Waarom bekruipt me er ineens een rotgevoel?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Waarom bekruipt me er ineens een rotgevoel?
Vandaag bekruipt me ineens zo'n rotgevoel.
Waarom precies kan ik niet uitleggen. Ben ineens bang dat ik het allemaal niet goed genoeg doe bij anderen enz.
Dat ik niet genoeg vriendinnen heb. Het slaat allemaal nergens op, maar toch heb ik dat gevoel, wat me rot laat voelen.
Herkennen jullie dit? Zullen het de hormonen zijn?
Waarom precies kan ik niet uitleggen. Ben ineens bang dat ik het allemaal niet goed genoeg doe bij anderen enz.
Dat ik niet genoeg vriendinnen heb. Het slaat allemaal nergens op, maar toch heb ik dat gevoel, wat me rot laat voelen.
Herkennen jullie dit? Zullen het de hormonen zijn?
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Re: Waarom bekruipt me er ineens een rotgevoel?
Ja, het kan gewoon zijn dat je soms even onzeker wordt!
Al ben ik vrijwel altijd bang dat ik iets niet goed doe, of verkeerds zeg tegen anderen.
Al ben ik vrijwel altijd bang dat ik iets niet goed doe, of verkeerds zeg tegen anderen.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Re: Waarom bekruipt me er ineens een rotgevoel?
Heel herkenbaar. Ik kan me ontzettend zorgen maken over soms totaal niet reele dingen die voor mij op dat moment als een donkere wolk boven mijn hoofd hangen. Tot aan zweten en hartkloppingen aan toe.
Tijdens mijn zwangerschap ook lang gedacht dat er iets mis was, dat ik een tweeling kreeg moest een oorzaak hebben en zocht allemaal rare verklaringen.
Deels hormonen, deels karakter? Deels de spanning omdat je geen controle hebt over je lijf en je kindje wat in je groeit?
Tijdens mijn zwangerschap ook lang gedacht dat er iets mis was, dat ik een tweeling kreeg moest een oorzaak hebben en zocht allemaal rare verklaringen.
Deels hormonen, deels karakter? Deels de spanning omdat je geen controle hebt over je lijf en je kindje wat in je groeit?
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: