Sollicitatie topic
+77
Elliot
Leine
ForeverLove
PrimaBella
MissD
Pommes
Cow
Punk'd
Evalynn
love
Taeda
Parel
M_as
Rapunzel
Lot
chipa
Snirp
Green_Pepper
Carra
Mystique
Verona
nijntje4
Tullow
ixis
Bluestar
Rouxxxe
Rose
mezzoforte
Burn
Kaboutertje
Chocolate Cookie
Arwyn
loura
Atelier Madame
Oasis
GreenGrass
Jeanette
RYW
Mari
Kerel
Snoes
JD
Isis
Ibbeltje
ladycat
Raindrop
Ringling
Lousanne
ellibre
Reeza
luisa
SleepingBeauty
Summerlovin
Alex
Lavendel
Liz
Monnie
Shopelle
Penny Blossom
Krullebol
Sushi
silly-one
Joontjuh
Marin
Tamago
Sweety
Flippin' Bitch
Mermaid
Minx
Kaat
Niki
Blond
xxDila
Monte
Cheesegirl
M@niek
Bay
81 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Sollicitatie topic
Ik vind het zo ballen voor je Mari
Ben je al bij uitzendbureaus langsgeweest?
Ben je al bij uitzendbureaus langsgeweest?
Roos'- Fluisteraar
- Aantal berichten : 111
Punten : 109
Registratiedatum : 20-01-13
Balen dames,
Gesprek bij mij gisteren ging goed. Het loopt via een detacheringsbureau en toe ik met iemand van het personeel een rondje liep door de school is er al gezegd dat ze meer vertrouwen in mij hebben dan in de andere kandidaat. Woensdag ga ik een ochtend meedraaien. Het zal wel pittig worden, maar dat heeft meer te maken met de reisafstand dan met de doelgroep. Het gaat wel weer om een cluster 4 school, dus psychische problematiek. Maar het zijn allemaal kinderen die het intrinsiek oplossen. Er hing ook een rust in het gebouw, dat het geen school voelde.
Waarschijnlijk weet ik woensdag meer en dan heb ik waarschijnlijk 2 banen naast elkaar LOL. Maar ja, beter 2 deeltijd dan 1 deeltijd. En ja ik blaak van het vertrouwen de laatste 2 weken, omdat nu ineens alles weer op zijn plaats begint te vallen.
Gesprek bij mij gisteren ging goed. Het loopt via een detacheringsbureau en toe ik met iemand van het personeel een rondje liep door de school is er al gezegd dat ze meer vertrouwen in mij hebben dan in de andere kandidaat. Woensdag ga ik een ochtend meedraaien. Het zal wel pittig worden, maar dat heeft meer te maken met de reisafstand dan met de doelgroep. Het gaat wel weer om een cluster 4 school, dus psychische problematiek. Maar het zijn allemaal kinderen die het intrinsiek oplossen. Er hing ook een rust in het gebouw, dat het geen school voelde.
Waarschijnlijk weet ik woensdag meer en dan heb ik waarschijnlijk 2 banen naast elkaar LOL. Maar ja, beter 2 deeltijd dan 1 deeltijd. En ja ik blaak van het vertrouwen de laatste 2 weken, omdat nu ineens alles weer op zijn plaats begint te vallen.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Ik mag dinsdag ook in Amersfoort gaan werken. Dus in 1,5 week tijd twee deeltijdbanen. Hoe lekker is dag . Amersfoort is wel anderhalf uur reizen met het OV, dus hopelijk is mijn motor snel klaar en kan ik 30 minuten 's morgens langer in bed blijven liggen.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Hallo. Zijn hier nog mensen die solliciteren of heeft iedereen intussen een baan (wat zou dat fijn zijn!)
Ik heb net weer vier sollicitaties verstuurd, waarvan één al weer afgewezen is , maar de andere heb ik nog wel hoop op.
Alleen één vacature was maar voor 0.4 fte. Da's niet zo bijster veel natuurlijk.
Kletst er nog iemand mee?
Ik heb net weer vier sollicitaties verstuurd, waarvan één al weer afgewezen is , maar de andere heb ik nog wel hoop op.
Alleen één vacature was maar voor 0.4 fte. Da's niet zo bijster veel natuurlijk.
Kletst er nog iemand mee?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik ben bezig met sollicitaties voor een stageplaats, maar dat is niet echt vergelijkbaar met de noodzaak van het vinden van een vaste baan.
Willem- Prater
- Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12
Jup, hier nog iemand die opzoek is.
Alhoewel ik vandaag voor het eerst sinds tijden weer eens een gesprek heb gehad!
Morgen hoor ik daar meer over.
Morgenavond mag ik een avondje proberen in de horece, dus ben benieuwd of dat wat is.
Het is helaas alleen om te proberen maar dan weet ik in ieder geval of ik wel of niet op horeca vacatures kan reageren.
Alhoewel ik vandaag voor het eerst sinds tijden weer eens een gesprek heb gehad!
Morgen hoor ik daar meer over.
Morgenavond mag ik een avondje proberen in de horece, dus ben benieuwd of dat wat is.
Het is helaas alleen om te proberen maar dan weet ik in ieder geval of ik wel of niet op horeca vacatures kan reageren.
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Ih ik hoop dat je intussen positief nieuws hebt gehad van dat gesprek!
Ik zou gisteren gemaild worden over een evt uitnodiging maar heb niets ontvangen. Vrees dus dat t niks is geworden. Balen want die baan leek me ideaal.
Veel plezier in de horeca vanavond. Hopelijk is het wat, dan vergroot je je kansen.
Ik zou gisteren gemaild worden over een evt uitnodiging maar heb niets ontvangen. Vrees dus dat t niks is geworden. Balen want die baan leek me ideaal.
Veel plezier in de horeca vanavond. Hopelijk is het wat, dan vergroot je je kansen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Nog een die op zoek is! Heb nu een vervanging tot de zomer, maar daarna is er geen plek mee voor me op school .
Zojuist een sollicitatie verstuurd voor een vacature in Amsterdam; stukje weg maarja het is in ieder geval iets...
Zojuist een sollicitatie verstuurd voor een vacature in Amsterdam; stukje weg maarja het is in ieder geval iets...
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Nog niks gehoord... Terwijl die vrouw gisteren zei dat ik zeker eind van de ochtend wel wat gehoord zou hebben
Maar het was sowieso allemaal een beetje vaag gisteren...
Ik had een gesprek met iemand anders omdat die andere niet kon gisteren, nou ja geen probleem want het was toch een soort kennismaking gesprek.
Kom ik daar moet ik 5 minuten wachten voordat diegene naar beneden komt, om zich voor te stellen en vervolgens ging ze weer 5 minuten naar boven om haar spullen te pakken en ze kwam terug met mijn cv en een kladblaadje
Vervolgens een kort gesprek over wie ik ben en dat was het ook wel zo ongeveer.. erg vaag!
Ik moest ook mijn paspoort en bankpas meenemen maar daar hebben ze ook niks mee gedaan dus vind het allemaal nogal vreemd.
Maar het was sowieso allemaal een beetje vaag gisteren...
Ik had een gesprek met iemand anders omdat die andere niet kon gisteren, nou ja geen probleem want het was toch een soort kennismaking gesprek.
Kom ik daar moet ik 5 minuten wachten voordat diegene naar beneden komt, om zich voor te stellen en vervolgens ging ze weer 5 minuten naar boven om haar spullen te pakken en ze kwam terug met mijn cv en een kladblaadje
Vervolgens een kort gesprek over wie ik ben en dat was het ook wel zo ongeveer.. erg vaag!
Ik moest ook mijn paspoort en bankpas meenemen maar daar hebben ze ook niks mee gedaan dus vind het allemaal nogal vreemd.
Rose- Kletskop
@Rose, horeca? Ik dacht dat jij een hele andere richting studeerde? Maar horeca is wel leuk hoor!
Joan- Prater
- Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13
@ Joan, bovenstaande gaat om een winkel en vanavond ga ik horeca proberen in de hoop dat dat iets voor mij is dus dat is even afwachten!
En ja ik studeer inderdaad iets anders maar bij gebrek aan banen in die richting toch maar op zoek naar iets anders.
En ja ik studeer inderdaad iets anders maar bij gebrek aan banen in die richting toch maar op zoek naar iets anders.
Rose- Kletskop
Ja, lastig inderdaad. Succes vanavond! Komt vast goed.
Joan- Prater
- Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13
Ik kom me hier ook melden.. Heb ongeveer anderhalve maand geleden te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd wordt. Deze loopt af per 1 augustus, dus ben druk aan het solliciteren! Heb vandaag een sollicitatiegesprek gehad bij een bedrijf waar mijn huidige werk veel mee samenwerkt, voor een zwangerschapsvervanging. Hoop dat het wat wordt! Lijkt me erg leuk werk en dan ben ik iig weer een paar maanden vooruit. Verder veel sollicitaties verstuurd al, en veel balletjes opgegooid binnen m'n netwerk, maar helaas nog zonder concreet resultaat.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Aaaaaargh ik had een hele leuke vacature gezien die goed aansluit op mijn ervaring. Wil ik vanmiddag er op reageren is ie off line gehaald En dat terwijl er in stond dat ie 5 juni pas sloot
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Misschien er even achteraan bellen Rouxxe?
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Dames, hoelang zijn jullie aan het solliciteren? Ik ben nu ruim 2 maanden bezig maar ik wordt er niet goed van. Heb nu denk ik al wel 50 afwijzingen, en dan niet eens op gesprek nee gewoon dat er kandidaten waren die beter bij de functie passen. Pfffff
Rouxxe, ik zou er dan ook even achteraan bellen
-------
http://www.zegmaaryes.nl/viewtopic.forum?t=46208
Rouxxe, ik zou er dan ook even achteraan bellen
-------
http://www.zegmaaryes.nl/viewtopic.forum?t=46208
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40