Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test

+176
Aimee
Muus
Takkie
Snoes
joyce0606
Annemoontje
Julia
Guus
Pien
Sayuri
LMCurious
M@niek
Jazzlyn
Annie24
Bimbam
Poubelle
blondje1313
JustMeDaan
MADDIE
Lavendel
blonky1986
Sjaantje
Roodtomaatje
Shisha
Flower_L
Tullow
litllejoy
Pussycat
Makamba
red rose
TNMN
PiP
Twellie
_Jet
Jordana
piene1983
Limburg85
Bazinga
Sugarfall
ThinkPink
smooch
studiebol
moepie
Didi
Anousch91
Coccinelle
pindaatje
Sofie
Gizmo
Burn
ekiaam87
Bloem86
MamaDaan
LotteK
Ugly Betty
Merai
Barbabella
Blond
Parisienne
tuttebel
Theezakje13
Monnie
blauwwitrood
Joli86
Schaapke
Kat1980
Thunder
Lotus_
Floor
Erin
Tiara
sabje
Oasis
flower
Le Chat Noir
Jella
Flip Fluitketel
Toet
Printje
Creabea_28
Rose
Niene
frolic
Gympie
SparklingEyes
Steep
Shy
VeryCherry
Wennes
Stuiterbal
Happy
Lindsya
Linda
MAS
Jezzie
LindaK
Mees
Minx
Tazz
kwak
Arwyn
Rush
Caroow
Pompoen
Puzzle
Happydobby
Suus
Sterre
SoGood
Atelier Madame
meisje
Discordia
slaatje
Pandora
Phileine
Ilargi
Teddyaapje
Caresses
Lady4
liesje
Filoria
Emma_
Diese
Ayla
Liadan
Tania
Elmo
Muurvlindertje
Darius
Amber-
PapillonRose
bolus26
JD
Monte
Océane
Jade
Blueschick
Poisongirl
Muis
LDJ
Mama_1987
CCC
vlinder-19
Bolleke
Roza
woezel
Mamsie
Sanne
Alyssa
Koffieleut
Rouge
nillis
Macelka
SarahKey
miss piggy
juffie001
Curious
Jasmine
L!ND@
Lejow
Aggi
RYW
Clapperdie
MissD
Ezzer
Zwerver
Marin
Puggle
Inge
Muppetje
Susan
*Troela*
Viva
_Lana_
shadow
Paper Crown
180 plaatsers

Pagina 2 van 36 Vorige  1, 2, 3 ... 19 ... 36  Volgende

Ga naar beneden

HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 2 Empty Re: HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test

Bericht  MissD ma 23 apr 2012 - 3:22

Wat spannend zeg!! Ook ik denk dat je voorzichtig wel positief mag zijn, de test is dat in ieder geval wel!
Succes morgen met de bloedafname, en hopelijk komt daar hetzelfde uit!

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 2 Empty Re: HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test

Bericht  _Lana_ ma 23 apr 2012 - 3:22

Aan de test hoef je zeker niet te twijfelen, die is zo duidelijk als wat! Very Happy
Je bent echt zwanger hoor!
Dus meer testen heeft niet zoveel zin. Helaas is het nu wel een kwestie van afwachten. Maar ik heb er een heel goed gevoel over. Al snap ik wel heel goed dat je er onzeker over bent.

Spannend!!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 3:26

Marin schreef:Ik ben zelf natuurlijk nooit zwanger geweest, maar een beetje afscheiding of wat bloed is volgens mij wat ik hier via het forum lees, echt niet persé een teken dat het mis gaat, maar kan ook een teken van prille zwangerschap zijn.

Inderdaad, heel veel meiden hebben wat bloedverlies. Zolang het niet veel is/helder rood en geen combinatie met krampen was het volgens mijn VK niet ernstig.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown ma 23 apr 2012 - 3:27

Aan de test twijfel ik niet..
Wel aan de krampen en dat oranje-ge smurrie. Wat is dit erg..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Clapperdie ma 23 apr 2012 - 3:27

Moet wel een beetje lachen om de foto die je plaatst Wink een digitale test kun je toch niet aan twijfelen? Als er nou een heeeel vaag streepje stond :P

Maar volgens mij ben je gewoon zwanger. nu even 2 zenuwslopende dagen wachten tot de bloeduitslag!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Paper Crown ma 23 apr 2012 - 3:30

Ben ik nou echt zwanger?! Blijft dit beebje (embryo dan..) dan gewoon plakken? Mijn god.. Ik kan het niet geloven.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  RYW ma 23 apr 2012 - 3:32

Ik denk dat je het voorzichtig aan mag gaan geloven... Heb je je man al gesproken?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Aggi ma 23 apr 2012 - 3:32

Dat oranje achtige kan idd afscheiding zijn, dit heb ik ook heel erg veel tijdens mijn zwangerschap gehad, en dat krampen... nouja meer dat je baarmoeder samentrekt heb ik ook gehad tijdens mijn zwangerschap. Er gebeurd veel in je lichaam als je zwanger bent en zeker de 1ste 3 maanden is je lichaam erg hard aan het werk.

Ik ga heel hard voor je duimen !!
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 3:33

Ja, je bent op dit moment zwanger, die test liegt echt niet lieve meid!

Mijn CB test met 1- 2 zwanger en een beetje bloedverlies liggen boven samen te kletsen in hun bedjes, dus het hoeft echt geen fout teken te zijn als je wat bloed verliest.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown ma 23 apr 2012 - 3:36

RYW schreef:Ik denk dat je het voorzichtig aan mag gaan geloven... Heb je je man al gesproken?

Nee die zal zich wel te pletter schieten met 28 gemiste oproepen van mij want ik heb de foto via WA naar hem gestuurd maar dat ziet hij pas als hij WA opent.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Viva ma 23 apr 2012 - 3:39

Haha arme vent.

Echt super als dit beebje ook gewoon blijft "plakken" en het "gelijk" gelukt is zeg!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Paper Crown ma 23 apr 2012 - 3:39

Stofzuiger schreef:Ja, je bent op dit moment zwanger, die test liegt echt niet lieve meid!

Mijn CB test met 1- 2 zwanger en een beetje bloedverlies liggen boven samen te kletsen in hun bedjes, dus het hoeft echt geen fout teken te zijn als je wat bloed verliest.

HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 2 3079029344 Ja, hopelijk staat mij hetzelfde te wachten.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Aggi ma 23 apr 2012 - 3:39

2CKC2 schreef:
RYW schreef:Ik denk dat je het voorzichtig aan mag gaan geloven... Heb je je man al gesproken?

Nee die zal zich wel te pletter schieten met 28 gemiste oproepen van mij want ik heb de foto via WA naar hem gestuurd maar dat ziet hij pas als hij WA opent.

Hihi,

Volgens mij schrikt hij ook van je WA als hij die opent. Very Happy
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 3:40

Ik heb het 4x gehad en we hebben nu 2 kindjes bij ons en ik heb 2x een miskraam gehad dus het kan twee kanten op gaan waarvan ik echt voor jullie hoop dat het een klein beebje wordt wat jullie over Ongeveer 8 maanden mogen knuffelen!! O o o wat spannend meid! Toch hierbij een voorzichtige felicitatie!

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 23 apr 2012 - 3:43

Ohhh CKC, ik ga zoooo duimen voor je!
De test liegt niet, dus je bent NU in ieder geval zwanger!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  L!ND@ ma 23 apr 2012 - 3:46

Oeh...Spannend! En die test liegt echt niet! Ik teste nog eerder positief met clearblue en afgelopen week kon ik voor het eerst kennis maken met de beeb in mijn buik. Ik hoop voor jou dat je dat ook kunt zeggen over een aantal weken!!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Paper Crown ma 23 apr 2012 - 3:51

Denk echt dat de duivel ermee speelt. Mijn buikpijn wordt geleidelijk pijnlijker en ze denken hier dat ik diarree heb zo vaak loop ik naar het toilet maar zag echt een veeg bruin.. HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 2 1371890812
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Muppetje ma 23 apr 2012 - 3:52

Nog steeds geen rood, kan nog beide kanten op, zooo spannend...

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Inge ma 23 apr 2012 - 3:53

*duimduimduim*

Gebeurd toch wel eens vaker dat meiden tijdens zwangerschap wel bruin bloed verliezen? en dat het dan toch goed is / blijft gaan?
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  _Lana_ ma 23 apr 2012 - 3:54

Pff, die onzeker ken ik nog zo goed! Bah!
Maar bruin zegt ook nog helemaal niets hoor!

Maar ik weet dat wij makkelijk praten hebben, die onzekerheid is killing!
Succes / sterkte, je moet het echt nog even afwachten.
De bloedtest zegt ook niet of het goed blijft gaan of niet, maar zwanger ben je zeker!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  RYW ma 23 apr 2012 - 3:57

2CKC2 schreef:Denk echt dat de duivel ermee speelt. Mijn buikpijn wordt geleidelijk pijnlijker en ze denken hier dat ik diarree heb zo vaak loop ik naar het toilet maar zag echt een veeg bruin.. HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 2 1371890812

Meisje toch, wat een lijdensweg nu om af te moeten wachten!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Jasmine ma 23 apr 2012 - 3:57

Ow meis, wat zenuwslopend is dit zeg.

Hoop zo dat het bloedverlies niets voorstelt en gewoon een innesteling is, want zwanger ben je, of je het gelooft of niet, de test liegt niet.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Paper Crown ma 23 apr 2012 - 3:59

Ik was niet eens heel verdrietig toen ik oranje zag maar na de positieve test natuurlijk wel. Domme ik.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Curious ma 23 apr 2012 - 3:59

Poeh he wat een spanning!! Ik ga voor je duimen!! Hoop t zo voor jullie!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Jasmine ma 23 apr 2012 - 4:00

2CKC2 schreef:Ik was niet eens heel verdrietig toen ik oranje zag maar na de positieve test natuurlijk wel. Domme ik.

hug probeer de moed nog niet meteen te verliezen
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 36 Vorige  1, 2, 3 ... 19 ... 36  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: