar, dus meer kans op bloedinkjes. Bovendien breng je ook nog bolletjes in waardoor je kunt gaan bloeden. Zwart slipje is ook een goede tip. Makkelijk praten, ik weet het, maar voor je eigen gemoedsrust echt beter.

Je bent gewoon zwanger. Nu naar de volgende mijlpaal, de eerste echo!!!
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Emma_ ma 23 apr 2012 - 8:30

Ik ben ook voor je aan het duimen!

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Filoria ma 23 apr 2012 - 8:32

Woooow wat goed! Ik duim voor je dat het goed zit en blijft zitten! Very Happy
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  liesje ma 23 apr 2012 - 8:35

Hoi CKC woensdag is je nod toch? hier een felicitatie want de test is gewoon mooi positief. het kan ook innesteling zijn

probeer relax te blijven meis. hoe moeilijk het ook is. ik duim iig dat alles gewoon goed is
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  Lady4 ma 23 apr 2012 - 9:13

Lieve CKC, daar is het moment dan eindelijk: Je bent zwanger!!

Van harte gefeliciteerd! Ook al is het nog heek pril en vind je het heel spannend, probeer ook van dit moment te genieten. Er groeit een kindje in jou, je grootste wens! Probeer teveel stress nu te vermijden en vind je positiviteit weer terug. Ik weet dat ik makkelijk praten heb hoor, maarik gun je zo het gelukkige gevoel.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Paper Crown ma 23 apr 2012 - 10:00

Tania: Je spuit 2 dagen voor je punctie een hormoon, pregnyl, dit is zuivere HCG. Ik heb dit op 8 april gespoten, vandaag 15 dagen terug dus. Dit hormoon is een dag of 10/12 actief in je lichaam dus als je te vroeg test kán je test positief zijn. Dit is bij mij niet meer het geval.

Nou meiden net 3 uur op de bank geslapen.. Spannend! Maar ook goed nieuws geen verlies
gehad. Wel buikpijn maar ach.. Ik durf er niet vanuit te gaan maar nu ik geen oranje
meer zag stijgt hoop.

Mijn man:
'Stipje (zo noemt hij liefkozend onze emmy) is nu al een eigenwijs kind.. Ons nu
al ongeluk laten schrikken..' hij is er ook helemaal uit:' het is een jongen hoor, schat...'
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Paper Crown ma 23 apr 2012 - 10:01

Ik vind jullie allemaal lief trouwens! Dankjewel voor 't geduim en de lieve wensen!

Hoop gaat leven hier in huize CKC.. Als dát maar goed gaat!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Caresses ma 23 apr 2012 - 10:05

Wauw wat een geweldig nieuws! Spannend zeg smile

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Teddyaapje ma 23 apr 2012 - 10:06

Wat super dat je een positieve test hebt! Gefeliciteerd!

Probeer je niet te druk te maken over het bloed/ afscheiding. Ik heb geloof ik tot 12w last gehad van bruinverlies en mijn buik voelde alsof ik elk moment ongesteld ging worden. Dit komt bij best veel vrouwen voor!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Ilargi ma 23 apr 2012 - 17:47

Wat spannend, maar ook heel gaaf!! Very Happy Hoop natuurlijk ook heel erg dat het allemaal goed mag gaan! Sterkte met het wachten tot morgen nog!
Ilargi
Ilargi
Prater
Prater

Aantal berichten : 777
Punten : 823

Bericht  Lady4 ma 23 apr 2012 - 18:08

Toppertje, die man van jou ook! Kun je niet even met je gyn bellen vandaag voor, hopelijk, wat geruststelling?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 18:30

Ckc familie wat goed! Ik heb echt gigantisch bloedverlies gehad tot 15 weken, maar dat kwam er echt uit! Misschien heb je gewoon een bloedvaatje geraakt met die mooie nagels van je en anders is je poes wellicht al in koninginnedag stemming!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 18:39

Parel schreef:is je poes wellicht al in koninginnedag stemming!
lol!

CKC, hoe is de nacht gegaan?

Gast
Gast

Bericht  Phileine ma 23 apr 2012 - 18:42

freakielief schreef:
Parel schreef:is je poes wellicht al in koninginnedag stemming!
lol!

CKC, hoe is de nacht gegaan?

Laughing Ik hoop voor je dat het allemaal goed blijft gaan. Maar in gedachten zie ik je al zitten met een stuk of vier kinderen om de tafel (op de een of andere manier zie ik dat bij jou zo voor me).
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 36 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20 ... 36  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: