Sollicitatie topic
+77
Elliot
Leine
ForeverLove
PrimaBella
MissD
Pommes
Cow
Punk'd
Evalynn
love
Taeda
Parel
M_as
Rapunzel
Lot
chipa
Snirp
Green_Pepper
Carra
Mystique
Verona
nijntje4
Tullow
ixis
Bluestar
Rouxxxe
Rose
mezzoforte
Burn
Kaboutertje
Chocolate Cookie
Arwyn
loura
Atelier Madame
Oasis
GreenGrass
Jeanette
RYW
Mari
Kerel
Snoes
JD
Isis
Ibbeltje
ladycat
Raindrop
Ringling
Lousanne
ellibre
Reeza
luisa
SleepingBeauty
Summerlovin
Alex
Lavendel
Liz
Monnie
Shopelle
Penny Blossom
Krullebol
Sushi
silly-one
Joontjuh
Marin
Tamago
Sweety
Flippin' Bitch
Mermaid
Minx
Kaat
Niki
Blond
xxDila
Monte
Cheesegirl
M@niek
Bay
81 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Sollicitatie topic
Ik ben wel benieuwd wat jullie voor opleiding hebben gedaan en ga jullie daar ook na solliciteren?
Ik ben zelf d.okterassistente. Ik werk nu 8 uur in asz ziekenhuis. Ben nu bezig met een leer/werk plek voor operatiesassistente(opleiding duurt 2 jaar).
Probeer tot die tijd veel uren in het ziekenhuis te maken.
Ik ben zelf d.okterassistente. Ik werk nu 8 uur in asz ziekenhuis. Ben nu bezig met een leer/werk plek voor operatiesassistente(opleiding duurt 2 jaar).
Probeer tot die tijd veel uren in het ziekenhuis te maken.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb SPW Kinderopvang gedaan. Helaas is hier niet veel werk in te vinden, maar ik blijf het stug proberen, want dit is toch wat ik het liefste wil
Gast- Gast
Jaya: ik moet wel doorgaan, anders komt er niets. Maar dat bekent niet dat het makkelijk gaat, ook ik laat wel eens de moed zakken. Vandaag had ik weer wat brieven moet schrijven maar ik heb me er gewoon niet toe kunnen aanzetten, dat kan. Morgen weer een dag denk ik dan.
M@niek: ik ben docent, maar wil niet (fulltime) voor de klas, dat trek ik echt niet. Ik ben veel aan het solliciteren op administratieve en organisatorische functies binnen het onderwijs, bij goed doelen en natuurorganisaties. Vacatures voor lesgeven beginnen nu weer op gang te komen voor het nieuwe schooljaar. En ik heb een vacature gevonden voor een parttime docent, daar ga ik zeker op reageren. Dan heb ik een inkomen en kan ik zonder geldzorgen e.d. zoeken voor iets erbij of heel wat anders.
M@niek: ik ben docent, maar wil niet (fulltime) voor de klas, dat trek ik echt niet. Ik ben veel aan het solliciteren op administratieve en organisatorische functies binnen het onderwijs, bij goed doelen en natuurorganisaties. Vacatures voor lesgeven beginnen nu weer op gang te komen voor het nieuwe schooljaar. En ik heb een vacature gevonden voor een parttime docent, daar ga ik zeker op reageren. Dan heb ik een inkomen en kan ik zonder geldzorgen e.d. zoeken voor iets erbij of heel wat anders.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben ook op zoek, want mijn contract wordt niet verlengd. Ik wil ook graag zoeken direct bij bedrijven ipv alleen maar via vacaturesites, maar hoe zoeken jullie dan?
Ik ben namelijk op zoek naar een baan in de marketing/redactie/communicatie en dat kan werkelijk in elke branche zijn (niet alleen mediabedrijven bijvoorbeeld). Ik heb het gevoel dat ik een heleboel vacatures bij bedrijven misloop omdat ik gewoonweg de namen niet ken Hoe doen jullie dat?
Ik ben namelijk op zoek naar een baan in de marketing/redactie/communicatie en dat kan werkelijk in elke branche zijn (niet alleen mediabedrijven bijvoorbeeld). Ik heb het gevoel dat ik een heleboel vacatures bij bedrijven misloop omdat ik gewoonweg de namen niet ken Hoe doen jullie dat?
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Nijntje: je kunt op deze site eens kijken http://www.jump2jobs.nl/
Daar krijg je per sector een hoop bedrijven die in die sector werken en dan kun je daarvan weer de site zoeken. En daarnaast ben ik gewoon op google gaan zoeken met termen als: organisaties onderwijs, bedrijven onderwijs etc. En misschien kun je voor jezelf wel bedenken welke kant het het leukste vindt. Als je naar media kijkt, dan komen zo al een aantal namen bij mij naar boven, bijvoorbeeld: nos, rtl, sanoma, andere uitgevers, omroepen, musea, goede doelen organisaties ( zie hier: http://www.goededoelen.nl/vacatures/ en http://www.fondsen.org/index.php?page=24 ) Misschien heb je hier wat aan.
Daar krijg je per sector een hoop bedrijven die in die sector werken en dan kun je daarvan weer de site zoeken. En daarnaast ben ik gewoon op google gaan zoeken met termen als: organisaties onderwijs, bedrijven onderwijs etc. En misschien kun je voor jezelf wel bedenken welke kant het het leukste vindt. Als je naar media kijkt, dan komen zo al een aantal namen bij mij naar boven, bijvoorbeeld: nos, rtl, sanoma, andere uitgevers, omroepen, musea, goede doelen organisaties ( zie hier: http://www.goededoelen.nl/vacatures/ en http://www.fondsen.org/index.php?page=24 ) Misschien heb je hier wat aan.
Monte- Ratel
Thanks Monte!
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Goeiemorgen meiden! Ik heb net een reactie gehad op een sollicitatie! Alleen ik vind het een beetje raar, ik heb een master maar voor deze functie zou ik nog intern een hbo opleiding moeten doen op hetzelfde gebied als mijn master. Dat is toch overbodig? In de reactie stond dat het een verplichte opleiding is die vanuit de werkgever betaald wordt..
Gast- Gast
Zoey: wat raar! ik zou er zelf niet blij mee zijn als ik nog een opleiding zou moeten doen, cursus ok, maar opleiding? nee. Maar goed ik zou wel gewoon gaan en vragen hoe het precies zit, dan heb je toch wat duidelijkheid en kun je altijd nog beslissen of je dat wilt of niet.
Monte- Ratel
Ik heb dat wel vaker gehoord, dat mensen ergens mogen komen werken maar dan nog een opleiding (op kosten van de baas) moeten doen, ook al hebben ze die papieren al. Ik vind het ook maar vreemd. Maar ik zou wel gaan en het aankaarten en daarna kijken wat je ermee doet.
Gast- Gast
Ik ben druk bezig met solliciteren en wilde eens kijken of ik mijn afsluiting kon aanpassen. Wat vinden jullie van onderstaande zin als afsluiting van je sollicitatiebrief?
Voor meer informatie verwijs ik u graag naar mijn CV en ik hoop dat mijn brief en CV u voldoende hebben geïnspireerd om mij uit te nodigen voor een persoonlijk gesprek.
Voor meer informatie verwijs ik u graag naar mijn CV en ik hoop dat mijn brief en CV u voldoende hebben geïnspireerd om mij uit te nodigen voor een persoonlijk gesprek.
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Zilver* schreef:Chance: Fijn dat je nog thuis woont je je minder zorgen hoeft te maken over je financien.
Ik heb tot eind mei de tijd om wat anders te vinden dus ben druk bezig. Mijn opleiding is heel breed kan ik heel veel kanten mee op. Dit is een voor en een nadeel.
Huh? Ik had hier toch niets gepost??
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
xxDila schreef:Ik ben druk bezig met solliciteren en wilde eens kijken of ik mijn afsluiting kon aanpassen. Wat vinden jullie van onderstaande zin als afsluiting van je sollicitatiebrief?
Ik vind dit een nette afsluiter van een sollicitatiebrief
Gast- Gast
Ik denk dat zilver mij bedoeldeChance schreef:Zilver* schreef:Chance: Fijn dat je nog thuis woont je je minder zorgen hoeft te maken over je financien.
Ik heb tot eind mei de tijd om wat anders te vinden dus ben druk bezig. Mijn opleiding is heel breed kan ik heel veel kanten mee op. Dit is een voor en een nadeel.
Monte- Ratel
xxDila schreef:Ik ben druk bezig met solliciteren en wilde eens kijken of ik mijn afsluiting kon aanpassen. Wat vinden jullie van onderstaande zin als afsluiting van je sollicitatiebrief?
Voor meer informatie verwijs ik u graag naar mijn CVen. Ik hoop dat mijn brief en CV u voldoende hebben geïnspireerd om mij uit te nodigen voor een persoonlijk gesprek.
Zo heb je niet twee keer 'en' achter elkaar en is de zin minder lang. Verder goede zin hoor!
Ik ben ook druk aan het zoeken. Momenteel één lopende sollicitatie (nog niks gehoord, wel goede hoop) en dinsdag gaan er twee uit. Brief is al geschreven, wil hem liever niet op zondag versturen ivm identiteit van de school.
Gast- Gast
Ik begin nu toch wel een beetje nerveus te worden. Heb morgen een meeloopdag bij een organisatie waar ik had gesolliciteerd en vind het toch wel spannend allemaal. Het is niet nodig, want ik weet dat ik goed ben in mijn werk, dat durf ik best over mezelf te zeggen, maar het is toch weer een nieuwe omgeving, nieuwe eventuele collega's, nieuwe kindjes. Is natuurlijk maar afwachten of het klikt.
Gast- Gast
@Jaya, succes en natuurlijk veel plezier!
Ik heb vandaag voor het eerste gebeld over een vacature, vond het zo´n leuke! Het is voor doktersassistente op de SEH. Het is veel baliewerk en daarnaast mag je kleine medische handelingen doen (ECG, bloedprikken, verbandjes enz). Nu maar eens een goede brief schrijven.
Ik heb vandaag voor het eerste gebeld over een vacature, vond het zo´n leuke! Het is voor doktersassistente op de SEH. Het is veel baliewerk en daarnaast mag je kleine medische handelingen doen (ECG, bloedprikken, verbandjes enz). Nu maar eens een goede brief schrijven.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Monte schreef:Ik denk dat zilver mij bedoeldeChance schreef:Zilver* schreef:Chance: Fijn dat je nog thuis woont je je minder zorgen hoeft te maken over je financien.
Monte bedoelde ik idd...sorry Chance
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
M@niek schreef:@Jaya, succes en natuurlijk veel plezier!
Dank je! Het was erg leuk en het voelde goed. Nu is het aan hun wat ze met me gaan doen.
Klinkt als een leuke baan inderdaad, succes met solliciteren!
Gast- Gast
Jaya: Fijn dat de meeloopdag leuk was. Wat zou nu de volgende stap zijn, een gesprek?
[email=M@niek]M@niek[/email]: Dat klinkt als een hele leuke functie. Succes met solliciteren!
Ik heb nog steeds nergens echt reacties op, behalve ontvangstbevestigingen. Ik hoop dat ik snel iets hoor!
[email=M@niek]M@niek[/email]: Dat klinkt als een hele leuke functie. Succes met solliciteren!
Ik heb nog steeds nergens echt reacties op, behalve ontvangstbevestigingen. Ik hoop dat ik snel iets hoor!
Gast- Gast
Binnen nu en een paar dagen laten ze me weten of ik aangenomen ben. Dan volgt er sowieso nog een kennismakingsgesprek om alles te bespreken. Even afwachten dus.
Gast- Gast
Ik ben ook aan het solliciteren sinds een korte maand. (wil in juli afstuderen).
Heb 3 brieven gepost en ben al bij 2 bedrijven afgewezen haha. Begint lekker De moed zak mij dan ook al gelijk in mijn schoenen. Maar goed de 'vijver' is zo ontzettend klein in de richting die ik wil.
@Jaya, spannend! Ben benieuwd.
@Zoey, succes! Hoop dat je een positieve reactie ontvangt
Heb 3 brieven gepost en ben al bij 2 bedrijven afgewezen haha. Begint lekker De moed zak mij dan ook al gelijk in mijn schoenen. Maar goed de 'vijver' is zo ontzettend klein in de richting die ik wil.
@Jaya, spannend! Ben benieuwd.
@Zoey, succes! Hoop dat je een positieve reactie ontvangt
Gast- Gast
Jaya, spannend! Ik ga voor je duimen!
Punk'd, in welke richting ga je op zoek? Ik kan me voorstellen dat de moed je meteen in de schoenen is gezakt, maar niet opgeven hoor! Er komt vanzelf iets voor jou!
Punk'd, in welke richting ga je op zoek? Ik kan me voorstellen dat de moed je meteen in de schoenen is gezakt, maar niet opgeven hoor! Er komt vanzelf iets voor jou!
Gast- Gast
Dank je wel dames!
Punk'd, niet meteen de moed in je schoenen laten zakken hoor. Het is vervelend dat je meteen 2 afwijzingen hebt gekregen, maar de aanhouder wint denk ik altijd maar
Punk'd en Zoey, succes met jullie sollicitaties!
Punk'd, niet meteen de moed in je schoenen laten zakken hoor. Het is vervelend dat je meteen 2 afwijzingen hebt gekregen, maar de aanhouder wint denk ik altijd maar
Punk'd en Zoey, succes met jullie sollicitaties!
Gast- Gast
Zoey schreef:Jaya, spannend! Ik ga voor je duimen!
Het liefste een functie bij een PR bedrijf wat zich richt op klanten uit de mode, maar hier ben ik niet volledig voor geschoold (wil dit wel in de toekomst doen). Maar ik begrijp dat ik hier iets wil waarbij ik of heel veel geluk moet hebben of alsmaar afwijzingen ga ontvangen.
Verder zoe ik ook in de interieurvormgeving, styling, visual merchandising/etaleur achtige functies.
Gast- Gast
Het klinkt wel heel leuk wat je zoekt Punk'd, maar inderdaad wel een functie waar niet veel op te vinden is ben ik bang. Maar er zit vast iets heel leuks voor je tussen!
Ik heb zojuist eindelijk een reactie gekregen op een sollicitatie die ik eind maart heb verzonden! Een beetje nietszeggend maar al beter dan een automatische ontvangstbevestiging. Er stond in dat mijn sollicitatie in de commissie besproken zou worden en dat ik binnenkort uitsluitsel krijg over of ik op gesprek mag komen ja of nee. Spannend!
Ik heb zojuist eindelijk een reactie gekregen op een sollicitatie die ik eind maart heb verzonden! Een beetje nietszeggend maar al beter dan een automatische ontvangstbevestiging. Er stond in dat mijn sollicitatie in de commissie besproken zou worden en dat ik binnenkort uitsluitsel krijg over of ik op gesprek mag komen ja of nee. Spannend!
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: