Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waarom bekruipt me er ineens een rotgevoel?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Waarom bekruipt me er ineens een rotgevoel? Empty Waarom bekruipt me er ineens een rotgevoel?

Bericht  LDJ zo 22 apr 2012 - 4:35

Vandaag bekruipt me ineens zo'n rotgevoel.
Waarom precies kan ik niet uitleggen. Ben ineens bang dat ik het allemaal niet goed genoeg doe bij anderen enz.
Dat ik niet genoeg vriendinnen heb. Het slaat allemaal nergens op, maar toch heb ik dat gevoel, wat me rot laat voelen.
Herkennen jullie dit? Zullen het de hormonen zijn?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom bekruipt me er ineens een rotgevoel? Empty Re: Waarom bekruipt me er ineens een rotgevoel?

Bericht  Viva zo 22 apr 2012 - 4:36

Ja, het kan gewoon zijn dat je soms even onzeker wordt!
Al ben ik vrijwel altijd bang dat ik iets niet goed doe, of verkeerds zeg tegen anderen.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Waarom bekruipt me er ineens een rotgevoel? Empty Re: Waarom bekruipt me er ineens een rotgevoel?

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 5:15

Heel herkenbaar. Ik kan me ontzettend zorgen maken over soms totaal niet reele dingen die voor mij op dat moment als een donkere wolk boven mijn hoofd hangen. Tot aan zweten en hartkloppingen aan toe.
Tijdens mijn zwangerschap ook lang gedacht dat er iets mis was, dat ik een tweeling kreeg moest een oorzaak hebben en zocht allemaal rare verklaringen.

Deels hormonen, deels karakter? Deels de spanning omdat je geen controle hebt over je lijf en je kindje wat in je groeit?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: