Sollicitatie topic
+77
Elliot
Leine
ForeverLove
PrimaBella
MissD
Pommes
Cow
Punk'd
Evalynn
love
Taeda
Parel
M_as
Rapunzel
Lot
chipa
Snirp
Green_Pepper
Carra
Mystique
Verona
nijntje4
Tullow
ixis
Bluestar
Rouxxxe
Rose
mezzoforte
Burn
Kaboutertje
Chocolate Cookie
Arwyn
loura
Atelier Madame
Oasis
GreenGrass
Jeanette
RYW
Mari
Kerel
Snoes
JD
Isis
Ibbeltje
ladycat
Raindrop
Ringling
Lousanne
ellibre
Reeza
luisa
SleepingBeauty
Summerlovin
Alex
Lavendel
Liz
Monnie
Shopelle
Penny Blossom
Krullebol
Sushi
silly-one
Joontjuh
Marin
Tamago
Sweety
Flippin' Bitch
Mermaid
Minx
Kaat
Niki
Blond
xxDila
Monte
Cheesegirl
M@niek
Bay
81 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Sollicitatie topic
Ik ben ook aan het solliciteren voor een BBL werkplek. Ik ga een carriereswitch maken. Ik ga de opleiding Managementassistent doen. Morgen heb ik een sollicitatiegesprek bij eenn overheid instelling... Ik vind het ontzettend spannend.
Succes Niki, ik zal voor je duimen!
Ik heb trouwens vanmiddag mijn andere sollicitatiegesprek gehad (had er 2 achter elkaar gister en vandaag) en daar hoor ik waarschijnlijk morgen al meer van. Ik heb daar meer kans op een urencontract, maar hoop eigenlijk toch liever dat ik bij die van gister aangenomen word. Moeilijk, moeilijk..
Ik heb trouwens vanmiddag mijn andere sollicitatiegesprek gehad (had er 2 achter elkaar gister en vandaag) en daar hoor ik waarschijnlijk morgen al meer van. Ik heb daar meer kans op een urencontract, maar hoop eigenlijk toch liever dat ik bij die van gister aangenomen word. Moeilijk, moeilijk..
Gast- Gast
Verdomme ik ben echt even chaggie nu! Ik ben afgewezen bij de functie die mij echt ontzettend leuk leek, alleen maar omdat ze zoveel brieven hebben gehad dat ze niet iedereen in behandeling kunnen nemen. Bah, die functie leek me echt zo leuk! Ik baal echt als een stekker!
Gast- Gast
Ik heb mijn sollicitatiegesprek achter de rug!! Pffff, wat voelt het goed! Ik ben echt enthousiast. Het is heel informeel en de mensen waren ook erg enthousiast en vonden het een positief gesprek. Morgen vinden de andere gesprekken plaats en dinsdag hoor ik of ik het geworden ben. Ik hoop het zo!!
Zo zie je dat het allemaal zo verschillend kan zijn.
Zoey Balen zeg! Zeker omdat het je ook zo'n leuke functie leek, dan is zo'n afwijzing extra zuur.
Niki Wat fijn dat je zo'n positief gesprek hebt gehad en je nu zo enthousiast bent. Ik duim voor je voor dinsdag, hopelijk word je aangenomen!
Zoey Balen zeg! Zeker omdat het je ook zo'n leuke functie leek, dan is zo'n afwijzing extra zuur.
Niki Wat fijn dat je zo'n positief gesprek hebt gehad en je nu zo enthousiast bent. Ik duim voor je voor dinsdag, hopelijk word je aangenomen!
Gast- Gast
Hoe lang zijn jullie allemaal al bezig met solliciteren?
Ik ben op dit moment bezig met afstuderen (hoop eind juni klaar te zijn) en heb drie sollicitaties verstuurd. Op één heb ik een afwijzing gekregen (ook niet op gesprek geweest) van één nog niets gehoord en bij de laatste heb ik komende week een gesprek. Hoop dat het wat wordt, want de functie lijkt mij perfect en precies wat ik zoek.
Ik zit dan nog wel met een dilemma, want bij mijn 'bijbaantje' dat ik nu heb (werk daar ondertussen al 7 jaar) heb ik toegezegd dat ik komende zomer fulltime zou komen werken en op basis daarvan hebben collega's vakantie gekregen. Maar als ik aangenomen wordt, wordt het toch tijd om daar gedag te zeggen.
Ik ben op dit moment bezig met afstuderen (hoop eind juni klaar te zijn) en heb drie sollicitaties verstuurd. Op één heb ik een afwijzing gekregen (ook niet op gesprek geweest) van één nog niets gehoord en bij de laatste heb ik komende week een gesprek. Hoop dat het wat wordt, want de functie lijkt mij perfect en precies wat ik zoek.
Ik zit dan nog wel met een dilemma, want bij mijn 'bijbaantje' dat ik nu heb (werk daar ondertussen al 7 jaar) heb ik toegezegd dat ik komende zomer fulltime zou komen werken en op basis daarvan hebben collega's vakantie gekregen. Maar als ik aangenomen wordt, wordt het toch tijd om daar gedag te zeggen.
Kaat- Fluisteraar
- Aantal berichten : 290
Punten : 312
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een baan! Niet helemaal in de sector die ik wil maar heb minimaal 20 uur op contract en het bedrijf bevalt me wel dus heb het wel aangenomen, en er zijn mogelijkheden om eventueel door te groeien. Binnenkort contract tekenen en hopelijk snel beginnen. Eindelijk niet meer via uitzendbureau werken.
Ik blijf jullie wel volgen dames en hopen dat jullie ook snel iets vinden!
Ik blijf jullie wel volgen dames en hopen dat jullie ook snel iets vinden!
Gast- Gast
Ik ga vanavond beginnen aan mijn eerste officiele sollicitatiebrief ooit. Ben helemaal enthousiast. De praktijk lijkt me erg leuk de afstand is ideaal. Ik ga echt heel erg hard duimen dat ik het word.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Gefeliciteerd Jaya!
Waar vinden jullie eigenlijk bbl vacatures of leer/werk vacatures? wil eigenlijk graag omgeschoold worden richting toerisme, maar heb het idee dat er in die sector geen leerling vacatures zijn?
Waar vinden jullie eigenlijk bbl vacatures of leer/werk vacatures? wil eigenlijk graag omgeschoold worden richting toerisme, maar heb het idee dat er in die sector geen leerling vacatures zijn?
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Is er iemand die ik mijn brief even kan sturen en die hem na wil kijken??
Minx- Lady Post-a-lot
@jaya, gefeliciteerd! Wat goed zeg. Zal wel een fijn gevoel zijn.
@zoey, ja dat is altijd zo balen. Ik heb ook regelmatig afwijzingen door de enorme reacties. Niet leuk meer.
@kaat, ik bem vanaf februari aan het solliciteren heb nu een oproepcontract en kan opzich elke week wel 2 dagen werken maar ideaal is het niet.
@fairytale, succes! Wat voor baan zoek je?
Helaas nog niks gehoord van de laatste 2 sollicitaties. Heb de neiging om morgen te gaan bellen naar de leer/werk plek dat is al bijna 3 weken geleden. Maar ja misschien vinden ze dat ook weer raar.
@zoey, ja dat is altijd zo balen. Ik heb ook regelmatig afwijzingen door de enorme reacties. Niet leuk meer.
@kaat, ik bem vanaf februari aan het solliciteren heb nu een oproepcontract en kan opzich elke week wel 2 dagen werken maar ideaal is het niet.
@fairytale, succes! Wat voor baan zoek je?
Helaas nog niks gehoord van de laatste 2 sollicitaties. Heb de neiging om morgen te gaan bellen naar de leer/werk plek dat is al bijna 3 weken geleden. Maar ja misschien vinden ze dat ook weer raar.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zoek een baan als fysio, ben bijna klaar dus heb er wel zin in om te gaan werken.
Minx- Lady Post-a-lot
Ik heb vanmorgen een sollicitatiegesprek, voor een aantal uur als oproep binnen mijn vakgebied. Lijkt me erg fijn om weer in mijn vak bezig te zijn, te doen waar ik goed in ben en weer nieuwe ervaringen op te doen. Bovendien kan ik weer snuffelen aan andere werksoorten van mijn vak en dat lijkt me ook fijn.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Jaya wat goed! Gefeliciteerd!
Kaat, ik ben sinds eind maart bezig met solliciteren. Ik heb nu in totaal denk ik zo'n 20 brieven verstuurd waarvan ik al 10 afwijzingen binnen heb en van 9 nog op een reactie aan het wachten ben.
Fairytale, ik weet niet of je er nog behoefte aan hebt maar ik wil je brief wel even nakijken! PM hem maar ofzo!
Hier verder geen nieuws helaas!
Kaat, ik ben sinds eind maart bezig met solliciteren. Ik heb nu in totaal denk ik zo'n 20 brieven verstuurd waarvan ik al 10 afwijzingen binnen heb en van 9 nog op een reactie aan het wachten ben.
Fairytale, ik weet niet of je er nog behoefte aan hebt maar ik wil je brief wel even nakijken! PM hem maar ofzo!
Hier verder geen nieuws helaas!
Gast- Gast
Vandaag sollicitatiegesprek gehad en vanmiddag werd ik meteen gebeld dat ik het niet ben geworden. Ben het zo zat om elke keer maar weer moeite te doen om mijn brief te schrijven, ergens heen te reizen en vervolgens elke keer met dezelfde reden afgewezen te worden. * Probeert weer moed te verzamelen *
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
@ carola dat is niet leuk , wat is de reden dat je het niet bent geworden??
Minx- Lady Post-a-lot
Jammer Carola!
FB, hoe ging je sollicitatiegesprek?
Dames, bedankt! Geeft inderdaad een goed gevoel. Eindelijk eens een keer een ja. Wil jullie ook echt de tip geven om door te zetten, ooit komt het goed!
FB, hoe ging je sollicitatiegesprek?
Dames, bedankt! Geeft inderdaad een goed gevoel. Eindelijk eens een keer een ja. Wil jullie ook echt de tip geven om door te zetten, ooit komt het goed!
Gast- Gast
Ahh dat is jammer Carola, maar geef niet op! Ik begrijp dat je het zat bent hoor, maar er komt ooit iemand die ja zegt!
Gast- Gast
Zoey bedankt ,
Ik heb de brief verstuurd. Vind dat echt zo moeilijk. Ik zou het liefste 5 kantjes vol schrijven waarom ik mezelf volledig geschrikt vind voor die functie.
Ik heb de brief verstuurd. Vind dat echt zo moeilijk. Ik zou het liefste 5 kantjes vol schrijven waarom ik mezelf volledig geschrikt vind voor die functie.
Minx- Lady Post-a-lot
Net zoals altijd te weinig ervaring. En dit keer zeiden ze ook dat ik niet direct kan beginnen, wat zij wel willen.Fairytale schreef:@ carola dat is niet leuk , wat is de reden dat je het niet bent geworden??
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Arg, ik bedacht me net nog 20 dingen die ik in mijn brief had kunnen zetten. Hopelijk gaan ze googlen dan komen ze daar nog wel achter
Minx- Lady Post-a-lot
Fairytale, dat heb ik ook altijd, dat ik veel te veel in mijn brief wil zetten. Maar eigenlijk moet je je brief zo opstellen dat ze er nieuwsgierig van worden en je dus wel voor een gesprek uit 'moeten' nodigen om meer over je te weten te komen. Dus niet te diep op dingen ingaan, dat komt tijdens een gesprek wel aan bod!
Gast- Gast
@ Jaya: Na het gesprek was ik nog enthousiaster over de baan. Hoop dat dat is overgekomen, samen met mijn kwaliteiten, voorbeelden e.d. Leuke mensen ook. Ze vonden dat ik een goede opener had qua brief en me ook daarin duidelijk presenteerde met kwaliteiten en alles. Ze gaven aan dat ze aan het begin wel wat spanning in mijn gezicht zagen (zenuwtrekjes) maar daarna viel dat weg. Maar goed. Ik zou het echt heel graag willen, maar eigenlijk is het al een unicum dat je wordt uitgenodigd, dus ik reken er maar gewoon niet op. Hoor het ergens van de week.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: